| ΕΛΕΥΘΕΡΑ ΧΡΟΝΟΜΕΤΡΗΜΕΝΑ - FREE RUNS | Auto BA2 [2005] |   | POSITION | 	ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | 	NUM | 	ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | 	LANE | 	DATE | 	TIME | 	REACT. | 	18T | 	100T | 	200T | 	300T | 	400T | 	200-400T | 	TOTAL | 	200S | 	400S | 	200-400S |  	| 1 | 
						ΠΙΤΟΣΟΓΛΟΥ ΓΙΑΝΝΗΣ | 
						35 | 
						BMW M3 | 
						L | 
						2005-10-02 | 
						11:07:39 | 5,959 | 2,468 | 6,090 | 9,035 | 11,533 | 13,602 | 4,567 |  |  | 178,40 |  |  	| 2 | 
						ΔΟΥΒΗΣ ΚΥΡΙΑΚΟΣ | 
						36 | 
						BMW 323 | 
						R | 
						2005-10-02 | 
						11:03:41 | 0,895 | 2,858 | 7,262 | 10,522 | 13,274 | 15,593 | 5,071 |  |  | 159,02 |  |  	|   |  
 	| ΠΡΟΚΡΙΜΑΤΙΚΑ - QUALIFICATION RUNS | Auto BA2 [2005] |   | POSITION | 	ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | 	NUM | 	ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | 	LANE | 	DATE | 	TIME | 	REACT. | 	18T | 	100T | 	200T | 	300T | 	400T | 	200-400T | 	TOTAL | 	200S | 	400S | 	200-400S |  	| 1 | 
						ΒΑΓΙΩΝΗΣ ΠΑΜΗΣ | 
						34 | 
						CHEVROLET CORVETTE Z06 | 
						R | 
						2005-10-02 | 
						13:40:54 | 0,768 | 2,248 | 5,572 | 8,338 | 10,676 | 12,648 | 4,310 |  |  | 186,98 |  |  	| - | 
						ΒΑΓΙΩΝΗΣ ΠΑΜΗΣ | 
						34 | 
						CHEVROLET CORVETTE Z06 | 
						R | 
						2005-10-02 | 
						12:06:54 | 0,755 | 2,111 | 5,560 | 8,348 | 10,697 | 12,678 | 4,330 |  |  | 187,27 |  |  	| 2 | 
						ΠΙΤΟΣΟΓΛΟΥ ΓΙΑΝΝΗΣ | 
						35 | 
						BMW M3 | 
						L | 
						2005-10-02 | 
						13:40:54 | 2,882 | 2,323 | 5,884 | 8,747 | 11,205 | 13,250 | 4,503 |  |  | 180,51 |  |  	| - | 
						ΠΙΤΟΣΟΓΛΟΥ ΓΙΑΝΝΗΣ | 
						35 | 
						BMW M3 | 
						L | 
						2005-10-02 | 
						12:06:54 | 1,861 | 2,301 | 5,880 | 8,788 | 11,273 | 13,335 | 4,547 |  |  | 179,01 |  |  	| 3 | 
						ΔΟΥΒΗΣ ΚΥΡΙΑΚΟΣ | 
						36 | 
						BMW 323 | 
						R | 
						2005-10-02 | 
						12:07:46 | 0,841 | 2,707 | 6,732 | 9,907 | 12,629 | 14,934 | 5,027 |  |  | 160,17 |  |  	| - | 
						ΔΟΥΒΗΣ ΚΥΡΙΑΚΟΣ | 
						36 | 
						BMW 323 | 
						L | 
						2005-10-02 | 
						13:36:58 | 1,324 | 2,548 | 7,845 | 11,773 | 14,732 | 17,158 | 5,385 |  |  | 151,91 |  |  	|   |  
 	| ΗΜΙΤΕΛΙΚΟΙ - SEMI FINALS | Auto BA2 [2005] |   | RESULT | 	ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | 	NUM | 	ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | 	LANE | 	DATE | 	TIME | 	REACT. | 	18T | 	100T | 	200T | 	300T | 	400T | 	200-400T | 	TOTAL | 	200S | 	400S | 	200-400S |  	| WON | 
						ΠΙΤΟΣΟΓΛΟΥ ΓΙΑΝΝΗΣ | 
						35 | 
						BMW M3 | 
						L | 
						2005-10-02 | 
						19:12:59 | 0,884 | 2,394 | 5,958 | 8,814 | 11,267 | 13,305 | 4,491 |  |  | 180,87 |  |  	| LOST | 
						ΔΟΥΒΗΣ ΚΥΡΙΑΚΟΣ | 
						36 | 
						BMW 323 | 
						R | 
						2005-10-02 | 
						19:12:59 | 0,822 | 2,921 | 7,143 | 10,287 | 12,966 | 15,234 | 4,947 |  |  | 162,70 |  |  	| QUALIFIED | 
						ΒΑΓΙΩΝΗΣ ΠΑΜΗΣ | 
						34 | 
						CHEVROLET CORVETTE Z06 | 
						L | 
						2005-10-02 | 
						19:36:21 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  	|   |  
 	| ΤΕΛΙΚΟΙ - FINALS | Auto BA2 [2005] |   | RESULT | 	ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | 	NUM | 	ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | 	LANE | 	DATE | 	TIME | 	REACT. | 	18T | 	100T | 	200T | 	300T | 	400T | 	200-400T | 	TOTAL | 	200S | 	400S | 	200-400S |  	| WON | 
						ΒΑΓΙΩΝΗΣ ΠΑΜΗΣ | 
						34 | 
						CHEVROLET CORVETTE Z06 | 
						L | 
						2005-10-02 | 
						20:02:30 | 0,701 | 2,022 |  | 8,148 | 10,486 | 12,465 | 4,317 |  |  | 185,89 |  |  	| LOST | 
						ΠΙΤΟΣΟΓΛΟΥ ΓΙΑΝΝΗΣ | 
						35 | 
						BMW M3 | 
						R | 
						2005-10-02 | 
						20:02:30 | 0,656 | 2,467 | 5,984 | 8,793 | 11,215 | 13,236 | 4,443 |  |  | 183,60 |  |  	|   |  
 	| ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΟ ΕΥΡΕΤΗΡΙΟ ΚΑΤΗΓΟΡΙΩΝ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ - BACK TO RACE CLASS INDEX |  	|   |  
				| ΕΠΕΞΗΓΗΣΕΙΣ | 
				 
