ΕΛΕΥΘΕΡΑ ΧΡΟΝΟΜΕΤΡΗΜΕΝΑ - FREE RUNS | Auto BT2 [2005] | POSITION | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | 1 |
ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΟΠΟΥΛΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ |
25 |
VW GOLF RALLY 4x4 |
L |
2005-04-24 |
09:18:00 | 0,686 | 2,198 | 5,459 | 8,046 | 10,319 | 12,248 | 4,202 | 12,934 | 149,60 | 192,93 | 43,33 | 2 |
ΠΑΛΑΙΟΔΗΜΟΣ ΛΕΥΤΕΡΗΣ |
24 |
MITSUBICHI EVO |
R |
2005-04-24 |
09:22:00 | 1,271 | 2,123 | 5,638 | 8,321 | 10,544 | 12,428 | 4,107 | 13,699 | 152,44 | 202,19 | 49,75 | - |
ΠΑΛΑΙΟΔΗΜΟΣ ΛΕΥΤΕΡΗΣ |
24 |
MITSUBICHI EVO |
L |
2005-04-23 |
14:30:00 | 1,767 | | 6,101 | 8,694 | 10,896 | 12,823 | 4,129 | 14,590 | 157,07 | | | 3 |
ΚΟΥΤΖΑΗΛΙΑΣ ΝΙΚΟΣ |
27 |
SUBARU IMPREZA WRX |
L |
2005-04-24 |
09:17:00 | 1,674 | 2,007 | 5,799 | 8,996 | 11,697 | 13,989 | 4,993 | 15,663 | 124,08 | 163,61 | 39,53 | RED LIGHT |
ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΟΠΟΥΛΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ |
25 |
VW GOLF RALLY 4x4 |
R |
2005-04-23 |
14:12:00 | -1,654 | | 10,869 | 13,691 | 16,120 | 18,192 | 4,501 | 16,538 | 142,47 | 181,39 | 38,92 | RED LIGHT |
ΠΑΠΑΗΛΙΑΣ ΑΓΓΕΛΟΣ |
26 |
MITSUBICHI EVO |
R |
2005-04-23 |
14:13:00 | -2,501 | | 16,054 | 18,633 | 20,832 | 22,704 | 4,071 | 20,203 | 157,12 | 200,59 | 43,47 | |
ΠΡΟΚΡΙΜΑΤΙΚΑ - QUALIFICATION RUNS | Auto BT2 [2005] | POSITION | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | 1 |
ΠΑΛΑΙΟΔΗΜΟΣ ΛΕΥΤΕΡΗΣ |
24 |
MITSUBICHI EVO |
R |
2005-04-24 |
11:13:00 | 1,176 | 1,805 | | 7,347 | 9,450 | 11,232 | 3,885 | 12,408 | 161,83 | 210,27 | 48,44 | 2 |
ΠΑΠΑΗΛΙΑΣ ΑΓΓΕΛΟΣ |
26 |
MITSUBICHI EVO |
L |
2005-04-23 |
16:35:00 | 1,217 | 1,753 | 4,796 | 7,303 | 9,457 | 11,295 | 3,992 | 12,512 | 160,68 | 204,83 | 44,15 | - |
ΠΑΛΑΙΟΔΗΜΟΣ ΛΕΥΤΕΡΗΣ |
24 |
MITSUBICHI EVO |
L |
2005-04-23 |
16:44:00 | 1,227 | 1,788 | 4,995 | 7,445 | 9,573 | 11,371 | 3,926 | 12,598 | 159,40 | 209,39 | 49,99 | 3 |
ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΟΠΟΥΛΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ |
25 |
VW GOLF RALLY 4x4 |
L |
2005-04-24 |
10:47:00 | 1,946 | 1,841 | | 7,875 | 10,128 | 12,057 | 4,182 | 14,003 | 148,26 | 192,18 | 43,92 | - |
ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΟΠΟΥΛΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ |
25 |
VW GOLF RALLY 4x4 |
L |
2005-04-23 |
16:34:00 | 1,068 | 2,000 | 5,361 | 8,028 | 10,348 | 12,318 | 4,290 | 13,386 | 148,49 | 190,50 | 42,01 | 4 |
ΚΑΠΠΗΣ ΔΟΥΚΑΣ |
23 |
SIERRA COSWORTH |
R |
2005-04-24 |
11:14:00 | 4,205 | 1,846 | | 8,055 | 10,366 | 12,357 | 4,302 | 16,562 | 145,90 | 187,08 | 41,18 | 5 |
ΚΟΥΤΖΑΗΛΙΑΣ ΝΙΚΟΣ |
27 |
SUBARU IMPREZA WRX |
L |
2005-04-24 |
10:48:00 | 1,318 | 2,016 | | 8,830 | 11,464 | 13,743 | 4,913 | 15,061 | 129,57 | 163,83 | 34,26 | - |
ΚΑΠΠΗΣ ΔΟΥΚΑΣ |
23 |
SIERRA COSWORTH |
R |
2005-04-23 |
17:10:00 | 1,791 | 2,403 | 6,478 | 9,481 | 11,955 | 14,005 | 4,524 | 15,796 | 133,58 | 183,45 | 49,87 | - |
ΚΟΥΤΖΑΗΛΙΑΣ ΝΙΚΟΣ |
27 |
SUBARU IMPREZA WRX |
R |
2005-04-23 |
16:34:00 | 1,249 | 2,196 | 6,100 | 9,216 | 11,862 | 14,122 | 4,906 | 15,371 | 127,94 | 165,37 | 37,43 | ABANDONED RUN |
ΠΑΠΟΥΤΣΗΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ |
28 |
LANCIA INTEGRALLE 4x4 |
L |
2005-04-24 |
11:38:00 | 9,444 | | | | | | | | | | | |
ΠΡΟΗΜΙΤΕΛΙΚΟΙ - QUARTER FINALS | Auto BT2 [2005] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | WON |
ΠΑΠΟΥΤΣΗΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ |
28 |
LANCIA INTEGRALLE 4x4 |
L |
2005-04-24 |
13:18:00 | 0,799 | 1,803 | | 7,651 | | 11,626 | 3,975 | 12,425 | 158,15 | 204,98 | 46,83 | LOST |
ΠΑΛΑΙΟΔΗΜΟΣ ΛΕΥΤΕΡΗΣ |
24 |
