ΕΛΕΥΘΕΡΑ ΧΡΟΝΟΜΕΤΡΗΜΕΝΑ - FREE RUNS | Moto 4 [1999] | POSITION | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | 1 |
ΚΟΥΖΟΥΛΟΓΛΟΥ ΛΟΥΚΑΣ |
M23 |
KAWASAKI ZX12 |
L |
2004-10-31 |
10:40:00 | 0,567 | 1,659 | | 6,349 | 8,142 | 9,688 | 3,339 | 10,255 | 189,61 | 244,38 | 54,77 | 2 |
ΠΟΥΛΟΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ |
M26 |
HONDA 954 |
R |
2004-10-30 |
14:54:00 | 0,746 | 1,671 | | 6,452 | 8,291 | 9,893 | 3,441 | 10,639 | 187,33 | 232,13 | 44,80 | 3 |
ΜΕΜΕΤΖΗΣ ΚΩΣΤΑΣ |
M25 |
KAWASAKI ZX12 |
R |
2004-10-30 |
14:56:00 | 0,815 | 1,724 | | 6,507 | 8,342 | 9,938 | 3,431 | 10,753 | 186,44 | 233,93 | 47,49 | - |
ΠΟΥΛΟΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ |
M26 |
HONDA 954 |
L |
2004-10-31 |
10:44:00 | 0,725 | 1,647 | | 6,524 | 8,358 | 9,948 | 3,424 | 10,673 | 186,53 | 231,29 | 44,76 | - |
ΜΕΜΕΤΖΗΣ ΚΩΣΤΑΣ |
M25 |
KAWASAKI ZX12 |
L |
2004-10-30 |
14:40:00 | 0,935 | 1,745 | | 6,570 | 8,411 | 10,018 | 3,448 | 10,953 | 186,65 | 231,17 | 44,52 | 4 |
ΚΑΛΑΝΤΖΗΣ ΚΩΣΤΑΣ |
M27 |
SUZUKI GSXR 1000 7 |
L |
2004-10-31 |
10:41:00 | 1,043 | 1,811 | | 6,647 | 8,490 | 10,075 | 3,428 | 11,118 | 187,31 | 237,43 | 50,12 | - |
ΚΑΛΑΝΤΖΗΣ ΚΩΣΤΑΣ |
M27 |
SUZUKI GSXR 1000 7 |
R |
2004-10-30 |
14:56:00 | 0,833 | 1,796 | | 6,676 | 8,513 | 10,099 | 3,423 | 10,932 | 187,69 | 232,51 | 44,82 | 5 |
ΜΑΝΔΑΝΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ |
M22 |
KAWASAKI ZX12 |
R |
2004-10-30 |
14:46:00 | 1,122 | 1,863 | | 6,744 | 8,562 | 10,150 | 3,406 | 11,272 | 184,57 | 235,23 | 50,66 | - |
ΜΑΝΔΑΝΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ |
M22 |
KAWASAKI ZX12 |
R |
2004-10-31 |
10:41:00 | 1,032 | 1,936 | | 6,769 | 8,595 | 10,181 | 3,412 | 11,213 | 187,97 | 238,99 | 51,02 | - |
ΚΑΛΑΝΤΖΗΣ ΚΩΣΤΑΣ |
M27 |
SUZUKI GSXR 1000 7 |
R |
2004-10-31 |
10:33:00 | 3,519 | 1,831 | | 6,776 | 8,636 | 10,242 | 3,466 | 13,761 | 183,92 | 235,15 | 51,23 | - |
ΚΑΛΑΝΤΖΗΣ ΚΩΣΤΑΣ |
M27 |
SUZUKI GSXR 1000 7 |
R |
2004-10-30 |
14:39:00 | 0,912 | 1,850 | | 6,802 | 8,652 | 10,244 | 3,442 | 11,156 | 186,63 | 233,83 | 47,20 | 6 |
ΔΟΥΔΟΥΜΗΣ ΒΑΣΙΛΗΣ |
M28 |
SUZULI 1100 |
L |
2004-10-30 |
14:54:00 | 1,389 | 1,907 | | 6,790 | 8,638 | 10,254 | 3,464 | 11,643 | 185,89 | 228,16 | 42,27 | 7 |
ΧΑΡΑΛΑΜΠΙΔΗΣ ΝΙΚΟΣ |
M20 |
SUZUKI GSXR 1000 |
R |
2004-10-30 |
