ΠΡΟΚΡΙΜΑΤΙΚΑ - QUALIFICATION RUNS | Auto BT2 [2005] | POSITION | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | 1 |
ΖΑΓΑΡΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ |
22 |
SUBARU |
L |
2006-05-21 |
09:37:00 | 8,939 | 1,840 | 4,825 | 7,015 | 8,804 | 10,424 | 3,409 | 19,363 | 182,38 | 224,51 | 42,13 | - |
ΖΑΓΑΡΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ |
22 |
SUBARU |
L |
2006-05-20 |
17:09:00 | 2,184 | 1,739 | 4,750 | 7,077 | 8,940 | 10,638 | 3,561 | 12,822 | 173,84 | 220,69 | 46,85 | 2 |
ΦΥΚΑΤΑΣ ΠΕΤΡΟΣ |
21 |
MITSUBISHI EVO8 |
L |
2006-05-20 |
19:20:00 | 1,943 | 2,123 | 5,637 | 8,160 | 10,231 | 12,048 | 3,888 | 13,991 | 159,42 | 204,86 | 45,44 | - |
ΦΥΚΑΤΑΣ ΠΕΤΡΟΣ |
21 |
MITSUBISHI EVO8 |
R |
2006-05-20 |
17:03:00 | 1,948 | 2,064 | 5,616 | 8,169 | 10,268 | 12,200 | 4,031 | 14,148 | 159,49 | 181,20 | 21,71 | - |
ΦΥΚΑΤΑΣ ΠΕΤΡΟΣ |
21 |
MITSUBISHI EVO8 |
L |
2006-05-21 |
09:27:00 | 3,305 | 2,129 | 5,872 | 8,465 | 10,568 | 12,403 | 3,938 | 15,708 | 159,26 | 203,02 | 43,76 | - |
ΦΥΚΑΤΑΣ ΠΕΤΡΟΣ |
21 |
MITSUBISHI EVO8 |
L |
2006-05-20 |
14:18:00 | 1,471 | 2,236 | 5,866 | 8,518 | 10,696 | 12,621 | 4,103 | 14,092 | 154,68 | 194,19 | 39,51 | - |
ΖΑΓΑΡΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ |
22 |
SUBARU |
L |
2006-05-20 |
14:36:00 | 7,577 | 1,932 | 5,015 | 7,556 | 10,120 | 12,947 | 5,391 | 20,524 | 146,69 | 120,84 | -25,85 | |
ΤΕΛΙΚΟΙ - FINALS | Auto BT2 [2005] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | WON |
ΖΑΓΑΡΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ |
22 |
SUBARU |
L |
2006-05-21 |
16:01:00 | 1,137 | 1,816 | 4,640 | 6,847 | 8,649 | 10,286 | 3,439 | 11,423 | 180,39 | 228,89 | 48,50 | LOST |
ΦΥΚΑΤΑΣ ΠΕΤΡΟΣ |
21 |
MITSUBISHI EVO8 |
R |
2006-05-21 |
16:01:00 | 0,947 | 1,951 | 5,335 | 7,811 | 10,095 | 12,523 | 4,712 | 13,470 | 157,57 | 139,01 | -18,56 | |
ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΟ ΕΥΡΕΤΗΡΙΟ ΚΑΤΗΓΟΡΙΩΝ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ - BACK TO RACE CLASS INDEX | |
ΕΠΕΞΗΓΗΣΕΙΣ |
WON: Νικητής της κόντρας. |
QUALIFIED: Προκρίθηκε στον επόμενο γύρο χωρίς πέρασμα. |
LOST: Ηττημένος της κόντρας. |
ABANDONED RUN: Εγκατέλειψε (δεν τερμάτισε) στο πέρασμα. Στην περίπτωση κόντρας, αποκλείστηκε. |
RED LIGHT: Άκυρη εκκίνηση. |
DID NOT APPEAR: Δεν εμφανίστηκε στην κόντρα και αποκλείστηκε. |
TIMING ERROR: Λάθος χρονομέτρησης. Η επίδοση δεν ισχύει σαν προσωπικό ή άλλο ρεκόρ. |
INVALID RUN: Άκυρο Πέρασμα για λόγους διαφορετικούς από άκυρης εκκίνησης. |
|
REACTION: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος αντίδρασης του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
18T: Το καλύτερο 18άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
100T: Το καλύτερο 100άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200T: Το καλύτερο 200άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 200 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. |
300T: Το καλύτερο 300άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
400T: Το καλύτερο 400άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
400S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 400 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200T-400T: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος για τα 200 έως 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200S-400S: Η μεγαλύτερη διαφορά χιλιομέτρων ανάμεσα στα 200 και 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
|
Απαγορεύεται η αναδημοσίευση των συγκεκριμένων αποτελεσμάτων χωρίς την έγγραφη άδεια του greekdragster.com ή χωρίς την αναφορά στο site μας. |
Execution & Transfer Time: 0,007 secs |
|
Powered by GreekDragster.com Database Server.
© 2001 - 2011 GreekDragster.com - All Rights Reserved. |
|