ΕΛΕΥΘΕΡΑ ΧΡΟΝΟΜΕΤΡΗΜΕΝΑ - FREE RUNS | Auto BA2 [2005] | POSITION | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | 1 |
ΠΙΤΟΣΟΓΛΟΥ ΓΙΑΝΝΗΣ |
37 |
BMW M3 |
R |
2005-09-11 |
09:59:00 | 4,958 | 2,245 | 5,810 | 8,700 | 11,066 | 13,168 | 4,468 | 18,126 | 140,42 | 180,53 | 40,11 | 2 |
ΠΑΠΑΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΥ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ |
35 |
OPEL KADETT |
R |
2005-09-10 |
12:54:00 | 0,816 | 2,176 | 5,733 | 8,757 | 11,239 | 13,498 | 4,741 | 14,314 | 134,52 | 166,64 | 32,12 | 3 |
ΟΥΣΤΑΜΠΑΣΙΔΗΣ ΣΤΥΛΙΑΝΟΣ |
36 |
OPEL KADETT |
R |
2005-09-10 |
12:55:00 | 0,925 | 2,007 | 5,764 | 8,938 | 11,582 | 13,979 | 5,041 | 14,904 | 126,85 | 155,73 | 28,88 | - |
ΟΥΣΤΑΜΠΑΣΙΔΗΣ ΣΤΥΛΙΑΝΟΣ |
36 |
OPEL KADETT |
L |
2005-09-11 |
09:57:00 | 0,973 | 2,064 | 6,215 | 9,436 | 12,073 | 14,445 | 5,009 | 15,418 | 126,51 | 158,79 | 32,28 | |
ΠΡΟΚΡΙΜΑΤΙΚΑ - QUALIFICATION RUNS | Auto BA2 [2005] | POSITION | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | 1 |
ΠΙΤΟΣΟΓΛΟΥ ΓΙΑΝΝΗΣ |
37 |
BMW M3 |
R |
2005-09-10 |
15:11:00 | 4,502 | 2,127 | 5,677 | 8,564 | 10,934 | 13,035 | 4,471 | 17,537 | 142,39 | 180,46 | 38,07 | 2 |
ΠΑΠΑΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΥ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ |
35 |
OPEL KADETT |
R |
2005-09-10 |
15:07:00 | 0,890 | 2,028 | 5,521 | 8,512 | 10,972 | 13,198 | 4,686 | 14,088 | 136,27 | 169,09 | 32,82 | - |
ΠΙΤΟΣΟΓΛΟΥ ΓΙΑΝΝΗΣ |
37 |
BMW M3 |
L |
2005-09-10 |
17:11:00 | 5,098 | 2,231 | 5,938 | 8,854 | 11,239 | 13,357 | 4,503 | 18,455 | 138,93 | 178,63 | 39,70 | 3 |
ΟΥΣΤΑΜΠΑΣΙΔΗΣ ΣΤΥΛΙΑΝΟΣ |
36 |
OPEL KADETT |
L |
2005-09-10 |
15:03:00 | 1,842 | 1,951 | 5,722 | 8,875 | 11,552 | 13,927 | 5,052 | 15,769 | 123,27 | 158,38 | 35,11 | - |
ΟΥΣΤΑΜΠΑΣΙΔΗΣ ΣΤΥΛΙΑΝΟΣ |
36 |
OPEL KADETT |
L |
2005-09-10 |
17:02:00 | 0,762 | 2,226 | 6,041 | 9,191 | 11,795 | 14,172 | 4,981 | 14,934 | 127,25 | 156,78 | 29,53 | |
ΗΜΙΤΕΛΙΚΟΙ - SEMI FINALS | Auto BA2 [2005] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | WON |
ΟΥΣΤΑΜΠΑΣΙΔΗΣ ΣΤΥΛΙΑΝΟΣ |
36 |
OPEL KADETT |
L |
2005-09-11 |
11:20:00 | 0,949 | 1,920 | 5,619 | 8,723 | 11,311 | 13,645 | 4,922 | 14,594 | 129,40 | 160,55 | 31,15 | LOST |
ΠΑΠΑΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΥ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ |
35 |
OPEL KADETT |
R |
2005-09-11 |
11:20:00 | 1,305 | 2,158 | 5,700 | 8,713 | 11,189 | 13,437 | 4,724 | 14,742 | 135,13 | 167,46 | 32,33 | QUALIFIED |
ΠΙΤΟΣΟΓΛΟΥ ΓΙΑΝΝΗΣ |
37 |
BMW M3 |
L |
2005-09-11 |
11:20:44 | | | | | | | | | | | | |
ΤΕΛΙΚΟΙ - FINALS | Auto BA2 [2005] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | WON |
ΠΙΤΟΣΟΓΛΟΥ ΓΙΑΝΝΗΣ |
37 |
BMW M3 |
R |
2005-09-11 |
15:13:00 | 0,773 | 2,098 | 5,777 | 8,727 | 11,132 | 13,260 | 4,533 | 14,033 | 140,06 | 178,49 | 38,43 | LOST |
ΟΥΣΤΑΜΠΑΣΙΔΗΣ ΣΤΥΛΙΑΝΟΣ |
36 |
OPEL KADETT |
L |
2005-09-11 |
15:13:00 | 0,593 | 2,037 | 5,735 | 8,859 | 11,457 | 13,799 | 4,940 | 14,392 | 128,93 | 160,29 | 31,36 | |
ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΟ ΕΥΡΕΤΗΡΙΟ ΚΑΤΗΓΟΡΙΩΝ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ - BACK TO RACE CLASS INDEX | |
ΕΠΕΞΗΓΗΣΕΙΣ |
WON: Νικητής της κόντρας. |
QUALIFIED: Προκρίθηκε στον επόμενο γύρο χωρίς πέρασμα. |
LOST: Ηττημένος της κόντρας. |
ABANDONED RUN: Εγκατέλειψε (δεν τερμάτισε) στο πέρασμα. Στην περίπτωση κόντρας, αποκλείστηκε. |
RED LIGHT: Άκυρη εκκίνηση. |
DID NOT APPEAR: Δεν εμφανίστηκε στην κόντρα και αποκλείστηκε. |
TIMING ERROR: Λάθος χρονομέτρησης. Η επίδοση δεν ισχύει σαν προσωπικό ή άλλο ρεκόρ. |
INVALID RUN: Άκυρο Πέρασμα για λόγους διαφορετικούς από άκυρης εκκίνησης. |
|
REACTION: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος αντίδρασης του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
18T: Το καλύτερο 18άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
100T: Το καλύτερο 100άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200T: Το καλύτερο 200άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 200 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. |
300T: Το καλύτερο 300άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
400T: Το καλύτερο 400άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
400S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 400 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200T-400T: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος για τα 200 έως 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200S-400S: Η μεγαλύτερη διαφορά χιλιομέτρων ανάμεσα στα 200 και 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
|
Απαγορεύεται η αναδημοσίευση των συγκεκριμένων αποτελεσμάτων χωρίς την έγγραφη άδεια του greekdragster.com ή χωρίς την αναφορά στο site μας. |
Execution & Transfer Time: 0,008 secs |
|