ΠΡΟΚΡΙΜΑΤΙΚΑ - QUALIFICATION RUNS | Auto BT1 [2005] | POSITION | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | 1 |
ΜΑΡΑΒΑΣ ΓΙΩΡΓΟΣ |
24 |
PEUGEOT 306 1,6 TURBO |
R |
2006-07-22 |
18:12:00 | 3,386 | 2,219 | 6,003 | 8,846 | | 13,205 | 4,359 | 16,591 | 140,91 | 178,06 | 37,15 | - |
ΜΑΡΑΒΑΣ ΓΙΩΡΓΟΣ |
24 |
PEUGEOT 306 1,6 TURBO |
L |
2006-07-23 |
09:06:00 | 4,409 | 2,345 | 6,170 | 9,038 | 11,317 | 13,372 | 4,334 | 17,781 | 138,07 | 182,42 | 44,35 | 2 |
ΖΑΧΑΡΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ |
26 |
FIAT UNO TURBO |
R |
2006-07-22 |
15:43:00 | 1,223 | 2,330 | 6,216 | 9,137 | | 13,606 | 4,469 | 14,829 | 138,35 | 170,28 | 31,93 | 3 |
ΛΙΑΚΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
42 |
TOYOTA CELICA |
L |
2006-07-23 |
09:08:00 | 1,193 | 2,264 | 6,045 | 9,097 | 11,628 | 13,872 | 4,775 | 15,065 | 127,80 | 164,84 | 37,04 | - |
ΖΑΧΑΡΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ |
26 |
FIAT UNO TURBO |
L |
2006-07-23 |
09:15:00 | 2,483 | 2,542 | 6,544 | 9,517 | 11,854 | 13,944 | 4,427 | 16,427 | 134,13 | 178,95 | 44,82 | - |
ΜΑΡΑΒΑΣ ΓΙΩΡΓΟΣ |
24 |
PEUGEOT 306 1,6 TURBO |
R |
2006-07-22 |
15:51:00 | 2,771 | 2,408 | 6,500 | 9,464 | | 13,998 | 4,534 | 16,769 | 133,14 | 171,59 | 38,45 | - |
ΖΑΧΑΡΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ |
26 |
FIAT UNO TURBO |
R |
2006-07-22 |
13:18:00 | 1,695 | 2,554 | 6,724 | 9,679 | | 14,198 | 4,519 | 15,893 | 135,82 | 170,82 | 35,00 | 4 |
ΠΑΡΑΣΚΕΥΑΣ ΜΙΧΑΛΗΣ |
44 |
FIAT UNO 1300 |
R |
2006-07-23 |
09:09:00 | 1,139 | 2,294 | 6,293 | 9,620 | 12,447 | 15,016 | 5,396 | 16,155 | 117,77 | 141,88 | 24,11 | - |
ΖΑΧΑΡΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ |
26 |
FIAT UNO TURBO |
L |
2006-07-22 |
17:47:00 | 1,531 | 3,051 | 7,752 | 10,917 | | 15,495 | 4,578 | 17,026 | 128,61 | 171,44 | 42,83 | - |
ΠΑΡΑΣΚΕΥΑΣ ΜΙΧΑΛΗΣ |
44 |
FIAT UNO 1300 |
R |
2006-07-22 |
17:56:00 | 0,742 | 2,735 | 6,997 | 10,401 | | 15,879 | 5,478 | 16,621 | 115,94 | 140,03 | 24,09 | - |
ΠΑΡΑΣΚΕΥΑΣ ΜΙΧΑΛΗΣ |
44 |
FIAT UNO 1300 |
L |
2006-07-22 |
15:43:00 | 4,522 | 2,627 | 6,999 | 10,453 | | 15,951 | 5,498 | 20,473 | 112,74 | 141,67 | 28,93 | - |
ΠΑΡΑΣΚΕΥΑΣ ΜΙΧΑΛΗΣ |
44 |
FIAT UNO 1300 |
R |
2006-07-22 |
12:59:00 | 0,960 | 2,613 | 7,044 | 10,504 | | 15,970 | 5,466 | 16,930 | 115,10 | 141,12 | 26,02 | - |
ΜΑΡΑΒΑΣ ΓΙΩΡΓΟΣ |
24 |
PEUGEOT 306 1,6 TURBO |
L |
2006-07-22 |
13:09:00 | 2,070 | 2,924 | 7,794 | 11,018 | | 16,851 | 5,833 | 18,921 | 111,78 | 132,90 | 21,12 | |
ΗΜΙΤΕΛΙΚΟΙ - SEMI FINALS | Auto BT1 [2005] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | WON |
ΠΑΡΑΣΚΕΥΑΣ ΜΙΧΑΛΗΣ |
44 |
FIAT UNO 1300 |
L |
2006-07-23 |
13:20:00 | 0,912 | 2,048 | 5,973 | 9,307 | 12,109 | 14,656 | 5,349 | 15,568 | 115,39 | 146,13 | 30,74 | LOST |
ΜΑΡΑΒΑΣ ΓΙΩΡΓΟΣ |
24 |
PEUGEOT 306 1,6 TURBO |
