ΕΛΕΥΘΕΡΑ ΧΡΟΝΟΜΕΤΡΗΜΕΝΑ - FREE RUNS | Auto BA2 [2005] | POSITION | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | 1 |
ΠΙΤΟΣΟΓΛΟΥ ΓΙΑΝΝΗΣ |
46 |
BMW M3 |
L |
2005-05-14 |
16:58:00 | 2,304 | 2,234 | | 8,736 | 11,239 | 13,369 | 4,633 | 15,673 | 139,17 | 176,30 | 37,13 | - |
ΠΙΤΟΣΟΓΛΟΥ ΓΙΑΝΝΗΣ |
46 |
BMW M3 |
R |
2005-05-14 |
13:28:00 | 1,890 | 2,143 | | 9,443 | 12,168 | 14,540 | 5,097 | 16,430 | 119,67 | 160,42 | 40,75 | 2 |
ΟΥΣΤΑΜΠΑΣΙΔΗΣ ΣΤΥΛΙΑΝΟΣ |
44 |
OPEL KADETT |
R |
2005-05-14 |
12:59:00 | 0,917 | 2,191 | | 9,228 | 12,024 | 14,777 | 5,549 | 15,694 | 124,11 | 126,47 | 2,36 | RED LIGHT |
ΠΑΠΑΧΡΗΣΤΟΥ ΓΙΩΡΓΟΣ |
43 |
OPEL |
L |
2005-05-14 |
12:59:00 | -2,471 | 5,833 | | 12,723 | 15,522 | 19,046 | 6,323 | 16,575 | 128,00 | 85,44 | -42,56 | |
ΠΡΟΚΡΙΜΑΤΙΚΑ - QUALIFICATION RUNS | Auto BA2 [2005] | POSITION | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | 1 |
ΠΙΤΟΣΟΓΛΟΥ ΓΙΑΝΝΗΣ |
46 |
BMW M3 |
L |
2005-05-15 |
09:35:00 | 5,158 | 2,035 | 5,553 | 8,400 | | 12,967 | 4,567 | 18,125 | 141,70 | 178,59 | 36,89 | 2 |
ΠΑΠΑΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΥ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ |
45 |
OPEL KADETT |
L |
2005-05-15 |
09:14:00 | 0,965 | 2,339 | 5,935 | 8,873 | 11,440 | 13,647 | 4,774 | 14,612 | 135,34 | 168,81 | 33,47 | 3 |
ΜΠΟΝΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ |
42 |
OPEL MANDA |
L |
2005-05-15 |
09:15:00 | 1,054 | 2,200 | 5,943 | 8,981 | 11,596 | 13,850 | 4,869 | 14,904 | 131,55 | 166,09 | 34,54 | 4 |
ΠΑΠΑΧΡΗΣΤΟΥ ΓΙΩΡΓΟΣ |
43 |
OPEL |
L |
2005-05-15 |
09:05:00 | 0,747 | 2,139 | 5,902 | 8,979 | 11,595 | 13,903 | 4,924 | 14,650 | 130,45 | 161,74 | 31,29 | - |
ΠΙΤΟΣΟΓΛΟΥ ΓΙΑΝΝΗΣ |
46 |
BMW M3 |
R |
2005-05-14 |
15:29:00 | 3,376 | 2,273 | | 9,180 | 11,729 | 13,908 | 4,728 | 17,284 | 134,46 | 173,71 | 39,25 | - |
ΜΠΟΝΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ |
42 |
OPEL MANDA |
L |
2005-05-14 |
15:31:00 | 0,886 | 2,146 | | 8,985 | 11,647 | 13,932 | 4,947 | 14,818 | 130,10 | 163,76 | 33,66 | 5 |
ΟΥΣΤΑΜΠΑΣΙΔΗΣ ΣΤΥΛΙΑΝΟΣ |
44 |
OPEL KADETT |
R |
2005-05-14 |
15:03:00 | 2,434 | 2,071 | | 8,955 | 11,674 | 14,055 | 5,100 | 16,489 | 126,82 | 157,71 | 30,89 | - |
ΟΥΣΤΑΜΠΑΣΙΔΗΣ ΣΤΥΛΙΑΝΟΣ |
44 |
OPEL KADETT |
R |
2005-05-15 |
09:05:00 | 1,043 | 2,121 | 5,762 | 8,982 | 11,838 | 14,256 | 5,274 | 15,299 | 116,50 | 153,65 | 37,15 | RED LIGHT |
ΠΑΠΑΧΡΗΣΤΟΥ ΓΙΩΡΓΟΣ |
43 |
OPEL |
L |
2005-05-14 |
15:03:00 | -2,455 | 6,312 | | 13,337 | 15,993 | 18,310 | 4,973 | 15,855 | 128,39 | 160,38 | 31,99 | |
ΠΡΟΗΜΙΤΕΛΙΚΟΙ - QUARTER FINALS | Auto BA2 [2005] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | WON |
ΜΠΟΝΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ |
42 |
OPEL MANDA |
L |
2005-05-15 |
10:45:00 | 0,809 | 2,100 | 5,806 | 8,861 | 11,497 | 13,765 | 4,904 | 14,574 | 131,09 | 164,71 | 33,62 | LOST |
ΠΑΠΑΧΡΗΣΤΟΥ ΓΙΩΡΓΟΣ |
43 |
OPEL |
R |
2005-05-15 |
10:45:00 | 0,932 | 2,114 | 5,766 | 8,782 | 11,380 | 13,643 | 4,861 | 14,575 | 132,53 | 165,08 | 32,55 | WON |
ΠΑΠΑΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΥ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ |
45 |
OPEL KADETT |
L |
2005-05-15 |
10:46:00 | 0,931 | 2,216 | 5,799 | 8,750 | 11,339 | 13,579 | 4,829 | 14,510 | 134,57 | 166,17 | 31,60 | LOST |
