ΕΛΕΥΘΕΡΑ ΧΡΟΝΟΜΕΤΡΗΜΕΝΑ - FREE RUNS | Auto BT [2002] | POSITION | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | 1 |
ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΟΠΟΥΛΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ |
23 |
VW GOLF RALLY 4x4 |
L |
2004-09-11 |
14:03:00 | 1,274 | 1,762 | | 7,459 | | 11,606 | 4,147 | 12,880 | 152,78 | 195,12 | 42,34 | 2 |
ΚΟΥΤΖΑΗΛΙΑΣ ΝΙΚΟΣ |
22 |
SUBARU IMPREZA WRX |
L |
2004-09-12 |
09:43:00 | 1,288 | 1,962 | 5,745 | 8,841 | | 13,865 | 5,024 | 15,153 | 128,43 | 162,65 | 34,22 | - |
ΚΟΥΤΖΑΗΛΙΑΣ ΝΙΚΟΣ |
22 |
SUBARU IMPREZA WRX |
R |
2004-09-11 |
13:55:00 | 1,328 | 2,035 | | 8,937 | | 14,096 | 5,159 | 15,424 | 123,21 | 157,59 | 34,38 | - |
ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΟΠΟΥΛΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ |
23 |
VW GOLF RALLY 4x4 |
L |
2004-09-12 |
09:50:00 | 3,698 | 1,977 | 5,545 | 8,590 | | 14,917 | 6,327 | 18,615 | 124,11 | 115,69 | -8,42 | 3 |
ΒΕΡΔΟΣ ΣΤΑΥΡΟΣ |
21 |
SEAT LEON CUPRA R |
R |
2004-09-12 |
09:43:00 | 0,938 | 2,710 | 6,883 | 10,194 | | 15,439 | 5,245 | 16,377 | 122,79 | 154,47 | 31,68 | - |
ΒΕΡΔΟΣ ΣΤΑΥΡΟΣ |
21 |
SEAT LEON CUPRA R |
R |
2004-09-11 |
13:56:00 | 1,122 | 2,680 | | 10,168 | | 15,485 | 5,317 | 16,607 | 123,26 | 148,87 | 25,61 | 4 |
ΛΙΟΥΔΑΚΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ |
20 |
SUBARU IMPREZA 1,6 TURBO |
R |
2004-09-12 |
09:44:00 | 1,472 | 2,132 | 6,350 | 9,869 | | 15,495 | 5,626 | 16,967 | 115,09 | 144,64 | 29,55 | - |
ΛΙΟΥΔΑΚΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ |
20 |
SUBARU IMPREZA 1,6 TURBO |
R |
2004-09-11 |
13:58:00 | 1,328 | 2,380 | | 10,474 | | 16,274 | 5,800 | 17,602 | 110,45 | 141,14 | 30,69 | |
ΠΡΟΚΡΙΜΑΤΙΚΑ - QUALIFICATION RUNS | Auto BT [2002] | POSITION | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | 1 |
ΠΑΠΟΥΤΣΗΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ |
19 |
LANCIA INTEGRALLE 4x4 |
L |
2004-09-12 |
11:09:00 | 0,660 | 1,674 | 4,691 | 7,233 | | 11,239 | 4,006 | 11,899 | 159,97 | 202,13 | 42,16 | - |
ΠΑΠΟΥΤΣΗΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ |
19 |
LANCIA INTEGRALLE 4x4 |
L |
2004-09-11 |
15:23:00 | 0,749 | 1,668 | | 7,325 | | 11,374 | 4,049 | 12,123 | 157,69 | 200,10 | 42,41 | 2 |
ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΟΠΟΥΛΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ |
23 |
VW GOLF RALLY 4x4 |
L |
2004-09-12 |
11:04:00 | 0,608 | 1,884 | 5,099 | 7,723 | | 11,931 | 4,208 | 12,539 | 151,17 | 192,66 | 41,49 | 3 |
ΜΠΑΡΜΠΑΡΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
35 |
TOYOTA CELICA GT4 |
R |
2004-09-12 |
11:10:00 | 2,865 | 1,870 | 5,235 | 7,876 | | 11,949 | 4,073 | 14,814 | 158,96 | 200,77 | 41,81 | - |
ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΟΠΟΥΛΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ |
23 |
VW GOLF RALLY 4x4 |
L |
2004-09-11 |
15:22:00 | 1,216 | 1,873 | | 7,820 | | 12,035 | 4,215 | 13,251 | 149,39 | 188,69 | 39,30 | - |
ΜΠΑΡΜΠΑΡΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
