ΕΛΕΥΘΕΡΑ ΧΡΟΝΟΜΕΤΡΗΜΕΝΑ - FREE RUNS | Moto 4 [1999] | POSITION | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | 1 |
ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ |
7 |
YAMAHA R1 |
L |
2005-10-02 |
11:33:29 | 0,540 | 1,754 | 4,348 | 6,424 | 8,215 | 9,732 | 3,308 | | | 237,42 | | 2 |
ΚΟΥΖΟΥΛΟΓΛΟΥ ΛΟΥΚΑΣ |
6 |
KAWASAKI ZX 1200 |
L |
2005-10-02 |
18:55:47 | 0,550 | 1,669 | 4,290 | 6,427 | 8,225 | 9,734 | 3,307 | | | 241,42 | | - |
ΚΟΥΖΟΥΛΟΓΛΟΥ ΛΟΥΚΑΣ |
6 |
KAWASAKI ZX 1200 |
L |
2005-10-02 |
14:48:58 | 0,979 | 1,747 | 4,508 | 6,600 | 8,368 | 9,861 | 3,261 | | | 245,97 | | - |
ΚΟΥΖΟΥΛΟΓΛΟΥ ΛΟΥΚΑΣ |
6 |
KAWASAKI ZX 1200 |
R |
2005-10-02 |
11:33:29 | 0,883 | 1,903 | 4,573 | 6,638 | 8,403 | 9,898 | 3,260 | | | 241,26 | | 3 |
ΑΝΔΡΕΑΔΗΣ ΣΤΑΥΡΟΣ |
8 |
YAMAHA R1 |
R |
2005-10-02 |
11:37:26 | 1,660 | 2,144 | 4,902 | 6,976 | 8,748 | 10,264 | 3,288 | | | 240,71 | | |
ΠΡΟΚΡΙΜΑΤΙΚΑ - QUALIFICATION RUNS | Moto 4 [1999] | POSITION | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | 1 |
ΚΟΥΖΟΥΛΟΓΛΟΥ ΛΟΥΚΑΣ |
6 |
KAWASAKI ZX 1200 |
L |
2005-10-02 |
13:06:13 | 1,037 | 1,698 | 4,355 | 6,466 | 8,255 | 9,772 | 3,306 | | | 239,84 | | 2 |
ΑΝΔΡΕΑΔΗΣ ΣΤΑΥΡΟΣ |
8 |
YAMAHA R1 |
R |
2005-10-02 |
13:04:53 | 3,761 | 1,864 | 4,482 | 6,540 | 8,324 | 9,846 | 3,306 | | | 240,79 | | - |
ΚΟΥΖΟΥΛΟΓΛΟΥ ΛΟΥΚΑΣ |
6 |
KAWASAKI ZX 1200 |
L |
2005-10-02 |
14:08:12 | 0,807 | 1,729 | 4,406 | 6,641 | 8,483 | 10,029 | 3,388 | | | 235,74 | | - |
ΑΝΔΡΕΑΔΗΣ ΣΤΑΥΡΟΣ |
8 |
YAMAHA R1 |
R |
2005-10-02 |
14:08:12 | 0,660 | 1,785 | 4,564 | 6,701 | 8,526 | 10,078 | 3,377 | | | 235,28 | | 3 |
ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ |
7 |
YAMAHA R1 |
L |
2005-10-02 |
13:04:53 | 0,540 | 1,813 | 4,936 | 7,183 | 9,032 | 10,577 | 3,394 | | | 234,22 | | - |
ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ |
7 |
YAMAHA R1 |
L |
2005-10-02 |
14:07:09 | 4,360 | 1,901 | 5,367 | 8,675 | 12,036 | 15,348 | 6,673 | | | 105,90 | | |
ΗΜΙΤΕΛΙΚΟΙ - SEMI FINALS | Moto 4 [1999] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | LOST |
ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ |
7 |
YAMAHA R1 |
L |
2005-10-02 |
18:52:16 | 0,592 | 1,923 | 4,882 | 6,996 | 8,797 | 10,335 | 3,339 | | | 233,33 | | WON |
ΑΝΔΡΕΑΔΗΣ ΣΤΑΥΡΟΣ |
8 |
YAMAHA R1 |
R |
2005-10-02 |
18:52:16 | 0,735 | 1,740 | 4,393 | 6,503 | 8,312 | 9,868 | 3,365 | | | 238,74 | | QUALIFIED |
ΚΟΥΖΟΥΛΟΓΛΟΥ ΛΟΥΚΑΣ |
6 |
KAWASAKI ZX 1200 |
L |
2005-10-02 |
18:52:43 | | | | | | | | | | | | |
ΤΕΛΙΚΟΙ - FINALS | Moto 4 [1999] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | WON |
ΚΟΥΖΟΥΛΟΓΛΟΥ ΛΟΥΚΑΣ |
6 |
KAWASAKI ZX 1200 |
L |
2005-10-02 |
19:48:41 | 0,600 | 1,662 | 4,279 | 6,354 | 8,128 | 9,624 | 3,270 | | | 243,27 | | LOST |
ΑΝΔΡΕΑΔΗΣ ΣΤΑΥΡΟΣ |
8 |
YAMAHA R1 |
R |
2005-10-02 |
19:48:41 | 0,730 | 1,867 | 4,633 | 6,722 | 8,516 | 10,065 | 3,343 | | | 236,80 | | |
ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΟ ΕΥΡΕΤΗΡΙΟ ΚΑΤΗΓΟΡΙΩΝ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ - BACK TO RACE CLASS INDEX | |
ΕΠΕΞΗΓΗΣΕΙΣ |
WON: Νικητής της κόντρας. |
QUALIFIED: Προκρίθηκε στον επόμενο γύρο χωρίς πέρασμα. |
LOST: Ηττημένος της κόντρας. |
ABANDONED RUN: Εγκατέλειψε (δεν τερμάτισε) στο πέρασμα. Στην περίπτωση κόντρας, αποκλείστηκε. |
RED LIGHT: Άκυρη εκκίνηση. |
DID NOT APPEAR: Δεν εμφανίστηκε στην κόντρα και αποκλείστηκε. |
TIMING ERROR: Λάθος χρονομέτρησης. Η επίδοση δεν ισχύει σαν προσωπικό ή άλλο ρεκόρ. |
INVALID RUN: Άκυρο Πέρασμα για λόγους διαφορετικούς από άκυρης εκκίνησης. |
|
REACTION: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος αντίδρασης του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
18T: Το καλύτερο 18άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
100T: Το καλύτερο 100άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200T: Το καλύτερο 200άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 200 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. |
300T: Το καλύτερο 300άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
400T: Το καλύτερο 400άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
400S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 400 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200T-400T: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος για τα 200 έως 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200S-400S: Η μεγαλύτερη διαφορά χιλιομέτρων ανάμεσα στα 200 και 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
|
Απαγορεύεται η αναδημοσίευση των συγκεκριμένων αποτελεσμάτων χωρίς την έγγραφη άδεια του greekdragster.com ή χωρίς την αναφορά στο site μας. |
Execution & Transfer Time: 0,011 secs |
|
Powered by GreekDragster.com Database Server.
© 2001 - 2011 GreekDragster.com - All Rights Reserved. |
|