ΕΛΕΥΘΕΡΑ ΧΡΟΝΟΜΕΤΡΗΜΕΝΑ - FREE RUNS | Auto BT [2002] | POSITION | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | 1 |
ΠΑΠΟΥΤΣΗΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ |
12 |
LANCIA INTEGRALLE 4x4 |
L |
2004-06-20 |
09:27:00 | 1,574 | 1,676 | | 7,119 | | 11,305 | 4,186 | 12,879 | 160,98 | 161,43 | 0,45 | 2 |
ΜΠΑΡΜΠΑΡΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
37 |
TOYOTA CELICA GT4 |
R |
2004-06-19 |
15:23:00 | 1,068 | 1,988 | | 8,128 | | 12,267 | 4,139 | 13,335 | 154,38 | 196,95 | 42,57 | 3 |
ΜΑΡΑΒΑΣ ΓΙΩΡΓΟΣ |
15 |
LANCIA INTEGRALLE 4x4 |
R |
2004-06-20 |
09:57:00 | 5,521 | 1,902 | | 8,114 | | 12,655 | 4,541 | 18,176 | 142,52 | 178,63 | 36,11 | - |
ΜΑΡΑΒΑΣ ΓΙΩΡΓΟΣ |
15 |
LANCIA INTEGRALLE 4x4 |
R |
2004-06-19 |
15:31:00 | 1,520 | 2,326 | | 9,123 | | 13,697 | 4,574 | 15,217 | 135,87 | 176,39 | 40,52 | 4 |
ΠΑΣΧΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
16 |
HONDA CIVIC 1,6 TURBO |
L |
2004-06-19 |
15:32:00 | 1,252 | 2,550 | | 9,185 | | 13,865 | 4,680 | 15,117 | 136,00 | 173,07 | 37,07 | - |
ΠΑΣΧΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
16 |
HONDA CIVIC 1,6 TURBO |
R |
2004-06-20 |
09:22:00 | 2,493 | 2,400 | | 9,171 | | 13,990 | 4,819 | 16,483 | 134,68 | 169,30 | 34,62 | - |
ΠΑΣΧΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
16 |
HONDA CIVIC 1,6 TURBO |
R |
2004-06-19 |
15:15:00 | 1,182 | 2,567 | | 9,495 | | 14,202 | 4,707 | 15,384 | 137,66 | 172,98 | 35,32 | 5 |
ΚΟΥΤΖΑΗΛΙΑΣ ΝΙΚΟΣ |
14 |
SUBARU IMPREZA WRX |
R |
2004-06-20 |
09:19:00 | 2,497 | 2,040 | | 9,114 | | 14,448 | 5,334 | 16,945 | 118,00 | 153,35 | 35,35 | 6 |
ΒΕΝΤΟΥΡΗΣ ΑΝΔΡΕΑΣ |
19 |
FORD ESCORT 1,4 TURBO |
R |
2004-06-19 |
15:45:00 | 0,899 | 2,710 | | 10,135 | | 15,091 | 4,956 | 15,990 | 125,04 | 165,60 | 40,56 | - |
ΚΟΥΤΖΑΗΛΙΑΣ ΝΙΚΟΣ |
14 |
SUBARU IMPREZA WRX |
L |
2004-06-19 |
15:18:00 | 1,022 | 2,547 | | 9,947 | | 15,107 | 5,160 | 16,129 | 123,86 | 155,28 | 31,42 | - |
ΒΕΝΤΟΥΡΗΣ ΑΝΔΡΕΑΣ |
19 |
FORD ESCORT 1,4 TURBO |
L |
2004-06-20 |
09:22:00 | 0,953 | 3,108 | | 10,443 | | 15,273 | 4,830 | 16,226 | 132,11 | 168,35 | 36,24 | 7 |
ΛΙΟΥΔΑΚΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ |
17 |
SUBAROY IMPREZA 1,6 TURBO |
L |
2004-06-19 |
15:19:00 | 1,028 | 2,224 | | 10,040 | | 15,807 | 5,767 | 16,835 | 112,56 | 140,61 | 28,05 | - |
ΛΙΟΥΔΑΚΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ |
17 |
SUBAROY IMPREZA 1,6 TURBO |
L |
2004-06-20 |
09:19:00 | 1,250 | 2,346 | | 10,418 | | 16,200 | 5,782 | 17,450 | 111,72 | 140,86 | 29,14 | RED LIGHT |
ΠΑΠΟΥΤΣΗΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ |
12 |
LANCIA INTEGRALLE 4x4 |
L |
2004-06-19 |
