| ΕΛΕΥΘΕΡΑ ΧΡΟΝΟΜΕΤΡΗΜΕΝΑ - FREE RUNS | Auto BT2 [2005] |   | POSITION | 	ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | 	NUM | 	ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | 	LANE | 	DATE | 	TIME | 	REACT. | 	18T | 	100T | 	200T | 	300T | 	400T | 	200-400T | 	TOTAL | 	200S | 	400S | 	200-400S |  	| 1 | 
						ΠΑΛΑΙΟΔΗΜΟΣ ΛΕΥΤΕΡΗΣ | 
						53 | 
						EVO VI | 
						L | 
						2005-10-15 | 
						18:22:11 | 2,154 | 2,134 | 5,260 | 7,646 | 9,671 | 11,358 | 3,712 |  |  | 219,12 |  |  	| 2 | 
						ΠΑΠΟΥΤΣΗΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ | 
						56 | 
						LANCIA | 
						R | 
						2005-10-15 | 
						20:52:59 | 1,061 | 1,991 | 5,187 | 7,617 | 9,726 | 11,480 | 3,863 |  |  | 209,99 |  |  	| 3 | 
						ΜΠΑΡΜΠΑΡΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ | 
						54 | 
						TOYOTA | 
						R | 
						2005-10-15 | 
						18:28:31 | 5,678 | 1,756 | 5,446 | 8,070 | 10,207 | 11,976 | 3,906 |  |  | 200,26 |  |  	| 4 | 
						ΨΑΡΡΑΚΗΣ ΚΥΡΙΑΚΟΣ | 
						55 | 
						EVO VI | 
						L | 
						2005-10-15 | 
						18:23:07 | 0,711 | 1,892 | 5,140 | 7,848 | 10,194 | 12,159 | 4,311 |  |  | 186,84 |  |  	| - | 
						ΨΑΡΡΑΚΗΣ ΚΥΡΙΑΚΟΣ | 
						55 | 
						EVO VI | 
						R | 
						2005-10-16 | 
						13:41:17 | 1,024 | 1,773 |  | 7,657 | 10,212 | 12,283 | 4,626 |  |  | 178,83 |  |  	| - | 
						ΠΑΠΟΥΤΣΗΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ | 
						56 | 
						LANCIA | 
						L | 
						2005-10-15 | 
						18:20:36 | 1,459 | 2,214 | 5,740 | 8,465 | 10,703 | 12,578 | 4,113 |  |  | 195,80 |  |  	| - | 
						ΠΑΠΟΥΤΣΗΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ | 
						56 | 
						LANCIA | 
						L | 
						2005-10-16 | 
						13:41:17 | 0,898 | 1,848 | 4,926 | 8,058 | 11,226 | 14,352 | 6,294 |  |  | 111,74 |  |  	|   |  
 	| ΠΡΟΚΡΙΜΑΤΙΚΑ - QUALIFICATION RUNS | Auto BT2 [2005] |   | POSITION | 	ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | 	NUM | 	ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | 	LANE | 	DATE | 	TIME | 	REACT. | 	18T | 	100T | 	200T | 	300T | 	400T | 	200-400T | 	TOTAL | 	200S | 	400S | 	200-400S |  	| 1 | 
						ΠΑΛΑΙΟΔΗΜΟΣ ΛΕΥΤΕΡΗΣ | 
						53 | 
						EVO VI | 
						L | 
						2005-10-15 | 
						20:20:16 | 1,251 | 1,986 | 4,997 | 7,234 | 9,226 | 10,889 | 3,655 |  |  | 221,51 |  |  	| - | 
						ΠΑΛΑΙΟΔΗΜΟΣ ΛΕΥΤΕΡΗΣ | 
						53 | 
						EVO VI | 
						R | 
						2005-10-16 | 
						11:26:39 | 3,854 | 2,205 | 5,166 | 7,476 | 9,468 | 11,106 | 3,630 |  |  | 219,71 |  |  	| 2 | 
						ΠΑΠΟΥΤΣΗΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ | 
						56 | 
						LANCIA | 
						R | 
						2005-10-16 | 
						11:27:32 | 1,523 | 2,043 | 5,377 | 7,865 | 9,974 | 11,723 | 3,858 |  |  | 210,71 |  |  	| - | 
						ΠΑΠΟΥΤΣΗΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ | 
						56 | 
						LANCIA | 
						R | 
						2005-10-15 | 
						20:20:16 | 0,879 | 2,099 | 5,445 | 7,943 | 10,040 | 11,790 | 3,847 |  |  | 208,79 |  |  	| 3 | 
						ΨΑΡΡΑΚΗΣ ΚΥΡΙΑΚΟΣ | 
						55 | 
						EVO VI | 
						L | 
						2005-10-16 | 
						11:26:39 | 0,833 | 1,711 | 4,929 | 7,640 | 9,985 | 11,947 | 4,307 |  |  | 187,51 |  |  	| 4 | 
						ΜΠΑΡΜΠΑΡΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ | 
						54 | 
						TOYOTA | 
						R | 
						2005-10-16 | 
						11:32:17 | 3,335 | 1,944 | 5,519 | 8,169 | 10,320 | 12,133 | 3,964 |  |  | 202,14 |  |  	| - | 
						ΜΠΑΡΜΠΑΡΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ | 
						54 | 
						TOYOTA | 
						L | 
						2005-10-15 | 
						20:17:10 | 4,815 | 1,920 | 5,582 | 8,371 | 10,563 | 12,329 | 3,958 |  |  | 209,93 |  |  	| - | 
						ΨΑΡΡΑΚΗΣ ΚΥΡΙΑΚΟΣ | 
						55 | 
						EVO VI | 
						R | 
						2005-10-15 | 
						20:17:10 | 0,573 | 1,803 | 5,048 | 7,799 | 10,609 | 12,904 | 5,105 |  |  | 164,91 |  |  	|   |  
 	| ΗΜΙΤΕΛΙΚΟΙ - SEMI FINALS | Auto BT2 [2005] |   | RESULT | 	ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | 	NUM | 	ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | 	LANE | 	DATE | 	TIME | 	REACT. | 	18T | 	100T | 	200T | 	300T | 	400T | 	200-400T | 	TOTAL | 	200S | 	400S | 	200-400S |  	| DID NOT APPEAR | 
						ΜΠΑΡΜΠΑΡΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ | 
						54 | 
						TOYOTA | 
						L | 
						2005-10-16 | 
						20:00:07 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  	| WON | 
						ΠΑΛΑΙΟΔΗΜΟΣ ΛΕΥΤΕΡΗΣ | 
						53 | 
						EVO VI | 
						R | 
						2005-10-16 | 
						20:00:07 | 2,770 | 2,823 | 7,103 | 10,094 | 12,362 | 14,274 | 4,180 |  |  | 196,01 |  |  	| LOST | 
						ΨΑΡΡΑΚΗΣ ΚΥΡΙΑΚΟΣ | 
						55 | 
						EVO VI | 
						L | 
						2005-10-16 | 
						20:05:45 | 0,662 | 1,741 | 4,932 | 7,641 | 10,017 | 12,004 | 4,363 |  |  | 184,67 |  |  	| WON | 
						ΠΑΠΟΥΤΣΗΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ | 
						56 | 
						LANCIA | 
						R | 
						2005-10-16 | 
						20:05:45 | 0,745 | 2,090 | 5,208 | 7,691 | 9,801 | 11,566 | 3,875 |  |  | 208,91 |  |  	|   |  
 	| ΤΕΛΙΚΟΙ - FINALS | Auto BT2 [2005] |   | RESULT | 	ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | 	NUM | 	ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | 	LANE | 	DATE | 	TIME | 	REACT. | 	18T | 	100T | 	200T | 	300T | 	400T | 	200-400T | 	TOTAL | 	200S | 	400S | 	200-400S |  	| DID NOT APPEAR | 
						ΠΑΠΟΥΤΣΗΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ | 
						56 | 
						LANCIA | 
						L | 
						2005-10-16 | 
						21:21:34 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  	| WON | 
						ΠΑΛΑΙΟΔΗΜΟΣ ΛΕΥΤΕΡΗΣ | 
						53 | 
						EVO VI | 
						R | 
						2005-10-16 | 
						21:21:34 | 2,951 | 1,940 | 4,885 | 7,186 | 9,178 | 10,845 | 3,659 |  |  | 218,46 |  |  	|   |  
 	| ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΟ ΕΥΡΕΤΗΡΙΟ ΚΑΤΗΓΟΡΙΩΝ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ - BACK TO RACE CLASS INDEX |  	|   |  
				| ΕΠΕΞΗΓΗΣΕΙΣ | 
				 
