ΕΛΕΥΘΕΡΑ ΧΡΟΝΟΜΕΤΡΗΜΕΝΑ - FREE RUNS | Auto BT1 [2005] | POSITION | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | 1 |
ΑΠΟΣΤΟΛΟΥ ΠΑΥΛΟΣ |
30 |
BMW M3 TURBO |
L |
2005-09-11 |
09:40:00 | 1,332 | 1,930 | 5,149 | 7,607 | 9,534 | 11,257 | 3,650 | 12,589 | 167,59 | 220,83 | 53,24 | - |
ΑΠΟΣΤΟΛΟΥ ΠΑΥΛΟΣ |
30 |
BMW M3 TURBO |
L |
2005-09-10 |
12:50:00 | 5,504 | 2,260 | 5,814 | 8,375 | 10,356 | 12,115 | 3,740 | 17,619 | 161,69 | 213,98 | 52,29 | 2 |
ΕΣΚΙΤΖΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ |
32 |
GOLF VR6 TURBO |
R |
2005-09-10 |
12:59:00 | 2,196 | 2,165 | 5,864 | 8,801 | 11,178 | 13,303 | 4,502 | 15,499 | 141,44 | 177,99 | 36,55 | 3 |
ΣΑΡΗΓΙΑΝΝΙΔΗΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ |
31 |
AUDI 80 |
R |
2005-09-11 |
09:41:00 | 1,240 | 2,187 | 6,001 | 8,996 | 11,358 | 13,394 | 4,398 | 14,634 | 136,68 | 185,25 | 48,57 | - |
ΕΣΚΙΤΖΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ |
32 |
GOLF VR6 TURBO |
L |
2005-09-11 |
09:47:00 | 1,636 | 2,244 | 5,997 | 8,990 | 11,507 | 13,785 | 4,795 | 15,421 | 135,20 | 159,87 | 24,67 | - |
ΣΑΡΗΓΙΑΝΝΙΔΗΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ |
31 |
AUDI 80 |
R |
2005-09-10 |
12:50:00 | 0,846 | 2,332 | 6,331 | 9,366 | 11,760 | 13,840 | 4,474 | 14,686 | 134,99 | 181,06 | 46,07 | 4 |
ΒΕΡΔΟΣ ΣΤΑΥΡΟΣ |
34 |
SEAT LEON CUPRA R |
R |
2005-09-10 |
12:57:00 | 1,143 | 2,323 | 6,593 | 9,957 | 12,669 | 15,101 | 5,144 | 16,244 | 123,24 | 155,61 | 32,37 | - |
ΒΕΡΔΟΣ ΣΤΑΥΡΟΣ |
34 |
SEAT LEON CUPRA R |
L |
2005-09-11 |
09:48:00 | 1,177 | 2,486 | 6,865 | 10,246 | 12,966 | 15,396 | 5,150 | 16,573 | 122,36 | 155,87 | 33,51 | |
ΠΡΟΚΡΙΜΑΤΙΚΑ - QUALIFICATION RUNS | Auto BT1 [2005] | POSITION | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | 1 |
ΑΠΟΣΤΟΛΟΥ ΠΑΥΛΟΣ |
30 |
BMW M3 TURBO |
R |
2005-09-10 |
17:06:00 | 1,190 | 1,995 | 5,138 | 7,615 | 9,561 | 11,304 | 3,689 | 12,494 | 167,03 | 216,08 | 49,05 | - |
ΑΠΟΣΤΟΛΟΥ ΠΑΥΛΟΣ |
30 |
BMW M3 TURBO |
R |
2005-09-10 |
14:57:00 | 1,313 | 2,058 | 5,384 | 7,898 | 9,852 | 11,603 | 3,705 | 12,916 | 165,60 | 216,15 | 50,55 | 2 |
ΓΑΚΙΔΗΣ ΠΕΡΙΚΛΗΣ |
33 |
GOLF VR6 TURBO |
L |
2005-09-10 |
14:56:00 | 2,255 | 2,014 | 5,539 | 8,384 | 10,716 | 12,811 | 4,427 | 15,066 | 142,99 | 179,68 | 36,69 | 3 |
ΣΑΡΗΓΙΑΝΝΙΔΗΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ |
31 |
AUDI 80 |
R |
2005-09-10 |
15:02:00 | 8,284 | 2,049 | 5,758 | 8,701 | 11,030 | 13,128 | 4,427 | 21,412 | 139,18 | 175,02 | 35,84 | 4 |
ΕΣΚΙΤΖΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ |
32 |
GOLF VR6 TURBO |
L |
2005-09-10 |
17:04:00 | 1,295 | 2,051 | 5,676 | 8,692 | 11,099 | 13,266 | 4,574 | 14,561 | 137,64 | 175,40 | 37,76 | - |
ΕΣΚΙΤΖΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ |
32 |
GOLF VR6 TURBO |
R |
2005-09-10 |
14:59:00 | 1,532 | 2,053 | 5,693 | 8,708 | 11,096 | 13,304 | 4,596 | 14,836 | 138,05 | 171,10 | 33,05 | - |
ΣΑΡΗΓΙΑΝΝΙΔΗΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ |
31 |
AUDI 80 |
R |
2005-09-10 |
17:08:00 | 3,039 | 2,163 | 5,995 | 9,024 | 11,422 | 13,499 | 4,475 | 16,538 | 134,91 | 182,70 | 47,79 | 5 |
ΒΕΡΔΟΣ ΣΤΑΥΡΟΣ |
34 |
SEAT LEON CUPRA R |
R |
2005-09-10 |
17:05:00 | 1,124 | 2,384 | 6,538 | 9,869 | 12,586 | 15,018 | 5,149 | 16,142 | 123,89 | 155,49 | 31,60 | - |
ΒΕΡΔΟΣ ΣΤΑΥΡΟΣ |
34 |
SEAT LEON CUPRA R |
R |
2005-09-10 |
14:59:00 | 1,146 | 2,656 | 6,858 | 10,167 | 12,848 | 15,250 | 5,083 | 16,396 | 124,73 | 157,69 | 32,96 | |
ΠΡΟΗΜΙΤΕΛΙΚΟΙ - QUARTER FINALS | Auto BT1 [2005] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | WON |
ΣΑΡΗΓΙΑΝΝΙΔΗΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ |
31 |
AUDI 80 |
R |
2005-09-11 |
11:22:00 | 1,182 | 2,291 | 5,999 | 8,963 | 11,333 | 13,388 | 4,425 | 14,570 | 137,16 | 184,32 | 47,16 | LOST |
ΕΣΚΙΤΖΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ |
32 |
GOLF VR6 TURBO |
L |
2005-09-11 |
11:22:00 | 1,513 | 2,059 | 5,826 | 8,875 | 11,266 | 13,412 | 4,537 | 14,925 | 137,51 | 177,44 | 39,93 | WON |
ΓΑΚΙΔΗΣ ΠΕΡΙΚΛΗΣ |
33 |
GOLF VR6 TURBO |
R |
2005-09-11 |
11:23:00 | 1,337 | 2,426 | 5,962 | 8,814 | 11,131 | 13,211 | 4,397 | 14,548 | 143,40 | 181,18 | 37,78 | LOST |
ΒΕΡΔΟΣ ΣΤΑΥΡΟΣ |
34 |
SEAT LEON CUPRA R |
L |
2005-09-11 |
11:23:00 | 1,149 | 2,277 | 6,328 | 9,616 | 12,291 | 14,725 | 5,109 | 15,874 | 124,75 | 152,22 | 27,47 | QUALIFIED |
ΑΠΟΣΤΟΛΟΥ ΠΑΥΛΟΣ |
30 |
BMW M3 TURBO |
L |
2005-09-11 |
11:23:44 | | | | | | | | | | | | |
ΗΜΙΤΕΛΙΚΟΙ - SEMI FINALS | Auto BT1 [2005] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | WON |
ΣΑΡΗΓΙΑΝΝΙΔΗΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ |
31 |
AUDI 80 |
R |
2005-09-11 |
13:31:00 | 1,441 | 2,237 | 6,001 | 8,990 | 11,387 | 13,458 | 4,468 | 14,899 | 135,75 | 182,79 | 47,04 | DID NOT APPEAR |
ΑΠΟΣΤΟΛΟΥ ΠΑΥΛΟΣ |
30 |
BMW M3 TURBO |
L |
2005-09-11 |
13:31:00 | | | | | | | | | | | | QUALIFIED |
ΓΑΚΙΔΗΣ ΠΕΡΙΚΛΗΣ |
33 |
GOLF VR6 TURBO |
L |
2005-09-11 |
13:31:44 | | | | | | | | | | | | |
ΤΕΛΙΚΟΙ - FINALS | Auto BT1 [2005] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | WON |
ΓΑΚΙΔΗΣ ΠΕΡΙΚΛΗΣ |
33 |
GOLF VR6 TURBO |
R |
2005-09-11 |
15:28:00 | 1,222 | 2,198 | 5,819 | 8,663 | 10,980 | 13,056 | 4,393 | 14,278 | 143,65 | 181,61 | 37,96 | LOST |
ΣΑΡΗΓΙΑΝΝΙΔΗΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ |
31 |
AUDI 80 |
L |
2005-09-11 |
15:28:00 | 1,138 | 2,341 | 6,356 | 9,394 | 11,806 | 13,900 | 4,506 | 15,038 | 134,09 | 179,27 | 45,18 | |
ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΟ ΕΥΡΕΤΗΡΙΟ ΚΑΤΗΓΟΡΙΩΝ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ - BACK TO RACE CLASS INDEX | |
ΕΠΕΞΗΓΗΣΕΙΣ |
WON: Νικητής της κόντρας. |
QUALIFIED: Προκρίθηκε στον επόμενο γύρο χωρίς πέρασμα. |
LOST: Ηττημένος της κόντρας. |
ABANDONED RUN: Εγκατέλειψε (δεν τερμάτισε) στο πέρασμα. Στην περίπτωση κόντρας, αποκλείστηκε. |
RED LIGHT: Άκυρη εκκίνηση. |
DID NOT APPEAR: Δεν εμφανίστηκε στην κόντρα και αποκλείστηκε. |
TIMING ERROR: Λάθος χρονομέτρησης. Η επίδοση δεν ισχύει σαν προσωπικό ή άλλο ρεκόρ. |
INVALID RUN: Άκυρο Πέρασμα για λόγους διαφορετικούς από άκυρης εκκίνησης. |
|
REACTION: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος αντίδρασης του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
18T: Το καλύτερο 18άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
100T: Το καλύτερο 100άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200T: Το καλύτερο 200άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 200 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. |
300T: Το καλύτερο 300άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
400T: Το καλύτερο 400άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
400S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 400 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200T-400T: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος για τα 200 έως 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200S-400S: Η μεγαλύτερη διαφορά χιλιομέτρων ανάμεσα στα 200 και 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
|
Απαγορεύεται η αναδημοσίευση των συγκεκριμένων αποτελεσμάτων χωρίς την έγγραφη άδεια του greekdragster.com ή χωρίς την αναφορά στο site μας. |
Execution & Transfer Time: 0,011 secs |
|