ΕΛΕΥΘΕΡΑ ΧΡΟΝΟΜΕΤΡΗΜΕΝΑ - FREE RUNS | Moto 4 [1999] | POSITION | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | 1 |
ΜΕΜΕΤΖΗΣ ΚΩΣΤΑΣ |
M19 |
KAWASAKI ZX12 |
L |
2005-05-14 |
16:42:00 | 0,440 | 1,684 | | 6,353 | 8,156 | 9,726 | 3,373 | 10,166 | 193,13 | 233,49 | 40,36 | 2 |
ΠΟΥΛΟΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ |
M30 |
HONDA CBR 1000 |
L |
2005-05-14 |
17:33:00 | 0,452 | 1,661 | | 6,450 | 8,279 | 9,861 | 3,411 | 10,313 | 192,08 | 233,52 | 41,44 | - |
ΠΟΥΛΟΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ |
M30 |
HONDA CBR 1000 |
L |
2005-05-14 |
17:26:00 | 0,715 | 1,705 | | 6,502 | 8,332 | 9,931 | 3,429 | 10,646 | 187,52 | 227,27 | 39,75 | - |
ΠΟΥΛΟΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ |
M30 |
HONDA CBR 1000 |
L |
2005-05-14 |
17:06:00 | 0,782 | 1,731 | | 6,515 | 8,347 | 9,934 | 3,419 | 10,716 | 189,14 | 239,26 | 50,12 | 3 |
ΝΑΚΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
M20 |
KAWASAKI ZX-12R |
R |
2005-05-14 |
16:43:00 | 0,824 | 1,801 | | 6,570 | 8,386 | 9,958 | 3,388 | 10,782 | 187,67 | 239,75 | 52,08 | - |
ΝΑΚΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
M20 |
KAWASAKI ZX-12R |
L |
2005-05-14 |
14:02:00 | 1,052 | 1,814 | | 6,583 | 8,405 | 9,979 | 3,396 | 11,031 | 190,17 | 235,98 | 45,81 | - |
ΠΟΥΛΟΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ |
M30 |
HONDA CBR 1000 |
L |
2005-05-14 |
14:06:00 | 0,723 | 1,711 | | 6,541 | 8,384 | 9,986 | 3,445 | 10,709 | 190,56 | 224,94 | 34,38 | 4 |
ΚΟΥΖΟΥΛΟΓΛΟΥ ΛΟΥΚΑΣ |
M25 |
KAWASAKI ZX12 |
L |
2005-05-14 |
14:01:00 | 0,679 | 1,762 | | 6,689 | 8,484 | 10,025 | 3,336 | 10,704 | 191,63 | 242,61 | 50,98 | 5 |
ΚΑΛΑΝΤΖΗΣ ΚΩΣΤΑΣ |
M29 |
SUZUKI GSXR 1000 |
R |
2005-05-14 |
17:07:00 | 0,532 | 1,764 | | 6,660 | 8,512 | 10,121 | 3,461 | 10,653 | 182,65 | 229,15 | 46,50 | - |
ΚΑΛΑΝΤΖΗΣ ΚΩΣΤΑΣ |
M29 |
SUZUKI GSXR 1000 |
R |
2005-05-14 |
17:26:00 | 0,505 | 1,798 | | 6,687 | 8,541 | 10,151 | 3,464 | 10,656 | 183,12 | 231,73 | 48,61 | 6 |
ΑΡΓΥΡΑΚΑΚΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ |
M26 |
SUZUKI HAYABUSA 1300 |
R |
2005-05-14 |
14:01:00 | 0,839 | 1,975 | | 6,834 | 8,621 | 10,189 | 3,355 | 11,028 | 189,77 | 238,45 | 48,68 | - |
ΚΑΛΑΝΤΖΗΣ ΚΩΣΤΑΣ |
M29 |
SUZUKI GSXR 1000 |
R |
2005-05-14 |
16:42:00 | 0,500 | 1,819 | | 6,714 | 8,585 | 10,212 | 3,498 | 10,712 | 183,60 | 231,03 | 47,43 | - |
ΚΑΛΑΝΤΖΗΣ ΚΩΣΤΑΣ |
M29 |
SUZUKI GSXR 1000 |
R |
2005-05-14 |