MITSUBICHI EVO |
R |
2005-04-24 |
13:18:00 | 1,448 | 1,830 | | 7,367 | | 11,232 | 3,865 | 12,680 | 162,10 | 211,82 | 49,72 | WON |
ΠΑΠΑΗΛΙΑΣ ΑΓΓΕΛΟΣ |
26 |
MITSUBICHI EVO |
L |
2005-04-24 |
13:20:00 | 1,060 | 1,920 | | 7,672 | | 11,863 | 4,191 | 12,923 | 153,54 | 195,02 | 41,48 | LOST |
ΚΟΥΤΖΑΗΛΙΑΣ ΝΙΚΟΣ |
27 |
SUBARU IMPREZA WRX |
R |
2005-04-24 |
13:20:00 | 1,216 | 2,031 | | 8,932 | | 13,916 | 4,984 | 15,132 | 125,14 | 164,19 | 39,05 | WON |
ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΟΠΟΥΛΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ |
25 |
VW GOLF RALLY 4x4 |
L |
2005-04-24 |
13:21:00 | 0,736 | 1,711 | | 7,462 | | 11,739 | 4,277 | 12,475 | 151,37 | 171,61 | 20,24 | LOST |
ΚΑΠΠΗΣ ΔΟΥΚΑΣ |
23 |
SIERRA COSWORTH |
R |
2005-04-24 |
13:21:00 | 1,011 | 1,795 | | 8,170 | | 12,553 | 4,383 | 13,564 | 141,67 | 181,11 | 39,44 | |
ΗΜΙΤΕΛΙΚΟΙ - SEMI FINALS | Auto BT2 [2005] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | WON |
ΠΑΠΑΗΛΙΑΣ ΑΓΓΕΛΟΣ |
26 |
MITSUBICHI EVO |
R |
2005-04-24 |
15:11:00 | 0,969 | 2,127 | | 8,216 | | 12,455 | 4,239 | 13,424 | 154,88 | 168,16 | 13,28 | RED LIGHT |
ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΟΠΟΥΛΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ |
25 |
VW GOLF RALLY 4x4 |
L |
2005-04-24 |
15:11:00 | 0,490 | 1,895 | | 8,060 | | 12,496 | 4,436 | 12,986 | 148,22 | 170,88 | 22,66 | QUALIFIED |
ΠΑΠΟΥΤΣΗΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ |
28 |
LANCIA INTEGRALLE 4x4 |
L |
2005-04-24 |
15:22:00 | | | | | | | | | | | | |
ΤΕΛΙΚΟΙ - FINALS | Auto BT2 [2005] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | QUALIFIED |
ΠΑΠΑΗΛΙΑΣ ΑΓΓΕΛΟΣ |
26 |
MITSUBICHI EVO |
L |
2005-04-24 |
16:15:00 | | | | | | | | | | | | DID NOT APPEAR |
ΠΑΠΟΥΤΣΗΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ |
28 |
LANCIA INTEGRALLE 4x4 |
R |
2005-04-24 |
16:15:00 | | | | | | | | | | | | |
ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΟ ΕΥΡΕΤΗΡΙΟ ΚΑΤΗΓΟΡΙΩΝ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ - BACK TO RACE CLASS INDEX | |
ΕΠΕΞΗΓΗΣΕΙΣ |
WON: Νικητής της κόντρας. |
QUALIFIED: Προκρίθηκε στον επόμενο γύρο χωρίς πέρασμα. |
LOST: Ηττημένος της κόντρας. |
ABANDONED RUN: Εγκατέλειψε (δεν τερμάτισε) στο πέρασμα. Στην περίπτωση κόντρας, αποκλείστηκε. |
RED LIGHT: Άκυρη εκκίνηση. |
DID NOT APPEAR: Δεν εμφανίστηκε στην κόντρα και αποκλείστηκε. |
TIMING ERROR: Λάθος χρονομέτρησης. Η επίδοση δεν ισχύει σαν προσωπικό ή άλλο ρεκόρ. |
INVALID RUN: Άκυρο Πέρασμα για λόγους διαφορετικούς από άκυρης εκκίνησης. |
|
REACTION: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος αντίδρασης του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
18T: Το καλύτερο 18άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
100T: Το καλύτερο 100άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200T: Το καλύτερο 200άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 200 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. |
300T: Το καλύτερο 300άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
400T: Το καλύτερο 400άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
400S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 400 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200T-400T: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος για τα 200 έως 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200S-400S: Η μεγαλύτερη διαφορά χιλιομέτρων ανάμεσα στα 200 και 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
|
Απαγορεύεται η αναδημοσίευση των συγκεκριμένων αποτελεσμάτων χωρίς την έγγραφη άδεια του greekdragster.com ή χωρίς την αναφορά στο site μας. |
Execution & Transfer Time: 0,011 secs |
|