ΕΛΕΥΘΕΡΑ ΧΡΟΝΟΜΕΤΡΗΜΕΝΑ - FREE RUNS | Auto BT2 [2005] | POSITION | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | 1 |
ΚΟΥΤΖΑΗΛΙΑΣ ΝΙΚΟΣ |
29 |
SUBARU PRODRIVE 2000 |
L |
2005-09-10 |
12:57:00 | 1,361 | 2,031 | 5,760 | 8,906 | 11,455 | 13,741 | 4,835 | 15,102 | 129,63 | 164,68 | 35,05 | - |
ΚΟΥΤΖΑΗΛΙΑΣ ΝΙΚΟΣ |
29 |
SUBARU PRODRIVE 2000 |
R |
2005-09-11 |
09:47:00 | 0,603 | 2,016 | 6,019 | 9,369 | 12,104 | 14,519 | 5,150 | 15,122 | 119,92 | 156,88 | 36,96 | |
ΠΡΟΚΡΙΜΑΤΙΚΑ - QUALIFICATION RUNS | Auto BT2 [2005] | POSITION | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | 1 |
ΚΟΥΤΖΑΗΛΙΑΣ ΝΙΚΟΣ |
29 |
SUBARU PRODRIVE 2000 |
L |
2005-09-10 |
17:05:00 | 1,629 | 2,115 | 6,019 | 9,241 | 11,858 | 14,188 | 4,947 | 15,817 | 125,74 | 161,78 | 36,04 | - |
ΚΟΥΤΖΑΗΛΙΑΣ ΝΙΚΟΣ |
29 |
SUBARU PRODRIVE 2000 |
L |
2005-09-10 |
14:59:00 | 1,454 | 2,495 | 6,588 | 9,822 | 12,411 | 14,719 | 4,897 | 16,173 | 126,28 | 163,22 | 36,94 | ABANDONED RUN |
ΠΑΠΟΥΤΣΗΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ |
27 |
LANCIA INTEGRALE 4x4 |
L |
2005-09-10 |
17:56:00 | 4,444 | | | | | | | | | | | |
ΤΕΛΙΚΟΙ - FINALS | Auto BT2 [2005] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | WON |
ΠΑΠΟΥΤΣΗΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ |
27 |
LANCIA INTEGRALE 4x4 |
L |
2005-09-11 |
15:30:00 | 0,589 | 2,299 | 7,128 | 11,014 | 14,091 | 16,999 | 5,985 | 17,588 | 103,57 | 122,65 | 19,08 | RED LIGHT |
ΚΟΥΤΖΑΗΛΙΑΣ ΝΙΚΟΣ |
29 |
SUBARU PRODRIVE 2000 |
R |
2005-09-11 |
15:30:00 | 0,104 | 2,043 | 6,030 | 9,356 | 12,017 | 14,362 | 5,006 | 14,466 | 122,65 | 161,29 | 38,64 | |
ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΟ ΕΥΡΕΤΗΡΙΟ ΚΑΤΗΓΟΡΙΩΝ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ - BACK TO RACE CLASS INDEX | |
ΕΠΕΞΗΓΗΣΕΙΣ |
WON: Νικητής της κόντρας. |
QUALIFIED: Προκρίθηκε στον επόμενο γύρο χωρίς πέρασμα. |
LOST: Ηττημένος της κόντρας. |
ABANDONED RUN: Εγκατέλειψε (δεν τερμάτισε) στο πέρασμα. Στην περίπτωση κόντρας, αποκλείστηκε. |
RED LIGHT: Άκυρη εκκίνηση. |
DID NOT APPEAR: Δεν εμφανίστηκε στην κόντρα και αποκλείστηκε. |
TIMING ERROR: Λάθος χρονομέτρησης. Η επίδοση δεν ισχύει σαν προσωπικό ή άλλο ρεκόρ. |
INVALID RUN: Άκυρο Πέρασμα για λόγους διαφορετικούς από άκυρης εκκίνησης. |
|
REACTION: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος αντίδρασης του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
18T: Το καλύτερο 18άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
100T: Το καλύτερο 100άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200T: Το καλύτερο 200άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 200 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. |
300T: Το καλύτερο 300άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
400T: Το καλύτερο 400άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
400S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 400 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200T-400T: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος για τα 200 έως 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200S-400S: Η μεγαλύτερη διαφορά χιλιομέτρων ανάμεσα στα 200 και 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
|
Απαγορεύεται η αναδημοσίευση των συγκεκριμένων αποτελεσμάτων χωρίς την έγγραφη άδεια του greekdragster.com ή χωρίς την αναφορά στο site μας. |
Execution & Transfer Time: 0,007 secs |
|
Powered by GreekDragster.com Database Server.
© 2001 - 2011 GreekDragster.com - All Rights Reserved. |
|