14:48:00 | 0,958 | 1,864 | | 6,815 | 8,671 | 10,286 | 3,471 | 11,244 | 184,63 | 229,23 | 44,60 | - |
ΧΑΡΑΛΑΜΠΙΔΗΣ ΝΙΚΟΣ |
M20 |
SUZUKI GSXR 1000 |
R |
2004-10-30 |
14:42:00 | 1,015 | 1,760 | | 6,856 | 8,729 | 10,346 | 3,490 | 11,361 | 182,60 | 230,66 | 48,06 | - |
ΧΑΡΑΛΑΜΠΙΔΗΣ ΝΙΚΟΣ |
M20 |
SUZUKI GSXR 1000 |
R |
2004-10-31 |
10:40:00 | 0,954 | 1,920 | | 6,903 | 8,756 | 10,359 | 3,456 | 11,313 | 185,85 | 232,85 | 47,00 | 8 |
ΖΑΓΑΡΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ |
M24 |
YAMAHA R1 |
L |
2004-10-30 |
14:56:00 | 0,592 | 2,000 | | 6,984 | 8,846 | 10,489 | 3,505 | 11,081 | 186,98 | 214,90 | 27,92 | - |
ΔΟΥΔΟΥΜΗΣ ΒΑΣΙΛΗΣ |
M28 |
SUZULI 1100 |
L |
2004-10-30 |
14:42:00 | 1,021 | 2,083 | | 7,074 | 8,931 | 10,553 | 3,479 | 11,574 | 185,12 | 226,97 | 41,85 | - |
ΖΑΓΑΡΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ |
M24 |
YAMAHA R1 |
L |
2004-10-30 |
14:46:00 | 1,009 | 1,991 | | 7,095 | 8,982 | 10,636 | 3,541 | 11,645 | 176,56 | 225,32 | 48,76 | 9 |
ΛΟΓΟΔΟΤΗΣ ΜΠΑΜΠΗΣ |
M21 |
KAWASAKI ZX10R |
L |
2004-10-30 |
14:55:00 | 0,768 | 1,868 | | 6,990 | 8,940 | 10,641 | 3,651 | 11,409 | 177,29 | 220,96 | 43,67 | - |
ΛΟΓΟΔΟΤΗΣ ΜΠΑΜΠΗΣ |
M21 |
KAWASAKI ZX10R |
L |
2004-10-30 |
14:39:00 | 1,003 | 1,887 | | 7,092 | 9,025 | 10,720 | 3,628 | 11,723 | 177,48 | 218,52 | 41,04 | - |
ΜΕΜΕΤΖΗΣ ΚΩΣΤΑΣ |
M25 |
KAWASAKI ZX12 |
R |
2004-10-31 |
10:33:00 | 0,932 | 2,301 | | 7,307 | 9,160 | 10,760 | 3,453 | 11,692 | 185,75 | 231,95 | 46,20 | - |
ΚΑΛΑΝΤΖΗΣ ΚΩΣΤΑΣ |
M27 |
SUZUKI GSXR 1000 7 |
R |
2004-10-31 |
10:46:00 | 0,950 | 2,169 | | 7,417 | 9,281 | 10,894 | 3,477 | 11,844 | 183,62 | 225,24 | 41,62 | - |
ΔΟΥΔΟΥΜΗΣ ΒΑΣΙΛΗΣ |
M28 |
SUZULI 1100 |
R |
2004-10-31 |
10:44:00 | 0,916 | 2,069 | | 7,337 | 9,283 | 10,941 | 3,604 | 11,857 | 176,48 | 223,52 | 47,04 | 10 |
ΠΑΡΤΣΑΛΗΣ ΣΤΕΡΓΙΟΣ |
M29 |
SUZUKI 1300 |
R |
2004-10-30 |
14:57:00 | 0,744 | 2,186 | | 7,446 | 9,402 | 11,097 | 3,651 | 11,841 | 172,41 | 217,96 | 45,55 | - |
ΠΑΡΤΣΑΛΗΣ ΣΤΕΡΓΙΟΣ |
M29 |
SUZUKI 1300 |
L |
2004-10-31 |
10:46:00 | 2,431 | 2,322 | | 7,621 | 9,567 | 11,245 | 3,624 | 13,676 | 177,53 | 219,33 | 41,80 | - |
ΔΟΥΔΟΥΜΗΣ ΒΑΣΙΛΗΣ |
M28 |
SUZULI 1100 |
R |
2004-10-31 |
10:57:00 | 0,907 | 1,852 | | 7,222 | 9,376 | 11,266 | 4,044 | 12,173 | 155,28 | 195,97 | 40,69 | - |
ΠΑΡΤΣΑΛΗΣ ΣΤΕΡΓΙΟΣ |
M29 |
SUZUKI 1300 |
L |
2004-10-30 |
