ΠΡΟΚΡΙΜΑΤΙΚΑ - QUALIFICATION RUNS | Auto BT1 [2005] | POSITION | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | 1 |
ΣΤΑΥΡΙΑΝΟΣ ΣΩΤΗΡΗΣ |
37 |
MAZDA RX7 |
R |
2006-09-03 |
09:33:00 | 1,272 | 1,962 | 5,333 | 7,939 | 10,095 | 11,978 | 4,039 | 13,250 | 155,15 | 202,70 | 47,55 | - |
ΣΤΑΥΡΙΑΝΟΣ ΣΩΤΗΡΗΣ |
37 |
MAZDA RX7 |
R |
2006-09-02 |
17:59:00 | 2,570 | 2,007 | 5,387 | | 10,190 | 12,094 | | 14,664 | | 200,82 | | - |
ΣΤΑΥΡΙΑΝΟΣ ΣΩΤΗΡΗΣ |
37 |
MAZDA RX7 |
L |
2006-09-02 |
13:17:00 | 1,103 | 1,975 | 5,365 | 8,029 | 10,203 | 12,107 | 4,078 | 13,210 | 155,38 | 200,65 | 45,27 | - |
ΣΤΑΥΡΙΑΝΟΣ ΣΩΤΗΡΗΣ |
37 |
MAZDA RX7 |
R |
2006-09-02 |
15:35:00 | 2,206 | 1,954 | 5,531 | 8,227 | 10,416 | 12,332 | 4,105 | 14,538 | 155,25 | 199,67 | 44,42 | 2 |
ΠΑΠΑΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΥ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ |
38 |
OPEL KADETT |
R |
2006-09-02 |
13:24:00 | 0,978 | 1,837 | 5,273 | 8,161 | 10,598 | 12,789 | 4,628 | 13,767 | 139,00 | 172,73 | 33,73 | 3 |
ΠΑΠΑΓΙΑΝΝΑΤΟΣ ΜΑΚΗΣ |
30 |
FIAT UNO TURBO 1,4 |
R |
2006-09-02 |
15:54:00 | 0,689 | 2,085 | 5,583 | 8,512 | 10,842 | 12,907 | 4,395 | 13,596 | 140,26 | 183,26 | 43,00 | - |
ΠΑΠΑΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΥ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ |
38 |
OPEL KADETT |
R |
2006-09-02 |
15:52:00 | 2,170 | 1,858 | 5,407 | 8,334 | 10,797 | 13,007 | 4,673 | 15,177 | 137,66 | 171,43 | 33,77 | 4 |
ΤΑΡΝΑΝΙΔΗΣ ΘΕΟΔΩΡΟΣ |
32 |
HONDA CRX TURBO |
R |
2006-09-02 |
17:47:00 | 5,366 | 2,231 | 6,032 | 8,809 | 11,061 | 13,045 | 4,236 | 18,411 | 148,86 | 186,79 | 37,93 | 5 |
ΚΟΝΤΑΡΑΤΟΣ ΛΑΜΠΡΟΣ |
35 |
HONDA CIVIC 1,8 TURBO |
L |
2006-09-02 |
15:54:00 | 0,628 | 2,204 | 6,035 | 8,884 | 11,159 | 13,070 | 4,186 | 13,698 | 144,51 | 203,21 | 58,70 | - |
ΚΟΝΤΑΡΑΤΟΣ ΛΑΜΠΡΟΣ |
35 |
HONDA CIVIC 1,8 TURBO |
L |
2006-09-02 |
13:19:00 | 0,541 | 2,501 | 6,347 | 9,112 | 11,272 | 13,095 | 3,983 | 13,636 | 150,61 | 211,27 | 60,66 | - |
ΠΑΠΑΓΙΑΝΝΑΤΟΣ ΜΑΚΗΣ |
30 |
FIAT UNO TURBO 1,4 |
R |
2006-09-03 |
10:22:00 | 5,764 | 2,320 | 6,051 | 8,871 | 11,130 | 13,158 | 4,287 | 18,922 | 145,95 | 186,68 | 40,73 | - |
ΤΑΡΝΑΝΙΔΗΣ ΘΕΟΔΩΡΟΣ |
32 |
HONDA CRX TURBO |
R |
2006-09-03 |
09:27:00 | 1,231 | 2,258 | 6,202 | 9,045 | 11,341 | 13,341 | 4,296 | 14,572 | 146,44 | 188,89 | 42,45 | - |
ΠΑΠΑΓΙΑΝΝΑΤΟΣ ΜΑΚΗΣ |
30 |
FIAT UNO TURBO 1,4 |
R |
2006-09-02 |
