| ΕΛΕΥΘΕΡΑ ΧΡΟΝΟΜΕΤΡΗΜΕΝΑ - FREE RUNS | Auto BT2 [2005] |   | POSITION | 	ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | 	NUM | 	ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | 	LANE | 	DATE | 	TIME | 	REACT. | 	18T | 	100T | 	200T | 	300T | 	400T | 	200-400T | 	TOTAL | 	200S | 	400S | 	200-400S |  	| 1 | 
						ΜΠΑΡΜΠΑΡΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ | 
						43 | 
						TOYOTA CELICA GT4 | 
						L | 
						2005-10-02 | 
						11:01:38 | 1,346 | 1,952 | 5,252 | 7,746 | 9,877 | 11,704 | 3,958 |  |  | 200,97 |  |  	| 2 | 
						ΦΑΡΜΑΚΗΣ ΠΑΝΤΕΛΗΣ | 
						44 | 
						MITSUBISHI EVO VIII | 
						R | 
						2005-10-02 | 
						11:14:33 | 0,740 | 2,058 | 6,542 | 9,272 | 11,673 | 13,699 | 4,427 |  |  | 182,00 |  |  	| 3 | 
						ΚΟΥΤΖΑΗΛΙΑΣ ΝΙΚΟΣ | 
						45 | 
						SUBARU IMPREZA WRX PRODRIVE | 
						R | 
						2005-10-02 | 
						11:01:38 | 2,225 | 1,915 | 5,671 | 8,850 | 11,533 | 13,792 | 4,942 |  |  | 162,34 |  |  	|   |  
 	| ΠΡΟΚΡΙΜΑΤΙΚΑ - QUALIFICATION RUNS | Auto BT2 [2005] |   | POSITION | 	ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | 	NUM | 	ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | 	LANE | 	DATE | 	TIME | 	REACT. | 	18T | 	100T | 	200T | 	300T | 	400T | 	200-400T | 	TOTAL | 	200S | 	400S | 	200-400S |  	| 1 | 
						ΠΑΛΑΙΟΔΗΜΟΣ ΛΕΥΤΕΡΗΣ | 
						42 | 
						MITSUBISHI EVO VI | 
						L | 
						2005-10-02 | 
						13:44:03 | 0,751 | 1,956 | 4,911 | 7,340 | 9,396 | 11,102 | 3,762 |  |  | 216,46 |  |  	| 2 | 
						ΜΠΑΡΜΠΑΡΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ | 
						43 | 
						TOYOTA CELICA GT4 | 
						R | 
						2005-10-02 | 
						12:17:04 | 6,011 | 1,981 | 5,339 | 7,997 | 10,209 | 12,031 | 4,034 |  |  | 195,54 |  |  	| - | 
						ΜΠΑΡΜΠΑΡΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ | 
						43 | 
						TOYOTA CELICA GT4 | 
						R | 
						2005-10-02 | 
						14:26:22 | 7,699 | 1,879 | 5,317 | 8,103 | 10,304 | 12,171 | 4,068 |  |  | 197,12 |  |  	| 3 | 
						ΦΑΡΜΑΚΗΣ ΠΑΝΤΕΛΗΣ | 
						44 | 
						MITSUBISHI EVO VIII | 
						R | 
						2005-10-02 | 
						13:44:03 | 0,607 | 2,292 | 5,684 | 8,112 | 10,410 | 12,260 | 4,148 |  |  | 197,82 |  |  	| - | 
						ΠΑΛΑΙΟΔΗΜΟΣ ΛΕΥΤΕΡΗΣ | 
						42 | 
						MITSUBISHI EVO VI | 
						L | 
						2005-10-02 | 
						12:17:04 | 0,837 | 2,020 | 5,887 | 8,435 | 10,579 | 12,364 | 3,929 |  |  | 206,89 |  |  	| - | 
						ΦΑΡΜΑΚΗΣ ΠΑΝΤΕΛΗΣ | 
						44 | 
						MITSUBISHI EVO VIII | 
						R | 
						2005-10-02 | 
						12:16:02 | 0,738 | 2,036 | 5,868 | 8,653 | 10,872 | 12,676 | 4,023 |  |  | 206,13 |  |  	| 4 | 
						ΚΟΥΤΖΑΗΛΙΑΣ ΝΙΚΟΣ | 
						45 | 
						SUBARU IMPREZA WRX PRODRIVE | 
						L | 
						2005-10-02 | 
						13:39:13 | 3,173 | 1,911 | 5,717 | 8,885 | 11,565 | 13,849 | 4,964 |  |  | 160,59 |  |  	| - | 
						ΚΟΥΤΖΑΗΛΙΑΣ ΝΙΚΟΣ | 
						45 | 
						SUBARU IMPREZA WRX PRODRIVE | 
						L | 
						2005-10-02 | 
						12:16:02 | 1,456 | 2,185 | 5,996 | 9,138 | 11,787 | 14,030 | 4,892 |  |  | 163,21 |  |  	|   |  
 	| ΗΜΙΤΕΛΙΚΟΙ - SEMI FINALS | Auto BT2 [2005] |   | RESULT | 	ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | 	NUM | 	ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | 	LANE | 	DATE | 	TIME | 	REACT. | 	18T | 	100T | 	200T | 	300T | 	400T | 	200-400T | 	TOTAL | 	200S | 	400S | 	200-400S |  	| RED LIGHT | 
						ΦΑΡΜΑΚΗΣ ΠΑΝΤΕΛΗΣ | 
						44 | 
						MITSUBISHI EVO VIII | 
						L | 
						2005-10-02 | 
						19:20:34 | 0,011 | 2,125 | 6,333 | 9,069 | 11,407 | 13,408 | 4,339 |  |  | 185,09 |  |  	| WON | 
						ΜΠΑΡΜΠΑΡΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ | 
						43 | 
						TOYOTA CELICA GT4 | 
						R | 
						2005-10-02 | 
						19:20:34 | 1,011 | 1,887 | 5,532 | 8,135 | 10,268 | 12,279 | 4,144 |  |  | 172,38 |  |  	| LOST | 
						ΚΟΥΤΖΑΗΛΙΑΣ ΝΙΚΟΣ | 
						45 | 
						SUBARU IMPREZA WRX PRODRIVE | 
						L | 
						2005-10-02 | 
						19:21:28 | 0,619 | 2,114 | 6,007 | 9,256 |  | 14,291 | 5,035 |  |  | 157,44 |  |  	| WON | 
						ΠΑΛΑΙΟΔΗΜΟΣ ΛΕΥΤΕΡΗΣ | 
						42 | 
						MITSUBISHI EVO VI | 
						R | 
						2005-10-02 | 
						19:21:28 | 1,177 | 1,975 |  | 7,296 | 9,353 | 11,059 | 3,763 |  |  | 213,80 |  |  	|   |  
 	| ΤΕΛΙΚΟΙ - FINALS | Auto BT2 [2005] |   | RESULT | 	ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | 	NUM | 	ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | 	LANE | 	DATE | 	TIME | 	REACT. | 	18T | 	100T | 	200T | 	300T | 	400T | 	200-400T | 	TOTAL | 	200S | 	400S | 	200-400S |  	| LOST | 
						ΜΠΑΡΜΠΑΡΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ | 
						43 | 
						TOYOTA CELICA GT4 | 
						L | 
						2005-10-02 | 
						20:01:08 | 0,650 | 1,725 | 4,791 | 7,289 | 9,353 | 11,086 | 3,797 |  |  | 213,05 |  |  	| WON | 
						ΠΑΛΑΙΟΔΗΜΟΣ ΛΕΥΤΕΡΗΣ | 
						42 | 
						MITSUBISHI EVO VI | 
						R | 
						2005-10-02 | 
						20:01:08 | 0,913 | 1,846 | 4,682 | 6,997 | 9,019 | 10,698 | 3,701 |  |  | 216,39 |  |  	|   |  
 	| ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΟ ΕΥΡΕΤΗΡΙΟ ΚΑΤΗΓΟΡΙΩΝ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ - BACK TO RACE CLASS INDEX |  	|   |  
				| ΕΠΕΞΗΓΗΣΕΙΣ | 
				 
