ΕΛΕΥΘΕΡΑ ΧΡΟΝΟΜΕΤΡΗΜΕΝΑ - FREE RUNS | Auto BA2 [2005] | POSITION | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | 1 |
ΠΑΠΑΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΥ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ |
37 |
OPEL KADETT |
L |
2005-04-23 |
14:34:00 | 0,992 | | 5,993 | 8,970 | 11,518 | 13,700 | 4,730 | 14,692 | 133,71 | | | 2 |
ΠΙΤΟΣΟΓΛΟΥ ΓΙΑΝΝΗΣ |
35 |
BMW M3 |
R |
2005-04-23 |
14:28:00 | 0,692 | 2,100 | 5,900 | 9,060 | 11,766 | 14,067 | 5,007 | 14,759 | 124,91 | | | 3 |
ΑΡΛΕΤΟΣ ΣΠΥΡΟΣ |
38 |
NISSAN 350 Z |
R |
2005-04-24 |
09:32:00 | 1,396 | 2,298 | 6,193 | 9,272 | 11,907 | 14,165 | 4,893 | 15,561 | 130,15 | 165,76 | 35,61 | - |
ΑΡΛΕΤΟΣ ΣΠΥΡΟΣ |
38 |
NISSAN 350 Z |
R |
2005-04-23 |
14:30:00 | 1,447 | 2,374 | 6,173 | 9,258 | 11,910 | 14,193 | 4,935 | 15,640 | 129,51 | 163,84 | 34,33 | 4 |
ΟΥΣΤΑΜΠΑΣΙΔΗΣ ΣΤΥΛΙΑΝΟΣ |
36 |
OPEL KADETT |
L |
2005-04-23 |
14:33:00 | 1,014 | | 6,074 | 9,201 | 11,893 | 14,238 | 5,037 | 15,252 | 126,51 | | | 5 |
ΜΠΟΝΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ |
34 |
OPEL MANDA |
R |
2005-04-23 |
14:33:00 | 1,035 | 2,488 | 6,323 | 9,379 | 11,994 | 14,266 | 4,887 | 15,301 | 130,17 | 165,18 | 35,01 | |
ΠΡΟΚΡΙΜΑΤΙΚΑ - QUALIFICATION RUNS | Auto BA2 [2005] | POSITION | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | 1 |
ΠΑΠΑΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΥ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ |
37 |
OPEL KADETT |
L |
2005-04-23 |
16:37:00 | 1,247 | 2,067 | 5,643 | 8,594 | 11,163 | 13,390 | 4,796 | 14,637 | 133,43 | 167,51 | 34,08 | 2 |
ΜΠΟΝΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ |
34 |
OPEL MANDA |
L |
2005-04-23 |
16:38:00 | 0,986 | 2,098 | 5,780 | 8,786 | 11,383 | 13,630 | 4,844 | 14,616 | 132,67 | 167,21 | 34,54 | - |
ΠΑΠΑΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΥ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ |
37 |
OPEL KADETT |
R |
2005-04-24 |
11:10:00 | 7,068 | 2,251 | | 8,920 | 11,520 | 13,764 | 4,844 | 20,832 | 131,75 | 166,39 | 34,64 | - |
ΜΠΟΝΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ |
34 |
OPEL MANDA |
L |
2005-04-24 |
11:09:00 | 1,008 | 2,257 | | 8,935 | 11,539 | 13,780 | 4,845 | 14,788 | 133,05 | 167,47 | 34,42 | 3 |
ΟΥΣΤΑΜΠΑΣΙΔΗΣ ΣΤΥΛΙΑΝΟΣ |
36 |
OPEL KADETT |
R |
2005-04-24 |
10:50:00 | 0,676 | 2,124 | | 8,872 | 11,564 | 13,923 | 5,051 | 14,599 | 127,36 | 155,40 | 28,04 | 4 |
ΑΡΛΕΤΟΣ ΣΠΥΡΟΣ |
38 |
NISSAN 350 Z |
R |
2005-04-24 |
11:01:00 | 4,902 | 2,318 | | 9,171 | 11,828 | 14,115 | 4,944 | 19,017 | 129,02 | 163,73 | 34,71 | 5 |
ΠΙΤΟΣΟΓΛΟΥ ΓΙΑΝΝΗΣ |
35 |
BMW M3 |
R |
2005-04-24 |
11:04:00 | 3,669 | 2,162 | | 9,128 | 11,824 | 14,118 | 4,990 | 17,787 | 125,80 | 163,12 | 37,32 | - |
ΟΥΣΤΑΜΠΑΣΙΔΗΣ ΣΤΥΛΙΑΝΟΣ |
36 |
OPEL KADETT |
L |
2005-04-23 |
16:28:00 | 0,974 | 2,257 | 6,116 | 9,263 | 11,996 | 14,379 | 5,116 | 15,353 | 124,35 | 155,90 | 31,55 | - |
ΑΡΛΕΤΟΣ ΣΠΥΡΟΣ |
38 |
NISSAN 350 Z |
L |
2005-04-23 |
16:32:00 | 1,523 | 2,286 | 6,346 | 9,474 | 12,132 | 14,412 | 4,938 | 15,935 | 128,32 | 164,86 | 36,54 | - |
ΠΙΤΟΣΟΓΛΟΥ ΓΙΑΝΝΗΣ |
35 |
BMW M3 |
R |
2005-04-23 |
16:39:00 | 1,500 | 2,285 | 6,246 | 9,412 | 12,126 | 14,429 | 5,017 | 15,929 | 124,57 | 162,78 | 38,21 | |
ΠΡΟΗΜΙΤΕΛΙΚΟΙ - QUARTER FINALS | Auto BA2 [2005] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | QUALIFIED |
ΠΑΠΑΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΥ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ |
37 |
OPEL KADETT |
L |
2005-04-24 |
13:14:00 | | | | | | | | | | | | WON |
ΑΡΛΕΤΟΣ ΣΠΥΡΟΣ |
38 |
NISSAN 350 Z |