R |
2006-07-23 |
13:20:00 | 0,864 | 3,472 | 7,885 | 10,817 | 13,125 | 15,177 | 4,360 | 16,041 | 138,18 | 180,87 | 42,69 | WON |
ΖΑΧΑΡΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ |
26 |
FIAT UNO TURBO |
L |
2006-07-23 |
13:21:00 | 0,919 | 2,368 | 6,200 | 9,126 | 11,440 | 13,513 | 4,387 | 14,432 | 135,49 | 178,27 | 42,78 | LOST |
ΛΙΑΚΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
42 |
TOYOTA CELICA |
R |
2006-07-23 |
13:21:00 | 0,800 | 2,478 | 6,345 | 9,403 | 11,930 | 14,185 | 4,782 | 14,985 | 130,04 | 162,89 | 32,85 | |
ΤΕΛΙΚΟΙ - FINALS | Auto BT1 [2005] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | WON |
ΖΑΧΑΡΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ |
26 |
FIAT UNO TURBO |
R |
2006-07-23 |
14:40:00 | 0,981 | 2,301 | 6,012 | 8,967 | 11,310 | 13,407 | 4,440 | 14,388 | 136,21 | 175,32 | 39,11 | LOST |
ΠΑΡΑΣΚΕΥΑΣ ΜΙΧΑΛΗΣ |
44 |
FIAT UNO 1300 |
L |
2006-07-23 |
14:40:00 | 0,997 | 2,147 | 6,059 | 9,370 | 12,171 | 14,715 | 5,345 | 15,712 | 116,15 | 146,32 | 30,17 | |
ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΟ ΕΥΡΕΤΗΡΙΟ ΚΑΤΗΓΟΡΙΩΝ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ - BACK TO RACE CLASS INDEX | |
ΕΠΕΞΗΓΗΣΕΙΣ |
WON: Νικητής της κόντρας. |
QUALIFIED: Προκρίθηκε στον επόμενο γύρο χωρίς πέρασμα. |
LOST: Ηττημένος της κόντρας. |
ABANDONED RUN: Εγκατέλειψε (δεν τερμάτισε) στο πέρασμα. Στην περίπτωση κόντρας, αποκλείστηκε. |
RED LIGHT: Άκυρη εκκίνηση. |
DID NOT APPEAR: Δεν εμφανίστηκε στην κόντρα και αποκλείστηκε. |
TIMING ERROR: Λάθος χρονομέτρησης. Η επίδοση δεν ισχύει σαν προσωπικό ή άλλο ρεκόρ. |
INVALID RUN: Άκυρο Πέρασμα για λόγους διαφορετικούς από άκυρης εκκίνησης. |
|
REACTION: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος αντίδρασης του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
18T: Το καλύτερο 18άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
100T: Το καλύτερο 100άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200T: Το καλύτερο 200άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 200 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. |
300T: Το καλύτερο 300άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
400T: Το καλύτερο 400άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
400S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 400 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200T-400T: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος για τα 200 έως 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200S-400S: Η μεγαλύτερη διαφορά χιλιομέτρων ανάμεσα στα 200 και 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
|
Απαγορεύεται η αναδημοσίευση των συγκεκριμένων αποτελεσμάτων χωρίς την έγγραφη άδεια του greekdragster.com ή χωρίς την αναφορά στο site μας. |
Execution & Transfer Time: 0,010 secs |
|