ΕΛΕΥΘΕΡΑ ΧΡΟΝΟΜΕΤΡΗΜΕΝΑ - FREE RUNS | Moto 4 [1999] | POSITION | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | 1 |
ΚΟΥΖΟΥΛΟΓΛΟΥ ΛΟΥΚΑΣ |
M3 |
ZX 1200R |
R |
2005-07-10 |
11:25:00 | 0,710 | 1,671 | 4,288 | 6,379 | 8,173 | 9,703 | 3,324 | 10,413 | | 244,41 | | 2 |
ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ |
M4 |
YAMAHA R1 |
L |
2005-07-10 |
18:47:00 | 0,943 | 1,796 | 4,433 | 6,537 | 8,363 | 9,923 | 3,386 | 10,866 | | 235,89 | | 3 |
ΚΑΛΑΝΤΖΗΣ ΚΩΣΤΑΣ |
M6 |
HONDA |
L |
2005-07-09 |
13:39:00 | 3,480 | 1,685 | 4,368 | 6,518 | 8,382 | 9,957 | 3,439 | 13,437 | | 227,94 | | - |
ΚΟΥΖΟΥΛΟΓΛΟΥ ΛΟΥΚΑΣ |
M3 |
ZX 1200R |
L |
2005-07-09 |
18:01:00 | 0,598 | 1,814 | 4,481 | 6,595 | 8,420 | 9,964 | 3,369 | 10,562 | | 235,89 | | - |
ΚΑΛΑΝΤΖΗΣ ΚΩΣΤΑΣ |
M6 |
HONDA |
L |
2005-07-10 |
14:03:00 | 2,343 | 1,719 | 4,401 | 6,556 | 8,420 | 10,007 | 3,451 | 12,350 | | 230,89 | | - |
ΚΑΛΑΝΤΖΗΣ ΚΩΣΤΑΣ |
M6 |
HONDA |
R |
2005-07-09 |
13:37:00 | 1,106 | 1,771 | 4,457 | 6,603 | 8,461 | 10,044 | 3,441 | 11,150 | | 239,05 | | - |
ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ |
M4 |
YAMAHA R1 |
L |
2005-07-09 |
17:58:00 | 0,727 | 1,817 | 4,603 | 6,746 | 8,572 | 10,118 | 3,372 | 10,845 | | 233,03 | | - |
ΚΟΥΖΟΥΛΟΓΛΟΥ ΛΟΥΚΑΣ |
M3 |
ZX 1200R |
L |
2005-07-09 |
14:21:00 | 0,967 | 1,791 | 4,625 | 6,764 | 8,582 | 10,120 | 3,356 | 11,087 | | 236,88 | | - |
ΚΑΛΑΝΤΖΗΣ ΚΩΣΤΑΣ |
M6 |
HONDA |
L |
2005-07-10 |
13:57:00 | 2,350 | 1,745 | 4,471 | 6,644 | 8,541 | 10,125 | 3,481 | 12,475 | | 229,44 | | - |
ΚΑΛΑΝΤΖΗΣ ΚΩΣΤΑΣ |
M6 |
HONDA |
L |
2005-07-09 |
13:30:00 | 2,707 | 1,858 | 4,569 | 6,729 | 8,609 | 10,202 | 3,473 | 12,909 | | 223,61 | | - |
ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ |
M4 |
YAMAHA R1 |
L |
2005-07-10 |
11:24:00 | 0,520 | 2,164 | 4,888 | 6,957 | 8,739 | 10,255 | 3,298 | 10,775 | | 238,04 | | 4 |
ΠΑΡΑΣΚΕΥΟΠΟΥΛΟΣ ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ |
M5 |
SUZUKI GSXR 1000 |
L |
2005-07-09 |
13:41:00 | 0,702 | 1,767 | 4,524 | 6,727 | 8,667 | 10,272 | 3,545 | 10,974 | | 226,74 | | - |
ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ |
M4 |
YAMAHA R1 |
L |
2005-07-09 |
14:32:00 | 8,369 | 1,828 | 4,621 | 6,780 | 8,644 | 10,296 | 3,516 | 18,665 | | 204,52 | | - |
ΚΑΛΑΝΤΖΗΣ ΚΩΣΤΑΣ |
M6 |
HONDA |
L |
2005-07-09 |
17:57:00 | 2,389 | 1,805 | 4,507 | 6,690 | 8,640 | 10,326 | 3,636 | 12,715 | | 217,88 | | - |
ΠΑΡΑΣΚΕΥΟΠΟΥΛΟΣ ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ |
M5 |
SUZUKI GSXR 1000 |
R |
2005-07-09 |
17:58:00 | 0,650 | 1,884 | 4,629 | 6,842 | 8,729 | 10,329 | 3,487 | 10,979 | | 234,15 | | 5 |
ΤΣΟΥΚΑΛΑΣ ΑΝΔΡΕΑΣ |
M29 |
SUZUKI GSXR 100 |
R |
2005-07-10 |
11:24:00 | 1,077 | 1,961 | 4,789 | 6,944 | 8,794 | 10,367 | 3,423 | 11,444 | | 238,19 | | - |
ΚΑΛΑΝΤΖΗΣ ΚΩΣΤΑΣ |
M6 |
HONDA |
L |
2005-07-10 |
11:25:00 | 0,529 | 1,972 | 4,748 | 6,929 | 8,827 | 10,420 | 3,491 | 10,949 | | 228,58 | | - |
ΠΑΡΑΣΚΕΥΟΠΟΥΛΟΣ ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ |
