ΕΛΕΥΘΕΡΑ ΧΡΟΝΟΜΕΤΡΗΜΕΝΑ - FREE RUNS | Moto 4 [1999] | POSITION | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | 1 |
ΚΟΥΖΟΥΛΟΓΛΟΥ ΛΟΥΚΑΣ |
M45 |
KAWASAKI ZX12 |
L |
2004-11-20 |
16:57:00 | 0,725 | 1,804 | 4,575 | 6,687 | | 10,000 | 3,313 | 10,725 | 191,43 | 247,10 | 55,67 | 2 |
ΧΑΡΑΛΑΜΠΙΔΗΣ ΝΙΚΟΣ |
M30 |
SUZUKI GSXR 1000 |
R |
2004-11-20 |
16:30:00 | 0,914 | 1,935 | 4,677 | 6,794 | | 10,154 | 3,360 | 11,068 | | 238,01 | | 3 |
ΜΑΝΔΑΝΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ |
M26 |
KAWASAKI ZX12 |
R |
2004-11-20 |
16:33:00 | 0,789 | 1,934 | 4,680 | 6,800 | | 10,205 | 3,405 | 10,994 | | 236,38 | | 4 |
ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ |
M29 |
YAMAHA R1 |
R |
2004-11-20 |
16:55:00 | 0,647 | 1,982 | 4,693 | 6,798 | | 10,207 | 3,409 | 10,854 | | 236,49 | | - |
ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ |
M29 |
YAMAHA R1 |
L |
2004-11-20 |
16:30:00 | 1,066 | 1,871 | 4,718 | 6,833 | | 10,243 | 3,410 | 11,309 | 193,50 | 235,06 | 41,56 | - |
ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ |
M29 |
YAMAHA R1 |
R |
2004-11-20 |
16:47:00 | 0,666 | 2,066 | 4,774 | 6,877 | | 10,250 | 3,373 | 10,916 | | 235,48 | | 5 |
ΠΑΡΑΣΚΕΥΟΠΟΥΛΟΣ ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ |
M25 |
SUZUKI GSXR 1000 |
L |
2004-11-20 |
16:47:00 | 1,340 | 1,952 | 4,826 | 7,020 | | 10,466 | 3,446 | 11,806 | 186,91 | 235,01 | 48,10 | - |
ΠΑΡΑΣΚΕΥΟΠΟΥΛΟΣ ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ |
M25 |
SUZUKI GSXR 1000 |
L |
2004-11-20 |
16:33:00 | 5,093 | 1,879 | 4,827 | 7,041 | | 10,495 | 3,454 | 15,588 | 187,33 | 233,58 | 46,25 | 6 |
ΠΟΥΛΟΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ |
M27 |
HONDA 954 |
L |
2004-11-20 |
16:34:00 | 0,677 | 2,014 | 4,954 | 7,096 | | 10,517 | 3,421 | 11,194 | 189,59 | 234,66 | 45,07 | 7 |
ΒΟΥΛΓΑΡΕΛΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ |
M24 |
YAMAHA R1 |
L |
2004-11-20 |
16:36:00 | 0,981 | 2,234 | 5,145 | 7,331 | | 10,809 | 3,478 | 11,790 | 190,23 | 235,67 | 45,44 | 8 |
ΚΑΛΑΝΤΖΗΣ ΚΩΣΤΑΣ |
M28 |
SUZUKI GSXR 1000 |
R |
2004-11-20 |
16:55:00 | 0,709 | 2,027 | 4,832 | 7,029 | | 11,116 | 4,087 | 11,825 | | 160,39 | | 9 |
ΛΟΓΟΔΟΤΗΣ ΜΠΑΜΠΗΣ |
M31 |
KAWASAKI ZX10R |
R |
2004-11-20 |
16:29:00 | 0,759 | 2,614 | 6,185 | 8,502 | | 12,020 | 3,518 | 12,779 | | 231,40 | | RED LIGHT |
ΜΕΜΕΤΖΗΣ ΚΩΣΤΑΣ |
M32 |
KAWASAKI ZX12 |
R |
2004-11-20 |
16:32:00 | 0,333 | 2,133 | 4,929 | 7,164 | | 10,726 | 3,562 | 11,059 | | 227,35 | | |