35 |
TOYOTA CELICA GT4 |
R |
2004-09-11 |
15:22:00 | 1,046 | 1,789 | | 8,129 | | 12,448 | 4,319 | 13,494 | 139,99 | 192,40 | 52,41 | 4 |
ΚΑΠΠΗΣ ΔΟΥΚΑΣ |
24 |
SIERRA COSWORTH |
R |
2004-09-12 |
11:09:00 | 0,884 | 2,111 | 5,653 | 8,530 | | 12,931 | 4,401 | 13,815 | 144,10 | 184,31 | 40,21 | 5 |
ΚΟΥΤΖΑΗΛΙΑΣ ΝΙΚΟΣ |
22 |
SUBARU IMPREZA WRX |
L |
2004-09-11 |
15:24:00 | 1,675 | 2,000 | | 8,907 | | 13,961 | 5,054 | 15,636 | 127,75 | 162,48 | 34,73 | - |
ΚΟΥΤΖΑΗΛΙΑΣ ΝΙΚΟΣ |
22 |
SUBARU IMPREZA WRX |
L |
2004-09-12 |
11:04:00 | 1,189 | 2,228 | 6,002 | 9,102 | | 14,126 | 5,024 | 15,315 | 129,54 | 161,44 | 31,90 | 6 |
ΒΕΡΔΟΣ ΣΤΑΥΡΟΣ |
21 |
SEAT LEON CUPRA R |
R |
2004-09-11 |
15:23:00 | 1,305 | 2,495 | | 9,764 | | 14,949 | 5,185 | 16,254 | | 156,65 | | - |
ΒΕΡΔΟΣ ΣΤΑΥΡΟΣ |
21 |
SEAT LEON CUPRA R |
R |
2004-09-12 |
11:04:00 | 1,168 | 2,466 | 6,509 | 9,818 | | 15,089 | 5,271 | 16,257 | 122,73 | 154,49 | 31,76 | 7 |
ΛΙΟΥΔΑΚΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ |
20 |
SUBARU IMPREZA 1,6 TURBO |
R |
2004-09-12 |
11:04:00 | 1,185 | 2,175 | 6,400 | 9,933 | | 15,611 | 5,678 | 16,796 | 114,22 | 143,17 | 28,95 | - |
ΛΙΟΥΔΑΚΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ |
20 |
SUBARU IMPREZA 1,6 TURBO |
R |
2004-09-11 |
15:24:00 | 1,991 | 2,214 | | 10,081 | | 15,886 | 5,805 | 17,877 | 112,81 | 140,08 | 27,27 | |
ΚΟΝΤΡΕΣ 16ΑΔΑΣ - 1ST ROUND ELIMINATION RUNS | Auto BT [2002] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | |
ΚΑΠΠΗΣ ΔΟΥΚΑΣ |
24 |
SIERRA COSWORTH |
L |
2004-09-12 |
13:21:00 | 1,030 | 2,301 | 6,031 | 8,875 | | 13,261 | 4,386 | 14,291 | 144,51 | 184,52 | 40,01 | |
ΚΟΥΤΖΑΗΛΙΑΣ ΝΙΚΟΣ |
22 |
SUBARU IMPREZA WRX |
R |
2004-09-12 |
13:21:00 | 1,158 | 1,886 | 5,528 | 8,612 | | 13,635 | 5,023 | 14,793 | 127,51 | 158,04 | 30,53 | |
ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΟΠΟΥΛΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ |
23 |
VW GOLF RALLY 4x4 |
L |
2004-09-12 |
13:23:00 | 1,255 | 1,828 | 5,113 | 7,801 | | 13,491 | 5,690 | 14,746 | 139,65 | 122,58 | -17,07 | |
ΛΙΟΥΔΑΚΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ |
20 |
SUBARU IMPREZA 1,6 TURBO |
R |
2004-09-12 |
13:23:00 | 1,098 | 2,103 | 6,352 | 9,895 | | 15,591 | 5,696 | 16,689 | 114,43 | 142,69 | 28,26 | |
ΜΠΑΡΜΠΑΡΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
35 |
TOYOTA CELICA GT4 |
R |
2004-09-12 |
13:24:00 | 0,794 | 1,765 | 5,201 | 8,206 | | 14,002 | 5,796 | 14,796 | 126,59 | 128,74 | 2,15 | |
ΒΕΡΔΟΣ ΣΤΑΥΡΟΣ |
21 |
SEAT LEON CUPRA R |
L |
2004-09-12 |
13:24:00 | 1,141 | 2,485 | 6,605 | 9,911 | | 15,157 | 5,246 | 16,298 | 122,47 | 155,51 | 33,04 | |
ΠΑΠΟΥΤΣΗΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ |
19 |
LANCIA INTEGRALLE 4x4 |
L |
2004-09-12 |
13:45:00 | | | | | | | | | | | | |
ΗΜΙΤΕΛΙΚΟΙ - SEMI FINALS | Auto BT [2002] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | |
ΠΑΠΟΥΤΣΗΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ |
19 |
LANCIA INTEGRALLE 4x4 |
R |
2004-09-12 |
