ΕΛΕΥΘΕΡΑ ΧΡΟΝΟΜΕΤΡΗΜΕΝΑ - FREE RUNS | Auto BA2 [2005] | POSITION | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | 1 |
ΠΙΤΟΣΟΓΛΟΥ ΓΙΑΝΝΗΣ |
17 |
BMW M3 |
R |
2005-07-09 |
18:31:00 | 2,268 | 2,329 | 5,871 | 8,739 | 11,193 | 13,249 | 4,510 | 15,517 | | 180,87 | | 2 |
ΒΑΓΙΩΝΗΣ ΠΑΜΗΣ |
18 |
CORVETTE 206 |
L |
2005-07-09 |
12:18:00 | 1,213 | 2,296 | 6,127 | 8,964 | | 13,357 | 4,393 | 14,570 | | 181,32 | | 3 |
ΟΥΣΤΑΜΠΑΣΙΔΗΣ ΣΤΥΛΙΑΝΟΣ |
16 |
OPEL KADETT |
R |
2005-07-10 |
11:42:00 | 1,074 | 2,145 | 5,875 | 9,007 | 11,733 | 14,052 | 5,045 | 15,126 | | 157,61 | | - |
ΟΥΣΤΑΜΠΑΣΙΔΗΣ ΣΤΥΛΙΑΝΟΣ |
16 |
OPEL KADETT |
L |
2005-07-09 |
14:02:00 | 1,421 | 2,103 | 5,939 | 9,091 | 11,837 | 14,161 | 5,070 | 15,582 | | 157,24 | | - |
ΟΥΣΤΑΜΠΑΣΙΔΗΣ ΣΤΥΛΙΑΝΟΣ |
16 |
OPEL KADETT |
L |
2005-07-09 |
18:25:00 | 4,378 | 2,256 | 5,972 | 9,115 | 11,862 | 14,238 | 5,123 | 18,616 | | 153,28 | | - |
ΠΙΤΟΣΟΓΛΟΥ ΓΙΑΝΝΗΣ |
17 |
BMW M3 |
L |
2005-07-09 |
14:04:00 | 1,939 | 2,590 | 6,800 | 9,928 | 12,505 | 14,647 | 4,719 | 16,586 | | 171,77 | | |
ΠΡΟΚΡΙΜΑΤΙΚΑ - QUALIFICATION RUNS | Auto BA2 [2005] | POSITION | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | 1 |
ΠΙΤΟΣΟΓΛΟΥ ΓΙΑΝΝΗΣ |
17 |
BMW M3 |
L |
2005-07-10 |
13:10:11 | 1,613 | 2,294 | 5,841 | 8,667 | | 13,140 | 4,473 | 14,753 | | 180,83 | | - |
ΠΙΤΟΣΟΓΛΟΥ ΓΙΑΝΝΗΣ |
17 |
BMW M3 |
L |
2005-07-09 |
20:20:25 | 2,615 | 2,410 | 5,971 | 8,816 | 11,275 | 13,332 | 4,516 | 15,947 | | 178,62 | | 2 |
ΒΑΓΙΩΝΗΣ ΠΑΜΗΣ |
18 |
CORVETTE 206 |
L |
2005-07-10 |
13:09:04 | 0,671 | 2,451 | 6,185 | 9,018 | 11,401 | 13,411 | 4,393 | 14,082 | | 182,77 | | - |
ΒΑΓΙΩΝΗΣ ΠΑΜΗΣ |
18 |
CORVETTE 206 |
R |
2005-07-09 |
20:21:20 | 0,806 | 2,356 | 6,360 | 9,250 | 11,650 | 13,665 | 4,415 | 14,471 | | 183,88 | | 3 |
ΟΥΣΤΑΜΠΑΣΙΔΗΣ ΣΤΥΛΙΑΝΟΣ |
16 |
OPEL KADETT |
R |
2005-07-09 |
20:20:25 | 0,939 | 2,145 | 5,987 | 9,149 | 11,897 | 14,269 | 5,120 | 15,208 | | 154,64 | | 4 |
ΠΑΣΧΟΣ ΣΩΤΗΡΗΣ |
19 |
BMW M3 |
R |
2005-07-09 |
20:28:24 | 0,672 | 2,570 | 6,422 | 9,510 | 12,140 | 14,344 | 4,834 | 15,016 | | 167,94 | | - |
ΟΥΣΤΑΜΠΑΣΙΔΗΣ ΣΤΥΛΙΑΝΟΣ |
16 |
OPEL KADETT |
R |
2005-07-10 |
13:09:04 | 0,689 | 2,394 | 6,192 | 9,321 | | 14,357 | 5,036 | 15,046 | | 157,48 | | |
ΗΜΙΤΕΛΙΚΟΙ - SEMI FINALS | Auto BA2 [2005] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | WON |
ΠΙΤΟΣΟΓΛΟΥ ΓΙΑΝΝΗΣ |
17 |
BMW M3 |
L |
2005-07-10 |
18:50:30 | 0,568 | 2,469 | 6,049 | 8,916 | 11,387 | 13,455 | 4,539 | 14,023 | | 178,57 | | LOST |
ΠΑΣΧΟΣ ΣΩΤΗΡΗΣ |
19 |
BMW M3 |
R |
2005-07-10 |
