| ΕΛΕΥΘΕΡΑ ΧΡΟΝΟΜΕΤΡΗΜΕΝΑ - FREE RUNS | Auto BT1 [2005] |   | POSITION | 	ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | 	NUM | 	ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | 	LANE | 	DATE | 	TIME | 	REACT. | 	18T | 	100T | 	200T | 	300T | 	400T | 	200-400T | 	TOTAL | 	200S | 	400S | 	200-400S |  	| 1 | 
						ΚΟΝΤΑΡΑΤΟΣ ΛΑΜΠΡΟΣ | 
						37 | 
						HONDA CIVIC COUPE 1.8 TURBO | 
						L | 
						2005-10-02 | 
						10:58:26 | 1,757 | 2,323 | 6,090 | 8,975 | 11,375 | 13,401 | 4,426 |  |  | 182,59 |  |  	| 2 | 
						ΤΣΑΜΟΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ | 
						39 | 
						FORD SIERRA | 
						L | 
						2005-10-02 | 
						11:02:30 | 1,436 | 2,498 | 6,410 | 9,354 | 11,845 | 13,939 | 4,585 |  |  | 173,57 |  |  	|   |  
 	| ΠΡΟΚΡΙΜΑΤΙΚΑ - QUALIFICATION RUNS | Auto BT1 [2005] |   | POSITION | 	ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | 	NUM | 	ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | 	LANE | 	DATE | 	TIME | 	REACT. | 	18T | 	100T | 	200T | 	300T | 	400T | 	200-400T | 	TOTAL | 	200S | 	400S | 	200-400S |  	| 1 | 
						ΚΟΝΤΑΡΑΤΟΣ ΛΑΜΠΡΟΣ | 
						37 | 
						HONDA CIVIC COUPE 1.8 TURBO | 
						L | 
						2005-10-02 | 
						13:42:49 | 0,775 | 2,325 | 6,264 | 9,240 | 11,649 | 13,582 | 4,342 |  |  | 194,65 |  |  	| 2 | 
						ΤΣΑΜΟΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ | 
						39 | 
						FORD SIERRA | 
						R | 
						2005-10-02 | 
						12:08:39 | 0,818 | 2,295 | 6,209 | 9,183 | 11,659 | 13,760 | 4,577 |  |  | 175,10 |  |  	| - | 
						ΤΣΑΜΟΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ | 
						39 | 
						FORD SIERRA | 
						R | 
						2005-10-02 | 
						13:42:03 | 0,720 | 2,594 | 6,793 | 9,813 | 12,331 | 14,426 | 4,613 |  |  | 49,75 |  |  	| 3 | 
						ΠΑΣΧΟΣ ΣΩΤΗΡΗΣ | 
						48 | 
						FORD SIERRA | 
						L | 
						2005-10-02 | 
						13:42:03 | 1,053 | 2,522 | 6,125 | 9,101 | 11,865 | 14,558 | 5,457 |  |  | 130,52 |  |  	| - | 
						ΠΑΣΧΟΣ ΣΩΤΗΡΗΣ | 
						48 | 
						FORD SIERRA | 
						L | 
						2005-10-02 | 
						12:08:39 | 0,794 | 2,448 | 6,590 | 9,694 | 12,396 | 14,624 | 4,930 |  |  | 156,26 |  |  	| - | 
						ΚΟΝΤΑΡΑΤΟΣ ΛΑΜΠΡΟΣ | 
						37 | 
						HONDA CIVIC COUPE 1.8 TURBO | 
						L | 
						2005-10-02 | 
						12:09:39 | 0,707 | 2,596 | 7,091 | 10,328 | 12,767 | 14,711 | 4,383 |  |  | 193,57 |  |  	|   |  
 	| ΗΜΙΤΕΛΙΚΟΙ - SEMI FINALS | Auto BT1 [2005] |   | RESULT | 	ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | 	NUM | 	ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | 	LANE | 	DATE | 	TIME | 	REACT. | 	18T | 	100T | 	200T | 	300T | 	400T | 	200-400T | 	TOTAL | 	200S | 	400S | 	200-400S |  	| WON | 
						ΤΣΑΜΟΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ | 
						39 | 
						FORD SIERRA | 
						L | 
						2005-10-02 | 
						19:13:49 | 0,801 | 2,552 | 6,612 | 9,535 | 12,025 | 14,044 | 4,509 |  |  | 177,40 |  |  	| LOST | 
						ΠΑΣΧΟΣ ΣΩΤΗΡΗΣ | 
						48 | 
						FORD SIERRA | 
						R | 
						2005-10-02 | 
						19:13:49 | 1,015 | 2,626 | 6,983 | 10,175 | 12,875 | 15,012 | 4,837 |  |  | 172,26 |  |  	| QUALIFIED | 
						ΚΟΝΤΑΡΑΤΟΣ ΛΑΜΠΡΟΣ | 
						37 | 
						HONDA CIVIC COUPE 1.8 TURBO | 
						L | 
						2005-10-02 | 
						19:14:45 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  	|   |  
 	| ΤΕΛΙΚΟΙ - FINALS | Auto BT1 [2005] |   | RESULT | 	ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | 	NUM | 	ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | 	LANE | 	DATE | 	TIME | 	REACT. | 	18T | 	100T | 	200T | 	300T | 	400T | 	200-400T | 	TOTAL | 	200S | 	400S | 	200-400S |  	| LOST | 
						ΚΟΝΤΑΡΑΤΟΣ ΛΑΜΠΡΟΣ | 
						37 | 
						HONDA CIVIC COUPE 1.8 TURBO | 
						L | 
						2005-10-02 | 
						20:03:46 | 0,800 | 2,784 | 6,878 | 9,870 | 12,152 | 13,976 | 4,106 |  |  | 205,44 |  |  	| WON | 
						ΤΣΑΜΟΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ | 
						39 | 
						FORD SIERRA | 
						R | 
						2005-10-02 | 
						20:03:46 | 0,888 | 2,395 | 6,225 | 9,235 |  | 13,819 | 4,584 |  |  | 173,44 |  |  	|   |  
 	| ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΟ ΕΥΡΕΤΗΡΙΟ ΚΑΤΗΓΟΡΙΩΝ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ - BACK TO RACE CLASS INDEX |  	|   |  
				| ΕΠΕΞΗΓΗΣΕΙΣ | 
				 