14:17:00 | 0,859 | 1,913 | | 6,848 | 8,697 | 10,305 | 3,457 | 11,164 | 182,74 | 232,23 | 49,49 | 7 |
ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ |
M32 |
YAMAHA R1 |
R |
2005-05-14 |
14:03:00 | 0,619 | 1,890 | | 6,826 | 8,691 | 10,343 | 3,517 | 10,962 | 175,79 | 225,43 | 49,64 | - |
ΚΑΛΑΝΤΖΗΣ ΚΩΣΤΑΣ |
M29 |
SUZUKI GSXR 1000 |
L |
2005-05-14 |
14:00:00 | 0,926 | 1,906 | | 6,870 | 8,746 | 10,369 | 3,499 | 11,295 | 185,20 | 230,93 | 45,73 | 8 |
ΧΑΡΑΛΑΜΠΙΔΗΣ ΝΙΚΟΣ |
M22 |
SUZUKI GSXR 1000 |
R |
2005-05-14 |
17:08:00 | 0,831 | 1,851 | | 6,813 | 8,719 | 10,383 | 3,570 | 11,214 | 180,62 | 223,83 | 43,21 | - |
ΧΑΡΑΛΑΜΠΙΔΗΣ ΝΙΚΟΣ |
M22 |
SUZUKI GSXR 1000 |
R |
2005-05-14 |
14:00:00 | 0,838 | 1,967 | | 6,883 | 8,764 | 10,400 | 3,517 | 11,238 | 182,42 | 226,32 | 43,90 | - |
ΚΑΛΑΝΤΖΗΣ ΚΩΣΤΑΣ |
M29 |
SUZUKI GSXR 1000 |
R |
2005-05-14 |
17:33:00 | 0,478 | 1,745 | | 6,719 | 8,669 | 10,424 | 3,705 | 10,902 | 173,91 | 197,28 | 23,37 | 9 |
ΠΕΪΚΟΣ ΑΧΙΛΛΕΑΣ |
M21 |
HAYABUSA GSXR 1300 |
L |
2005-05-14 |
14:06:00 | 0,747 | 1,883 | | 6,892 | 8,856 | 10,562 | 3,670 | 11,309 | 178,97 | 218,23 | 39,26 | - |
ΠΕΪΚΟΣ ΑΧΙΛΛΕΑΣ |
M21 |
HAYABUSA GSXR 1300 |
L |
2005-05-14 |
17:09:00 | 0,502 | 1,773 | | 6,848 | 8,827 | 10,568 | 3,720 | 11,070 | 177,20 | 213,54 | 36,34 | 10 |
ΠΑΠΟΥΤΣΑΚΗΣ ΒΑΓΓΕΛΗΣ |
M24 |
SUZUKI GSXR 1300 |
R |
2005-05-14 |
17:29:00 | 0,879 | 1,839 | | 6,997 | 8,909 | 10,568 | 3,571 | 11,447 | 178,39 | 226,90 | 48,51 | 11 |
ΑΛΕΞΑΝΔΡΙΔΗΣ ΠΑΥΛΟΣ |
M31 |
SUZUKI HAYABUSA |
L |
2005-05-14 |
17:08:00 | 0,596 | 2,080 | | 7,189 | 9,160 | 10,906 | 3,717 | 11,502 | 168,66 | 212,91 | 44,25 | - |
ΠΑΠΟΥΤΣΑΚΗΣ ΒΑΓΓΕΛΗΣ |
M24 |
SUZUKI GSXR 1300 |
L |
2005-05-14 |
17:06:00 | 0,814 | 2,171 | | 7,360 | 9,345 | 11,053 | 3,693 | 11,867 | 172,38 | 215,72 | 43,34 | 12 |
ΠΕΡΔΙΟΥ ΑΝΤΩΝΗΣ |
M27 |
YAMAHA R1 |
L |
2005-05-14 |
14:03:00 | 0,937 | 2,062 | | 7,407 | 9,422 | 11,179 | 3,772 | 12,116 | 168,93 | 203,77 | 34,84 | - |
ΑΛΕΞΑΝΔΡΙΔΗΣ ΠΑΥΛΟΣ |
M31 |
SUZUKI HAYABUSA |
R |
2005-05-14 |
14:00:00 | 0,897 | 1,944 | | 7,364 | 9,427 | 11,208 | 3,844 | 12,105 | 162,96 | 209,98 | 47,02 | 13 |
ΑΘΑΝΑΣΙΟΥ ΓΙΩΡΓΟΣ |
M28 |
HONDA CBR 1000 |
R |
2005-05-14 |
14:06:00 | 1,078 | 1,909 | | 7,361 | 9,406 | 11,223 | 3,862 | 12,301 | 163,53 | 190,83 | 27,30 | - |
ΠΑΠΟΥΤΣΑΚΗΣ ΒΑΓΓΕΛΗΣ |
M24 |
SUZUKI GSXR 1300 |
R |
2005-05-14 |
14:06:00 | 0,811 | 2,480 | | 8,059 | 10,081 | 11,805 | 3,746 | 12,616 | 168,07 | 213,10 | 45,03 | - |
ΑΡΓΥΡΑΚΑΚΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ |
M26 |
