ΠΡΟΚΡΙΜΑΤΙΚΑ - QUALIFICATION RUNS | Auto BT1 [2005] | POSITION | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | 1 |
ΣΤΑΥΡΙΑΝΟΣ ΣΩΤΗΡΗΣ |
31 |
MAZDA RX7 |
R |
2007-09-02 |
10:19:00 | 5,384 | 1,646 | 4,683 | 7,172 | 9,232 | 11,071 | 3,899 | 16,455 | 164,16 | 206,19 | 42,03 | 2 |
ΑΠΟΣΤΟΛΟΥ ΠΑΥΛΟΣ |
38 |
BMW M3 TURBO |
L |
2007-09-01 |
16:04:00 | 3,562 | 2,078 | 5,334 | 7,764 | 9,724 | 11,398 | 3,634 | 14,960 | 164,43 | 226,89 | 62,46 | - |
ΣΤΑΥΡΙΑΝΟΣ ΣΩΤΗΡΗΣ |
31 |
MAZDA RX7 |
R |
2007-09-01 |
15:53:00 | 1,289 | 1,853 | 4,957 | 7,481 | 9,563 | 11,437 | 3,956 | 12,726 | 161,80 | 202,23 | 40,43 | - |
ΑΠΟΣΤΟΛΟΥ ΠΑΥΛΟΣ |
38 |
BMW M3 TURBO |
R |
2007-09-02 |
10:05:00 | 2,460 | 2,288 | 5,483 | 7,876 | 9,813 | 11,464 | 3,588 | 13,924 | 166,06 | 230,38 | 64,32 | - |
ΑΠΟΣΤΟΛΟΥ ΠΑΥΛΟΣ |
38 |
BMW M3 TURBO |
R |
2007-09-01 |
12:40:00 | 4,302 | 2,055 | 5,459 | 7,947 | 9,999 | 11,726 | 3,779 | 16,028 | 158,66 | 221,82 | 63,16 | 3 |
ΣΙΜΙΝΗΣ ΚΩΣΤΑΣ |
33 |
FIAT UNO 1600 16V |
L |
2007-09-01 |
13:01:00 | 3,349 | 2,085 | 5,416 | 7,898 | 9,951 | 11,794 | 3,896 | 15,143 | 164,34 | 204,38 | 40,04 | - |
ΣΤΑΥΡΙΑΝΟΣ ΣΩΤΗΡΗΣ |
31 |
MAZDA RX7 |
L |
2007-09-01 |
12:39:00 | 1,129 | 2,098 | 5,382 | 7,980 | 10,062 | 11,937 | 3,957 | 13,066 | 157,88 | 201,26 | 43,38 | - |
ΣΙΜΙΝΗΣ ΚΩΣΤΑΣ |
33 |
FIAT UNO 1600 16V |
R |
2007-09-01 |
16:04:00 | 0,910 | 2,183 | 5,637 | 8,230 | 10,305 | 12,153 | 3,923 | 13,063 | 161,01 | 204,64 | 43,63 | 4 |
ΚΟΥΡΤΙΔΗΣ ΝΙΚΟΣ |
36 |
GOLF MK2 VR6 TURBO |
R |
2007-09-02 |
10:06:00 | 1,055 | 2,139 | 5,619 | 8,423 | 10,729 | 12,805 | 4,382 | 13,860 | 144,33 | 181,37 | 37,04 | - |
ΚΟΥΡΤΙΔΗΣ ΝΙΚΟΣ |
36 |
GOLF MK2 VR6 TURBO |
R |
2007-09-01 |
12:46:00 | 0,991 | 2,132 | 5,649 | 8,504 | 10,869 | 13,001 | 4,497 | 13,992 | 141,00 | 176,21 | 35,21 | - |
ΚΟΥΡΤΙΔΗΣ ΝΙΚΟΣ |
36 |
GOLF MK2 VR6 TURBO |
L |
2007-09-01 |
16:02:00 | 0,708 | 2,171 | 5,656 | 8,513 | 10,417 | 13,042 | 4,529 | 13,750 | 140,74 | 175,08 | 34,34 | 5 |
ΡΑΪΚΟΣ ΚΩΣΤΑΣ |
30 |
FIAT UNO TURBO |
L |
2007-09-02 |
10:02:00 | 0,698 | 2,187 | 5,759 | 8,662 | 11,034 | 13,179 | 4,517 | 13,877 | 140,24 | 175,65 | 35,41 | 6 |
ΒΑΘΕΙΑΣ ΗΛΙΑΣ |
37 |
SEAT IBIZA 20VT |
L |
2007-09-02 |