				| WON: Νικητής της κόντρας. | 
				 
				| QUALIFIED: Προκρίθηκε στον επόμενο γύρο χωρίς πέρασμα. | 
				 
				| LOST: Ηττημένος της κόντρας. | 
				 
				| ABANDONED RUN: Εγκατέλειψε (δεν τερμάτισε) στο πέρασμα. Στην περίπτωση κόντρας, αποκλείστηκε. | 
				 
				| RED LIGHT: Άκυρη εκκίνηση. | 
				 
				| DID NOT APPEAR: Δεν εμφανίστηκε στην κόντρα και αποκλείστηκε. | 
				 
				| TIMING ERROR: Λάθος χρονομέτρησης. Η επίδοση δεν ισχύει σαν προσωπικό ή άλλο ρεκόρ. | 
				 
				| INVALID RUN: Άκυρο Πέρασμα για λόγους διαφορετικούς από άκυρης εκκίνησης. | 
				 
				|   | 
				 
				| REACTION: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος αντίδρασης του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				| 18T: Το καλύτερο 18άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				| 100T: Το καλύτερο 100άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				| 200T: Το καλύτερο 200άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				| 200S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 200 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				| 300T: Το καλύτερο 300άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				| 400T: Το καλύτερο 400άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				| 400S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 400 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				| 200T-400T: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος για τα 200 έως 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				| 200S-400S: Η μεγαλύτερη διαφορά χιλιομέτρων ανάμεσα στα 200 και 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				|   | 
				 
				| Απαγορεύεται η αναδημοσίευση των συγκεκριμένων αποτελεσμάτων χωρίς την έγγραφη άδεια του greekdragster.com ή χωρίς την αναφορά στο site μας. | 
				 
				| Execution & Transfer Time: 0,010 secs | 
				 
  |