| ΕΛΕΥΘΕΡΑ ΧΡΟΝΟΜΕΤΡΗΜΕΝΑ - FREE RUNS | Auto BT2 [2005] |   | POSITION | 	ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | 	NUM | 	ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | 	LANE | 	DATE | 	TIME | 	REACT. | 	18T | 	100T | 	200T | 	300T | 	400T | 	200-400T | 	TOTAL | 	200S | 	400S | 	200-400S |  	| 1 | 
						ΠΑΛΑΙΟΔΗΜΟΣ ΛΕΥΤΕΡΗΣ | 
						7 | 
						MITSUBISHI EVO VT | 
						L | 
						2005-07-10 | 
						14:22:00 | 0,801 | 1,954 | 4,955 | 7,297 | 9,301 | 10,973 | 3,676 | 11,774 |  | 218,14 |  |  	| - | 
						ΠΑΛΑΙΟΔΗΜΟΣ ΛΕΥΤΕΡΗΣ | 
						7 | 
						MITSUBISHI EVO VT | 
						R | 
						2005-07-10 | 
						11:46:00 | 1,609 | 1,933 | 4,957 | 7,356 | 9,410 | 11,119 | 3,763 | 12,728 |  | 215,18 |  |  	| - | 
						ΠΑΛΑΙΟΔΗΜΟΣ ΛΕΥΤΕΡΗΣ | 
						7 | 
						MITSUBISHI EVO VT | 
						R | 
						2005-07-10 | 
						14:16:00 | 1,724 | 1,959 | 5,005 | 7,405 | 9,454 | 11,162 | 3,757 | 12,886 |  | 216,14 |  |  	| 2 | 
						ΜΠΑΡΜΠΑΡΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ | 
						6 | 
						TOYOTA CELICA 4WD | 
						L | 
						2005-07-09 | 
						19:38:00 | 9,188 | 1,815 | 4,969 | 7,411 | 9,512 | 11,286 | 3,875 | 20,474 |  | 204,98 |  |  	| - | 
						ΜΠΑΡΜΠΑΡΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ | 
						6 | 
						TOYOTA CELICA 4WD | 
						L | 
						2005-07-09 | 
						13:21:00 | 4,729 | 1,897 | 5,063 | 7,550 | 9,691 | 11,489 | 3,939 | 16,218 |  | 203,04 |  |  	| 3 | 
						ΘΕΟΔΩΡΟΥ ΒΛΑΣΗΣ | 
						8 | 
						NISSAN GTi-R | 
						L | 
						2005-07-10 | 
						14:06:00 | 0,986 | 1,832 | 4,996 | 7,602 | 9,828 | 11,715 | 4,113 | 12,701 |  | 194,50 |  |  	| - | 
						ΘΕΟΔΩΡΟΥ ΒΛΑΣΗΣ | 
						8 | 
						NISSAN GTi-R | 
						L | 
						2005-07-09 | 
						14:15:00 | 3,647 | 1,832 | 5,026 | 7,675 | 9,921 | 11,832 | 4,157 | 15,479 |  | 190,79 |  |  	| - | 
						ΘΕΟΔΩΡΟΥ ΒΛΑΣΗΣ | 
						8 | 
						NISSAN GTi-R | 
						L | 
						2005-07-10 | 
						11:44:00 | 0,846 | 1,921 |  | 7,781 | 9,994 | 11,881 | 4,100 | 12,727 |  | 194,09 |  |  	| - | 
						ΘΕΟΔΩΡΟΥ ΒΛΑΣΗΣ | 
						8 | 
						NISSAN GTi-R | 
						L | 
						2005-07-09 | 
						13:12:00 | 0,967 | 1,891 |  | 7,872 | 10,127 | 12,049 | 4,177 | 13,016 |  | 191,84 |  |  	| 4 | 
						ΓΚΙΚΟΥΡΙΑΣ ΧΡΗΣΤΟΣ | 
						9 | 
						MITSUBISHI EVO 7 | 
						R | 
						2005-07-10 | 
						11:44:00 | 0,772 | 1,981 |  | 8,054 | 10,438 | 12,445 | 4,391 | 13,217 |  | 183,60 |  |  	| - | 
						ΘΕΟΔΩΡΟΥ ΒΛΑΣΗΣ | 
						8 | 
						NISSAN GTi-R | 
						R | 
						2005-07-09 | 
						19:38:00 | 1,436 | 2,013 | 5,495 | 8,243 | 10,560 | 12,498 | 4,255 | 13,934 |  | 188,57 |  |  	| - | 
						ΠΑΛΑΙΟΔΗΜΟΣ ΛΕΥΤΕΡΗΣ | 
						7 | 
						MITSUBISHI EVO VT | 
						R | 
						2005-07-09 | 
						13:12:00 | 3,780 | 2,395 | 5,913 | 8,522 | 10,694 | 12,524 | 4,002 | 16,304 |  | 202,20 |  |  	| - | 
						ΓΚΙΚΟΥΡΙΑΣ ΧΡΗΣΤΟΣ | 
						9 | 
						MITSUBISHI EVO 7 | 
						R | 
						2005-07-09 | 
						14:19:00 | 2,402 | 1,968 | 5,301 | 8,095 | 10,509 | 12,538 | 4,443 | 14,940 |  | 182,09 |  |  	|   |  
 	| ΠΡΟΚΡΙΜΑΤΙΚΑ - QUALIFICATION RUNS | Auto BT2 [2005] |   | POSITION | 	ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | 	NUM | 	ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | 	LANE | 	DATE | 	TIME | 	REACT. | 	18T | 	100T | 	200T | 	300T | 	400T | 	200-400T | 	TOTAL | 	200S | 	400S | 	200-400S |  	| 1 | 
						ΜΠΑΡΜΠΑΡΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ | 
						6 | 
						TOYOTA CELICA 4WD | 
						L | 
						2005-07-09 | 
						20:27:27 | 5,011 | 1,744 | 4,819 | 7,281 | 9,391 | 11,171 | 3,890 | 16,182 |  | 206,78 |  |  	| 2 | 
						ΠΑΛΑΙΟΔΗΜΟΣ ΛΕΥΤΕΡΗΣ | 
						7 | 
						MITSUBISHI EVO VT | 
						L | 
						2005-07-09 | 
						20:25:00 | 0,714 | 2,109 |  | 7,819 | 9,915 | 11,654 | 3,835 | 12,368 |  | 212,00 |  |  	| - | 
						ΠΑΛΑΙΟΔΗΜΟΣ ΛΕΥΤΕΡΗΣ | 
						7 | 
						MITSUBISHI EVO VT | 
						L | 
						2005-07-10 | 
						13:18:36 | 0,845 | 2,181 | 5,501 | 7,990 | 10,075 | 11,810 | 3,820 | 12,655 |  | 212,43 |  |  	| 3 | 
						ΘΕΟΔΩΡΟΥ ΒΛΑΣΗΣ | 
						8 | 
						NISSAN GTi-R | 
						L | 
						2005-07-10 | 
						13:16:22 | 0,989 | 1,899 | 5,268 | 7,812 | 10,029 | 11,920 | 4,108 | 12,909 |  | 195,12 |  |  	| 4 | 
						ΓΚΙΚΟΥΡΙΑΣ ΧΡΗΣΤΟΣ | 
						9 | 
						MITSUBISHI EVO 7 | 
						R | 
						2005-07-10 | 
						13:16:22 | 1,263 | 1,914 | 5,255 | 7,992 | 10,356 | 12,352 | 4,360 | 13,615 |  | 184,57 |  |  	| - | 
						ΓΚΙΚΟΥΡΙΑΣ ΧΡΗΣΤΟΣ | 
						9 | 
						MITSUBISHI EVO 7 | 
						R | 
						2005-07-09 | 
						20:25:00 | 1,145 | 1,950 | 5,403 | 8,642 | 11,264 | 13,412 | 4,770 | 14,557 |  | 172,95 |  |  	|   |  
 	| ΗΜΙΤΕΛΙΚΟΙ - SEMI FINALS | Auto BT2 [2005] |   | RESULT | 	ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | 	NUM | 	ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | 	LANE | 	DATE | 	TIME | 	REACT. | 	18T | 	100T | 	200T | 	300T | 	400T | 	200-400T | 	TOTAL | 	200S | 	400S | 	200-400S |  	| RED LIGHT | 
						ΓΚΙΚΟΥΡΙΑΣ ΧΡΗΣΤΟΣ | 
						9 | 
						MITSUBISHI EVO 7 | 
						L | 
						2005-07-10 | 
						19:02:03 | 0,150 | 10,825 | 16,481 | 20,963 | 25,106 | 28,879 | 7,916 | 29,029 |  | 92,14 |  |  	| WON | 
						ΜΠΑΡΜΠΑΡΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ | 
						6 | 
						TOYOTA CELICA 4WD | 
						R | 
						2005-07-10 | 
						19:02:03 | 0,683 | 1,902 | 6,974 | 12,118 | 17,163 | 22,037 | 9,919 | 22,720 |  | 73,80 |  |  	| WON | 
						ΠΑΛΑΙΟΔΗΜΟΣ ΛΕΥΤΕΡΗΣ | 
						7 | 
						MITSUBISHI EVO VT | 
						L | 
						2005-07-10 | 
						19:03:04 | 0,686 | 1,895 | 4,781 | 7,111 | 9,138 | 10,827 | 3,716 | 11,513 |  | 217,36 |  |  	| LOST | 
						ΘΕΟΔΩΡΟΥ ΒΛΑΣΗΣ | 
						8 | 
						NISSAN GTi-R | 
						R | 
						2005-07-10 | 
						19:03:04 | 0,636 | 1,922 | 5,064 | 7,671 | 9,897 | 11,908 | 4,237 | 12,544 |  | 184,71 |  |  	|   |  
 	| ΤΕΛΙΚΟΙ - FINALS | Auto BT2 [2005] |   | RESULT | 	ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | 	NUM | 	ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | 	LANE | 	DATE | 	TIME | 	REACT. | 	18T | 	100T | 	200T | 	300T | 	400T | 	200-400T | 	TOTAL | 	200S | 	400S | 	200-400S |  	| DID NOT APPEAR | 
						ΜΠΑΡΜΠΑΡΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ | 
						6 | 
						TOYOTA CELICA 4WD | 
						L | 
						2005-07-10 | 
						19:49:18 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  	| WON | 
						ΠΑΛΑΙΟΔΗΜΟΣ ΛΕΥΤΕΡΗΣ | 
						7 | 
						MITSUBISHI EVO VT | 
						R | 
						2005-07-10 | 
						19:49:18 | 2,745 | 1,834 | 4,711 | 7,006 | 9,012 | 10,687 | 3,681 | 13,432 |  | 217,68 |  |  	|   |  
 	| ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΟ ΕΥΡΕΤΗΡΙΟ ΚΑΤΗΓΟΡΙΩΝ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ - BACK TO RACE CLASS INDEX |  	|   |  
				| ΕΠΕΞΗΓΗΣΕΙΣ | 
				 