SUZUKI HAYABUSA 1300 |
L |
2005-05-14 |
17:07:00 | 0,722 | 1,823 | | 7,391 | 9,699 | 12,219 | 4,828 | 12,941 | 160,74 | 131,94 | -28,80 | RED LIGHT |
ΜΕΜΕΤΖΗΣ ΚΩΣΤΑΣ |
M19 |
KAWASAKI ZX12 |
R |
2005-05-14 |
14:02:00 | -2,485 | 11,320 | | 16,002 | 17,802 | 19,369 | 3,367 | 16,884 | 190,52 | 239,43 | 48,91 | |
ΠΡΟΚΡΙΜΑΤΙΚΑ - QUALIFICATION RUNS | Moto 4 [1999] | POSITION | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | 1 |
ΚΟΥΖΟΥΛΟΓΛΟΥ ΛΟΥΚΑΣ |
M25 |
KAWASAKI ZX12 |
L |
2005-05-14 |
16:10:00 | 0,683 | 1,684 | | 6,347 | 8,115 | 9,642 | 3,295 | 10,325 | 193,20 | 247,34 | 54,14 | - |
ΚΟΥΖΟΥΛΟΓΛΟΥ ΛΟΥΚΑΣ |
M25 |
KAWASAKI ZX12 |
R |
2005-05-15 |
09:58:00 | 0,577 | 1,725 | 4,321 | 6,384 | 8,142 | 9,683 | 3,299 | 10,260 | 196,10 | 242,46 | 46,36 | 2 |
ΜΕΜΕΤΖΗΣ ΚΩΣΤΑΣ |
M19 |
KAWASAKI ZX12 |
L |
2005-05-15 |
10:00:00 | 0,871 | 1,679 | 4,275 | 6,338 | 8,144 | 9,715 | 3,377 | 10,586 | 194,85 | 237,96 | 43,11 | - |
ΜΕΜΕΤΖΗΣ ΚΩΣΤΑΣ |
M19 |
KAWASAKI ZX12 |
R |
2005-05-14 |
15:52:00 | 1,288 | 1,634 | | 6,362 | 8,172 | 9,744 | 3,382 | 11,032 | 191,20 | 238,25 | 47,05 | 3 |
ΠΟΥΛΟΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ |
M30 |
HONDA CBR 1000 |
L |
2005-05-15 |
09:48:00 | 0,716 | 1,683 | 4,406 | 6,540 | 8,379 | 9,974 | 3,434 | 10,690 | 193,92 | 232,08 | 38,16 | 4 |
ΝΑΚΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
M20 |
KAWASAKI ZX-12R |
R |
2005-05-15 |
09:59:00 | 1,003 | 1,877 | 4,531 | 6,609 | 8,419 | 9,991 | 3,382 | 10,994 | 194,50 | 236,01 | 41,51 | - |
ΠΟΥΛΟΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ |
M30 |
HONDA CBR 1000 |
L |
2005-05-14 |
15:54:00 | 0,624 | 1,730 | | 6,599 | 8,445 | 10,042 | 3,443 | 10,666 | 187,31 | 230,95 | 43,64 | 5 |
ΑΡΓΥΡΑΚΑΚΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ |
M26 |
SUZUKI HAYABUSA 1300 |
L |
2005-05-15 |
09:46:00 | 0,696 | 1,950 | 4,645 | 6,750 | 8,546 | 10,095 | 3,345 | 10,791 | 193,40 | 241,30 | 47,90 | - |
ΑΡΓΥΡΑΚΑΚΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ |
M26 |
SUZUKI HAYABUSA 1300 |
R |
2005-05-14 |
15:54:00 | 0,709 | 1,901 | | 6,752 | 8,549 | 10,103 | 3,351 | 10,812 | 190,45 | 241,44 | 50,99 | 6 |
ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ |
M32 |
YAMAHA R1 |
L |
2005-05-15 |
09:58:00 | 0,532 | 1,767 | 4,495 | 6,642 | 8,501 | 10,128 | 3,486 | 10,660 | 188,63 | 228,56 | 39,93 | 7 |
ΚΑΛΑΝΤΖΗΣ ΚΩΣΤΑΣ |
M29 |
SUZUKI GSXR 1000 |
R |
2005-05-15 |
09:46:00 | 0,791 | 1,818 | 4,530 | 6,696 | 8,553 | 10,163 | 3,467 | 10,954 | 184,82 | 230,11 | 45,29 | - |