13:14:00 | 1,500 | 2,467 | 6,246 | 9,171 | 11,507 | 13,608 | 4,437 | 15,108 | 140,94 | 178,78 | 37,84 | 6 |
ΠΑΠΑΓΙΑΝΝΗΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ |
31 |
ALFA ROMEO 75 TURBO |
R |
2006-09-02 |
17:48:00 | 1,916 | 2,333 | 6,397 | 9,250 | 11,568 | 13,630 | 4,380 | 15,546 | 141,99 | 183,49 | 41,50 | - |
ΠΑΠΑΓΙΑΝΝΗΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ |
31 |
ALFA ROMEO 75 TURBO |
R |
2006-09-02 |
13:30:00 | 5,300 | 2,524 | 6,387 | 9,229 | 11,583 | 13,672 | 4,443 | 18,972 | 140,08 | 180,80 | 40,72 | 7 |
ΡΑΪΚΟΣ ΚΩΣΤΑΣ |
29 |
FIAT UNO TURBO |
R |
2006-09-03 |
09:48:00 | 0,941 | 2,142 | 6,032 | 9,062 | 11,529 | 13,759 | 4,697 | 14,700 | 135,05 | 169,71 | 34,66 | - |
ΠΑΠΑΓΙΑΝΝΑΤΟΣ ΜΑΚΗΣ |
30 |
FIAT UNO TURBO 1,4 |
R |
2006-09-02 |
17:53:00 | 4,703 | 2,352 | 6,314 | 9,459 | 11,989 | 14,293 | 4,834 | 18,996 | 102,24 | 165,33 | 63,09 | - |
ΠΑΠΑΓΙΑΝΝΗΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ |
31 |
ALFA ROMEO 75 TURBO |
R |
2006-09-02 |
16:03:00 | 1,995 | 2,469 | 6,803 | 9,753 | 12,158 | 14,298 | 4,545 | 16,293 | 135,88 | 177,02 | 41,14 | - |
ΡΑΪΚΟΣ ΚΩΣΤΑΣ |
29 |
FIAT UNO TURBO |
R |
2006-09-02 |
17:45:00 | 1,132 | 2,661 | 6,565 | 9,599 | 12,096 | 14,347 | 4,748 | 15,479 | 134,63 | 168,35 | 33,72 | 8 |
ΟΥΣΤΑΜΠΑΣΙΔΗΣ ΣΤΥΛΙΑΝΟΣ |
11 |
RENAULT CLIO 1800 TURBO |
L |
2006-09-03 |
09:42:00 | 0,730 | 2,534 | 6,775 | 9,844 | 12,286 | 14,459 | 4,615 | 15,189 | 133,76 | 175,65 | 41,89 | - |
ΠΑΠΑΓΙΑΝΝΗΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ |
31 |
ALFA ROMEO 75 TURBO |
R |
2006-09-03 |
09:51:00 | 1,157 | 2,459 | 6,544 | 9,896 | 12,404 | 14,553 | 4,657 | 15,710 | 131,35 | 178,14 | 46,79 | - |
ΤΑΡΝΑΝΙΔΗΣ ΘΕΟΔΩΡΟΣ |
32 |
HONDA CRX TURBO |
R |
2006-09-02 |
15:50:00 | 2,476 | 2,741 | 7,309 | 10,224 | 12,548 | 14,562 | 4,338 | 17,038 | 145,12 | 189,07 | 43,95 | - |
ΡΑΪΚΟΣ ΚΩΣΤΑΣ |
29 |
FIAT UNO TURBO |
L |
2006-09-02 |
13:08:00 | 1,023 | 2,760 | 7,068 | 10,141 | 12,603 | 14,820 | 4,679 | 15,843 | 134,34 | 167,61 | 33,27 | - |
ΡΑΪΚΟΣ ΚΩΣΤΑΣ |
29 |
FIAT UNO TURBO |
L |
2006-09-02 |
16:00:00 | 0,927 | 2,626 | 6,867 | 10,278 | 12,891 | 15,200 | 4,922 | 16,127 | 123,46 | 164,32 | 40,86 | 9 |
ΜΑΝΩΛΟΥΔΑΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ |
34 |
FIAT PUNTO GT 9 |
R |
2006-09-02 |
17:52:00 | 0,717 | 3,139 | 7,421 | 10,548 | 13,070 | 15,347 | 4,799 | 16,064 | 131,57 | 166,80 | 35,23 | - |
ΜΑΝΩΛΟΥΔΑΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ |
34 |
