ΠΡΟΚΡΙΜΑΤΙΚΑ - QUALIFICATION RUNS | Auto BA2 [2005] | POSITION | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | 1 |
ΜΑΝΙΟΥΔΑΚΗΣ ΚΩΣΤΑΣ |
29 |
HONDA NSX |
R |
2006-07-23 |
09:06:00 | 0,829 | 1,836 | 5,103 | 7,797 | 10,038 | 12,045 | 4,248 | 12,874 | 146,04 | 182,56 | 36,52 | - |
ΜΑΝΙΟΥΔΑΚΗΣ ΚΩΣΤΑΣ |
29 |
HONDA NSX |
L |
2006-07-22 |
15:38:00 | 0,829 | 1,870 | 5,250 | 7,992 | | 12,293 | 4,301 | 13,122 | 141,23 | 182,26 | 41,03 | - |
ΜΑΝΙΟΥΔΑΚΗΣ ΚΩΣΤΑΣ |
29 |
HONDA NSX |
L |
2006-07-22 |
18:10:00 | 1,153 | 1,876 | 5,288 | 8,061 | | 12,415 | 4,354 | 13,568 | 139,27 | 180,25 | 40,98 | - |
ΜΑΝΙΟΥΔΑΚΗΣ ΚΩΣΤΑΣ |
29 |
HONDA NSX |
L |
2006-07-22 |
13:01:00 | 0,846 | 1,938 | 5,425 | 8,203 | | 12,535 | 4,332 | 13,381 | 139,61 | 181,24 | 41,63 | 2 |
ΠΙΤΟΣΟΓΛΟΥ ΓΙΑΝΝΗΣ |
27 |
BMW M3 |
R |
2006-07-22 |
15:46:00 | 1,132 | 1,932 | 5,540 | 8,463 | | 13,008 | 4,545 | 14,140 | 136,10 | 170,34 | 34,24 | 3 |
ΠΑΠΑΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΥ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ |
28 |
OPEL KADETT |
R |
2006-07-22 |
15:44:00 | 1,026 | 1,837 | 5,350 | 8,308 | | 13,048 | 4,740 | 14,074 | 133,51 | 162,69 | 29,18 | - |
ΠΑΠΑΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΥ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ |
28 |
OPEL KADETT |
R |
2006-07-22 |
18:08:00 | 1,045 | 1,910 | 5,427 | 8,359 | | 13,058 | 4,699 | 14,103 | 134,22 | 163,84 | 29,62 | - |
ΠΑΠΑΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΥ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ |
28 |
OPEL KADETT |
R |
2006-07-22 |
13:08:00 | 1,227 | 1,878 | 5,431 | 8,384 | | 13,072 | 4,688 | 14,299 | 133,87 | 164,74 | 30,87 | - |
ΠΙΤΟΣΟΓΛΟΥ ΓΙΑΝΝΗΣ |
27 |
BMW M3 |
L |
2006-07-22 |
13:17:00 | 1,701 | 2,065 | 5,709 | 8,651 | | 13,195 | 4,544 | 14,896 | 132,92 | 172,54 | 39,62 | - |
ΠΑΠΑΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΥ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ |
28 |
OPEL KADETT |
L |
2006-07-23 |
09:01:00 | 1,072 | 1,999 | 5,539 | 8,501 | 10,978 | 13,198 | 4,697 | 14,270 | 131,11 | 166,59 | 35,48 | 4 |
ΤΣΙΝΤΣΑΡΗΣ ΒΑΣΙΛΗΣ |
32 |
FIAT 131 |
L |
2006-07-22 |
13:05:00 | 6,577 | 2,805 | 7,072 | 10,513 | | 15,982 | 5,469 | 22,559 | 113,26 | 141,11 | 27,85 | |
ΗΜΙΤΕΛΙΚΟΙ - SEMI FINALS | Auto BA2 [2005] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | WON |
ΜΑΝΙΟΥΔΑΚΗΣ ΚΩΣΤΑΣ |
29 |
HONDA NSX |
R |
2006-07-23 |
13:16:00 | 0,899 | 1,866 | 5,285 | 8,059 | 10,358 | 12,409 | 4,350 | 13,308 | 142,18 | 178,80 | 36,62 | LOST |
ΤΣΙΝΤΣΑΡΗΣ ΒΑΣΙΛΗΣ |
32 |
FIAT 131 |
L |
2006-07-23 |
13:16:00 | 1,131 | 2,327 | 6,618 | 10,210 | 13,342 | 16,250 | 6,040 | 17,381 | 19,71 | 126,38 | 106,67 | WON |
