ΕΛΕΥΘΕΡΑ ΧΡΟΝΟΜΕΤΡΗΜΕΝΑ - FREE RUNS | Auto BT2 [2005] | POSITION | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | 1 |
ΠΑΛΑΙΟΔΗΜΟΣ ΛΕΥΤΕΡΗΣ |
7 |
MITSUBISHI EVO VT |
L |
2005-07-10 |
14:22:00 | 0,801 | 1,954 | 4,955 | 7,297 | 9,301 | 10,973 | 3,676 | 11,774 | | 218,14 | | - |
ΠΑΛΑΙΟΔΗΜΟΣ ΛΕΥΤΕΡΗΣ |
7 |
MITSUBISHI EVO VT |
R |
2005-07-10 |
11:46:00 | 1,609 | 1,933 | 4,957 | 7,356 | 9,410 | 11,119 | 3,763 | 12,728 | | 215,18 | | - |
ΠΑΛΑΙΟΔΗΜΟΣ ΛΕΥΤΕΡΗΣ |
7 |
MITSUBISHI EVO VT |
R |
2005-07-10 |
14:16:00 | 1,724 | 1,959 | 5,005 | 7,405 | 9,454 | 11,162 | 3,757 | 12,886 | | 216,14 | | 2 |
ΜΠΑΡΜΠΑΡΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
6 |
TOYOTA CELICA 4WD |
L |
2005-07-09 |
19:38:00 | 9,188 | 1,815 | 4,969 | 7,411 | 9,512 | 11,286 | 3,875 | 20,474 | | 204,98 | | - |
ΜΠΑΡΜΠΑΡΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
6 |
TOYOTA CELICA 4WD |
L |
2005-07-09 |
13:21:00 | 4,729 | 1,897 | 5,063 | 7,550 | 9,691 | 11,489 | 3,939 | 16,218 | | 203,04 | | 3 |
ΘΕΟΔΩΡΟΥ ΒΛΑΣΗΣ |
8 |
NISSAN GTi-R |
L |
2005-07-10 |
14:06:00 | 0,986 | 1,832 | 4,996 | 7,602 | 9,828 | 11,715 | 4,113 | 12,701 | | 194,50 | | - |
ΘΕΟΔΩΡΟΥ ΒΛΑΣΗΣ |
8 |
NISSAN GTi-R |
L |
2005-07-09 |
14:15:00 | 3,647 | 1,832 | 5,026 | 7,675 | 9,921 | 11,832 | 4,157 | 15,479 | | 190,79 | | - |
ΘΕΟΔΩΡΟΥ ΒΛΑΣΗΣ |
8 |
NISSAN GTi-R |
L |
2005-07-10 |
11:44:00 | 0,846 | 1,921 | | 7,781 | 9,994 | 11,881 | 4,100 | 12,727 | | 194,09 | | - |
ΘΕΟΔΩΡΟΥ ΒΛΑΣΗΣ |
8 |
NISSAN GTi-R |
L |
2005-07-09 |
13:12:00 | 0,967 | 1,891 | | 7,872 | 10,127 | 12,049 | 4,177 | 13,016 | | 191,84 | | 4 |
ΓΚΙΚΟΥΡΙΑΣ ΧΡΗΣΤΟΣ |
9 |
MITSUBISHI EVO 7 |
R |
2005-07-10 |
11:44:00 | 0,772 | 1,981 | | 8,054 | 10,438 | 12,445 | 4,391 | 13,217 | | 183,60 | | - |
ΘΕΟΔΩΡΟΥ ΒΛΑΣΗΣ |
8 |
NISSAN GTi-R |
R |
2005-07-09 |
19:38:00 | 1,436 | 2,013 | 5,495 | 8,243 | 10,560 | 12,498 | 4,255 | 13,934 | | 188,57 | | - |
ΠΑΛΑΙΟΔΗΜΟΣ ΛΕΥΤΕΡΗΣ |
7 |
MITSUBISHI EVO VT |
R |
2005-07-09 |
13:12:00 | 3,780 | 2,395 | 5,913 | 8,522 | 10,694 | 12,524 | 4,002 | 16,304 | | 202,20 | | - |
ΓΚΙΚΟΥΡΙΑΣ ΧΡΗΣΤΟΣ |
9 |
MITSUBISHI EVO 7 |
R |
2005-07-09 |
14:19:00 | 2,402 | 1,968 | 5,301 | 8,095 | 10,509 | 12,538 | 4,443 | 14,940 | | 182,09 | | |
ΠΡΟΚΡΙΜΑΤΙΚΑ - QUALIFICATION RUNS | Auto BT2 [2005] | POSITION | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | 1 |
ΜΠΑΡΜΠΑΡΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
6 |
TOYOTA CELICA 4WD |
L |
2005-07-09 |
20:27:27 | 5,011 | 1,744 | 4,819 | 7,281 | 9,391 | 11,171 | 3,890 | 16,182 | | 206,78 | | 2 |
ΠΑΛΑΙΟΔΗΜΟΣ ΛΕΥΤΕΡΗΣ |
7 |
MITSUBISHI EVO VT |
L |
2005-07-09 |
20:25:00 | 0,714 | 2,109 | | 7,819 | 9,915 | 11,654 | 3,835 | 12,368 | | 212,00 | | - |
ΠΑΛΑΙΟΔΗΜΟΣ ΛΕΥΤΕΡΗΣ |
7 |
MITSUBISHI EVO VT |
L |
2005-07-10 |
13:18:36 | 0,845 | 2,181 | 5,501 | 7,990 | 10,075 | 11,810 | 3,820 | 12,655 | | 212,43 | | 3 |
ΘΕΟΔΩΡΟΥ ΒΛΑΣΗΣ |
8 |
NISSAN GTi-R |
L |
2005-07-10 |
13:16:22 | 0,989 | 1,899 | 5,268 | 7,812 | 10,029 | 11,920 | 4,108 | 12,909 | | 195,12 | | 4 |
ΓΚΙΚΟΥΡΙΑΣ ΧΡΗΣΤΟΣ |
9 |
MITSUBISHI EVO 7 |
R |
2005-07-10 |
13:16:22 | 1,263 | 1,914 | 5,255 | 7,992 | 10,356 | 12,352 | 4,360 | 13,615 | | 184,57 | | - |