FIAT PUNTO GT 9 |
L |
2006-09-02 |
16:04:00 | 2,336 | 2,971 | 7,186 | 10,445 | 13,038 | 15,357 | 4,912 | 17,693 | 125,35 | 164,01 | 38,66 | - |
ΠΑΠΑΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΥ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ |
38 |
OPEL KADETT |
R |
2006-09-03 |
09:43:00 | 1,085 | 2,162 | 5,817 | 9,175 | 12,494 | 16,002 | 6,827 | 17,087 | 106,06 | 100,68 | -5,38 | 10 |
ΑΛΙΜΑΤΗΡΗΣ ΘΕΟΔΩΡΟΣ |
33 |
NISSAN 200 SX |
L |
2006-09-03 |
09:22:00 | 1,866 | 2,388 | 7,379 | 10,994 | 13,757 | 16,145 | 5,151 | 18,011 | 114,05 | 157,94 | 43,89 | - |
ΜΑΝΩΛΟΥΔΑΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ |
34 |
FIAT PUNTO GT 9 |
L |
2006-09-03 |
09:48:00 | 1,321 | 2,643 | 7,138 | 10,296 | 13,149 | 16,385 | 6,089 | 17,706 | 128,77 | 97,43 | -31,34 | - |
ΑΛΙΜΑΤΗΡΗΣ ΘΕΟΔΩΡΟΣ |
33 |
NISSAN 200 SX |
L |
2006-09-02 |
13:10:00 | 1,338 | 2,313 | 6,830 | 10,230 | 13,362 | 16,454 | 6,224 | 17,792 | 112,39 | 115,34 | 2,95 | - |
ΜΑΝΩΛΟΥΔΑΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ |
34 |
FIAT PUNTO GT 9 |
L |
2006-09-02 |
13:22:00 | 0,873 | 2,882 | 8,264 | 11,816 | 14,465 | 16,803 | 4,987 | 17,676 | 121,11 | 163,71 | 42,60 | - |
ΤΑΡΝΑΝΙΔΗΣ ΘΕΟΔΩΡΟΣ |
32 |
HONDA CRX TURBO |
L |
2006-09-02 |
13:15:00 | 3,228 | 3,026 | 8,948 | 12,665 | 15,209 | 17,390 | 4,725 | 20,618 | 122,69 | 174,54 | 51,85 | - |
ΑΛΙΜΑΤΗΡΗΣ ΘΕΟΔΩΡΟΣ |
33 |
NISSAN 200 SX |
R |
2006-09-02 |
15:36:00 | 1,647 | 2,075 | 6,611 | 10,253 | 13,772 | 17,773 | 7,520 | 19,420 | 106,18 | 85,30 | -20,88 | |
ΚΟΝΤΡΕΣ 16ΑΔΑΣ - 1ST ROUND ELIMINATION RUNS | Auto BT1 [2005] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | WON |
ΣΤΑΥΡΙΑΝΟΣ ΣΩΤΗΡΗΣ |
37 |
MAZDA RX7 |
R |
2006-09-03 |
11:58:00 | 1,338 | 2,048 | 5,305 | 7,909 | 10,064 | 11,949 | 4,040 | 13,287 | 157,32 | 202,54 | 45,22 | LOST |
ΑΛΙΜΑΤΗΡΗΣ ΘΕΟΔΩΡΟΣ |
33 |
NISSAN 200 SX |
L |
2006-09-03 |
11:58:00 | 0,606 | 2,382 | 6,637 | 10,203 | 12,884 | 15,244 | 5,041 | 15,850 | 119,72 | 164,23 | 44,51 | WON |
ΠΑΠΑΓΙΑΝΝΑΤΟΣ ΜΑΚΗΣ |
30 |
FIAT UNO TURBO 1,4 |
R |
2006-09-03 |
12:01:00 | 0,992 | 2,214 | 5,808 | 8,630 | 10,903 | 12,950 | 4,320 | 13,942 | 145,60 | 184,83 | 39,23 | LOST |
ΟΥΣΤΑΜΠΑΣΙΔΗΣ ΣΤΥΛΙΑΝΟΣ |
11 |
RENAULT CLIO 1800 TURBO |
L |
2006-09-03 |
12:01:00 | 0,889 | 2,328 | 6,479 | 9,658 | 12,208 | 14,509 | 4,851 | 15,398 | 128,43 | 164,45 | 36,02 | WON |
ΤΑΡΝΑΝΙΔΗΣ ΘΕΟΔΩΡΟΣ |
32 |
HONDA CRX TURBO |
R |
2006-09-03 |