ΚΑΛΑΝΤΖΗΣ ΚΩΣΤΑΣ |
M29 |
SUZUKI GSXR 1000 |
L |
2005-05-14 |
15:54:00 | 0,588 | 1,895 | | 6,787 | 8,652 | 10,271 | 3,484 | 10,859 | 185,26 | 229,38 | 44,12 | 8 |
ΧΑΡΑΛΑΜΠΙΔΗΣ ΝΙΚΟΣ |
M22 |
SUZUKI GSXR 1000 |
R |
2005-05-14 |
15:58:00 | 0,776 | 1,924 | | 6,883 | 8,757 | 10,388 | 3,505 | 11,164 | 179,78 | 228,91 | 49,13 | - |
ΧΑΡΑΛΑΜΠΙΔΗΣ ΝΙΚΟΣ |
M22 |
SUZUKI GSXR 1000 |
R |
2005-05-15 |
09:44:00 | 0,864 | 1,952 | 4,755 | 6,943 | 8,834 | 10,474 | 3,531 | 11,338 | 186,00 | 226,61 | 40,61 | 9 |
ΠΕΪΚΟΣ ΑΧΙΛΛΕΑΣ |
M21 |
HAYABUSA GSXR 1300 |
L |
2005-05-14 |
15:59:00 | 0,697 | 1,839 | | 6,814 | 8,790 | 10,560 | 3,746 | 11,257 | 176,55 | 208,44 | 31,89 | - |
ΠΕΪΚΟΣ ΑΧΙΛΛΕΑΣ |
M21 |
HAYABUSA GSXR 1300 |
L |
2005-05-15 |
09:53:00 | 0,709 | 1,916 | 4,634 | 6,908 | 8,913 | 10,664 | 3,756 | 11,373 | 171,05 | 211,51 | 40,46 | 10 |
ΧΕΙΛΑΣ ΣΑΡΑΝΤΟΣ |
M23 |
KAWASAKI 636 |
R |
2005-05-15 |
10:00:00 | 0,776 | 1,809 | 4,618 | 6,911 | 8,924 | 10,710 | 3,799 | 11,486 | 173,57 | 204,76 | 31,19 | 11 |
ΠΕΡΔΙΟΥ ΑΝΤΩΝΗΣ |
M27 |
YAMAHA R1 |
R |
2005-05-14 |
16:00:00 | 1,031 | 1,942 | | 7,123 | 9,091 | 10,809 | 3,686 | 11,840 | 172,28 | 218,84 | 46,56 | 12 |
ΑΛΕΞΑΝΔΡΙΔΗΣ ΠΑΥΛΟΣ |
M31 |
SUZUKI HAYABUSA |
R |
2005-05-15 |
09:43:00 | 0,935 | 1,918 | 4,863 | 7,213 | 9,201 | 10,927 | 3,714 | 11,862 | 171,36 | 217,37 | 46,01 | - |
ΑΛΕΞΑΝΔΡΙΔΗΣ ΠΑΥΛΟΣ |
M31 |
SUZUKI HAYABUSA |
R |
2005-05-14 |
15:59:00 | 0,435 | 2,133 | | 7,286 | 9,233 | 10,953 | 3,667 | 11,388 | 173,38 | 218,18 | 44,80 | 13 |
ΑΘΑΝΑΣΙΟΥ ΓΙΩΡΓΟΣ |
M28 |
HONDA CBR 1000 |
R |
2005-05-15 |
09:47:00 | 0,697 | 2,020 | 5,030 | 7,368 | 9,313 | 10,977 | 3,609 | 11,674 | 174,83 | 222,96 | 48,13 | - |
ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ |
M32 |
YAMAHA R1 |
R |
2005-05-14 |
16:10:00 | 0,621 | 2,004 | | 7,153 | 9,248 | 11,185 | 4,032 | 11,806 | 166,38 | 190,53 | 24,15 | 14 |
ΠΑΠΟΥΤΣΑΚΗΣ ΒΑΓΓΕΛΗΣ |
M24 |
SUZUKI GSXR 1300 |
R |
2005-05-14 |
15:54:00 | 0,949 | 2,411 | | 7,869 | 9,898 | 11,626 | 3,757 | 12,575 | 167,88 | 216,72 | 48,84 | - |
ΠΕΡΔΙΟΥ ΑΝΤΩΝΗΣ |
M27 |
YAMAHA R1 |
R |
2005-05-15 |
09:53:00 | 0,760 | 1,969 | 4,789 | 7,054 | 9,385 | 11,909 | 4,855 | 12,669 | 170,10 | 135,67 | -34,43 | - |
ΠΑΠΟΥΤΣΑΚΗΣ ΒΑΓΓΕΛΗΣ |
M24 |
SUZUKI GSXR 1300 |
L |
2005-05-15 |
09:43:00 | 0,615 | 5,815 | 10,346 | 13,395 | 16,155 | 19,360 | 5,965 | 19,975 | 143,26 | 101,47 | -41,79 | RED LIGHT |
ΜΕΜΕΤΖΗΣ ΚΩΣΤΑΣ |
M19 |
KAWASAKI ZX12 |
L |
