ΕΛΕΥΘΕΡΑ ΧΡΟΝΟΜΕΤΡΗΜΕΝΑ - FREE RUNS | Auto BT1 [2005] | POSITION | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | 1 |
ΓΑΣΠΑΡΑΤΟΣ ΣΥΜΕΩΝ |
15 |
HONDA CIVIC 1600 |
R |
2005-07-09 |
13:11:00 | 0,966 | 2,512 | 6,250 | 8,974 | 11,247 | 13,103 | 4,129 | 14,069 | | 201,70 | | - |
ΓΑΣΠΑΡΑΤΟΣ ΣΥΜΕΩΝ |
15 |
HONDA CIVIC 1600 |
R |
2005-07-10 |
14:12:00 | 1,618 | 2,549 | 6,506 | 9,348 | 11,672 | 13,556 | 4,208 | 15,174 | | 198,68 | | 2 |
ΤΣΑΜΟΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ |
12 |
FROD SIERRA 2WD |
L |
2005-07-10 |
14:15:00 | 0,961 | 2,702 | 6,898 | 9,932 | 12,441 | 14,568 | 4,636 | 15,529 | | 171,57 | | - |
ΤΣΑΜΟΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ |
12 |
FROD SIERRA 2WD |
R |
2005-07-10 |
14:23:00 | 0,876 | 2,638 | 7,079 | 10,158 | 12,700 | 14,824 | 4,666 | 15,700 | | 172,74 | | - |
ΤΣΑΜΟΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ |
12 |
FROD SIERRA 2WD |
L |
2005-07-10 |
11:43:00 | 1,620 | 2,355 | 7,417 | 10,707 | 13,355 | 15,536 | 4,829 | 17,156 | | 166,26 | | 3 |
ΑΤΤΑΡΤ ΣΤΕΦΑΝΟΣ |
14 |
MITSUBISHI COLT 1500 |
R |
2005-07-10 |
11:43:00 | 0,911 | 2,527 | 6,725 | 10,201 | 13,198 | 15,720 | 5,519 | 16,631 | | 142,29 | | - |
ΑΤΤΑΡΤ ΣΤΕΦΑΝΟΣ |
14 |
MITSUBISHI COLT 1500 |
L |
2005-07-09 |
12:13:00 | 1,197 | 2,480 | 6,721 | 10,246 | 13,295 | 15,904 | 5,658 | 17,101 | | 139,76 | | - |
ΤΣΑΜΟΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ |
12 |
FROD SIERRA 2WD |
L |
2005-07-09 |
12:51:00 | 0,951 | 3,004 | 9,039 | 12,475 | 15,168 | 17,352 | 4,877 | 18,303 | | 166,22 | | |
ΠΡΟΚΡΙΜΑΤΙΚΑ - QUALIFICATION RUNS | Auto BT1 [2005] | POSITION | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | 1 |
ΚΟΝΤΑΡΑΤΟΣ ΛΑΜΠΡΟΣ |
10 |
HONDA CIVIC |
L |
2005-07-09 |
20:22:17 | 0,690 | 2,336 | 5,899 | 8,787 | 11,217 | 13,300 | 4,513 | 13,990 | | 175,78 | | 2 |
ΓΑΣΠΑΡΑΤΟΣ ΣΥΜΕΩΝ |
15 |
HONDA CIVIC 1600 |
R |
2005-07-10 |
13:14:12 | 0,817 | 2,542 | 6,559 | 9,400 | 11,727 | 13,614 | 4,214 | 14,431 | | 196,91 | | 3 |
ΑΤΤΑΡΤ ΣΤΕΦΑΝΟΣ |
14 |
MITSUBISHI COLT 1500 |
L |
2005-07-10 |
13:13:22 | 1,158 | 2,495 | 6,651 | 10,108 | 13,095 | 15,674 | 5,566 | 16,832 | | 141,71 | | - |
ΑΤΤΑΡΤ ΣΤΕΦΑΝΟΣ |
14 |
MITSUBISHI COLT 1500 |
R |
2005-07-09 |
20:22:17 | 1,051 | 2,605 | 6,920 | 10,474 | 13,544 | 16,118 | 5,644 | 17,169 | | 142,38 | | 4 |
ΤΣΑΜΟΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ |
12 |
FROD SIERRA 2WD |
R |
2005-07-10 |
13:13:22 | 6,210 | 2,707 | 7,790 | 11,945 | 15,058 | 17,363 | 5,418 | 23,573 | | 162,92 | | |
ΗΜΙΤΕΛΙΚΟΙ - SEMI FINALS | Auto BT1 [2005] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | WON |
ΚΟΝΤΑΡΑΤΟΣ ΛΑΜΠΡΟΣ |
10 |
HONDA CIVIC |
L |
2005-07-10 |
18:52:20 | 1,129 | 2,335 | 6,099 | 9,073 | | 13,647 | 4,574 | 14,776 | | 174,94 | | LOST |
ΤΣΑΜΟΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ |
12 |
FROD SIERRA 2WD |
R |
2005-07-10 |
18:52:20 | 1,305 | 2,449 | 6,765 | 10,294 | 13,053 | 15,263 | 4,969 | 16,568 | | 166,03 | | WON |
ΓΑΣΠΑΡΑΤΟΣ ΣΥΜΕΩΝ |
15 |
HONDA CIVIC 1600 |
L |
2005-07-10 |
18:53:10 | 0,899 | 2,513 | 6,268 | 9,564 | 12,395 | 14,553 | 4,989 | 15,452 | | 176,59 | | LOST |
ΑΤΤΑΡΤ ΣΤΕΦΑΝΟΣ |
14 |
MITSUBISHI COLT 1500 |
R |
2005-07-10 |
18:53:10 | 1,101 | 2,406 | 6,628 | 10,075 | 13,057 | 15,604 | 5,529 | 16,705 | | 140,73 | | |
ΤΕΛΙΚΟΙ - FINALS | Auto BT1 [2005] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | WON |
ΚΟΝΤΑΡΑΤΟΣ ΛΑΜΠΡΟΣ |
10 |
HONDA CIVIC |
L |
2005-07-10 |
19:47:54 | 0,769 | 2,313 | 5,883 | 8,643 | 10,931 | 12,771 | 4,128 | 13,540 | | 202,76 | | LOST |
ΓΑΣΠΑΡΑΤΟΣ ΣΥΜΕΩΝ |
15 |
HONDA CIVIC 1600 |
R |
2005-07-10 |
19:47:54 | 0,559 | 2,685 | 6,514 | 9,291 | 11,587 | 13,457 | 4,166 | 14,016 | | 199,06 | | |
ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΟ ΕΥΡΕΤΗΡΙΟ ΚΑΤΗΓΟΡΙΩΝ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ - BACK TO RACE CLASS INDEX | |
ΕΠΕΞΗΓΗΣΕΙΣ |
WON: Νικητής της κόντρας. |
QUALIFIED: Προκρίθηκε στον επόμενο γύρο χωρίς πέρασμα. |
LOST: Ηττημένος της κόντρας. |
ABANDONED RUN: Εγκατέλειψε (δεν τερμάτισε) στο πέρασμα. Στην περίπτωση κόντρας, αποκλείστηκε. |
RED LIGHT: Άκυρη εκκίνηση. |
DID NOT APPEAR: Δεν εμφανίστηκε στην κόντρα και αποκλείστηκε. |
TIMING ERROR: Λάθος χρονομέτρησης. Η επίδοση δεν ισχύει σαν προσωπικό ή άλλο ρεκόρ. |
INVALID RUN: Άκυρο Πέρασμα για λόγους διαφορετικούς από άκυρης εκκίνησης. |
|
REACTION: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος αντίδρασης του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
18T: Το καλύτερο 18άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
100T: Το καλύτερο 100άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200T: Το καλύτερο 200άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 200 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. |
300T: Το καλύτερο 300άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
400T: Το καλύτερο 400άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
400S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 400 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200T-400T: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος για τα 200 έως 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200S-400S: Η μεγαλύτερη διαφορά χιλιομέτρων ανάμεσα στα 200 και 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
|
Απαγορεύεται η αναδημοσίευση των συγκεκριμένων αποτελεσμάτων χωρίς την έγγραφη άδεια του greekdragster.com ή χωρίς την αναφορά στο site μας. |
Execution & Transfer Time: 0,011 secs |
|