				| WON: Νικητής της κόντρας. | 
				 
				| QUALIFIED: Προκρίθηκε στον επόμενο γύρο χωρίς πέρασμα. | 
				 
				| LOST: Ηττημένος της κόντρας. | 
				 
				| ABANDONED RUN: Εγκατέλειψε (δεν τερμάτισε) στο πέρασμα. Στην περίπτωση κόντρας, αποκλείστηκε. | 
				 
				| RED LIGHT: Άκυρη εκκίνηση. | 
				 
				| DID NOT APPEAR: Δεν εμφανίστηκε στην κόντρα και αποκλείστηκε. | 
				 
				| TIMING ERROR: Λάθος χρονομέτρησης. Η επίδοση δεν ισχύει σαν προσωπικό ή άλλο ρεκόρ. | 
				 
				| INVALID RUN: Άκυρο Πέρασμα για λόγους διαφορετικούς από άκυρης εκκίνησης. | 
				 
				|   | 
				 
				| REACTION: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος αντίδρασης του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				| 18T: Το καλύτερο 18άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				| 100T: Το καλύτερο 100άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				| 200T: Το καλύτερο 200άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				| 200S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 200 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				| 300T: Το καλύτερο 300άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				| 400T: Το καλύτερο 400άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				| 400S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 400 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				| 200T-400T: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος για τα 200 έως 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				| 200S-400S: Η μεγαλύτερη διαφορά χιλιομέτρων ανάμεσα στα 200 και 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				|   | 
				 
				| Απαγορεύεται η αναδημοσίευση των συγκεκριμένων αποτελεσμάτων χωρίς την έγγραφη άδεια του greekdragster.com ή χωρίς την αναφορά στο site μας. | 
				 
				| Execution & Transfer Time: 0,014 secs | 
				 
  |