ΓΚΙΚΟΥΡΙΑΣ ΧΡΗΣΤΟΣ |
9 |
MITSUBISHI EVO 7 |
R |
2005-07-09 |
20:25:00 | 1,145 | 1,950 | 5,403 | 8,642 | 11,264 | 13,412 | 4,770 | 14,557 | | 172,95 | | |
ΗΜΙΤΕΛΙΚΟΙ - SEMI FINALS | Auto BT2 [2005] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | RED LIGHT |
ΓΚΙΚΟΥΡΙΑΣ ΧΡΗΣΤΟΣ |
9 |
MITSUBISHI EVO 7 |
L |
2005-07-10 |
19:02:03 | 0,150 | 10,825 | 16,481 | 20,963 | 25,106 | 28,879 | 7,916 | 29,029 | | 92,14 | | WON |
ΜΠΑΡΜΠΑΡΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
6 |
TOYOTA CELICA 4WD |
R |
2005-07-10 |
19:02:03 | 0,683 | 1,902 | 6,974 | 12,118 | 17,163 | 22,037 | 9,919 | 22,720 | | 73,80 | | WON |
ΠΑΛΑΙΟΔΗΜΟΣ ΛΕΥΤΕΡΗΣ |
7 |
MITSUBISHI EVO VT |
L |
2005-07-10 |
19:03:04 | 0,686 | 1,895 | 4,781 | 7,111 | 9,138 | 10,827 | 3,716 | 11,513 | | 217,36 | | LOST |
ΘΕΟΔΩΡΟΥ ΒΛΑΣΗΣ |
8 |
NISSAN GTi-R |
R |
2005-07-10 |
19:03:04 | 0,636 | 1,922 | 5,064 | 7,671 | 9,897 | 11,908 | 4,237 | 12,544 | | 184,71 | | |
ΤΕΛΙΚΟΙ - FINALS | Auto BT2 [2005] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | DID NOT APPEAR |
ΜΠΑΡΜΠΑΡΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
6 |
TOYOTA CELICA 4WD |
L |
2005-07-10 |
19:49:18 | | | | | | | | | | | | WON |
ΠΑΛΑΙΟΔΗΜΟΣ ΛΕΥΤΕΡΗΣ |
7 |
MITSUBISHI EVO VT |
R |
2005-07-10 |
19:49:18 | 2,745 | 1,834 | 4,711 | 7,006 | 9,012 | 10,687 | 3,681 | 13,432 | | 217,68 | | |
ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΟ ΕΥΡΕΤΗΡΙΟ ΚΑΤΗΓΟΡΙΩΝ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ - BACK TO RACE CLASS INDEX | |
ΕΠΕΞΗΓΗΣΕΙΣ |
WON: Νικητής της κόντρας. |
QUALIFIED: Προκρίθηκε στον επόμενο γύρο χωρίς πέρασμα. |
LOST: Ηττημένος της κόντρας. |
ABANDONED RUN: Εγκατέλειψε (δεν τερμάτισε) στο πέρασμα. Στην περίπτωση κόντρας, αποκλείστηκε. |
RED LIGHT: Άκυρη εκκίνηση. |
DID NOT APPEAR: Δεν εμφανίστηκε στην κόντρα και αποκλείστηκε. |
TIMING ERROR: Λάθος χρονομέτρησης. Η επίδοση δεν ισχύει σαν προσωπικό ή άλλο ρεκόρ. |
INVALID RUN: Άκυρο Πέρασμα για λόγους διαφορετικούς από άκυρης εκκίνησης. |
|
REACTION: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος αντίδρασης του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
18T: Το καλύτερο 18άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
100T: Το καλύτερο 100άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200T: Το καλύτερο 200άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 200 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. |
300T: Το καλύτερο 300άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
400T: Το καλύτερο 400άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
400S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 400 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200T-400T: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος για τα 200 έως 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200S-400S: Η μεγαλύτερη διαφορά χιλιομέτρων ανάμεσα στα 200 και 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
|
Απαγορεύεται η αναδημοσίευση των συγκεκριμένων αποτελεσμάτων χωρίς την έγγραφη άδεια του greekdragster.com ή χωρίς την αναφορά στο site μας. |
Execution & Transfer Time: 0,014 secs |
|