12:02:00 | 1,181 | 2,152 | 5,789 | 8,803 | 11,299 | 13,547 | 4,744 | 14,728 | 133,58 | 168,87 | 35,29 | LOST |
ΡΑΪΚΟΣ ΚΩΣΤΑΣ |
29 |
FIAT UNO TURBO |
L |
2006-09-03 |
12:02:00 | 1,033 | 2,197 | 5,981 | 9,165 | 11,665 | 13,913 | 4,748 | 14,946 | 131,00 | 169,44 | 38,44 | WON |
ΚΟΝΤΑΡΑΤΟΣ ΛΑΜΠΡΟΣ |
35 |
HONDA CIVIC 1,8 TURBO |
L |
2006-09-03 |
12:04:00 | 0,614 | 2,070 | 5,770 | 8,534 | 10,733 | 12,623 | 4,089 | 13,237 | 151,21 | 205,34 | 54,13 | LOST |
ΠΑΠΑΓΙΑΝΝΗΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ |
31 |
ALFA ROMEO 75 TURBO |
R |
2006-09-03 |
12:04:00 | 0,844 | 2,215 | 5,978 | 8,937 | 11,312 | 13,371 | 4,434 | 14,215 | 138,79 | 182,50 | 43,71 | WON |
ΠΑΠΑΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΥ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ |
38 |
OPEL KADETT |
L |
2006-09-03 |
12:07:00 | 1,244 | 2,169 | 6,084 | 9,445 | 12,388 | 15,361 | 5,916 | 16,605 | 117,36 | 119,64 | 2,28 | DID NOT APPEAR |
ΜΑΝΩΛΟΥΔΑΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ |
34 |
FIAT PUNTO GT 9 |
R |
2006-09-03 |
12:07:00 | | | | | | | | | | | | |
ΠΡΟΗΜΙΤΕΛΙΚΟΙ - QUARTER FINALS | Auto BT1 [2005] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | WON |
ΠΑΠΑΓΙΑΝΝΑΤΟΣ ΜΑΚΗΣ |
30 |
FIAT UNO TURBO 1,4 |
R |
2006-09-03 |
13:09:00 | 0,570 | 2,294 | 5,778 | 8,559 | 10,805 | 12,826 | 4,267 | 13,396 | 147,75 | 186,78 | 39,03 | LOST |
ΤΑΡΝΑΝΙΔΗΣ ΘΕΟΔΩΡΟΣ |
32 |
HONDA CRX TURBO |
L |
2006-09-03 |
13:09:00 | 1,001 | 2,201 | 6,029 | 8,892 | 11,162 | 13,153 | 4,261 | 14,154 | 144,47 | 186,53 | 42,06 | QUALIFIED |
ΣΤΑΥΡΙΑΝΟΣ ΣΩΤΗΡΗΣ |
37 |
MAZDA RX7 |
L |
2006-09-03 |
13:10:00 | | | | | | | | | | | | WON |
ΚΟΝΤΑΡΑΤΟΣ ΛΑΜΠΡΟΣ |
35 |
HONDA CIVIC 1,8 TURBO |
L |
2006-09-03 |
13:12:00 | 0,615 | 2,214 | 5,815 | 8,522 | 10,707 | 12,625 | 4,103 | 13,240 | 153,07 | 202,86 | 49,79 | LOST |
ΠΑΠΑΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΥ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ |
38 |
OPEL KADETT |
R |
2006-09-03 |
13:12:00 | 0,759 | 1,930 | 5,422 | 8,326 | 10,780 | 12,986 | 4,660 | 13,745 | 138,02 | 171,42 | 33,40 | |
ΗΜΙΤΕΛΙΚΟΙ - SEMI FINALS | Auto BT1 [2005] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | WON |
ΣΤΑΥΡΙΑΝΟΣ ΣΩΤΗΡΗΣ |
37 |
MAZDA RX7 |
R |
2006-09-03 |
14:13:00 | 0,890 | 2,009 | 5,234 | 7,794 | 9,923 | 11,792 | 3,998 | 12,682 | 157,33 | 203,95 | 46,62 | LOST |
ΠΑΠΑΓΙΑΝΝΑΤΟΣ ΜΑΚΗΣ |
30 |
FIAT UNO TURBO 1,4 |
L |
2006-09-03 |
