ΕΛΕΥΘΕΡΑ ΧΡΟΝΟΜΕΤΡΗΜΕΝΑ - FREE RUNS | Auto BT [2002] | POSITION | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | 1 |
ΜΠΑΡΜΠΑΡΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
26 |
TOYOTA CELICA GT4 |
L |
2004-10-30 |
14:09:00 | 1,104 | 1,879 | | 7,873 | 10,084 | 11,966 | 4,093 | 13,070 | 156,76 | 199,27 | 42,51 | 2 |
ΠΑΠΟΥΤΣΗΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ |
25 |
LANCIA INTEGRALLE 4x4 |
R |
2004-10-31 |
11:13:00 | 1,509 | 1,964 | | 7,890 | 10,080 | 11,966 | 4,076 | 13,475 | 154,59 | 199,57 | 44,98 | 3 |
ΝΕΦΡΑΙΜ ΚΥΡΙΑΚΗ |
31 |
MITSUBICHI EVO |
L |
2004-10-31 |
11:18:00 | 0,549 | 1,751 | | 8,130 | 10,617 | 12,719 | 4,589 | 13,268 | 135,82 | 177,90 | 42,08 | - |
ΝΕΦΡΑΙΜ ΚΥΡΙΑΚΗ |
31 |
MITSUBICHI EVO |
R |
2004-10-30 |
14:19:00 | 1,353 | 1,803 | | 8,252 | 10,739 | 12,837 | 4,585 | 14,190 | 135,92 | 179,08 | 43,16 | 4 |
ΑΛΕΞΙΟΥ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ |
28 |
|
L |
2004-10-30 |
14:10:00 | 0,854 | 2,323 | | 8,282 | 10,888 | 13,411 | 5,129 | 14,265 | 133,94 | 138,78 | 4,84 | 5 |
ΚΟΥΤΖΑΗΛΙΑΣ ΝΙΚΟΣ |
27 |
SUBARU IMPREZA WRX |
R |
2004-10-31 |
11:07:00 | 0,962 | 1,906 | | 8,732 | 11,361 | 13,636 | 4,904 | 14,598 | 129,37 | 163,88 | 34,51 | - |
ΚΟΥΤΖΑΗΛΙΑΣ ΝΙΚΟΣ |
27 |
SUBARU IMPREZA WRX |
L |
2004-10-30 |
14:35:00 | 1,078 | 2,039 | | 9,130 | 11,849 | 14,165 | 5,035 | 15,243 | 124,59 | 161,49 | 36,90 | - |
ΚΟΥΤΖΑΗΛΙΑΣ ΝΙΚΟΣ |
27 |
SUBARU IMPREZA WRX |
L |
2004-10-30 |
14:00:00 | 1,135 | 2,002 | | 9,101 | 11,834 | 14,166 | 5,065 | 15,301 | 124,41 | 160,53 | 36,12 | 6 |
ΛΙΟΥΔΑΚΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ |
29 |
SUBAROY IMPREZA 1,6 TURBO |
L |
2004-10-31 |
11:07:00 | 1,345 | 2,068 | | 9,902 | 13,163 | 15,939 | 6,037 | 17,284 | 112,67 | 136,02 | 23,35 | - |
ΛΙΟΥΔΑΚΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ |
29 |
SUBAROY IMPREZA 1,6 TURBO |
R |
2004-10-30 |
14:35:00 | 2,799 | 2,175 | | 10,371 | 13,554 | 16,268 | 5,897 | 19,067 | 109,07 | 138,51 | 29,44 | - |
ΛΙΟΥΔΑΚΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ |
29 |
SUBAROY IMPREZA 1,6 TURBO |
L |
2004-10-30 |
14:02:00 | 1,146 | 2,178 | | 10,579 | 13,842 | 16,630 | 6,051 | 17,776 | 106,29 | 134,94 | 28,65 | RED LIGHT |
ΠΑΠΟΥΤΣΗΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ |
25 |
LANCIA INTEGRALLE 4x4 |
R |
2004-10-30 |
14:08:00 | -0,268 | 1,789 | | 7,526 | 9,792 | 11,707 | 4,181 | 11,439 | 190,11 | 196,47 | 6,36 | |
ΠΡΟΚΡΙΜΑΤΙΚΑ - QUALIFICATION RUNS | Auto BT [2002] | POSITION | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | 1 |
ΠΑΠΟΥΤΣΗΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ |
25 |
LANCIA INTEGRALLE 4x4 |
L |
2004-10-30 |
15:27:00 | 1,146 | 1,865 | | 7,678 | 9,878 | 11,967 | 4,289 | 13,113 | 153,45 | 162,87 | 9,42 | 2 |
ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΟΠΟΥΛΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ |
30 |
VW GOLF RALLY 4x4 |
L |
2004-10-30 |
17:05:00 | 1,378 | 1,836 | | 7,961 | 10,295 | 12,280 | 4,319 | 13,658 | 145,73 | 187,98 | 42,25 | - |
ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΟΠΟΥΛΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ |
30 |
VW GOLF RALLY 4x4 |
L |
2004-10-30 |
15:26:00 | 1,266 | 1,894 | | 8,317 | 10,715 | 12,738 | 4,421 | 14,004 | 143,10 | 185,04 | 41,94 | 3 |
ΜΠΑΡΜΠΑΡΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
26 |
TOYOTA CELICA GT4 |
L |
2004-10-30 |
17:05:00 | 3,729 | 1,850 | | 8,247 | 10,791 | 12,871 | 4,624 | 16,600 | 131,15 | 183,82 | 52,67 | 4 |
ΚΟΥΤΖΑΗΛΙΑΣ ΝΙΚΟΣ |
27 |
SUBARU IMPREZA WRX |
R |
2004-10-30 |
17:05:00 | 1,824 | 1,972 | | 8,978 | 11,609 | 13,868 | 4,890 | 15,692 | 128,92 | 164,82 | 35,90 | 5 |
ΝΕΦΡΑΙΜ ΚΥΡΙΑΚΗ |
31 |
MITSUBICHI EVO |
L |
2004-10-30 |
15:32:00 | 0,526 | 2,201 | | 9,009 | 11,664 | 13,922 | 4,913 | 14,448 | 131,27 | 165,87 | 34,60 | - |
ΚΟΥΤΖΑΗΛΙΑΣ ΝΙΚΟΣ |
27 |
SUBARU IMPREZA WRX |
R |
2004-10-30 |
15:26:00 | 1,287 | 1,992 | | 9,127 | 11,884 | 14,212 | 5,085 | 15,499 | 122,98 | 160,92 | 37,94 | - |
ΝΕΦΡΑΙΜ ΚΥΡΙΑΚΗ |
31 |
MITSUBICHI EVO |
R |
2004-10-30 |
17:06:00 | 1,065 | 1,817 | | 9,247 | 12,229 | 14,724 | 5,477 | 15,789 | 107,92 | 152,84 | 44,92 | - |
ΜΠΑΡΜΠΑΡΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
26 |
TOYOTA CELICA GT4 |
R |
2004-10-30 |
15:32:00 | 1,035 | 1,727 | | 8,334 | 11,467 | 15,105 | 6,771 | 16,140 | 117,45 | 88,22 | -29,23 | 6 |
ΛΙΟΥΔΑΚΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ |
29 |
SUBAROY IMPREZA 1,6 TURBO |
R |
2004-10-30 |
17:05:00 | 2,622 | 2,084 | | 9,960 | 13,057 | 15,699 | 5,739 | 18,321 | 112,44 | 142,20 | 29,76 | - |
ΛΙΟΥΔΑΚΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ |
29 |
SUBAROY IMPREZA 1,6 TURBO |
R |
2004-10-30 |
15:27:00 | 1,603 | 2,136 | | 10,352 | 13,525 | 16,226 | 5,874 | 17,829 | 109,37 | 139,35 | 29,98 | |
ΠΡΟΗΜΙΤΕΛΙΚΟΙ - QUARTER FINALS | Auto BT [2002] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | WON |
ΠΑΠΟΥΤΣΗΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ |
25 |
LANCIA INTEGRALLE 4x4 |
L |
2004-10-31 |
12:16:00 | 1,015 | 1,958 | | 7,603 | 9,707 | 11,506 | 3,903 | 12,521 | 162,48 | 207,95 | 45,47 | LOST |
ΛΙΟΥΔΑΚΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ |
29 |
SUBAROY IMPREZA 1,6 TURBO |
R |
2004-10-31 |
12:16:00 | 1,105 | 2,201 | | 10,231 | 13,602 | 16,005 | 5,774 | 17,110 | 111,21 | 142,01 | 30,80 | WON |
ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΟΠΟΥΛΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ |
30 |
VW GOLF RALLY 4x4 |
L |
2004-10-31 |
12:18:00 | 0,846 | 1,895 | | 7,809 | 10,437 | 12,948 | 5,139 | 13,794 | 144,13 | 139,14 | -4,99 | LOST |
ΝΕΦΡΑΙΜ ΚΥΡΙΑΚΗ |
31 |
MITSUBICHI EVO |
R |
2004-10-31 |
12:18:00 | 0,571 | 1,842 | | 9,226 | 12,770 | 16,076 | 6,850 | 16,647 | 99,05 | 111,52 | 12,47 | WON |
ΜΠΑΡΜΠΑΡΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
26 |
TOYOTA CELICA GT4 |
L |
2004-10-31 |
12:19:00 | 1,101 | 1,799 | | 8,145 | 10,691 | 13,009 | 4,864 | 14,110 | 136,00 | 158,65 | 22,65 | LOST |
ΚΟΥΤΖΑΗΛΙΑΣ ΝΙΚΟΣ |
27 |
SUBARU IMPREZA WRX |
R |
2004-10-31 |
12:19:00 | 1,051 | 1,947 | | 8,933 | 11,598 | 13,897 | 4,964 | 14,948 | 128,40 | 162,22 | 33,82 | |