14:43:00 | 0,664 | 2,266 | | 7,693 | 9,703 | 11,431 | 3,738 | 12,095 | 169,24 | 214,74 | 45,50 | RED LIGHT |
ΛΟΓΟΔΟΤΗΣ ΜΠΑΜΠΗΣ |
M21 |
KAWASAKI ZX10R |
L |
2004-10-31 |
10:40:00 | 0,155 | 2,627 | | 8,083 | 10,147 | 11,900 | 3,817 | 12,055 | 164,04 | 209,55 | 45,51 | |
ΠΡΟΚΡΙΜΑΤΙΚΑ - QUALIFICATION RUNS | Moto 4 [1999] | POSITION | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | 1 |
ΠΟΥΛΟΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ |
M26 |
HONDA 954 |
L |
2004-10-31 |
11:36:00 | 0,754 | 1,662 | | 6,468 | 8,295 | 9,885 | 3,417 | 10,639 | 182,13 | 232,00 | 49,87 | 2 |
ΜΕΜΕΤΖΗΣ ΚΩΣΤΑΣ |
M25 |
KAWASAKI ZX12 |
R |
2004-10-31 |
11:32:00 | 0,893 | 1,761 | | 6,496 | 8,316 | 9,905 | 3,409 | 10,798 | 188,84 | 242,15 | 53,31 | 3 |
ΚΟΥΖΟΥΛΟΓΛΟΥ ΛΟΥΚΑΣ |
M23 |
KAWASAKI ZX12 |
L |
2004-10-30 |
16:18:00 | 0,563 | 1,673 | | 6,521 | 8,339 | 9,908 | 3,387 | 10,471 | 188,91 | 236,16 | 47,25 | - |
ΜΕΜΕΤΖΗΣ ΚΩΣΤΑΣ |
M25 |
KAWASAKI ZX12 |
R |
2004-10-30 |
16:18:00 | 0,753 | 1,739 | | 6,524 | 8,362 | 9,956 | 3,432 | 10,709 | 186,39 | 232,89 | 46,50 | - |
ΚΟΥΖΟΥΛΟΓΛΟΥ ΛΟΥΚΑΣ |
M23 |
KAWASAKI ZX12 |
L |
2004-10-31 |
11:34:00 | 0,845 | 1,739 | | 6,620 | 8,428 | 9,987 | 3,367 | 10,832 | 188,00 | 241,16 | 53,16 | 4 |
ΔΟΥΔΟΥΜΗΣ ΒΑΣΙΛΗΣ |
M28 |
SUZULI 1100 |
R |
2004-10-31 |
11:34:00 | 1,202 | 1,759 | | 6,588 | 8,433 | 10,039 | 3,451 | 11,241 | 186,56 | 232,69 | 46,13 | 5 |
ΜΑΝΔΑΝΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ |
M22 |
KAWASAKI ZX12 |
L |
2004-10-31 |
11:33:00 | 0,853 | 1,791 | | 6,639 | 8,469 | 10,079 | 3,440 | 10,932 | 188,10 | 232,37 | 44,27 | 6 |
ΧΑΡΑΛΑΜΠΙΔΗΣ ΝΙΚΟΣ |
M20 |
SUZUKI GSXR 1000 |
R |
2004-10-31 |
11:36:00 | 1,027 | 1,820 | | 6,645 | 8,489 | 10,081 | 3,436 | 11,108 | 187,66 | 236,93 | 49,27 | 7 |
ΚΑΛΑΝΤΖΗΣ ΚΩΣΤΑΣ |
M27 |
SUZUKI GSXR 1000 7 |
R |
2004-10-30 |
16:19:00 | 0,890 | 1,904 | | 6,745 | 8,574 | 10,162 | 3,417 | 11,052 | 190,29 | 233,72 | 43,43 | - |
ΚΑΛΑΝΤΖΗΣ ΚΩΣΤΑΣ |
M27 |
SUZUKI GSXR 1000 7 |
L |
2004-10-31 |
11:32:00 | 0,883 | 1,853 | | 6,742 | 8,580 | 10,163 | 3,421 | 11,046 | 186,42 | 237,93 | 51,51 | - |
ΜΑΝΔΑΝΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ |
M22 |
KAWASAKI ZX12 |
R |
2004-10-30 |
16:21:00 | 0,946 | 1,946 | | 6,804 | 8,626 | 10,216 | 3,412 | 11,162 | 189,79 | 233,93 | 44,14 | - |
ΠΟΥΛΟΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ |
M26 |
HONDA 954 |
R |
2004-10-30 |
16:20:00 | 0,715 | 1,667 | | 6,750 | 8,645 | 10,269 | 3,519 | 10,984 | 180,69 | 230,33 | 49,64 | 8 |
ΖΑΓΑΡΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ |
M24 |
YAMAHA R1 |
L |
2004-10-30 |
16:20:00 | 0,741 | 1,917 | | 6,855 | 8,736 | 10,375 | 3,520 | 11,116 | 184,87 | 227,58 | 42,71 | - |
ΔΟΥΔΟΥΜΗΣ ΒΑΣΙΛΗΣ |
M28 |
SUZULI 1100 |
R |
2004-10-30 |
16:21:00 | 1,263 | 1,864 | | 6,902 | 8,804 | 10,440 | 3,538 | 11,703 | 179,77 | 228,60 | 48,83 | - |
ΧΑΡΑΛΑΜΠΙΔΗΣ ΝΙΚΟΣ |
M20 |
SUZUKI GSXR 1000 |
L |
2004-10-30 |
16:19:00 | 0,930 | 1,903 | | 6,894 | 8,774 | 10,456 | 3,562 | 11,386 | 182,89 | 208,38 | 25,49 | 9 |
ΛΟΓΟΔΟΤΗΣ ΜΠΑΜΠΗΣ |
M21 |
KAWASAKI ZX10R |
L |
2004-10-30 |
16:21:00 | 3,002 | 1,910 | | 7,053 | 8,971 | 10,625 | 3,572 | 13,627 | 176,81 | 228,62 | 51,81 | - |
ΛΟΓΟΔΟΤΗΣ ΜΠΑΜΠΗΣ |
M21 |
KAWASAKI ZX10R |
L |
2004-10-31 |
11:31:00 | 1,232 | 1,815 | | 7,119 | 9,270 | 11,326 | 4,207 | 12,558 | 169,15 | 185,54 | 16,39 | 10 |
ΠΑΡΤΣΑΛΗΣ ΣΤΕΡΓΙΟΣ |
M29 |
SUZUKI 1300 |
L |
2004-10-31 |
11:36:00 | 1,736 | 2,280 | | 7,678 | 9,637 | 11,328 | 3,650 | 13,064 | 170,18 | 216,64 | 46,46 | - |
ΠΑΡΤΣΑΛΗΣ ΣΤΕΡΓΙΟΣ |
M29 |
SUZUKI 1300 |
L |
2004-10-30 |
16:21:00 | 4,178 | 2,346 | | 7,679 | 9,640 | 11,346 | 3,667 | 15,524 | 174,60 | 212,60 | 38,00 | |
ΚΟΝΤΡΕΣ 16ΑΔΑΣ - 1ST ROUND ELIMINATION RUNS | Moto 4 [1999] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | WON |
ΠΟΥΛΟΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ |
M26 |
HONDA 954 |
L |
2004-10-31 |
13:17:00 | 0,717 | 1,711 | | 6,511 | 8,353 | 9,953 | 3,442 | 10,670 | 185,20 | 230,93 | 45,73 | LOST |
ΠΑΡΤΣΑΛΗΣ ΣΤΕΡΓΙΟΣ |
M29 |
SUZUKI 1300 |
R |
2004-10-31 |
13:17:00 | 1,127 | 2,204 | | 7,475 | 9,421 | 11,076 | 3,601 | 12,203 | 176,18 | 225,22 | 49,04 | WON |
ΚΟΥΖΟΥΛΟΓΛΟΥ ΛΟΥΚΑΣ |
M23 |
KAWASAKI ZX12 |
L |
2004-10-31 |
13:19:00 | 1,515 | 3,095 | | 11,854 | 15,265 | 18,416 | 6,562 | 19,931 | 107,06 | 114,09 | 7,03 | DID NOT APPEAR |
ΖΑΓΑΡΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ |
M24 |
YAMAHA R1 |
R |
2004-10-31 |
13:19:00 | | | | | | | | | | | | WON |
ΔΟΥΔΟΥΜΗΣ ΒΑΣΙΛΗΣ |
M28 |
SUZULI 1100 |
R |
2004-10-31 |
13:19:44 | 0,650 | 1,865 | | 6,826 | 8,699 | 10,321 | 3,495 | 10,971 | 184,15 | 231,15 | 47,00 | LOST |