M5 |
SUZUKI GSXR 1000 |
L |
2005-07-09 |
14:25:00 | 0,674 | 2,007 | 4,795 | 7,025 | 8,913 | 10,480 | 3,455 | 11,154 | | 216,07 | | - |
ΚΟΥΖΟΥΛΟΓΛΟΥ ΛΟΥΚΑΣ |
M3 |
ZX 1200R |
L |
2005-07-10 |
13:59:00 | 0,938 | 1,998 | | 7,267 | 9,098 | 10,637 | 3,370 | 11,575 | | 241,66 | | - |
ΚΑΛΑΝΤΖΗΣ ΚΩΣΤΑΣ |
M6 |
HONDA |
R |
2005-07-09 |
13:21:00 | 3,981 | 2,338 | 5,604 | 7,891 | 9,832 | 11,603 | 3,712 | 15,584 | | 189,60 | | |
ΠΡΟΚΡΙΜΑΤΙΚΑ - QUALIFICATION RUNS | Moto 4 [1999] | POSITION | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | 1 |
ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ |
M4 |
YAMAHA R1 |
L |
2005-07-10 |
12:33:56 | 0,572 | 1,756 | 4,405 | 6,465 | 8,250 | 9,771 | 3,306 | 10,343 | | 237,50 | | 2 |
ΚΟΥΖΟΥΛΟΓΛΟΥ ΛΟΥΚΑΣ |
M3 |
ZX 1200R |
R |
2005-07-09 |
19:56:41 | 0,615 | 1,766 | 4,433 | 6,555 | 8,359 | 9,899 | 3,344 | 10,514 | | 238,66 | | - |
ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ |
M4 |
YAMAHA R1 |
L |
2005-07-09 |
19:57:31 | 0,578 | 1,818 | 4,579 | 6,722 | 8,533 | 10,058 | 3,336 | 10,636 | | 237,27 | | 3 |
ΠΑΡΑΣΚΕΥΟΠΟΥΛΟΣ ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ |
M5 |
SUZUKI GSXR 1000 |
R |
2005-07-10 |
12:33:56 | 0,611 | 1,812 | 4,605 | 6,758 | 8,590 | 10,146 | 3,388 | 10,757 | | 239,13 | | 4 |
ΚΑΛΑΝΤΖΗΣ ΚΩΣΤΑΣ |
M6 |
HONDA |
L |
2005-07-10 |
12:34:56 | 0,581 | 1,793 | 4,499 | 6,662 | 8,558 | 10,148 | 3,486 | 10,729 | | 228,29 | | - |
ΚΑΛΑΝΤΖΗΣ ΚΩΣΤΑΣ |
M6 |
HONDA |
L |
2005-07-09 |
19:56:41 | 0,504 | 1,823 | 4,651 | 6,854 | 8,772 | 10,393 | 3,539 | 10,897 | | 224,30 | | 5 |
ΤΣΟΥΚΑΛΑΣ ΑΝΔΡΕΑΣ |
M29 |
SUZUKI GSXR 100 |
L |
2005-07-10 |
12:35:31 | 0,676 | 2,054 | 4,888 | 7,060 | 8,919 | 10,496 | 3,436 | 11,172 | | 231,92 | | - |
ΚΟΥΖΟΥΛΟΓΛΟΥ ΛΟΥΚΑΣ |
M3 |
ZX 1200R |
R |
2005-07-10 |
12:34:56 | 0,494 | 2,001 | 5,283 | 7,658 | 9,611 | 11,220 | 3,562 | 11,714 | | 227,87 | | - |
ΠΑΡΑΣΚΕΥΟΠΟΥΛΟΣ ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ |
M5 |
SUZUKI GSXR 1000 |
R |
2005-07-09 |
19:57:31 | 0,665 | 1,914 | 4,794 | 7,432 | 10,176 | 12,910 | 5,478 | 13,575 | | 129,71 | | RED LIGHT |
ΤΣΟΥΚΑΛΑΣ ΑΝΔΡΕΑΣ |
M29 |
SUZUKI GSXR 100 |
R |
2005-07-09 |
19:58:14 | | 2,901 | 5,909 | 8,184 | 10,412 | 12,900 | 4,716 | 12,900 | | 130,87 | | |
ΠΡΟΗΜΙΤΕΛΙΚΟΙ - QUARTER FINALS | Moto 4 [1999] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | QUALIFIED |
ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ |
M4 |
YAMAHA R1 |
R |
2005-07-10 |
18:45:48 | | | | | | | | | | | | WON |
ΚΑΛΑΝΤΖΗΣ ΚΩΣΤΑΣ |
M6 |
HONDA |
L |
2005-07-10 |
18:46:20 | 0,572 | 1,796 | 4,490 | 6,646 | 8,537 | 10,136 | 3,490 | 10,708 | | 224,57 | | LOST |
ΠΑΡΑΣΚΕΥΟΠΟΥΛΟΣ ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ |
M5 |
SUZUKI GSXR 1000 |
R |
2005-07-10 |
18:46:20 | 0,577 | 1,748 | 4,542 | 6,733 | 8,627 | 10,195 | 3,462 | 10,772 | | 236,96 | | WON |
ΚΟΥΖΟΥΛΟΓΛΟΥ ΛΟΥΚΑΣ |
M3 |
ZX 1200R |
L |
2005-07-10 |