10:01:00 | 3,742 | 2,389 | 6,203 | 9,090 | 11,406 | 13,497 | 4,407 | 17,239 | 141,04 | 180,25 | 39,21 | - |
ΡΑΪΚΟΣ ΚΩΣΤΑΣ |
30 |
FIAT UNO TURBO |
L |
2007-09-01 |
16:00:00 | 1,164 | 2,162 | 5,942 | 9,007 | 11,449 | 13,659 | 4,652 | 14,823 | 134,72 | 169,96 | 35,24 | - |
ΒΑΘΕΙΑΣ ΗΛΙΑΣ |
37 |
SEAT IBIZA 20VT |
L |
2007-09-01 |
12:29:00 | 1,134 | 2,489 | 6,291 | 9,225 | 11,580 | 13,697 | 4,472 | 14,831 | 140,30 | 178,57 | 38,27 | 7 |
ΠΕΠΠΑΣ ΣΟΦΟΚΛΗΣ |
34 |
FIAT UNO |
R |
2007-09-01 |
12:44:00 | 1,573 | 2,224 | 5,946 | 9,011 | 11,600 | 13,927 | 4,916 | 15,500 | 129,47 | 161,45 | 31,98 | - |
ΒΑΘΕΙΑΣ ΗΛΙΑΣ |
37 |
SEAT IBIZA 20VT |
R |
2007-09-01 |
16:02:00 | 0,695 | 2,563 | 6,477 | 9,430 | 11,812 | 13,968 | 4,538 | 14,663 | 137,53 | 175,39 | 37,86 | 8 |
ΠΙΤΖΕΡΑΚΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ |
32 |
FIAT PUNTO GT |
L |
2007-09-01 |
12:46:00 | 0,557 | 2,665 | 6,486 | 9,380 | 11,814 | 14,004 | 4,624 | 14,561 | 139,61 | 170,99 | 31,38 | - |
ΠΕΠΠΑΣ ΣΟΦΟΚΛΗΣ |
34 |
FIAT UNO |
R |
2007-09-01 |
16:00:00 | 6,972 | 2,205 | 5,936 | 9,028 | 11,650 | 14,026 | 4,998 | 20,998 | 128,17 | 157,77 | 29,60 | 9 |
ΤΣΑΚΑΝΙΚΑΣ ΓΙΩΡΓΟΣ |
35 |
PEUGEOT RALLY |
L |
2007-09-01 |
12:41:00 | 0,956 | 2,404 | 6,432 | 9,478 | 11,947 | 14,162 | 4,684 | 15,118 | 136,38 | 171,42 | 35,04 | - |
ΠΕΠΠΑΣ ΣΟΦΟΚΛΗΣ |
34 |
FIAT UNO |
R |
2007-09-02 |
10:09:00 | 2,910 | 2,485 | 6,381 | 9,463 | 12,045 | 14,365 | 4,902 | 17,275 | 129,14 | 162,02 | 32,88 | RED LIGHT |
ΡΑΪΚΟΣ ΚΩΣΤΑΣ |
30 |
FIAT UNO TURBO |
L |
2007-09-01 |
12:42:00 | -1,278 | | | | | | | -1,278 | | | | |
ΚΟΝΤΡΕΣ 16ΑΔΑΣ - 1ST ROUND ELIMINATION RUNS | Auto BT1 [2005] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | WON |
ΡΑΪΚΟΣ ΚΩΣΤΑΣ |
30 |
FIAT UNO TURBO |
L |
2007-09-02 |
12:39:00 | 0,935 | 2,224 | 5,874 | 8,834 | 11,249 | 13,445 | 4,611 | 14,380 | 137,07 | 171,24 | 34,17 | LOST |
ΒΑΘΕΙΑΣ ΗΛΙΑΣ |
37 |
SEAT IBIZA 20VT |
R |
2007-09-02 |
12:39:00 | 0,720 | 2,610 | 6,520 | 9,407 | 11,696 | 13,767 | 4,360 | 14,487 | 142,84 | 181,96 | 39,12 | WON |
ΚΟΥΡΤΙΔΗΣ ΝΙΚΟΣ |
36 |
GOLF MK2 VR6 TURBO |
R |
2007-09-02 |
12:40:00 | 1,040 | 2,151 | 5,569 | 8,375 | 10,693 | 12,775 | 4,400 | 13,815 | 144,05 | 180,73 | 36,68 | LOST |
ΠΕΠΠΑΣ ΣΟΦΟΚΛΗΣ |
34 |
FIAT UNO |
L |
2007-09-02 |