ΠΡΟΚΡΙΜΑΤΙΚΑ - QUALIFICATION RUNS | Moto 4 [1999] | POSITION | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | 1 |
ΚΟΥΖΟΥΛΟΓΛΟΥ ΛΟΥΚΑΣ |
M45 |
KAWASAKI ZX12 |
R |
2004-11-21 |
10:44:00 | 0,646 | 1,794 | 4,425 | 6,494 | 8,262 | 9,769 | 3,275 | 10,415 | 194,56 | 248,36 | 53,80 | - |
ΚΟΥΖΟΥΛΟΓΛΟΥ ΛΟΥΚΑΣ |
M45 |
KAWASAKI ZX12 |
R |
2004-11-21 |
11:51:00 | 0,501 | 1,787 | 4,477 | 6,543 | 8,298 | 9,794 | 3,251 | 10,295 | 195,29 | 248,79 | 53,50 | 2 |
ΜΕΜΕΤΖΗΣ ΚΩΣΤΑΣ |
M32 |
KAWASAKI ZX12 |
L |
2004-11-21 |
11:51:00 | 0,682 | 1,734 | 4,422 | 6,508 | 8,315 | 9,883 | 3,375 | 10,565 | 194,05 | 233,13 | 39,08 | 3 |
ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ |
M29 |
YAMAHA R1 |
R |
2004-11-21 |
11:52:00 | 0,656 | 1,873 | 4,536 | 6,608 | 8,394 | 9,954 | 3,346 | 10,610 | 194,38 | 237,20 | 42,82 | - |
ΜΕΜΕΤΖΗΣ ΚΩΣΤΑΣ |
M32 |
KAWASAKI ZX12 |
R |
2004-11-21 |
10:33:00 | 0,812 | 1,766 | 4,460 | 6,589 | 8,422 | 10,007 | 3,418 | 10,819 | 189,35 | 233,16 | 43,81 | 4 |
ΜΑΝΔΑΝΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ |
M26 |
KAWASAKI ZX12 |
L |
2004-11-21 |
10:45:00 | 0,977 | 1,788 | 4,493 | 6,620 | 8,439 | 10,009 | 3,389 | 10,986 | 190,89 | 233,53 | 42,64 | 5 |
ΧΑΡΑΛΑΜΠΙΔΗΣ ΝΙΚΟΣ |
M30 |
SUZUKI GSXR 1000 |
R |
2004-11-21 |
11:54:00 | 0,814 | 1,854 | 4,549 | 6,661 | 8,463 | 10,020 | 3,359 | 10,834 | 191,57 | 239,09 | 47,52 | - |
ΧΑΡΑΛΑΜΠΙΔΗΣ ΝΙΚΟΣ |
M30 |
SUZUKI GSXR 1000 |
R |
2004-11-21 |
10:34:00 | 0,955 | 1,868 | 4,564 | 6,664 | 8,464 | 10,029 | 3,365 | 10,984 | 191,31 | 237,76 | 46,45 | 6 |
ΚΑΛΑΝΤΖΗΣ ΚΩΣΤΑΣ |
M28 |
SUZUKI GSXR 1000 |
L |
2004-11-21 |
11:54:00 | 0,885 | 1,764 | 4,520 | 6,639 | 8,490 | 10,077 | 3,438 | 10,962 | 185,79 | 230,64 | 44,85 | - |
ΚΑΛΑΝΤΖΗΣ ΚΩΣΤΑΣ |
M28 |
SUZUKI GSXR 1000 |
R |
2004-11-21 |
10:45:00 | 0,794 | 1,863 | 4,600 | 6,712 | 8,525 | 10,080 | 3,368 | 10,874 | 191,39 | 236,67 | 45,28 | - |
ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ |
M29 |
YAMAHA R1 |
R |
2004-11-21 |
10:31:00 | 14,870 | 1,949 | 4,636 | 6,749 | 8,570 | 10,134 | 3,385 | 25,004 | 189,14 | 238,18 | 49,04 | - |
ΜΑΝΔΑΝΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ |
M26 |
KAWASAKI ZX12 |
R |
2004-11-21 |
11:56:00 | 1,111 | 1,901 | 4,649 | 6,762 | 8,577 | 10,136 | 3,374 | 11,247 | 189,19 | 236,07 | 46,88 | 7 |
ΠΟΥΛΟΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ |
M27 |
HONDA 954 |
R |
2004-11-21 |