ΚΑΛΑΝΤΖΗΣ ΚΩΣΤΑΣ |
M27 |
SUZUKI GSXR 1000 7 |
L |
2004-10-31 |
13:19:44 | 0,859 | 1,821 | | 6,749 | 8,589 | 10,180 | 3,431 | 11,039 | 185,92 | 231,71 | 45,79 | WON |
ΜΕΜΕΤΖΗΣ ΚΩΣΤΑΣ |
M25 |
KAWASAKI ZX12 |
R |
2004-10-31 |
13:20:00 | 0,899 | 1,705 | | 6,482 | 8,319 | 9,912 | 3,430 | 10,811 | 188,60 | 235,74 | 47,14 | LOST |
ΛΟΓΟΔΟΤΗΣ ΜΠΑΜΠΗΣ |
M21 |
KAWASAKI ZX10R |
L |
2004-10-31 |
13:20:00 | 1,267 | 1,998 | | 7,064 | 8,953 | 10,585 | 3,521 | 11,852 | 179,38 | 227,01 | 47,63 | WON |
ΜΑΝΔΑΝΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ |
M22 |
KAWASAKI ZX12 |
L |
2004-10-31 |
13:21:00 | 0,863 | 1,808 | | 6,643 | 8,486 | 10,089 | 3,446 | 10,952 | 185,05 | 231,95 | 46,90 | LOST |
ΧΑΡΑΛΑΜΠΙΔΗΣ ΝΙΚΟΣ |
M20 |
SUZUKI GSXR 1000 |
R |
2004-10-31 |
13:21:00 | 0,780 | 1,811 | | 6,791 | 8,650 | 10,247 | 3,456 | 11,027 | 185,29 | 237,01 | 51,72 | |
ΠΡΟΗΜΙΤΕΛΙΚΟΙ - QUARTER FINALS | Moto 4 [1999] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | WON |
ΚΟΥΖΟΥΛΟΓΛΟΥ ΛΟΥΚΑΣ |
M23 |
KAWASAKI ZX12 |
L |
2004-10-31 |
14:11:00 | 0,813 | 1,737 | | 6,563 | 8,396 | 9,971 | 3,408 | 10,784 | 187,88 | 238,84 | 50,96 | LOST |
ΔΟΥΔΟΥΜΗΣ ΒΑΣΙΛΗΣ |
M28 |
SUZULI 1100 |
R |
2004-10-31 |
14:11:00 | 0,624 | 1,846 | | 6,694 | 8,550 | 10,170 | 3,476 | 10,794 | 185,99 | 229,31 | 43,32 | WON |
ΜΕΜΕΤΖΗΣ ΚΩΣΤΑΣ |
M25 |
KAWASAKI ZX12 |
R |
2004-10-31 |
14:12:00 | 0,792 | 1,674 | | 6,420 | 8,244 | 9,833 | 3,413 | 10,625 | 189,30 | 232,39 | 43,09 | LOST |
ΜΑΝΔΑΝΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ |
M22 |
KAWASAKI ZX12 |
L |
2004-10-31 |
14:12:00 | 1,114 | 1,742 | | 6,584 | 8,426 | 10,044 | 3,460 | 11,158 | 187,14 | 221,89 | 34,75 | WON |
ΠΟΥΛΟΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ |
M26 |
HONDA 954 |
L |
2004-10-31 |
14:13:00 | 1,293 | 3,513 | | 8,500 | 10,388 | 12,058 | 3,558 | 13,351 | 183,66 | 211,51 | 27,85 | |
ΗΜΙΤΕΛΙΚΟΙ - SEMI FINALS | Moto 4 [1999] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | QUALIFIED |
ΜΕΜΕΤΖΗΣ ΚΩΣΤΑΣ |
M25 |
KAWASAKI ZX12 |
L |
2004-10-31 |
14:22:00 | | | | | | | | | | | | WON |
ΚΟΥΖΟΥΛΟΓΛΟΥ ΛΟΥΚΑΣ |
M23 |
KAWASAKI ZX12 |
R |
2004-10-31 |
14:26:00 | 0,646 | 1,666 | | 6,443 | 8,265 | 9,842 | 3,399 | 10,488 | 187,40 | 241,59 | 54,19 | LOST |
ΠΟΥΛΟΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ |
M26 |
HONDA 954 |