12:40:00 | 0,986 | 2,204 | 5,830 | 8,849 | 11,400 | 13,697 | 4,848 | 14,683 | 131,14 | 162,71 | 31,57 | WON |
ΑΠΟΣΤΟΛΟΥ ΠΑΥΛΟΣ |
38 |
BMW M3 TURBO |
R |
2007-09-02 |
12:47:00 | 2,932 | 2,196 | 5,342 | 7,688 | 9,576 | 11,209 | 3,521 | 14,141 | 170,88 | 228,42 | 57,54 | DID NOT APPEAR |
ΤΣΑΚΑΝΙΚΑΣ ΓΙΩΡΓΟΣ |
35 |
PEUGEOT RALLY |
L |
2007-09-02 |
12:47:00 | | | | | | | | | | | | WON |
ΣΙΜΙΝΗΣ ΚΩΣΤΑΣ |
33 |
FIAT UNO 1600 16V |
R |
2007-09-02 |
12:48:00 | 2,262 | 2,358 | 5,824 | 8,985 | 11,785 | 14,233 | 5,248 | 16,495 | 120,45 | 155,95 | 35,50 | DID NOT APPEAR |
ΠΙΤΖΕΡΑΚΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ |
32 |
FIAT PUNTO GT |
L |
2007-09-02 |
12:48:00 | | | | | | | | | | | | QUALIFIED |
ΣΤΑΥΡΙΑΝΟΣ ΣΩΤΗΡΗΣ |
31 |
MAZDA RX7 |
L |
2007-09-02 |
12:55:00 | | | | | | | | | | | | |
ΠΡΟΗΜΙΤΕΛΙΚΟΙ - QUARTER FINALS | Auto BT1 [2005] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | WON |
ΣΤΑΥΡΙΑΝΟΣ ΣΩΤΗΡΗΣ |
31 |
MAZDA RX7 |
R |
2007-09-02 |
14:59:00 | 0,905 | 1,579 | 4,629 | 7,108 | 9,148 | 10,966 | 3,858 | 11,871 | 165,13 | 208,47 | 43,34 | LOST |
ΡΑΪΚΟΣ ΚΩΣΤΑΣ |
30 |
FIAT UNO TURBO |
L |
2007-09-02 |
14:59:00 | 0,976 | 2,145 | 5,710 | 8,589 | 10,973 | 13,130 | 4,541 | 14,106 | 140,85 | 174,09 | 33,24 | WON |
ΚΟΥΡΤΙΔΗΣ ΝΙΚΟΣ |
36 |
GOLF MK2 VR6 TURBO |
R |
2007-09-02 |
15:02:00 | 0,688 | 2,128 | 5,584 | 8,406 | 10,733 | 12,823 | 4,417 | 13,511 | 143,56 | 180,40 | 36,84 | LOST |
ΣΙΜΙΝΗΣ ΚΩΣΤΑΣ |
33 |
FIAT UNO 1600 16V |
L |
2007-09-02 |
15:02:00 | 0,998 | 2,221 | 5,837 | 8,999 | 11,953 | 15,087 | 6,088 | 16,085 | 120,72 | 111,27 | -9,45 | QUALIFIED |
ΑΠΟΣΤΟΛΟΥ ΠΑΥΛΟΣ |
38 |
BMW M3 TURBO |
L |
2007-09-02 |
15:04:00 | | | | | | | | | | | | |
ΗΜΙΤΕΛΙΚΟΙ - SEMI FINALS | Auto BT1 [2005] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | QUALIFIED |
ΚΟΥΡΤΙΔΗΣ ΝΙΚΟΣ |
36 |
GOLF MK2 VR6 TURBO |
L |
2007-09-02 |
16:39:00 | | | | | | | | | | | | WON |
ΣΤΑΥΡΙΑΝΟΣ ΣΩΤΗΡΗΣ |
31 |
MAZDA RX7 |
R |
2007-09-02 |
16:41:00 | 0,723 | 1,579 | 4,555 | 7,015 | 9,036 | 10,859 | 3,844 | 11,582 | 165,67 | 207,65 | 41,98 | LOST |
ΑΠΟΣΤΟΛΟΥ ΠΑΥΛΟΣ |
38 |
BMW M3 TURBO |
L |
2007-09-02 |
16:41:00 | 1,043 | 2,087 | 5,296 | 7,704 | 10,164 | 12,735 | 5,031 | 13,778 | 151,11 | 138,16 | -12,95 | |