10:43:00 | 0,647 | 1,768 | 4,596 | 6,746 | 8,577 | 10,153 | 3,407 | 10,800 | 188,96 | 235,62 | 46,66 | 8 |
ΠΑΡΑΣΚΕΥΟΠΟΥΛΟΣ ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ |
M25 |
SUZUKI GSXR 1000 |
L |
2004-11-21 |
11:55:00 | 1,641 | 1,825 | 4,741 | 6,894 | 8,750 | 10,344 | 3,450 | 11,985 | 188,01 | 232,35 | 44,34 | 9 |
ΛΟΓΟΔΟΤΗΣ ΜΠΑΜΠΗΣ |
M31 |
KAWASAKI ZX10R |
R |
2004-11-21 |
11:53:00 | 0,788 | 1,874 | 4,656 | 6,870 | 8,747 | 10,355 | 3,485 | 11,143 | 180,19 | 228,16 | 47,97 | - |
ΠΑΡΑΣΚΕΥΟΠΟΥΛΟΣ ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ |
M25 |
SUZUKI GSXR 1000 |
L |
2004-11-21 |
10:31:00 | 6,959 | 1,930 | 4,813 | 6,966 | 8,816 | 10,415 | 3,449 | 17,374 | 191,91 | 231,58 | 39,67 | 10 |
ΒΟΥΛΓΑΡΕΛΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ |
M24 |
YAMAHA R1 |
L |
2004-11-21 |
11:56:00 | 1,360 | 1,999 | | 6,968 | 8,856 | 10,469 | 3,501 | 11,829 | 188,37 | 229,21 | 40,84 | - |
ΒΟΥΛΓΑΡΕΛΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ |
M24 |
YAMAHA R1 |
L |
2004-11-21 |
10:32:00 | 1,740 | 2,138 | 4,986 | 7,183 | 9,035 | 10,640 | 3,457 | 12,380 | 189,04 | 227,48 | 38,44 | - |
ΛΟΓΟΔΟΤΗΣ ΜΠΑΜΠΗΣ |
M31 |
KAWASAKI ZX10R |
L |
2004-11-21 |
10:53:00 | 4,203 | 1,997 | 4,898 | 7,150 | 9,062 | 10,682 | 3,532 | 14,885 | 181,00 | 226,32 | 45,32 | - |
ΠΟΥΛΟΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ |
M27 |
HONDA 954 |
R |
2004-11-21 |
12:10:00 | 0,791 | 1,778 | 4,872 | 7,665 | 9,711 | 11,386 | 3,721 | 12,177 | 158,66 | 219,43 | 60,77 | |
ΚΟΝΤΡΕΣ 16ΑΔΑΣ - 1ST ROUND ELIMINATION RUNS | Moto 4 [1999] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | WON |
ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ |
M29 |
YAMAHA R1 |
R |
2004-11-21 |
13:44:00 | 0,633 | 1,862 | 4,561 | 6,628 | 8,406 | 9,940 | 3,312 | 10,573 | 193,80 | 242,63 | 48,83 | LOST |
ΠΑΡΑΣΚΕΥΟΠΟΥΛΟΣ ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ |
M25 |
SUZUKI GSXR 1000 |
L |
2004-11-21 |
13:44:00 | 0,945 | 1,781 | 4,613 | 6,772 | 8,624 | 10,213 | 3,441 | 11,158 | 188,18 | 231,84 | 43,66 | WON |
ΠΟΥΛΟΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ |
M27 |
HONDA 954 |
R |
2004-11-21 |
13:44:44 | 0,636 | 1,772 | 4,578 | 6,750 | 8,623 | 10,212 | 3,462 | 10,848 | 184,26 | 234,23 | 49,97 | LOST |
ΜΑΝΔΑΝΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ |
M26 |
KAWASAKI ZX12 |
L |
2004-11-21 |
13:44:44 | 0,889 | 1,774 | 4,527 | 6,656 | 8,566 | 10,172 | 3,516 | 11,061 | 180,88 | 227,72 | 46,84 | WON |