18:48:36 | 0,809 | 1,834 | 4,515 | 6,614 | 8,411 | 9,945 | 3,331 | 10,754 | | 238,04 | | LOST |
ΤΣΟΥΚΑΛΑΣ ΑΝΔΡΕΑΣ |
M29 |
SUZUKI GSXR 100 |
R |
2005-07-10 |
18:48:36 | 0,727 | 1,945 | 4,752 | 6,927 | 8,792 | 10,382 | 3,455 | 11,109 | | 234,75 | | |
ΗΜΙΤΕΛΙΚΟΙ - SEMI FINALS | Moto 4 [1999] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | QUALIFIED |
ΚΟΥΖΟΥΛΟΓΛΟΥ ΛΟΥΚΑΣ |
M3 |
ZX 1200R |
L |
2005-07-10 |
19:37:33 | | | | | | | | | | | | WON |
ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ |
M4 |
YAMAHA R1 |
L |
2005-07-10 |
19:38:08 | 0,517 | 1,777 | 4,462 | 6,572 | 8,384 | 9,915 | 3,343 | 10,432 | | 238,90 | | LOST |
ΚΑΛΑΝΤΖΗΣ ΚΩΣΤΑΣ |
M6 |
HONDA |
R |
2005-07-10 |
19:38:08 | 0,575 | 1,761 | 4,514 | 6,688 | 8,571 | 10,189 | 3,501 | 10,764 | | 227,44 | | |
ΤΕΛΙΚΟΙ - FINALS | Moto 4 [1999] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | WON |
ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ |
M4 |
YAMAHA R1 |
L |
2005-07-10 |
20:04:00 | 0,570 | 1,903 | 5,182 | 8,371 | 11,920 | 14,868 | 6,497 | 15,438 | | 124,73 | | LOST |
ΚΟΥΖΟΥΛΟΓΛΟΥ ΛΟΥΚΑΣ |
M3 |
ZX 1200R |
R |
2005-07-10 |
20:04:00 | 0,608 | 1,674 | 4,269 | 6,343 | 8,131 | 9,647 | 3,304 | 10,255 | | 247,73 | | |
ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΟ ΕΥΡΕΤΗΡΙΟ ΚΑΤΗΓΟΡΙΩΝ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ - BACK TO RACE CLASS INDEX | |
ΕΠΕΞΗΓΗΣΕΙΣ |
WON: Νικητής της κόντρας. |
QUALIFIED: Προκρίθηκε στον επόμενο γύρο χωρίς πέρασμα. |
LOST: Ηττημένος της κόντρας. |
ABANDONED RUN: Εγκατέλειψε (δεν τερμάτισε) στο πέρασμα. Στην περίπτωση κόντρας, αποκλείστηκε. |
RED LIGHT: Άκυρη εκκίνηση. |
DID NOT APPEAR: Δεν εμφανίστηκε στην κόντρα και αποκλείστηκε. |
TIMING ERROR: Λάθος χρονομέτρησης. Η επίδοση δεν ισχύει σαν προσωπικό ή άλλο ρεκόρ. |
INVALID RUN: Άκυρο Πέρασμα για λόγους διαφορετικούς από άκυρης εκκίνησης. |
|
REACTION: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος αντίδρασης του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
18T: Το καλύτερο 18άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
100T: Το καλύτερο 100άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200T: Το καλύτερο 200άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 200 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. |
300T: Το καλύτερο 300άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
400T: Το καλύτερο 400άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
400S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 400 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200T-400T: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος για τα 200 έως 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200S-400S: Η μεγαλύτερη διαφορά χιλιομέτρων ανάμεσα στα 200 και 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
|
Απαγορεύεται η αναδημοσίευση των συγκεκριμένων αποτελεσμάτων χωρίς την έγγραφη άδεια του greekdragster.com ή χωρίς την αναφορά στο site μας. |
Execution & Transfer Time: 0,012 secs |
|