2005-05-15 |
09:59:00 | -1,464 | | | | | | | -1,464 | | | | RED LIGHT |
ΝΑΚΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
M20 |
KAWASAKI ZX-12R |
L |
2005-05-14 |
15:52:00 | -2,472 | 14,116 | | 20,293 | 23,159 | 25,626 | 5,333 | 23,154 | 126,82 | 145,01 | 18,19 | |
ΚΟΝΤΡΕΣ 16ΑΔΑΣ - 1ST ROUND ELIMINATION RUNS | Moto 4 [1999] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | WON |
ΚΟΥΖΟΥΛΟΓΛΟΥ ΛΟΥΚΑΣ |
M25 |
KAWASAKI ZX12 |
L |
2005-05-15 |
11:34:00 | 0,734 | 1,697 | 4,297 | 6,350 | 8,119 | 9,647 | 3,297 | 10,381 | 194,61 | 243,03 | 48,42 | LOST |
ΠΑΠΟΥΤΣΑΚΗΣ ΒΑΓΓΕΛΗΣ |
M24 |
SUZUKI GSXR 1300 |
R |
2005-05-15 |
11:34:00 | 0,933 | 2,456 | 5,924 | 8,369 | 10,401 | 12,128 | 3,759 | 13,061 | 168,73 | 215,33 | 46,60 | WON |
ΝΑΚΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
M20 |
KAWASAKI ZX-12R |
R |
2005-05-15 |
11:35:00 | 0,827 | 1,785 | 4,443 | 6,541 | 8,367 | 9,958 | 3,417 | 10,785 | 192,44 | 232,10 | 39,66 | LOST |
ΠΕΡΔΙΟΥ ΑΝΤΩΝΗΣ |
M27 |
YAMAHA R1 |
L |
2005-05-15 |
11:35:00 | 0,651 | 2,000 | 5,027 | 7,352 | 9,345 | 11,079 | 3,727 | 11,730 | 176,53 | 212,62 | 36,09 | WON |
ΜΕΜΕΤΖΗΣ ΚΩΣΤΑΣ |
M19 |
KAWASAKI ZX12 |
R |
2005-05-15 |
11:36:00 | 0,535 | 1,702 | 4,325 | 6,411 | 8,225 | 9,802 | 3,391 | 10,337 | 193,02 | 231,80 | 38,78 | LOST |
ΑΘΑΝΑΣΙΟΥ ΓΙΩΡΓΟΣ |
M28 |
HONDA CBR 1000 |
L |
2005-05-15 |
11:36:00 | 0,867 | 2,029 | 5,059 | 7,723 | 10,260 | 13,379 | 5,656 | 14,246 | 157,20 | 102,37 | -54,83 | WON |
ΚΑΛΑΝΤΖΗΣ ΚΩΣΤΑΣ |
M29 |
SUZUKI GSXR 1000 |
L |
2005-05-15 |
11:37:00 | 0,598 | 1,838 | 4,593 | 6,746 | 8,608 | 10,225 | 3,479 | 10,823 | 188,49 | 230,44 | 41,95 | LOST |
ΧΑΡΑΛΑΜΠΙΔΗΣ ΝΙΚΟΣ |
M22 |
SUZUKI GSXR 1000 |
R |
2005-05-15 |
11:37:00 | 0,746 | 1,799 | 4,525 | 6,670 | 8,542 | 10,164 | 3,494 | 10,910 | 184,73 | 226,29 | 41,56 | WON |
ΠΟΥΛΟΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ |
M30 |
HONDA CBR 1000 |
L |
2005-05-15 |
11:38:00 | 0,493 | 1,690 | 4,354 | 6,490 | 8,332 | 9,932 | 3,442 | 10,425 | 193,46 | 230,33 | 36,87 | LOST |
ΑΛΕΞΑΝΔΡΙΔΗΣ ΠΑΥΛΟΣ |
M31 |
SUZUKI HAYABUSA |
R |
2005-05-15 |
11:38:00 | 0,628 | 1,943 | 4,733 | 7,007 | 8,974 | 10,688 | 3,681 | 11,316 | 174,61 | 217,91 | 43,30 | WON |
ΧΕΙΛΑΣ ΣΑΡΑΝΤΟΣ |
M23 |
KAWASAKI 636 |
R |
2005-05-15 |
11:39:00 | 0,758 | 1,774 | 4,589 | 6,883 | 8,930 | 10,724 | 3,841 | 11,482 | 172,41 | 205,17 | 32,76 | LOST |
ΑΡΓΥΡΑΚΑΚΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ |
M26 |
SUZUKI HAYABUSA 1300 |
L |
2005-05-15 |