L |
2004-10-31 |
14:26:00 | 0,658 | 1,690 | | 8,201 | 11,855 | 15,176 | 6,975 | 15,834 | 96,92 | 99,59 | 2,67 | |
ΤΕΛΙΚΟΙ - FINALS | Moto 4 [1999] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | WON |
ΜΕΜΕΤΖΗΣ ΚΩΣΤΑΣ |
M25 |
KAWASAKI ZX12 |
R |
2004-10-31 |
15:13:00 | 0,648 | 1,758 | | 6,510 | 8,354 | 9,942 | 3,432 | 10,590 | 189,25 | 233,65 | 44,40 | LOST |
ΚΟΥΖΟΥΛΟΓΛΟΥ ΛΟΥΚΑΣ |
M23 |
KAWASAKI ZX12 |
L |
2004-10-31 |
15:13:00 | 0,684 | 1,728 | | 6,543 | 8,387 | 9,975 | 3,432 | 10,659 | 183,99 | 232,50 | 48,51 | |
ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΟ ΕΥΡΕΤΗΡΙΟ ΚΑΤΗΓΟΡΙΩΝ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ - BACK TO RACE CLASS INDEX | |
ΕΠΕΞΗΓΗΣΕΙΣ |
WON: Νικητής της κόντρας. |
QUALIFIED: Προκρίθηκε στον επόμενο γύρο χωρίς πέρασμα. |
LOST: Ηττημένος της κόντρας. |
ABANDONED RUN: Εγκατέλειψε (δεν τερμάτισε) στο πέρασμα. Στην περίπτωση κόντρας, αποκλείστηκε. |
RED LIGHT: Άκυρη εκκίνηση. |
DID NOT APPEAR: Δεν εμφανίστηκε στην κόντρα και αποκλείστηκε. |
TIMING ERROR: Λάθος χρονομέτρησης. Η επίδοση δεν ισχύει σαν προσωπικό ή άλλο ρεκόρ. |
INVALID RUN: Άκυρο Πέρασμα για λόγους διαφορετικούς από άκυρης εκκίνησης. |
|
REACTION: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος αντίδρασης του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
18T: Το καλύτερο 18άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
100T: Το καλύτερο 100άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200T: Το καλύτερο 200άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 200 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. |
300T: Το καλύτερο 300άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
400T: Το καλύτερο 400άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
400S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 400 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200T-400T: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος για τα 200 έως 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200S-400S: Η μεγαλύτερη διαφορά χιλιομέτρων ανάμεσα στα 200 και 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
|
Απαγορεύεται η αναδημοσίευση των συγκεκριμένων αποτελεσμάτων χωρίς την έγγραφη άδεια του greekdragster.com ή χωρίς την αναφορά στο site μας. |
Execution & Transfer Time: 0,015 secs |
|