18:50:30 | 0,744 | 2,716 | 7,215 | 11,744 | 15,645 | 19,209 | 7,465 | 19,953 | | 97,44 | | WON |
ΒΑΓΙΩΝΗΣ ΠΑΜΗΣ |
18 |
CORVETTE 206 |
L |
2005-07-10 |
18:51:25 | 0,914 | 2,196 | 5,608 | 8,387 | 10,757 | 12,862 | 4,475 | 13,776 | | 173,73 | | LOST |
ΟΥΣΤΑΜΠΑΣΙΔΗΣ ΣΤΥΛΙΑΝΟΣ |
16 |
OPEL KADETT |
R |
2005-07-10 |
18:51:25 | 0,929 | 2,240 | 6,748 | 11,109 | 15,244 | 19,151 | 8,042 | 20,080 | | 89,94 | | |
ΤΕΛΙΚΟΙ - FINALS | Auto BA2 [2005] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | RED LIGHT |
ΠΙΤΟΣΟΓΛΟΥ ΓΙΑΝΝΗΣ |
17 |
BMW M3 |
L |
2005-07-10 |
19:45:52 | 0,205 | 2,518 | 6,141 | 8,948 | 11,457 | 13,545 | 4,597 | 13,750 | | 176,89 | | WON |
ΒΑΓΙΩΝΗΣ ΠΑΜΗΣ |
18 |
CORVETTE 206 |
R |
2005-07-10 |
19:45:52 | 0,779 | 2,231 | 5,663 | 8,470 | 10,859 | 12,877 | 4,407 | 13,656 | | 183,55 | | |
ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΟ ΕΥΡΕΤΗΡΙΟ ΚΑΤΗΓΟΡΙΩΝ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ - BACK TO RACE CLASS INDEX | |
ΕΠΕΞΗΓΗΣΕΙΣ |
WON: Νικητής της κόντρας. |
QUALIFIED: Προκρίθηκε στον επόμενο γύρο χωρίς πέρασμα. |
LOST: Ηττημένος της κόντρας. |
ABANDONED RUN: Εγκατέλειψε (δεν τερμάτισε) στο πέρασμα. Στην περίπτωση κόντρας, αποκλείστηκε. |
RED LIGHT: Άκυρη εκκίνηση. |
DID NOT APPEAR: Δεν εμφανίστηκε στην κόντρα και αποκλείστηκε. |
TIMING ERROR: Λάθος χρονομέτρησης. Η επίδοση δεν ισχύει σαν προσωπικό ή άλλο ρεκόρ. |
INVALID RUN: Άκυρο Πέρασμα για λόγους διαφορετικούς από άκυρης εκκίνησης. |
|
REACTION: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος αντίδρασης του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
18T: Το καλύτερο 18άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
100T: Το καλύτερο 100άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200T: Το καλύτερο 200άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 200 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. |
300T: Το καλύτερο 300άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
400T: Το καλύτερο 400άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
400S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 400 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200T-400T: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος για τα 200 έως 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200S-400S: Η μεγαλύτερη διαφορά χιλιομέτρων ανάμεσα στα 200 και 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
|
Απαγορεύεται η αναδημοσίευση των συγκεκριμένων αποτελεσμάτων χωρίς την έγγραφη άδεια του greekdragster.com ή χωρίς την αναφορά στο site μας. |
Execution & Transfer Time: 0,010 secs |
|