				| WON: Νικητής της κόντρας. | 
				 
				| QUALIFIED: Προκρίθηκε στον επόμενο γύρο χωρίς πέρασμα. | 
				 
				| LOST: Ηττημένος της κόντρας. | 
				 
				| ABANDONED RUN: Εγκατέλειψε (δεν τερμάτισε) στο πέρασμα. Στην περίπτωση κόντρας, αποκλείστηκε. | 
				 
				| RED LIGHT: Άκυρη εκκίνηση. | 
				 
				| DID NOT APPEAR: Δεν εμφανίστηκε στην κόντρα και αποκλείστηκε. | 
				 
				| TIMING ERROR: Λάθος χρονομέτρησης. Η επίδοση δεν ισχύει σαν προσωπικό ή άλλο ρεκόρ. | 
				 
				| INVALID RUN: Άκυρο Πέρασμα για λόγους διαφορετικούς από άκυρης εκκίνησης. | 
				 
				|   | 
				 
				| REACTION: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος αντίδρασης του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				| 18T: Το καλύτερο 18άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				| 100T: Το καλύτερο 100άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				| 200T: Το καλύτερο 200άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				| 200S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 200 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				| 300T: Το καλύτερο 300άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				| 400T: Το καλύτερο 400άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				| 400S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 400 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				| 200T-400T: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος για τα 200 έως 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				| 200S-400S: Η μεγαλύτερη διαφορά χιλιομέτρων ανάμεσα στα 200 και 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				|   | 
				 
				| Απαγορεύεται η αναδημοσίευση των συγκεκριμένων αποτελεσμάτων χωρίς την έγγραφη άδεια του greekdragster.com ή χωρίς την αναφορά στο site μας. | 
				 
				| Execution & Transfer Time: 0,010 secs | 
				 
  |