| ΕΛΕΥΘΕΡΑ ΧΡΟΝΟΜΕΤΡΗΜΕΝΑ - FREE RUNS | Auto BA2 [2005] |   | POSITION | 	ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | 	NUM | 	ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | 	LANE | 	DATE | 	TIME | 	REACT. | 	18T | 	100T | 	200T | 	300T | 	400T | 	200-400T | 	TOTAL | 	200S | 	400S | 	200-400S |  	| 1 | 
						ΠΙΤΟΣΟΓΛΟΥ ΓΙΑΝΝΗΣ | 
						46 | 
						BMW M3 | 
						L | 
						2005-05-14 | 
						16:58:00 | 2,304 | 2,234 |  | 8,736 | 11,239 | 13,369 | 4,633 | 15,673 | 139,17 | 176,30 | 37,13 |  	| - | 
						ΠΙΤΟΣΟΓΛΟΥ ΓΙΑΝΝΗΣ | 
						46 | 
						BMW M3 | 
						R | 
						2005-05-14 | 
						13:28:00 | 1,890 | 2,143 |  | 9,443 | 12,168 | 14,540 | 5,097 | 16,430 | 119,67 | 160,42 | 40,75 |  	| 2 | 
						ΟΥΣΤΑΜΠΑΣΙΔΗΣ ΣΤΥΛΙΑΝΟΣ | 
						44 | 
						OPEL KADETT | 
						R | 
						2005-05-14 | 
						12:59:00 | 0,917 | 2,191 |  | 9,228 | 12,024 | 14,777 | 5,549 | 15,694 | 124,11 | 126,47 | 2,36 |  	| RED LIGHT | 
						ΠΑΠΑΧΡΗΣΤΟΥ ΓΙΩΡΓΟΣ | 
						43 | 
						OPEL | 
						L | 
						2005-05-14 | 
						12:59:00 | -2,471 | 5,833 |  | 12,723 | 15,522 | 19,046 | 6,323 | 16,575 | 128,00 | 85,44 | -42,56 |  	|   |  
 	| ΠΡΟΚΡΙΜΑΤΙΚΑ - QUALIFICATION RUNS | Auto BA2 [2005] |   | POSITION | 	ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | 	NUM | 	ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | 	LANE | 	DATE | 	TIME | 	REACT. | 	18T | 	100T | 	200T | 	300T | 	400T | 	200-400T | 	TOTAL | 	200S | 	400S | 	200-400S |  	| 1 | 
						ΠΙΤΟΣΟΓΛΟΥ ΓΙΑΝΝΗΣ | 
						46 | 
						BMW M3 | 
						L | 
						2005-05-15 | 
						09:35:00 | 5,158 | 2,035 | 5,553 | 8,400 |  | 12,967 | 4,567 | 18,125 | 141,70 | 178,59 | 36,89 |  	| 2 | 
						ΠΑΠΑΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΥ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ | 
						45 | 
						OPEL KADETT | 
						L | 
						2005-05-15 | 
						09:14:00 | 0,965 | 2,339 | 5,935 | 8,873 | 11,440 | 13,647 | 4,774 | 14,612 | 135,34 | 168,81 | 33,47 |  	| 3 | 
						ΜΠΟΝΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ | 
						42 | 
						OPEL MANDA | 
						L | 
						2005-05-15 | 
						09:15:00 | 1,054 | 2,200 | 5,943 | 8,981 | 11,596 | 13,850 | 4,869 | 14,904 | 131,55 | 166,09 | 34,54 |  	| 4 | 
						ΠΑΠΑΧΡΗΣΤΟΥ ΓΙΩΡΓΟΣ | 
						43 | 
						OPEL | 
						L | 
						2005-05-15 | 
						09:05:00 | 0,747 | 2,139 | 5,902 | 8,979 | 11,595 | 13,903 | 4,924 | 14,650 | 130,45 | 161,74 | 31,29 |  	| - | 
						ΠΙΤΟΣΟΓΛΟΥ ΓΙΑΝΝΗΣ | 
						46 | 
						BMW M3 | 
						R | 
						2005-05-14 | 
						15:29:00 | 3,376 | 2,273 |  | 9,180 | 11,729 | 13,908 | 4,728 | 17,284 | 134,46 | 173,71 | 39,25 |  	| - | 
						ΜΠΟΝΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ | 
						42 | 
						OPEL MANDA | 
						L | 
						2005-05-14 | 
						15:31:00 | 0,886 | 2,146 |  | 8,985 | 11,647 | 13,932 | 4,947 | 14,818 | 130,10 | 163,76 | 33,66 |  	| 5 | 
						ΟΥΣΤΑΜΠΑΣΙΔΗΣ ΣΤΥΛΙΑΝΟΣ | 
						44 | 
						OPEL KADETT | 
						R | 
						2005-05-14 | 
						15:03:00 | 2,434 | 2,071 |  | 8,955 | 11,674 | 14,055 | 5,100 | 16,489 | 126,82 | 157,71 | 30,89 |  	| - | 
						ΟΥΣΤΑΜΠΑΣΙΔΗΣ ΣΤΥΛΙΑΝΟΣ | 
						44 | 
						OPEL KADETT | 
						R | 
						2005-05-15 | 
						09:05:00 | 1,043 | 2,121 | 5,762 | 8,982 | 11,838 | 14,256 | 5,274 | 15,299 | 116,50 | 153,65 | 37,15 |  	| RED LIGHT | 
						ΠΑΠΑΧΡΗΣΤΟΥ ΓΙΩΡΓΟΣ | 
						43 | 
						OPEL | 
						L | 
						2005-05-14 | 
						15:03:00 | -2,455 | 6,312 |  | 13,337 | 15,993 | 18,310 | 4,973 | 15,855 | 128,39 | 160,38 | 31,99 |  	|   |  