ΜΕΜΕΤΖΗΣ ΚΩΣΤΑΣ |
M32 |
KAWASAKI ZX12 |
R |
2004-11-21 |
13:46:00 | 0,758 | 1,761 | 4,447 | 6,546 | 8,345 | 9,890 | 3,344 | 10,648 | 192,00 | 240,96 | 48,96 | LOST |
ΛΟΓΟΔΟΤΗΣ ΜΠΑΜΠΗΣ |
M31 |
KAWASAKI ZX10R |
L |
2004-11-21 |
13:46:00 | 0,806 | 1,838 | 4,650 | 6,767 | 8,670 | 10,266 | 3,499 | 11,072 | 178,91 | 233,04 | 54,13 | WON |
ΧΑΡΑΛΑΜΠΙΔΗΣ ΝΙΚΟΣ |
M30 |
SUZUKI GSXR 1000 |
R |
2004-11-21 |
13:47:00 | 0,843 | 1,817 | 4,479 | 6,569 | 8,373 | 9,939 | 3,370 | 10,782 | 192,05 | 235,81 | 43,76 | LOST |
ΚΑΛΑΝΤΖΗΣ ΚΩΣΤΑΣ |
M28 |
SUZUKI GSXR 1000 |
L |
2004-11-21 |
13:47:00 | 0,841 | 1,772 | 4,498 | 6,593 | 8,413 | 9,992 | 3,399 | 10,833 | 193,65 | 232,67 | 39,02 | WON |
ΚΟΥΖΟΥΛΟΓΛΟΥ ΛΟΥΚΑΣ |
M45 |
KAWASAKI ZX12 |
R |
2004-11-21 |
13:47:44 | 0,934 | 1,712 | 4,384 | 6,475 | 8,259 | 9,783 | 3,308 | 10,717 | 191,47 | 245,70 | 54,23 | LOST |
ΒΟΥΛΓΑΡΕΛΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ |
M24 |
YAMAHA R1 |
L |
2004-11-21 |
13:47:44 | 0,879 | 1,970 | 4,894 | 7,104 | 8,999 | 10,616 | 3,512 | 11,495 | 187,03 | 225,07 | 38,04 | |
ΠΡΟΗΜΙΤΕΛΙΚΟΙ - QUARTER FINALS | Moto 4 [1999] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | WON |
ΠΟΥΛΟΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ |
M27 |
HONDA 954 |
L |
2004-11-21 |
14:28:00 | 0,610 | 1,628 | 4,336 | 6,394 | 8,176 | 9,716 | 3,322 | 10,326 | 197,72 | 241,45 | 43,73 | LOST |
ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ |
M29 |
YAMAHA R1 |
R |
2004-11-21 |
14:28:00 | 0,597 | 1,823 | 4,550 | 6,614 | 8,383 | 9,906 | 3,292 | 10,503 | 195,02 | 242,76 | 47,74 | WON |
ΜΕΜΕΤΖΗΣ ΚΩΣΤΑΣ |
M32 |
KAWASAKI ZX12 |
L |
2004-11-21 |
14:29:00 | 0,953 | 1,693 | 4,382 | 6,543 | 8,442 | 10,040 | 3,497 | 10,993 | 175,69 | 230,10 | 54,41 | LOST |
ΧΑΡΑΛΑΜΠΙΔΗΣ ΝΙΚΟΣ |
M30 |
SUZUKI GSXR 1000 |
R |
2004-11-21 |
14:29:00 | 0,786 | 1,860 | 4,749 | 6,895 | 8,723 | 10,294 | 3,399 | 11,080 | 189,11 | 237,34 | 48,23 | QUALIFIED |
ΚΟΥΖΟΥΛΟΓΛΟΥ ΛΟΥΚΑΣ |
M45 |
KAWASAKI ZX12 |
L |
2004-11-21 |
14:29:44 | | | | | | | | | | | | |
ΗΜΙΤΕΛΙΚΟΙ - SEMI FINALS | Moto 4 [1999] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | WON |
ΠΟΥΛΟΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ |
M27 |
HONDA 954 |
L |
2004-11-21 |
15:21:00 | 0,612 | 1,621 | 4,289 | 6,326 | 8,101 | 9,673 | 3,347 | 10,285 | 199,15 | 233,12 | 33,97 | LOST |
ΚΟΥΖΟΥΛΟΓΛΟΥ ΛΟΥΚΑΣ |
M45 |
KAWASAKI ZX12 |
R |
2004-11-21 |