15:10:00 | 0,706 | 1,741 | 4,819 | 7,394 | | 12,326 | 4,932 | 13,032 | 154,69 | 138,68 | -16,01 | |
ΚΑΠΠΗΣ ΔΟΥΚΑΣ |
24 |
SIERRA COSWORTH |
L |
2004-09-12 |
15:10:00 | 0,372 | 1,950 | 5,653 | 8,541 | | 12,973 | 4,432 | 13,345 | 141,90 | 182,69 | 40,79 | |
ΜΠΑΡΜΠΑΡΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
35 |
TOYOTA CELICA GT4 |
L |
2004-09-12 |
15:11:00 | 0,511 | 1,818 | 5,193 | 7,880 | | 12,004 | 4,124 | 12,515 | 155,25 | 197,41 | 42,16 | |
ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΟΠΟΥΛΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ |
23 |
VW GOLF RALLY 4x4 |
R |
2004-09-12 |
15:11:00 | 0,952 | 1,801 | 4,952 | 7,545 | | 11,735 | 4,190 | 12,687 | 152,08 | 192,38 | 40,30 | |
ΤΕΛΙΚΟΙ - FINALS | Auto BT [2002] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | |
ΠΑΠΟΥΤΣΗΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ |
19 |
LANCIA INTEGRALLE 4x4 |
L |
2004-09-12 |
16:12:00 | 0,715 | 1,690 | 5,331 | 10,328 | | 25,102 | 14,774 | 25,817 | 64,12 | 46,97 | -17,15 | |
ΜΠΑΡΜΠΑΡΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
35 |
TOYOTA CELICA GT4 |
R |
2004-09-12 |
16:12:00 | 0,428 | 1,747 | 5,374 | 10,099 | | 20,876 | 10,777 | 21,304 | 67,55 | 93,94 | 26,39 | |
ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΟ ΕΥΡΕΤΗΡΙΟ ΚΑΤΗΓΟΡΙΩΝ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ - BACK TO RACE CLASS INDEX | |
ΕΠΕΞΗΓΗΣΕΙΣ |
WON: Νικητής της κόντρας. |
QUALIFIED: Προκρίθηκε στον επόμενο γύρο χωρίς πέρασμα. |
LOST: Ηττημένος της κόντρας. |
ABANDONED RUN: Εγκατέλειψε (δεν τερμάτισε) στο πέρασμα. Στην περίπτωση κόντρας, αποκλείστηκε. |
RED LIGHT: Άκυρη εκκίνηση. |
DID NOT APPEAR: Δεν εμφανίστηκε στην κόντρα και αποκλείστηκε. |
TIMING ERROR: Λάθος χρονομέτρησης. Η επίδοση δεν ισχύει σαν προσωπικό ή άλλο ρεκόρ. |
INVALID RUN: Άκυρο Πέρασμα για λόγους διαφορετικούς από άκυρης εκκίνησης. |
|
REACTION: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος αντίδρασης του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
18T: Το καλύτερο 18άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
100T: Το καλύτερο 100άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200T: Το καλύτερο 200άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 200 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. |
300T: Το καλύτερο 300άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
400T: Το καλύτερο 400άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
400S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 400 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200T-400T: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος για τα 200 έως 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200S-400S: Η μεγαλύτερη διαφορά χιλιομέτρων ανάμεσα στα 200 και 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
|
Απαγορεύεται η αναδημοσίευση των συγκεκριμένων αποτελεσμάτων χωρίς την έγγραφη άδεια του greekdragster.com ή χωρίς την αναφορά στο site μας. |
Execution & Transfer Time: 0,013 secs |
|