R |
2005-04-24 |
13:15:00 | 1,211 | 2,255 | | 9,092 | 11,728 | 13,998 | 4,906 | 15,209 | 128,50 | 165,01 | 36,51 | LOST |
ΟΥΣΤΑΜΠΑΣΙΔΗΣ ΣΤΥΛΙΑΝΟΣ |
36 |
OPEL KADETT |
L |
2005-04-24 |
13:15:00 | 1,061 | 1,995 | | 8,973 | | 14,149 | 5,176 | 15,210 | 124,62 | 153,73 | 29,11 | WON |
ΜΠΟΝΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ |
34 |
OPEL MANDA |
L |
2005-04-24 |
13:17:00 | 1,038 | 2,137 | | 8,777 | | 13,591 | 4,814 | 14,629 | 133,06 | 168,66 | 35,60 | LOST |
ΠΙΤΟΣΟΓΛΟΥ ΓΙΑΝΝΗΣ |
35 |
BMW M3 |
R |
2005-04-24 |
13:17:00 | 0,899 | 2,287 | | 9,120 | | 14,041 | 4,921 | 14,940 | 128,13 | 165,06 | 36,93 | |
ΗΜΙΤΕΛΙΚΟΙ - SEMI FINALS | Auto BA2 [2005] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | QUALIFIED |
ΜΠΟΝΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ |
34 |
OPEL MANDA |
L |
2005-04-24 |
15:04:00 | | | | | | | | | | | | WON |
ΠΑΠΑΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΥ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ |
37 |
OPEL KADETT |
L |
2005-04-24 |
15:10:00 | 1,120 | 2,132 | | 8,682 | | 13,680 | 4,998 | 14,800 | 133,10 | 161,85 | 28,75 | LOST |
ΑΡΛΕΤΟΣ ΣΠΥΡΟΣ |
38 |
NISSAN 350 Z |
R |
2005-04-24 |
15:10:00 | 1,331 | 2,541 | | 10,019 | | 14,999 | 4,980 | 16,330 | 125,66 | 162,96 | 37,30 | |
ΤΕΛΙΚΟΙ - FINALS | Auto BA2 [2005] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | WON |
ΠΑΠΑΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΥ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ |
37 |
OPEL KADETT |
L |
2005-04-24 |
16:10:00 | 1,249 | 2,067 | | 9,518 | | 15,714 | 6,196 | 16,963 | 104,06 | 123,72 | 19,66 | RED LIGHT |
ΜΠΟΝΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ |
34 |
OPEL MANDA |
R |
2005-04-24 |
16:10:00 | -1,413 | | | | | | | -1,413 | | | | |
ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΟ ΕΥΡΕΤΗΡΙΟ ΚΑΤΗΓΟΡΙΩΝ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ - BACK TO RACE CLASS INDEX | |
ΕΠΕΞΗΓΗΣΕΙΣ |
WON: Νικητής της κόντρας. |
QUALIFIED: Προκρίθηκε στον επόμενο γύρο χωρίς πέρασμα. |
LOST: Ηττημένος της κόντρας. |
ABANDONED RUN: Εγκατέλειψε (δεν τερμάτισε) στο πέρασμα. Στην περίπτωση κόντρας, αποκλείστηκε. |
RED LIGHT: Άκυρη εκκίνηση. |
DID NOT APPEAR: Δεν εμφανίστηκε στην κόντρα και αποκλείστηκε. |
TIMING ERROR: Λάθος χρονομέτρησης. Η επίδοση δεν ισχύει σαν προσωπικό ή άλλο ρεκόρ. |
INVALID RUN: Άκυρο Πέρασμα για λόγους διαφορετικούς από άκυρης εκκίνησης. |
|
REACTION: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος αντίδρασης του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
18T: Το καλύτερο 18άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
100T: Το καλύτερο 100άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200T: Το καλύτερο 200άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 200 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. |
300T: Το καλύτερο 300άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
400T: Το καλύτερο 400άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
400S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 400 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200T-400T: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος για τα 200 έως 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200S-400S: Η μεγαλύτερη διαφορά χιλιομέτρων ανάμεσα στα 200 και 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
|
Απαγορεύεται η αναδημοσίευση των συγκεκριμένων αποτελεσμάτων χωρίς την έγγραφη άδεια του greekdragster.com ή χωρίς την αναφορά στο site μας. |
Execution & Transfer Time: 0,012 secs |
|