15:21:00 | 0,757 | 1,744 | 4,641 | 6,854 | 8,666 | 10,227 | 3,373 | 10,984 | 186,24 | | | QUALIFIED |
ΜΕΜΕΤΖΗΣ ΚΩΣΤΑΣ |
M32 |
KAWASAKI ZX12 |
L |
2004-11-21 |
15:22:00 | | | | | | | | | | | | |
ΤΕΛΙΚΟΙ - FINALS | Moto 4 [1999] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | WON |
ΠΟΥΛΟΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ |
M27 |
HONDA 954 |
L |
2004-11-21 |
15:39:00 | 0,637 | 1,621 | 4,271 | 6,320 | 8,105 | 9,652 | 3,332 | 10,289 | 197,34 | 239,55 | 42,21 | LOST |
ΜΕΜΕΤΖΗΣ ΚΩΣΤΑΣ |
M32 |
KAWASAKI ZX12 |
R |
2004-11-21 |
15:39:00 | 0,843 | 1,748 | 4,392 | 6,509 | 8,346 | 9,925 | 3,416 | 10,768 | 189,30 | | | |
ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΟ ΕΥΡΕΤΗΡΙΟ ΚΑΤΗΓΟΡΙΩΝ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ - BACK TO RACE CLASS INDEX | |
ΕΠΕΞΗΓΗΣΕΙΣ |
WON: Νικητής της κόντρας. |
QUALIFIED: Προκρίθηκε στον επόμενο γύρο χωρίς πέρασμα. |
LOST: Ηττημένος της κόντρας. |
ABANDONED RUN: Εγκατέλειψε (δεν τερμάτισε) στο πέρασμα. Στην περίπτωση κόντρας, αποκλείστηκε. |
RED LIGHT: Άκυρη εκκίνηση. |
DID NOT APPEAR: Δεν εμφανίστηκε στην κόντρα και αποκλείστηκε. |
TIMING ERROR: Λάθος χρονομέτρησης. Η επίδοση δεν ισχύει σαν προσωπικό ή άλλο ρεκόρ. |
INVALID RUN: Άκυρο Πέρασμα για λόγους διαφορετικούς από άκυρης εκκίνησης. |
|
REACTION: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος αντίδρασης του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
18T: Το καλύτερο 18άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
100T: Το καλύτερο 100άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200T: Το καλύτερο 200άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 200 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. |
300T: Το καλύτερο 300άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
400T: Το καλύτερο 400άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
400S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 400 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200T-400T: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος για τα 200 έως 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200S-400S: Η μεγαλύτερη διαφορά χιλιομέτρων ανάμεσα στα 200 και 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
|
Απαγορεύεται η αναδημοσίευση των συγκεκριμένων αποτελεσμάτων χωρίς την έγγραφη άδεια του greekdragster.com ή χωρίς την αναφορά στο site μας. |
Execution & Transfer Time: 0,019 secs |
|