ΕΛΕΥΘΕΡΑ ΧΡΟΝΟΜΕΤΡΗΜΕΝΑ - FREE RUNS | Moto 4 [1999] | POSITION | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | 1 |
ΚΑΣΔΑΓΛΗΣ ΣΤΕΛΙΟΣ |
130 |
YAMAHA R1 |
R |
2003-11-15 |
15:04:00 | 0,764 | 1,862 | | 6,980 | | 10,561 | 3,581 | 11,325 | | 224,00 | | 2 |
ΜΑΝΔΑΝΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ |
126 |
HAYABUSA 1300 |
R |
2003-11-15 |
15:09:00 | 0,891 | 2,160 | | 7,306 | | 10,792 | 3,486 | 11,683 | | 234,08 | | 3 |
ΧΑΡΑΛΑΜΠΙΔΗΣ ΝΙΚΟΣ |
148 |
KAWASAKI ZX-12 |
L |
2003-11-15 |
15:09:00 | 0,674 | 2,388 | | 7,568 | | 11,039 | 3,471 | 11,713 | | 227,76 | | 4 |
ΚΟΥΖΟΥΛΟΓΛΟΥ ΛΟΥΚΑΣ |
131 |
KAWASAKI ZX12 |
L |
2003-11-15 |
15:03:00 | 0,750 | 2,474 | | 7,653 | | 11,143 | 3,490 | 11,893 | 182,59 | 230,23 | 47,64 | - |
ΧΑΡΑΛΑΜΠΙΔΗΣ ΝΙΚΟΣ |
148 |
KAWASAKI ZX-12 |
L |
2003-11-15 |
14:55:00 | 0,978 | 2,139 | | 8,543 | | 13,833 | 5,290 | 14,811 | 134,73 | 121,85 | -12,88 | RED LIGHT |
ΠΡΕΜΕΤΗΣ ΚΩΣΤΑΣ |
128 |
SUZUKI GSXR 1000 |
R |
2003-11-15 |
15:11:00 | 0,489 | 1,772 | | 6,886 | | 10,512 | 3,626 | 11,001 | | 222,88 | | |
ΠΡΟΚΡΙΜΑΤΙΚΑ - QUALIFICATION RUNS | Moto 4 [1999] | POSITION | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | 1 |
ΝΑΚΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
127 |
KAWASAKI ZX-12R |
R |
2003-11-15 |
16:27:00 | 0,915 | 1,897 | | 6,785 | | 10,140 | 3,355 | 11,055 | | 241,98 | | 2 |
ΜΑΝΔΑΝΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ |
126 |
HAYABUSA 1300 |
R |
2003-11-15 |
16:29:00 | 0,751 | 2,041 | | 6,941 | | 10,374 | 3,433 | 11,125 | | 234,30 | | - |
ΝΑΚΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
127 |
KAWASAKI ZX-12R |
R |
2003-11-16 |
10:11:00 | 0,853 | 1,992 | | 6,989 | | 10,378 | 3,389 | 11,231 | 188,76 | 236,89 | 48,13 | 3 |
ΚΑΣΔΑΓΛΗΣ ΣΤΕΛΙΟΣ |
130 |
YAMAHA R1 |
R |
2003-11-16 |
10:13:00 | 0,655 | 1,774 | | 6,873 | | 10,425 | 3,552 | 11,080 | 185,03 | 226,18 | 41,15 | 4 |
ΚΟΥΖΟΥΛΟΓΛΟΥ ΛΟΥΚΑΣ |
131 |
KAWASAKI ZX12 |
L |
2003-11-15 |
16:30:00 | 0,880 | 2,030 | | 6,959 | | 10,435 | 3,476 | 11,315 | | 233,18 | | - |
ΜΑΝΔΑΝΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ |
126 |
HAYABUSA 1300 |
R |
2003-11-16 |
10:08:00 | 0,902 | 1,982 | | 6,875 | | 10,442 | 3,567 | 11,344 | 184,14 | 222,84 | 38,70 | 5 |
ΧΑΡΑΛΑΜΠΙΔΗΣ ΝΙΚΟΣ |
148 |
KAWASAKI ZX-12 |
R |
2003-11-15 |
16:31:00 | 0,585 | 2,102 | | 7,061 | | 10,507 | 3,446 | 11,092 | | 231,91 | | 6 |
ΠΕΡΔΙΚΗΣ ΗΛΙΑΣ |
129 |
KAWASAKI ZX 12 |
R |
2003-11-16 |
10:08:00 | 0,698 | 2,028 | | 6,957 | | 10,555 | 3,598 | 11,253 | 184,76 | 224,73 | 39,97 | - |
ΚΑΣΔΑΓΛΗΣ ΣΤΕΛΙΟΣ |
130 |
YAMAHA R1 |
R |
2003-11-15 |