14:13:00 | 0,548 | 2,204 | 5,843 | 8,604 | 10,842 | 12,862 | 4,258 | 13,410 | 148,41 | 187,85 | 39,44 | QUALIFIED |
ΚΟΝΤΑΡΑΤΟΣ ΛΑΜΠΡΟΣ |
35 |
HONDA CIVIC 1,8 TURBO |
L |
2006-09-03 |
14:17:00 | | | | | | | | | | | | |
ΤΕΛΙΚΟΙ - FINALS | Auto BT1 [2005] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | WON |
ΣΤΑΥΡΙΑΝΟΣ ΣΩΤΗΡΗΣ |
37 |
MAZDA RX7 |
R |
2006-09-03 |
15:21:00 | 1,492 | 1,982 | 5,204 | 7,770 | 9,918 | 11,803 | 4,033 | 13,295 | 157,05 | 202,47 | 45,42 | RED LIGHT |
ΚΟΝΤΑΡΑΤΟΣ ΛΑΜΠΡΟΣ |
35 |
HONDA CIVIC 1,8 TURBO |
L |
2006-09-03 |
15:21:00 | -0,827 | 4,957 | 8,533 | 11,259 | 13,494 | 15,500 | 4,241 | 14,673 | 149,75 | 189,65 | 39,90 | |
ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΟ ΕΥΡΕΤΗΡΙΟ ΚΑΤΗΓΟΡΙΩΝ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ - BACK TO RACE CLASS INDEX | |
ΕΠΕΞΗΓΗΣΕΙΣ |
WON: Νικητής της κόντρας. |
QUALIFIED: Προκρίθηκε στον επόμενο γύρο χωρίς πέρασμα. |
LOST: Ηττημένος της κόντρας. |
ABANDONED RUN: Εγκατέλειψε (δεν τερμάτισε) στο πέρασμα. Στην περίπτωση κόντρας, αποκλείστηκε. |
RED LIGHT: Άκυρη εκκίνηση. |
DID NOT APPEAR: Δεν εμφανίστηκε στην κόντρα και αποκλείστηκε. |
TIMING ERROR: Λάθος χρονομέτρησης. Η επίδοση δεν ισχύει σαν προσωπικό ή άλλο ρεκόρ. |
INVALID RUN: Άκυρο Πέρασμα για λόγους διαφορετικούς από άκυρης εκκίνησης. |
|
REACTION: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος αντίδρασης του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
18T: Το καλύτερο 18άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
100T: Το καλύτερο 100άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200T: Το καλύτερο 200άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 200 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. |
300T: Το καλύτερο 300άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
400T: Το καλύτερο 400άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
400S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 400 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200T-400T: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος για τα 200 έως 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200S-400S: Η μεγαλύτερη διαφορά χιλιομέτρων ανάμεσα στα 200 και 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
|
Απαγορεύεται η αναδημοσίευση των συγκεκριμένων αποτελεσμάτων χωρίς την έγγραφη άδεια του greekdragster.com ή χωρίς την αναφορά στο site μας. |
Execution & Transfer Time: 0,013 secs |
|