 	| ΠΡΟΗΜΙΤΕΛΙΚΟΙ - QUARTER FINALS | Auto BA2 [2005] |   | RESULT | 	ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | 	NUM | 	ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | 	LANE | 	DATE | 	TIME | 	REACT. | 	18T | 	100T | 	200T | 	300T | 	400T | 	200-400T | 	TOTAL | 	200S | 	400S | 	200-400S |  	| WON | 
						ΜΠΟΝΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ | 
						42 | 
						OPEL MANDA | 
						L | 
						2005-05-15 | 
						10:45:00 | 0,809 | 2,100 | 5,806 | 8,861 | 11,497 | 13,765 | 4,904 | 14,574 | 131,09 | 164,71 | 33,62 |  	| LOST | 
						ΠΑΠΑΧΡΗΣΤΟΥ ΓΙΩΡΓΟΣ | 
						43 | 
						OPEL | 
						R | 
						2005-05-15 | 
						10:45:00 | 0,932 | 2,114 | 5,766 | 8,782 | 11,380 | 13,643 | 4,861 | 14,575 | 132,53 | 165,08 | 32,55 |  	| WON | 
						ΠΑΠΑΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΥ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ | 
						45 | 
						OPEL KADETT | 
						L | 
						2005-05-15 | 
						10:46:00 | 0,931 | 2,216 | 5,799 | 8,750 | 11,339 | 13,579 | 4,829 | 14,510 | 134,57 | 166,17 | 31,60 |  	| LOST | 
						ΟΥΣΤΑΜΠΑΣΙΔΗΣ ΣΤΥΛΙΑΝΟΣ | 
						44 | 
						OPEL KADETT | 
						R | 
						2005-05-15 | 
						10:46:00 | 0,879 | 1,987 | 5,644 | 8,740 | 11,442 | 13,806 | 5,066 | 14,685 | 127,87 | 157,52 | 29,65 |  	| QUALIFIED | 
						ΠΙΤΟΣΟΓΛΟΥ ΓΙΑΝΝΗΣ | 
						46 | 
						BMW M3 | 
						L | 
						2005-05-15 | 
						10:47:00 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  	|   |  
 	| ΗΜΙΤΕΛΙΚΟΙ - SEMI FINALS | Auto BA2 [2005] |   | RESULT | 	ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | 	NUM | 	ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | 	LANE | 	DATE | 	TIME | 	REACT. | 	18T | 	100T | 	200T | 	300T | 	400T | 	200-400T | 	TOTAL | 	200S | 	400S | 	200-400S |  	| WON | 
						ΠΙΤΟΣΟΓΛΟΥ ΓΙΑΝΝΗΣ | 
						46 | 
						BMW M3 | 
						L | 
						2005-05-15 | 
						13:12:00 | 0,749 | 2,142 | 5,745 | 8,615 | 11,118 | 13,247 | 4,632 | 13,996 | 140,54 | 176,50 | 35,96 |  	| LOST | 
						ΜΠΟΝΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ | 
						42 | 
						OPEL MANDA | 
						R | 
						2005-05-15 | 
						13:12:00 | 1,019 | 2,103 | 5,784 | 8,817 | 11,444 | 13,701 | 4,884 | 14,720 | 132,29 | 166,93 | 34,64 |  	| QUALIFIED | 
						ΠΑΠΑΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΥ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ | 
						45 | 
						OPEL KADETT | 
						L | 
						2005-05-15 | 
						13:12:44 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  	|   |  
 	| ΤΕΛΙΚΟΙ - FINALS | Auto BA2 [2005] |   | RESULT | 	ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | 	NUM | 	ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | 	LANE | 	DATE | 	TIME | 	REACT. | 	18T | 	100T | 	200T | 	300T | 	400T | 	200-400T | 	TOTAL | 	200S | 	400S | 	200-400S |  	| WON | 
						ΠΙΤΟΣΟΓΛΟΥ ΓΙΑΝΝΗΣ | 
						46 | 
						BMW M3 | 
						L | 
						2005-05-15 | 
						13:56:00 | 0,684 | 2,113 | 5,724 | 8,614 | 11,107 | 13,234 | 4,620 | 13,918 | 139,90 | 176,44 | 36,54 |  	| ABANDONED RUN | 
						ΠΑΠΑΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΥ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ | 
						45 | 
						OPEL KADETT | 
						R | 
						2005-05-15 | 
						13:56:00 | 0,476 | 2,691 | 13,510 |  |  |  |  | 0,476 |  |  |  |  	|   |  
 	| ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΟ ΕΥΡΕΤΗΡΙΟ ΚΑΤΗΓΟΡΙΩΝ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ - BACK TO RACE CLASS INDEX |  	|   |  
				| ΕΠΕΞΗΓΗΣΕΙΣ | 
				 