				| WON: Νικητής της κόντρας. | 
				 
				| QUALIFIED: Προκρίθηκε στον επόμενο γύρο χωρίς πέρασμα. | 
				 
				| LOST: Ηττημένος της κόντρας. | 
				 
				| ABANDONED RUN: Εγκατέλειψε (δεν τερμάτισε) στο πέρασμα. Στην περίπτωση κόντρας, αποκλείστηκε. | 
				 
				| RED LIGHT: Άκυρη εκκίνηση. | 
				 
				| DID NOT APPEAR: Δεν εμφανίστηκε στην κόντρα και αποκλείστηκε. | 
				 
				| TIMING ERROR: Λάθος χρονομέτρησης. Η επίδοση δεν ισχύει σαν προσωπικό ή άλλο ρεκόρ. | 
				 
				| INVALID RUN: Άκυρο Πέρασμα για λόγους διαφορετικούς από άκυρης εκκίνησης. | 
				 
				|   | 
				 
				| REACTION: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος αντίδρασης του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				| 18T: Το καλύτερο 18άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				| 100T: Το καλύτερο 100άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				| 200T: Το καλύτερο 200άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				| 200S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 200 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				| 300T: Το καλύτερο 300άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				| 400T: Το καλύτερο 400άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				| 400S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 400 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				| 200T-400T: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος για τα 200 έως 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				| 200S-400S: Η μεγαλύτερη διαφορά χιλιομέτρων ανάμεσα στα 200 και 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				|   | 
				 
				| Απαγορεύεται η αναδημοσίευση των συγκεκριμένων αποτελεσμάτων χωρίς την έγγραφη άδεια του greekdragster.com ή χωρίς την αναφορά στο site μας. | 
				 
				| Execution & Transfer Time: 0,015 secs | 
				 
  | 
		
		
			    Powered by  GreekDragster.com Database Server. 
	      © 2001 - 2011 GreekDragster.com - All Rights Reserved.  | 
                  |