16:30:00 | 0,754 | 1,798 | | 6,983 | | 10,598 | 3,615 | 11,352 | | 221,38 | | 7 |
ΠΡΕΜΕΤΗΣ ΚΩΣΤΑΣ |
128 |
SUZUKI GSXR 1000 |
R |
2003-11-16 |
10:25:00 | 1,024 | 1,863 | | 7,082 | | 10,707 | 3,625 | 11,731 | 176,20 | 216,27 | 40,07 | - |
ΧΑΡΑΛΑΜΠΙΔΗΣ ΝΙΚΟΣ |
148 |
KAWASAKI ZX-12 |
R |
2003-11-16 |
10:12:00 | 0,734 | 2,178 | | 7,315 | | 10,817 | 3,502 | 11,551 | 185,27 | 230,01 | 44,74 | - |
ΚΟΥΖΟΥΛΟΓΛΟΥ ΛΟΥΚΑΣ |
131 |
KAWASAKI ZX12 |
L |
2003-11-16 |
10:08:00 | 0,627 | 1,958 | | 7,246 | | 10,847 | 3,601 | 11,474 | 175,46 | 223,71 | 48,25 | - |
ΠΡΕΜΕΤΗΣ ΚΩΣΤΑΣ |
128 |
SUZUKI GSXR 1000 |
L |
2003-11-15 |
16:27:00 | 0,699 | 2,233 | | 7,494 | | 11,095 | 3,601 | 11,794 | | 224,46 | | - |
ΧΑΡΑΛΑΜΠΙΔΗΣ ΝΙΚΟΣ |
148 |
KAWASAKI ZX-12 |
L |
2003-11-15 |
16:19:00 | 1,023 | 2,004 | | 8,272 | | 13,268 | 4,996 | 14,291 | | 159,09 | | RED LIGHT |
ΠΕΡΔΙΚΗΣ ΗΛΙΑΣ |
129 |
KAWASAKI ZX 12 |
L |
2003-11-15 |
16:29:00 | 0,398 | 2,372 | | 7,480 | | 10,927 | 3,447 | 11,325 | | 235,68 | | |
ΚΟΝΤΡΕΣ 16ΑΔΑΣ - 1ST ROUND ELIMINATION RUNS | Moto 4 [1999] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | |
ΜΑΝΔΑΝΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ |
126 |
HAYABUSA 1300 |
L |
2003-11-16 |
12:00:00 | 0,822 | 1,948 | | 6,858 | | 10,285 | 3,427 | 11,107 | 188,34 | 235,59 | 47,25 | |
ΠΡΕΜΕΤΗΣ ΚΩΣΤΑΣ |
128 |
SUZUKI GSXR 1000 |
R |
2003-11-16 |
12:00:00 | 0,664 | 1,937 | | 7,238 | | 10,916 | 3,678 | 11,580 | 175,88 | 216,14 | 40,26 | |
ΚΑΣΔΑΓΛΗΣ ΣΤΕΛΙΟΣ |
130 |
YAMAHA R1 |
R |
2003-11-16 |
12:01:00 | 0,647 | 1,796 | | 6,861 | | 10,394 | 3,533 | 11,041 | 186,35 | 229,81 | 43,46 | |
ΠΕΡΔΙΚΗΣ ΗΛΙΑΣ |
129 |
KAWASAKI ZX 12 |
L |
2003-11-16 |
12:01:00 | 0,794 | 1,899 | | 6,853 | | 10,306 | 3,453 | 11,100 | 185,16 | 232,89 | 47,73 | |
ΚΟΥΖΟΥΛΟΓΛΟΥ ΛΟΥΚΑΣ |
131 |
KAWASAKI ZX12 |
L |
2003-11-16 |
12:02:00 | 1,204 | 1,849 | | 6,831 | | 10,307 | 3,476 | 11,511 | 183,53 | 228,23 | 44,70 | |
ΧΑΡΑΛΑΜΠΙΔΗΣ ΝΙΚΟΣ |
148 |
KAWASAKI ZX-12 |
R |
2003-11-16 |
12:02:00 | 0,376 | 1,965 | | 7,013 | | 10,495 | 3,482 | 10,871 | 185,76 | 230,42 | 44,66 | |
ΝΑΚΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
127 |
KAWASAKI ZX-12R |
L |
2003-11-16 |
13:02:00 | | | | | | | | | | | | |
ΗΜΙΤΕΛΙΚΟΙ - SEMI FINALS | Moto 4 [1999] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | |
ΝΑΚΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
127 |
KAWASAKI ZX-12R |
R |
2003-11-16 |
13:25:00 | 0,528 | 1,853 | | 6,656 | | 10,004 | 3,348 | 10,532 | 192,78 | 243,58 | 50,80 | |
ΚΟΥΖΟΥΛΟΓΛΟΥ ΛΟΥΚΑΣ |
131 |
KAWASAKI ZX12 |
L |
2003-11-16 |
13:25:00 | 0,673 | 1,877 | | 6,849 | | 10,312 | 3,463 | 10,985 | 184,83 | 230,21 | 45,38 | |
ΜΑΝΔΑΝΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ |
126 |
HAYABUSA 1300 |
L |
2003-11-16 |
13:26:00 | 0,735 | 1,817 | | 6,580 | | 9,992 | 3,412 | 10,727 | 189,77 | 237,12 | 47,35 | |
ΚΑΣΔΑΓΛΗΣ ΣΤΕΛΙΟΣ |
130 |
YAMAHA R1 |
R |
2003-11-16 |
13:26:00 | 0,594 | 1,742 | | 6,691 | | 10,196 | 3,505 | 10,790 | 188,76 | 231,53 | 42,77 | |
ΤΕΛΙΚΟΙ - FINALS | Moto 4 [1999] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | |
ΜΑΝΔΑΝΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ |
126 |
HAYABUSA 1300 |
L |
2003-11-16 |
15:07:00 | 0,738 | 1,838 | | 6,640 | | 10,049 | 3,409 | 10,787 | 189,90 | 235,25 | 45,35 | |
ΝΑΚΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
127 |
KAWASAKI ZX-12R |
R |
2003-11-16 |
15:07:00 | 0,945 | 1,877 | | 6,772 | | 10,154 | 3,382 | 11,099 | 194,04 | 235,12 | 41,08 | |
ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΟ ΕΥΡΕΤΗΡΙΟ ΚΑΤΗΓΟΡΙΩΝ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ - BACK TO RACE CLASS INDEX | |
ΕΠΕΞΗΓΗΣΕΙΣ |
WON: Νικητής της κόντρας. |
QUALIFIED: Προκρίθηκε στον επόμενο γύρο χωρίς πέρασμα. |
LOST: Ηττημένος της κόντρας. |
ABANDONED RUN: Εγκατέλειψε (δεν τερμάτισε) στο πέρασμα. Στην περίπτωση κόντρας, αποκλείστηκε. |
RED LIGHT: Άκυρη εκκίνηση. |
DID NOT APPEAR: Δεν εμφανίστηκε στην κόντρα και αποκλείστηκε. |
TIMING ERROR: Λάθος χρονομέτρησης. Η επίδοση δεν ισχύει σαν προσωπικό ή άλλο ρεκόρ. |
INVALID RUN: Άκυρο Πέρασμα για λόγους διαφορετικούς από άκυρης εκκίνησης. |
|
REACTION: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος αντίδρασης του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
18T: Το καλύτερο 18άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
100T: Το καλύτερο 100άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200T: Το καλύτερο 200άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 200 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. |
300T: Το καλύτερο 300άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
400T: Το καλύτερο 400άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
400S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 400 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200T-400T: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος για τα 200 έως 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200S-400S: Η μεγαλύτερη διαφορά χιλιομέτρων ανάμεσα στα 200 και 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
|
Απαγορεύεται η αναδημοσίευση των συγκεκριμένων αποτελεσμάτων χωρίς την έγγραφη άδεια του greekdragster.com ή χωρίς την αναφορά στο site μας. |
Execution & Transfer Time: 0,011 secs |
|