				| WON: Νικητής της κόντρας. | 
				 
				| QUALIFIED: Προκρίθηκε στον επόμενο γύρο χωρίς πέρασμα. | 
				 
				| LOST: Ηττημένος της κόντρας. | 
				 
				| ABANDONED RUN: Εγκατέλειψε (δεν τερμάτισε) στο πέρασμα. Στην περίπτωση κόντρας, αποκλείστηκε. | 
				 
				| RED LIGHT: Άκυρη εκκίνηση. | 
				 
				| DID NOT APPEAR: Δεν εμφανίστηκε στην κόντρα και αποκλείστηκε. | 
				 
				| TIMING ERROR: Λάθος χρονομέτρησης. Η επίδοση δεν ισχύει σαν προσωπικό ή άλλο ρεκόρ. | 
				 
				| INVALID RUN: Άκυρο Πέρασμα για λόγους διαφορετικούς από άκυρης εκκίνησης. | 
				 
				|   | 
				 
				| REACTION: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος αντίδρασης του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				| 18T: Το καλύτερο 18άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				| 100T: Το καλύτερο 100άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				| 200T: Το καλύτερο 200άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				| 200S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 200 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				| 300T: Το καλύτερο 300άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				| 400T: Το καλύτερο 400άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				| 400S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 400 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				| 200T-400T: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος για τα 200 έως 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				| 200S-400S: Η μεγαλύτερη διαφορά χιλιομέτρων ανάμεσα στα 200 και 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				|   | 
				 
				| Απαγορεύεται η αναδημοσίευση των συγκεκριμένων αποτελεσμάτων χωρίς την έγγραφη άδεια του greekdragster.com ή χωρίς την αναφορά στο site μας. | 
				 
				| Execution & Transfer Time: 0,013 secs | 
				 
  |