ΗΜΙΤΕΛΙΚΟΙ - SEMI FINALS | Auto BT [2002] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | WON |
ΜΠΑΡΜΠΑΡΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
26 |
TOYOTA CELICA GT4 |
R |
2004-10-31 |
13:50:00 | 0,619 | 2,183 | | 15,195 | 20,727 | 25,838 | 10,643 | 26,457 | 62,72 | 70,52 | 7,80 | RED LIGHT |
ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΟΠΟΥΛΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ |
30 |
VW GOLF RALLY 4x4 |
L |
2004-10-31 |
13:50:00 | 0,397 | 1,768 | | 8,746 | 12,387 | 16,359 | 7,613 | 16,756 | 109,62 | 85,51 | -24,11 | QUALIFIED |
ΠΑΠΟΥΤΣΗΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ |
25 |
LANCIA INTEGRALLE 4x4 |
L |
2004-10-31 |
13:51:00 | | | | | | | | | | | | |
ΤΕΛΙΚΟΙ - FINALS | Auto BT [2002] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | WON |
ΠΑΠΟΥΤΣΗΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ |
25 |
LANCIA INTEGRALLE 4x4 |
L |
2004-10-31 |
15:10:00 | 0,974 | 1,841 | | 7,355 | 9,457 | 11,263 | 3,908 | 12,237 | 163,34 | 207,30 | 43,96 | LOST |
ΜΠΑΡΜΠΑΡΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
26 |
TOYOTA CELICA GT4 |
R |
2004-10-31 |
15:10:00 | 1,043 | 1,728 | | 11,149 | 23,923 | 28,065 | 16,916 | 29,108 | 57,69 | 86,46 | 28,77 | |
ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΟ ΕΥΡΕΤΗΡΙΟ ΚΑΤΗΓΟΡΙΩΝ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ - BACK TO RACE CLASS INDEX | |
ΕΠΕΞΗΓΗΣΕΙΣ |
WON: Νικητής της κόντρας. |
QUALIFIED: Προκρίθηκε στον επόμενο γύρο χωρίς πέρασμα. |
LOST: Ηττημένος της κόντρας. |
ABANDONED RUN: Εγκατέλειψε (δεν τερμάτισε) στο πέρασμα. Στην περίπτωση κόντρας, αποκλείστηκε. |
RED LIGHT: Άκυρη εκκίνηση. |
DID NOT APPEAR: Δεν εμφανίστηκε στην κόντρα και αποκλείστηκε. |
TIMING ERROR: Λάθος χρονομέτρησης. Η επίδοση δεν ισχύει σαν προσωπικό ή άλλο ρεκόρ. |
INVALID RUN: Άκυρο Πέρασμα για λόγους διαφορετικούς από άκυρης εκκίνησης. |
|
REACTION: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος αντίδρασης του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
18T: Το καλύτερο 18άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
100T: Το καλύτερο 100άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200T: Το καλύτερο 200άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 200 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. |
300T: Το καλύτερο 300άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
400T: Το καλύτερο 400άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
400S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 400 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200T-400T: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος για τα 200 έως 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200S-400S: Η μεγαλύτερη διαφορά χιλιομέτρων ανάμεσα στα 200 και 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
|
Απαγορεύεται η αναδημοσίευση των συγκεκριμένων αποτελεσμάτων χωρίς την έγγραφη άδεια του greekdragster.com ή χωρίς την αναφορά στο site μας. |
Execution & Transfer Time: 0,012 secs |
|