ΕΛΕΥΘΕΡΑ ΧΡΟΝΟΜΕΤΡΗΜΕΝΑ - FREE RUNS | Auto BT [2002] | POSITION | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | 1 |
ΠΑΠΟΥΤΣΗΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ |
22 |
LANCIA INTEGRALLE 4x4 |
R |
2004-11-20 |
15:55:00 | 0,594 | 2,188 | 5,635 | 8,220 | | 12,268 | 4,048 | 12,862 | | 201,16 | | 2 |
ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΟΠΟΥΛΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ |
24 |
VW GOLF RALLY 4x4 |
R |
2004-11-20 |
15:48:00 | 1,256 | 2,188 | 5,787 | 8,580 | | 12,948 | 4,368 | 14,204 | | 188,56 | | 3 |
ΚΑΠΠΗΣ ΔΟΥΚΑΣ |
37 |
SIERRA COSWORTH |
R |
2004-11-20 |
15:58:00 | 1,471 | 2,246 | 5,938 | 8,800 | | 13,235 | 4,435 | 14,706 | | 177,97 | | 4 |
ΝΕΦΡΑΙΜ ΚΥΡΙΑΚΗ |
27 |
MITSUBICHI EVO |
R |
2004-11-20 |
16:03:00 | 0,952 | 2,101 | 5,828 | 9,791 | | 15,175 | 5,384 | 16,127 | | 151,49 | | 5 |
ΛΙΟΥΔΑΚΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ |
26 |
SUBAROY IMPREZA 1,6 TURBO |
R |
2004-11-20 |
15:50:00 | 1,054 | 2,181 | 6,467 | 9,983 | | 15,669 | 5,686 | 16,723 | | 143,31 | | |
ΠΡΟΚΡΙΜΑΤΙΚΑ - QUALIFICATION RUNS | Auto BT [2002] | POSITION | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | 1 |
ΜΠΑΡΜΠΑΡΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
23 |
TOYOTA CELICA GT4 |
R |
2004-11-21 |
11:27:00 | 0,739 | 1,947 | 5,407 | 7,871 | 9,957 | 11,723 | 3,852 | 12,462 | 166,78 | 214,22 | 47,44 | 2 |
ΠΑΠΟΥΤΣΗΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ |
22 |
LANCIA INTEGRALLE 4x4 |
L |
2004-11-21 |
11:20:00 | 1,017 | 2,001 | 5,375 | 7,884 | 10,008 | 11,823 | 3,939 | 12,840 | 161,03 | 205,30 | 44,27 | - |
ΜΠΑΡΜΠΑΡΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
23 |
TOYOTA CELICA GT4 |
R |
2004-11-21 |
10:23:00 | 4,186 | 2,076 | 5,510 | 8,023 | 10,135 | 11,927 | 3,904 | 16,113 | 165,27 | 211,05 | 45,78 | - |
ΠΑΠΟΥΤΣΗΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ |
22 |
LANCIA INTEGRALLE 4x4 |
L |
2004-11-21 |
09:43:00 | 0,894 | 2,133 | 5,469 | 8,027 | 10,210 | 12,069 | 4,042 | 12,963 | 158,98 | 201,23 | 42,25 | 3 |
ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΟΠΟΥΛΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ |
24 |
VW GOLF RALLY 4x4 |
L |
2004-11-21 |
09:37:00 | 3,653 | 2,033 | 5,443 | 8,081 | 10,378 | 12,348 | 4,267 | 16,001 | 146,19 | 188,19 | 42,00 | 4 |
ΚΑΠΠΗΣ ΔΟΥΚΑΣ |
37 |
SIERRA COSWORTH |
R |
2004-11-21 |
11:16:00 | 1,121 | 1,959 | 5,477 | 8,296 | 10,620 | 12,638 | 4,342 | 13,759 | 144,43 | 186,03 | 41,60 | - |
ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΟΠΟΥΛΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ |
24 |
VW GOLF RALLY 4x4 |
L |
2004-11-21 |
11:16:00 | 1,239 | 2,053 | 5,631 | 8,375 | 10,717 | 12,667 | 4,292 | 13,906 | 148,19 | 192,24 | 44,05 | 5 |
ΝΕΦΡΑΙΜ ΚΥΡΙΑΚΗ |
27 |
MITSUBICHI EVO |
L |
2004-11-21 |
11:28:00 | 0,555 | 2,137 | 5,780 | 8,779 | 11,300 | 13,402 | 4,623 | 13,957 | 136,67 | 178,03 | 41,36 | - |
ΝΕΦΡΑΙΜ ΚΥΡΙΑΚΗ |
27 |
MITSUBICHI EVO |
R |
2004-11-21 |
09:35:00 | 1,594 | 2,044 | 5,771 | 8,784 | 11,345 | 13,531 | 4,747 | 15,125 | 132,45 | 169,83 | 37,38 | - |
ΚΑΠΠΗΣ ΔΟΥΚΑΣ |
37 |
SIERRA COSWORTH |
L |
2004-11-21 |
09:40:00 | 1,316 | 2,396 | 6,490 | 9,673 | 12,325 | 14,460 | 4,787 | 15,776 | 119,02 | 171,71 | 52,69 | 6 |
ΛΙΟΥΔΑΚΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ |
26 |
SUBAROY IMPREZA 1,6 TURBO |
L |
2004-11-21 |
09:36:00 | 0,996 | 2,025 | 6,340 | 10,604 | 14,291 | 17,416 | 6,812 | 18,412 | 85,75 | 116,37 | 30,62 | - |
ΛΙΟΥΔΑΚΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ |
26 |
SUBAROY IMPREZA 1,6 TURBO |
L |
2004-11-21 |
11:17:00 | 0,994 | 2,056 | 6,308 | 10,784 | 14,588 | 17,633 | 6,849 | 18,627 | 82,06 | 124,56 | 42,50 | |
ΠΡΟΗΜΙΤΕΛΙΚΟΙ - QUARTER FINALS | Auto BT [2002] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | WON |
ΜΠΑΡΜΠΑΡΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
23 |
TOYOTA CELICA GT4 |
R |
2004-11-21 |
12:57:00 | 1,321 | 1,921 | 5,852 | 9,347 | 12,689 | 15,761 | 6,414 | 17,082 | 109,10 | 115,12 | 6,02 | LOST |
ΛΙΟΥΔΑΚΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ |
26 |
SUBAROY IMPREZA 1,6 TURBO |
L |
2004-11-21 |
12:57:00 | 0,891 | 2,108 | 7,726 | 14,596 | 21,540 | 27,785 | 13,189 | 28,676 | 52,71 | 58,68 | 5,97 | WON |
ΠΑΠΟΥΤΣΗΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ |
22 |
LANCIA INTEGRALLE 4x4 |
R |
2004-11-21 |
12:58:00 | 1,019 | 2,117 | 5,311 | 7,782 | 9,889 | 12,024 | 4,242 | 13,043 | 163,93 | 149,09 | -14,84 | LOST |
ΝΕΦΡΑΙΜ ΚΥΡΙΑΚΗ |
27 |
MITSUBICHI EVO |
L |
2004-11-21 |
12:58:00 | 1,049 | 1,800 | 5,223 | 8,025 | 10,435 | 12,484 | 4,459 | 13,533 | 139,99 | 181,56 | 41,57 | WON |
ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΟΠΟΥΛΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ |
24 |
VW GOLF RALLY 4x4 |
L |
2004-11-21 |
12:59:00 | 0,868 | 1,783 | 5,228 | 7,982 | 10,364 | 12,361 | 4,379 | 13,229 | 145,20 | 186,97 | 41,77 | LOST |
ΚΑΠΠΗΣ ΔΟΥΚΑΣ |
37 |
SIERRA COSWORTH |
R |
2004-11-21 |
12:59:00 | 0,581 | 3,047 | 6,879 | 9,733 | 12,088 | 14,150 | 4,417 | 14,731 | 142,31 | 181,62 | 39,31 | |
ΗΜΙΤΕΛΙΚΟΙ - SEMI FINALS | Auto BT [2002] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | QUALIFIED |
ΜΠΑΡΜΠΑΡΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
23 |
TOYOTA CELICA GT4 |
L |
2004-11-21 |
13:00:00 | | | | | | | | | | | | QUALIFIED |
ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΟΠΟΥΛΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ |
24 |
VW GOLF RALLY 4x4 |
L |
2004-11-21 |
14:19:00 | | | | | | | | | | | | DID NOT APPEAR |
ΠΑΠΟΥΤΣΗΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ |
22 |
LANCIA INTEGRALLE 4x4 |
R |
2004-11-21 |
14:19:00 | | | | | | | | | | | | |
ΤΕΛΙΚΟΙ - FINALS | Auto BT [2002] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | WON |
ΜΠΑΡΜΠΑΡΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
23 |
TOYOTA CELICA GT4 |
R |
2004-11-21 |
14:56:00 | 0,540 | 2,011 | 5,524 | 8,816 | 11,935 | 14,748 | 5,932 | 15,288 | 114,70 | 129,66 | 14,96 | ABANDONED RUN |
ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΟΠΟΥΛΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ |
24 |
VW GOLF RALLY 4x4 |
L |
2004-11-21 |
14:56:00 | 0,936 | | | | | | | 0,936 | | | | |
ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΟ ΕΥΡΕΤΗΡΙΟ ΚΑΤΗΓΟΡΙΩΝ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ - BACK TO RACE CLASS INDEX | |
ΕΠΕΞΗΓΗΣΕΙΣ |
WON: Νικητής της κόντρας. |
QUALIFIED: Προκρίθηκε στον επόμενο γύρο χωρίς πέρασμα. |
LOST: Ηττημένος της κόντρας. |
ABANDONED RUN: Εγκατέλειψε (δεν τερμάτισε) στο πέρασμα. Στην περίπτωση κόντρας, αποκλείστηκε. |
RED LIGHT: Άκυρη εκκίνηση. |
DID NOT APPEAR: Δεν εμφανίστηκε στην κόντρα και αποκλείστηκε. |
TIMING ERROR: Λάθος χρονομέτρησης. Η επίδοση δεν ισχύει σαν προσωπικό ή άλλο ρεκόρ. |
INVALID RUN: Άκυρο Πέρασμα για λόγους διαφορετικούς από άκυρης εκκίνησης. |
|
REACTION: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος αντίδρασης του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
18T: Το καλύτερο 18άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
100T: Το καλύτερο 100άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200T: Το καλύτερο 200άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 200 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. |
300T: Το καλύτερο 300άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
400T: Το καλύτερο 400άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
400S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 400 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200T-400T: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος για τα 200 έως 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200S-400S: Η μεγαλύτερη διαφορά χιλιομέτρων ανάμεσα στα 200 και 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
|
Απαγορεύεται η αναδημοσίευση των συγκεκριμένων αποτελεσμάτων χωρίς την έγγραφη άδεια του greekdragster.com ή χωρίς την αναφορά στο site μας. |
Execution & Transfer Time: 0,020 secs |
|