ΠΙΤΟΣΟΓΛΟΥ ΓΙΑΝΝΗΣ |
27 |
BMW M3 |
R |
2006-07-23 |
13:17:00 | 0,637 | 1,883 | 5,457 | 8,366 | 10,745 | 12,881 | 4,515 | 13,518 | 136,73 | 171,86 | 35,13 | LOST |
ΠΑΠΑΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΥ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ |
28 |
OPEL KADETT |
L |
2006-07-23 |
13:17:00 | 0,781 | 1,999 | 5,479 | 8,375 | 10,804 | 13,031 | 4,656 | 13,812 | 132,60 | 159,07 | 26,47 | |
ΤΕΛΙΚΟΙ - FINALS | Auto BA2 [2005] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | WON |
ΠΙΤΟΣΟΓΛΟΥ ΓΙΑΝΝΗΣ |
27 |
BMW M3 |
L |
2006-07-23 |
14:38:00 | 0,693 | 2,084 | 5,685 | 8,615 | 10,999 | 13,142 | 4,527 | 13,835 | 133,14 | 173,16 | 40,02 | LOST |
ΜΑΝΙΟΥΔΑΚΗΣ ΚΩΣΤΑΣ |
29 |
HONDA NSX |
R |
2006-07-23 |
14:38:00 | 1,307 | 1,962 | 5,476 | 8,288 | 10,624 | 12,714 | 4,426 | 14,021 | 140,26 | 175,38 | 35,12 | |
ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΟ ΕΥΡΕΤΗΡΙΟ ΚΑΤΗΓΟΡΙΩΝ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ - BACK TO RACE CLASS INDEX | |
ΕΠΕΞΗΓΗΣΕΙΣ |
WON: Νικητής της κόντρας. |
QUALIFIED: Προκρίθηκε στον επόμενο γύρο χωρίς πέρασμα. |
LOST: Ηττημένος της κόντρας. |
ABANDONED RUN: Εγκατέλειψε (δεν τερμάτισε) στο πέρασμα. Στην περίπτωση κόντρας, αποκλείστηκε. |
RED LIGHT: Άκυρη εκκίνηση. |
DID NOT APPEAR: Δεν εμφανίστηκε στην κόντρα και αποκλείστηκε. |
TIMING ERROR: Λάθος χρονομέτρησης. Η επίδοση δεν ισχύει σαν προσωπικό ή άλλο ρεκόρ. |
INVALID RUN: Άκυρο Πέρασμα για λόγους διαφορετικούς από άκυρης εκκίνησης. |
|
REACTION: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος αντίδρασης του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
18T: Το καλύτερο 18άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
100T: Το καλύτερο 100άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200T: Το καλύτερο 200άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 200 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. |
300T: Το καλύτερο 300άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
400T: Το καλύτερο 400άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
400S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 400 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200T-400T: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος για τα 200 έως 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200S-400S: Η μεγαλύτερη διαφορά χιλιομέτρων ανάμεσα στα 200 και 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
|
Απαγορεύεται η αναδημοσίευση των συγκεκριμένων αποτελεσμάτων χωρίς την έγγραφη άδεια του greekdragster.com ή χωρίς την αναφορά στο site μας. |
Execution & Transfer Time: 0,009 secs |
|