ΕΛΕΥΘΕΡΑ ΧΡΟΝΟΜΕΤΡΗΜΕΝΑ - FREE RUNS | Auto BT2 [2005] | POSITION | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | 1 |
ΜΠΑΡΜΠΑΡΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
43 |
TOYOTA CELICA GT4 |
L |
2005-10-02 |
11:01:38 | 1,346 | 1,952 | 5,252 | 7,746 | 9,877 | 11,704 | 3,958 | | | 200,97 | | 2 |
ΦΑΡΜΑΚΗΣ ΠΑΝΤΕΛΗΣ |
44 |
MITSUBISHI EVO VIII |
R |
2005-10-02 |
11:14:33 | 0,740 | 2,058 | 6,542 | 9,272 | 11,673 | 13,699 | 4,427 | | | 182,00 | | 3 |
ΚΟΥΤΖΑΗΛΙΑΣ ΝΙΚΟΣ |
45 |
SUBARU IMPREZA WRX PRODRIVE |
R |
2005-10-02 |
11:01:38 | 2,225 | 1,915 | 5,671 | 8,850 | 11,533 | 13,792 | 4,942 | | | 162,34 | | |
ΠΡΟΚΡΙΜΑΤΙΚΑ - QUALIFICATION RUNS | Auto BT2 [2005] | POSITION | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | 1 |
ΠΑΛΑΙΟΔΗΜΟΣ ΛΕΥΤΕΡΗΣ |
42 |
MITSUBISHI EVO VI |
L |
2005-10-02 |
13:44:03 | 0,751 | 1,956 | 4,911 | 7,340 | 9,396 | 11,102 | 3,762 | | | 216,46 | | 2 |
ΜΠΑΡΜΠΑΡΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
43 |
TOYOTA CELICA GT4 |
R |
2005-10-02 |
12:17:04 | 6,011 | 1,981 | 5,339 | 7,997 | 10,209 | 12,031 | 4,034 | | | 195,54 | | - |
ΜΠΑΡΜΠΑΡΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
43 |
TOYOTA CELICA GT4 |
R |
2005-10-02 |
14:26:22 | 7,699 | 1,879 | 5,317 | 8,103 | 10,304 | 12,171 | 4,068 | | | 197,12 | | 3 |
ΦΑΡΜΑΚΗΣ ΠΑΝΤΕΛΗΣ |
44 |
MITSUBISHI EVO VIII |
R |
2005-10-02 |
13:44:03 | 0,607 | 2,292 | 5,684 | 8,112 | 10,410 | 12,260 | 4,148 | | | 197,82 | | - |
ΠΑΛΑΙΟΔΗΜΟΣ ΛΕΥΤΕΡΗΣ |
42 |
MITSUBISHI EVO VI |
L |
2005-10-02 |
12:17:04 | 0,837 | 2,020 | 5,887 | 8,435 | 10,579 | 12,364 | 3,929 | | | 206,89 | | - |
ΦΑΡΜΑΚΗΣ ΠΑΝΤΕΛΗΣ |
44 |
MITSUBISHI EVO VIII |
R |
2005-10-02 |
12:16:02 | 0,738 | 2,036 | 5,868 | 8,653 | 10,872 | 12,676 | 4,023 | | | 206,13 | | 4 |
ΚΟΥΤΖΑΗΛΙΑΣ ΝΙΚΟΣ |
45 |
SUBARU IMPREZA WRX PRODRIVE |
L |
2005-10-02 |
13:39:13 | 3,173 | 1,911 | 5,717 | 8,885 | 11,565 | 13,849 | 4,964 | | | 160,59 | | - |
ΚΟΥΤΖΑΗΛΙΑΣ ΝΙΚΟΣ |
45 |
SUBARU IMPREZA WRX PRODRIVE |
L |
2005-10-02 |
12:16:02 | 1,456 | 2,185 | 5,996 | 9,138 | 11,787 | 14,030 | 4,892 | | | 163,21 | | |
ΗΜΙΤΕΛΙΚΟΙ - SEMI FINALS | Auto BT2 [2005] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | RED LIGHT |
ΦΑΡΜΑΚΗΣ ΠΑΝΤΕΛΗΣ |
44 |
MITSUBISHI EVO VIII |
L |
2005-10-02 |
19:20:34 | 0,011 | 2,125 | 6,333 | 9,069 | 11,407 | 13,408 | 4,339 | | | 185,09 | | WON |
ΜΠΑΡΜΠΑΡΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
43 |
TOYOTA CELICA GT4 |
R |
2005-10-02 |
19:20:34 | 1,011 | 1,887 | 5,532 | 8,135 | 10,268 | 12,279 | 4,144 | | | 172,38 | | LOST |
ΚΟΥΤΖΑΗΛΙΑΣ ΝΙΚΟΣ |
45 |
SUBARU IMPREZA WRX PRODRIVE |
L |
2005-10-02 |
19:21:28 | 0,619 | 2,114 | 6,007 | 9,256 | | 14,291 | 5,035 | | | 157,44 | | WON |
ΠΑΛΑΙΟΔΗΜΟΣ ΛΕΥΤΕΡΗΣ |
42 |
MITSUBISHI EVO VI |
R |
2005-10-02 |
19:21:28 | 1,177 | 1,975 | | 7,296 | 9,353 | 11,059 | 3,763 | | | 213,80 | | |
ΤΕΛΙΚΟΙ - FINALS | Auto BT2 [2005] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | LOST |
ΜΠΑΡΜΠΑΡΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
43 |
TOYOTA CELICA GT4 |
L |
2005-10-02 |
20:01:08 | 0,650 | 1,725 | 4,791 | 7,289 | 9,353 | 11,086 | 3,797 | | | 213,05 | | WON |
ΠΑΛΑΙΟΔΗΜΟΣ ΛΕΥΤΕΡΗΣ |
42 |
MITSUBISHI EVO VI |
R |
2005-10-02 |
20:01:08 | 0,913 | 1,846 | 4,682 | 6,997 | 9,019 | 10,698 | 3,701 | | | 216,39 | | |
ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΟ ΕΥΡΕΤΗΡΙΟ ΚΑΤΗΓΟΡΙΩΝ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ - BACK TO RACE CLASS INDEX | |
ΕΠΕΞΗΓΗΣΕΙΣ |
WON: Νικητής της κόντρας. |
QUALIFIED: Προκρίθηκε στον επόμενο γύρο χωρίς πέρασμα. |
LOST: Ηττημένος της κόντρας. |
ABANDONED RUN: Εγκατέλειψε (δεν τερμάτισε) στο πέρασμα. Στην περίπτωση κόντρας, αποκλείστηκε. |
RED LIGHT: Άκυρη εκκίνηση. |
DID NOT APPEAR: Δεν εμφανίστηκε στην κόντρα και αποκλείστηκε. |
TIMING ERROR: Λάθος χρονομέτρησης. Η επίδοση δεν ισχύει σαν προσωπικό ή άλλο ρεκόρ. |
INVALID RUN: Άκυρο Πέρασμα για λόγους διαφορετικούς από άκυρης εκκίνησης. |
|
REACTION: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος αντίδρασης του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
18T: Το καλύτερο 18άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
100T: Το καλύτερο 100άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200T: Το καλύτερο 200άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 200 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. |
300T: Το καλύτερο 300άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
400T: Το καλύτερο 400άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
400S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 400 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200T-400T: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος για τα 200 έως 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200S-400S: Η μεγαλύτερη διαφορά χιλιομέτρων ανάμεσα στα 200 και 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
|
Απαγορεύεται η αναδημοσίευση των συγκεκριμένων αποτελεσμάτων χωρίς την έγγραφη άδεια του greekdragster.com ή χωρίς την αναφορά στο site μας. |
Execution & Transfer Time: 0,010 secs |
|