ΤΕΛΙΚΟΙ - FINALS | Auto BT1 [2005] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | WON |
ΣΤΑΥΡΙΑΝΟΣ ΣΩΤΗΡΗΣ |
31 |
MAZDA RX7 |
R |
2007-09-02 |
17:50:00 | 0,842 | 1,574 | 4,505 | 6,941 | 8,973 | 10,793 | 3,852 | 11,635 | 166,81 | 208,05 | 41,24 | RED LIGHT |
ΚΟΥΡΤΙΔΗΣ ΝΙΚΟΣ |
36 |
GOLF MK2 VR6 TURBO |
L |
2007-09-02 |
17:50:00 | -0,108 | 2,185 | 5,644 | 8,646 | 11,060 | 13,221 | 4,575 | 13,113 | 135,32 | 171,93 | 36,61 | |
ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΟ ΕΥΡΕΤΗΡΙΟ ΚΑΤΗΓΟΡΙΩΝ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ - BACK TO RACE CLASS INDEX | |
ΕΠΕΞΗΓΗΣΕΙΣ |
WON: Νικητής της κόντρας. |
QUALIFIED: Προκρίθηκε στον επόμενο γύρο χωρίς πέρασμα. |
LOST: Ηττημένος της κόντρας. |
ABANDONED RUN: Εγκατέλειψε (δεν τερμάτισε) στο πέρασμα. Στην περίπτωση κόντρας, αποκλείστηκε. |
RED LIGHT: Άκυρη εκκίνηση. |
DID NOT APPEAR: Δεν εμφανίστηκε στην κόντρα και αποκλείστηκε. |
TIMING ERROR: Λάθος χρονομέτρησης. Η επίδοση δεν ισχύει σαν προσωπικό ή άλλο ρεκόρ. |
INVALID RUN: Άκυρο Πέρασμα για λόγους διαφορετικούς από άκυρης εκκίνησης. |
|
REACTION: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος αντίδρασης του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
18T: Το καλύτερο 18άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
100T: Το καλύτερο 100άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200T: Το καλύτερο 200άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 200 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. |
300T: Το καλύτερο 300άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
400T: Το καλύτερο 400άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
400S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 400 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200T-400T: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος για τα 200 έως 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200S-400S: Η μεγαλύτερη διαφορά χιλιομέτρων ανάμεσα στα 200 και 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
|
Απαγορεύεται η αναδημοσίευση των συγκεκριμένων αποτελεσμάτων χωρίς την έγγραφη άδεια του greekdragster.com ή χωρίς την αναφορά στο site μας. |
Execution & Transfer Time: 0,015 secs |
|