				| WON: Νικητής της κόντρας. | 
				 
				| QUALIFIED: Προκρίθηκε στον επόμενο γύρο χωρίς πέρασμα. | 
				 
				| LOST: Ηττημένος της κόντρας. | 
				 
				| ABANDONED RUN: Εγκατέλειψε (δεν τερμάτισε) στο πέρασμα. Στην περίπτωση κόντρας, αποκλείστηκε. | 
				 
				| RED LIGHT: Άκυρη εκκίνηση. | 
				 
				| DID NOT APPEAR: Δεν εμφανίστηκε στην κόντρα και αποκλείστηκε. | 
				 
				| TIMING ERROR: Λάθος χρονομέτρησης. Η επίδοση δεν ισχύει σαν προσωπικό ή άλλο ρεκόρ. | 
				 
				| INVALID RUN: Άκυρο Πέρασμα για λόγους διαφορετικούς από άκυρης εκκίνησης. | 
				 
				|   | 
				 
				| REACTION: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος αντίδρασης του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				| 18T: Το καλύτερο 18άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				| 100T: Το καλύτερο 100άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				| 200T: Το καλύτερο 200άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				| 200S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 200 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				| 300T: Το καλύτερο 300άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				| 400T: Το καλύτερο 400άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				| 400S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 400 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				| 200T-400T: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος για τα 200 έως 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				| 200S-400S: Η μεγαλύτερη διαφορά χιλιομέτρων ανάμεσα στα 200 και 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				|   | 
				 
				| Απαγορεύεται η αναδημοσίευση των συγκεκριμένων αποτελεσμάτων χωρίς την έγγραφη άδεια του greekdragster.com ή χωρίς την αναφορά στο site μας. | 
				 
				| Execution & Transfer Time: 0,010 secs | 
				 
  | 
		
		
			    Powered by  GreekDragster.com Database Server. 
	      © 2001 - 2011 GreekDragster.com - All Rights Reserved.  | 
                  |