ΟΥΣΤΑΜΠΑΣΙΔΗΣ ΣΤΥΛΙΑΝΟΣ |
44 |
OPEL KADETT |
R |
2005-05-15 |
10:46:00 | 0,879 | 1,987 | 5,644 | 8,740 | 11,442 | 13,806 | 5,066 | 14,685 | 127,87 | 157,52 | 29,65 | QUALIFIED |
ΠΙΤΟΣΟΓΛΟΥ ΓΙΑΝΝΗΣ |
46 |
BMW M3 |
L |
2005-05-15 |
10:47:00 | | | | | | | | | | | | |
ΗΜΙΤΕΛΙΚΟΙ - SEMI FINALS | Auto BA2 [2005] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | WON |
ΠΙΤΟΣΟΓΛΟΥ ΓΙΑΝΝΗΣ |
46 |
BMW M3 |
L |
2005-05-15 |
13:12:00 | 0,749 | 2,142 | 5,745 | 8,615 | 11,118 | 13,247 | 4,632 | 13,996 | 140,54 | 176,50 | 35,96 | LOST |
ΜΠΟΝΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ |
42 |
OPEL MANDA |
R |
2005-05-15 |
13:12:00 | 1,019 | 2,103 | 5,784 | 8,817 | 11,444 | 13,701 | 4,884 | 14,720 | 132,29 | 166,93 | 34,64 | QUALIFIED |
ΠΑΠΑΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΥ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ |
45 |
OPEL KADETT |
L |
2005-05-15 |
13:12:44 | | | | | | | | | | | | |
ΤΕΛΙΚΟΙ - FINALS | Auto BA2 [2005] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | WON |
ΠΙΤΟΣΟΓΛΟΥ ΓΙΑΝΝΗΣ |
46 |
BMW M3 |
L |
2005-05-15 |
13:56:00 | 0,684 | 2,113 | 5,724 | 8,614 | 11,107 | 13,234 | 4,620 | 13,918 | 139,90 | 176,44 | 36,54 | ABANDONED RUN |
ΠΑΠΑΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΥ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ |
45 |
OPEL KADETT |
R |
2005-05-15 |
13:56:00 | 0,476 | 2,691 | 13,510 | | | | | 0,476 | | | | |
ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΟ ΕΥΡΕΤΗΡΙΟ ΚΑΤΗΓΟΡΙΩΝ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ - BACK TO RACE CLASS INDEX | |
ΕΠΕΞΗΓΗΣΕΙΣ |
WON: Νικητής της κόντρας. |
QUALIFIED: Προκρίθηκε στον επόμενο γύρο χωρίς πέρασμα. |
LOST: Ηττημένος της κόντρας. |
ABANDONED RUN: Εγκατέλειψε (δεν τερμάτισε) στο πέρασμα. Στην περίπτωση κόντρας, αποκλείστηκε. |
RED LIGHT: Άκυρη εκκίνηση. |
DID NOT APPEAR: Δεν εμφανίστηκε στην κόντρα και αποκλείστηκε. |
TIMING ERROR: Λάθος χρονομέτρησης. Η επίδοση δεν ισχύει σαν προσωπικό ή άλλο ρεκόρ. |
INVALID RUN: Άκυρο Πέρασμα για λόγους διαφορετικούς από άκυρης εκκίνησης. |
|
REACTION: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος αντίδρασης του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
18T: Το καλύτερο 18άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
100T: Το καλύτερο 100άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200T: Το καλύτερο 200άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 200 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. |
300T: Το καλύτερο 300άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
400T: Το καλύτερο 400άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
400S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 400 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200T-400T: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος για τα 200 έως 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200S-400S: Η μεγαλύτερη διαφορά χιλιομέτρων ανάμεσα στα 200 και 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
|
Απαγορεύεται η αναδημοσίευση των συγκεκριμένων αποτελεσμάτων χωρίς την έγγραφη άδεια του greekdragster.com ή χωρίς την αναφορά στο site μας. |
Execution & Transfer Time: 0,010 secs |
|