11:39:00 | 0,613 | 1,943 | 4,920 | 7,358 | 9,348 | 10,999 | 3,641 | 11,612 | 167,85 | 227,34 | 59,49 | WON |
ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ |
M32 |
YAMAHA R1 |
L |
2005-05-15 |
11:40:00 | 0,505 | 1,903 | 4,659 | 6,824 | 8,729 | 10,432 | 3,608 | 10,937 | 183,19 | 216,10 | 32,91 | LOST |
ΠΕΪΚΟΣ ΑΧΙΛΛΕΑΣ |
M21 |
HAYABUSA GSXR 1300 |
R |
2005-05-15 |
11:40:00 | 0,541 | 2,300 | 5,301 | 7,650 | 10,451 | 14,025 | 6,375 | 14,566 | 154,59 | 88,83 | -65,76 | |
ΠΡΟΗΜΙΤΕΛΙΚΟΙ - QUARTER FINALS | Moto 4 [1999] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | QUALIFIED |
ΚΟΥΖΟΥΛΟΓΛΟΥ ΛΟΥΚΑΣ |
M25 |
KAWASAKI ZX12 |
L |
2005-05-15 |
12:44:00 | | | | | | | | | | | | WON |
ΜΕΜΕΤΖΗΣ ΚΩΣΤΑΣ |
M19 |
KAWASAKI ZX12 |
R |
2005-05-15 |
12:45:00 | 0,566 | 1,660 | 4,254 | 6,326 | 8,132 | 9,703 | 3,377 | 10,269 | 194,63 | 235,53 | 40,90 | LOST |
ΚΑΛΑΝΤΖΗΣ ΚΩΣΤΑΣ |
M29 |
SUZUKI GSXR 1000 |
L |
2005-05-15 |
12:45:00 | 0,487 | 1,840 | 4,578 | 6,725 | 8,583 | 10,193 | 3,468 | 10,680 | 187,16 | 230,66 | 43,50 | WON |
ΠΟΥΛΟΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ |
M30 |
HONDA CBR 1000 |
L |
2005-05-15 |
12:46:00 | 0,430 | 1,746 | 4,431 | 6,530 | 8,357 | 9,947 | 3,417 | 10,377 | 192,51 | 236,22 | 43,71 | LOST |
ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ |
M32 |
YAMAHA R1 |
R |
2005-05-15 |
12:46:00 | 1,538 | 2,869 | 7,549 | 11,571 | 14,796 | 17,475 | 5,904 | 19,013 | 112,58 | 152,41 | 39,83 | WON |
ΝΑΚΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
M20 |
KAWASAKI ZX-12R |
R |
2005-05-15 |
12:47:00 | 0,637 | 1,876 | 4,511 | 6,611 | 8,434 | 10,015 | 3,404 | 10,652 | 190,64 | 235,67 | 45,03 | LOST |
ΧΕΙΛΑΣ ΣΑΡΑΝΤΟΣ |
M23 |
KAWASAKI 636 |
L |
2005-05-15 |
12:47:00 | 0,749 | 1,799 | 4,644 | 6,974 | 8,995 | 10,767 | 3,793 | 11,516 | 176,48 | 209,26 | 32,78 | |
ΗΜΙΤΕΛΙΚΟΙ - SEMI FINALS | Moto 4 [1999] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | WON |
ΜΕΜΕΤΖΗΣ ΚΩΣΤΑΣ |
M19 |
KAWASAKI ZX12 |
R |
2005-05-15 |
13:30:00 | 0,433 | 1,656 | 4,257 | 6,331 | 8,132 | 9,696 | 3,365 | 10,129 | 196,13 | 237,63 | 41,50 | RED LIGHT |
ΠΟΥΛΟΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ |
M30 |
HONDA CBR 1000 |
L |
2005-05-15 |
13:30:00 | 0,372 | 1,765 | 4,468 | 6,580 | 8,408 | 9,997 | 3,417 | 10,369 | 194,89 | 230,96 | 36,07 | WON |
ΝΑΚΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
M20 |
KAWASAKI ZX-12R |
R |
2005-05-15 |
13:34:00 | 0,639 | 1,804 | 4,446 | 6,524 | 8,335 | 9,905 | 3,381 | 10,544 | 194,41 | 235,44 | 41,03 | LOST |
ΚΟΥΖΟΥΛΟΓΛΟΥ ΛΟΥΚΑΣ |
M25 |
KAWASAKI ZX12 |
L |
2005-05-15 |
13:34:00 | 0,708 | 1,878 | 4,561 | 6,676 | 8,511 | 10,072 | 3,396 | 10,780 | 182,39 | 238,14 | 55,75 | |
ΤΕΛΙΚΟΙ - FINALS | Moto 4 [1999] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | WON |
ΜΕΜΕΤΖΗΣ ΚΩΣΤΑΣ |
M19 |
KAWASAKI ZX12 |
R |
2005-05-15 |
14:31:00 | 0,514 | 1,656 | 4,252 | 6,322 | 8,117 | 9,684 | 3,362 | 10,198 | 195,21 | 236,07 | 40,86 | LOST |
ΝΑΚΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
M20 |
KAWASAKI ZX-12R |
L |
2005-05-15 |
14:31:00 | 0,668 | 1,694 | 4,299 | 6,376 | 8,180 | 9,749 | 3,373 | 10,417 | 193,84 | 234,62 | 40,78 | |
ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΟ ΕΥΡΕΤΗΡΙΟ ΚΑΤΗΓΟΡΙΩΝ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ - BACK TO RACE CLASS INDEX | |
ΕΠΕΞΗΓΗΣΕΙΣ |
WON: Νικητής της κόντρας. |
QUALIFIED: Προκρίθηκε στον επόμενο γύρο χωρίς πέρασμα. |
LOST: Ηττημένος της κόντρας. |
ABANDONED RUN: Εγκατέλειψε (δεν τερμάτισε) στο πέρασμα. Στην περίπτωση κόντρας, αποκλείστηκε. |
RED LIGHT: Άκυρη εκκίνηση. |
DID NOT APPEAR: Δεν εμφανίστηκε στην κόντρα και αποκλείστηκε. |
TIMING ERROR: Λάθος χρονομέτρησης. Η επίδοση δεν ισχύει σαν προσωπικό ή άλλο ρεκόρ. |
INVALID RUN: Άκυρο Πέρασμα για λόγους διαφορετικούς από άκυρης εκκίνησης. |
|
REACTION: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος αντίδρασης του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
18T: Το καλύτερο 18άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
100T: Το καλύτερο 100άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200T: Το καλύτερο 200άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 200 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. |
300T: Το καλύτερο 300άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
400T: Το καλύτερο 400άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
400S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 400 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200T-400T: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος για τα 200 έως 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200S-400S: Η μεγαλύτερη διαφορά χιλιομέτρων ανάμεσα στα 200 και 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
|
Απαγορεύεται η αναδημοσίευση των συγκεκριμένων αποτελεσμάτων χωρίς την έγγραφη άδεια του greekdragster.com ή χωρίς την αναφορά στο site μας. |
Execution & Transfer Time: 0,018 secs |
|