15:20:00 | 0,505 | 1,959 | | 7,543 | | 11,551 | 4,008 | 12,056 | 159,01 | 201,65 | 42,64 | |
ΠΡΟΚΡΙΜΑΤΙΚΑ - QUALIFICATION RUNS | Auto BT [2002] | POSITION | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | 1 |
ΠΑΠΟΥΤΣΗΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ |
12 |
LANCIA INTEGRALLE 4x4 |
R |
2004-06-19 |
17:04:00 | 0,998 | 1,757 | | 7,415 | | 11,441 | 4,026 | 12,439 | 159,41 | 201,28 | 41,87 | 2 |
ΜΠΑΡΜΠΑΡΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
37 |
TOYOTA CELICA GT4 |
L |
2004-06-20 |
11:01:00 | 1,155 | 1,813 | | 7,653 | | 11,748 | 4,095 | 12,903 | 160,29 | 198,51 | 38,22 | - |
ΜΠΑΡΜΠΑΡΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
37 |
TOYOTA CELICA GT4 |
R |
2004-06-19 |
17:04:00 | 1,061 | 1,829 | | 8,192 | | 12,488 | 4,296 | 13,549 | 155,70 | 178,15 | 22,45 | 3 |
ΜΑΡΑΒΑΣ ΓΙΩΡΓΟΣ |
15 |
LANCIA INTEGRALLE 4x4 |
R |
2004-06-19 |
17:11:00 | 1,692 | 2,221 | | 8,940 | | 13,388 | 4,448 | 15,080 | 141,96 | 181,65 | 39,69 | 4 |
ΠΑΣΧΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
16 |
HONDA CIVIC 1,6 TURBO |
R |
2004-06-20 |
11:02:00 | 1,352 | 2,424 | | 9,102 | | 13,903 | 4,801 | 15,255 | 135,70 | 169,48 | 33,78 | 5 |
ΒΕΝΤΟΥΡΗΣ ΑΝΔΡΕΑΣ |
19 |
FORD ESCORT 1,4 TURBO |
L |
2004-06-19 |
17:04:00 | 1,021 | 2,508 | | 9,353 | | 14,081 | 4,728 | 15,102 | 134,03 | 170,34 | 36,31 | 6 |
ΚΟΥΤΖΑΗΛΙΑΣ ΝΙΚΟΣ |
14 |
SUBARU IMPREZA WRX |
L |
2004-06-19 |
17:04:00 | 1,405 | 2,094 | | 9,003 | | 14,131 | 5,128 | 15,536 | 125,78 | 157,09 | 31,31 | - |
ΒΕΝΤΟΥΡΗΣ ΑΝΔΡΕΑΣ |
19 |
FORD ESCORT 1,4 TURBO |
L |
2004-06-20 |
11:02:00 | 0,826 | 2,535 | | 9,598 | | 14,390 | 4,792 | 15,216 | 134,22 | 169,70 | 35,48 | - |
ΠΑΣΧΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
16 |
HONDA CIVIC 1,6 TURBO |
R |
2004-06-19 |
17:03:00 | 1,052 | 2,536 | | 9,435 | | 14,439 | 5,004 | 15,491 | 130,15 | 161,76 | 31,61 | - |
ΚΟΥΤΖΑΗΛΙΑΣ ΝΙΚΟΣ |
14 |
SUBARU IMPREZA WRX |
L |
2004-06-20 |
10:59:00 | 1,263 | 2,203 | | 9,201 | | 14,459 | 5,258 | 15,722 | 124,09 | 155,17 | 31,08 | - |
ΜΑΡΑΒΑΣ ΓΙΩΡΓΟΣ |
15 |
LANCIA INTEGRALLE 4x4 |
R |
2004-06-20 |
11:01:00 | 7,828 | 2,168 | | 9,384 | | 14,583 | 5,199 | 22,411 | 127,13 | 137,41 | 10,28 | 7 |
ΛΙΟΥΔΑΚΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ |
17 |
SUBAROY IMPREZA 1,6 TURBO |
L |
2004-06-19 |
17:05:00 | 1,116 | 2,384 | | 10,339 | | 16,081 | 5,742 | 17,197 | 112,44 | 141,48 | 29,04 | - |
ΛΙΟΥΔΑΚΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ |
17 |
SUBAROY IMPREZA 1,6 TURBO |
L |
2004-06-20 |
11:00:00 | 1,243 | 2,295 | | 10,332 | | 16,108 | 5,776 | 17,351 | 112,20 | 141,59 | 29,39 | |
ΚΟΝΤΡΕΣ 16ΑΔΑΣ - 1ST ROUND ELIMINATION RUNS | Auto BT [2002] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | |
ΒΕΝΤΟΥΡΗΣ ΑΝΔΡΕΑΣ |
19 |
FORD ESCORT 1,4 TURBO |
L |
2004-06-20 |
12:16:00 | 0,676 | 2,438 | | 9,288 | | 14,045 | 4,757 | 14,721 | 134,52 | 167,52 | 33,00 | |
ΠΑΣΧΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
16 |
HONDA CIVIC 1,6 TURBO |
R |
2004-06-20 |
12:16:00 | 1,028 | 2,700 | | 9,563 | | 14,419 | 4,856 | 15,447 | 132,05 | 168,72 | 36,67 | |
ΜΠΑΡΜΠΑΡΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
37 |
TOYOTA CELICA GT4 |
R |
2004-06-20 |
12:17:00 | 1,040 | 2,183 | | 8,283 | | 12,577 | 4,294 | 13,617 | 154,76 | 182,49 | 27,73 | |
ΛΙΟΥΔΑΚΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ |
17 |
SUBAROY IMPREZA 1,6 TURBO |
L |
2004-06-20 |
12:17:00 | 0,752 | 2,403 | | 11,142 | | 17,170 | 6,028 | 17,922 | 105,63 | 135,69 | 30,06 | |
ΜΑΡΑΒΑΣ ΓΙΩΡΓΟΣ |
15 |
LANCIA INTEGRALLE 4x4 |
R |
2004-06-20 |
12:18:00 | 1,205 | 1,925 | | 8,289 | | 12,809 | 4,520 | 14,014 | 140,49 | 179,15 | 38,66 | |
ΚΟΥΤΖΑΗΛΙΑΣ ΝΙΚΟΣ |
14 |
SUBARU IMPREZA WRX |
L |
2004-06-20 |
12:18:00 | 0,321 | 2,336 | | 9,641 | | 14,995 | 5,354 | 15,316 | 121,67 | 146,99 | 25,32 | |
ΠΑΠΟΥΤΣΗΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ |
12 |
LANCIA INTEGRALLE 4x4 |
L |
2004-06-20 |
12:20:00 | | | | | | | | | | | | |
ΗΜΙΤΕΛΙΚΟΙ - SEMI FINALS | Auto BT [2002] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | |
ΜΠΑΡΜΠΑΡΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
37 |
TOYOTA CELICA GT4 |
R |
2004-06-20 |
12:43:00 | 0,963 | 1,666 | | 7,486 | | 11,596 | 4,110 | 12,559 | 159,18 | 198,11 | 38,93 | |
ΜΑΡΑΒΑΣ ΓΙΩΡΓΟΣ |
15 |
LANCIA INTEGRALLE 4x4 |
L |
2004-06-20 |
12:43:00 | 0,970 | 2,034 | | 8,481 | | 13,065 | 4,584 | 14,035 | 143,32 | 161,91 | 18,59 | |
ΒΕΝΤΟΥΡΗΣ ΑΝΔΡΕΑΣ |
19 |
FORD ESCORT 1,4 TURBO |
L |
2004-06-20 |
12:45:00 | 1,165 | 3,344 | | 12,992 | | 20,139 | 7,147 | 21,304 | 96,02 | 122,15 | 26,13 | |
ΠΑΠΟΥΤΣΗΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ |
12 |
LANCIA INTEGRALLE 4x4 |
R |
2004-06-20 |
12:45:00 | | | | | | | | | | | | |
ΤΕΛΙΚΟΙ - FINALS | Auto BT [2002] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | |
ΜΠΑΡΜΠΑΡΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
37 |
TOYOTA CELICA GT4 |
R |
2004-06-20 |
14:59:00 | 1,286 | 1,845 | | 7,736 | | 11,905 | 4,169 | 13,191 | 156,17 | 195,06 | 38,89 | |
ΒΕΝΤΟΥΡΗΣ ΑΝΔΡΕΑΣ |
19 |
FORD ESCORT 1,4 TURBO |
L |
2004-06-20 |
14:59:00 | 0,869 | 2,788 | | 10,020 | | 15,097 | 5,077 | 15,966 | 128,11 | 156,21 | 28,10 | |
ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΟ ΕΥΡΕΤΗΡΙΟ ΚΑΤΗΓΟΡΙΩΝ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ - BACK TO RACE CLASS INDEX | |
ΕΠΕΞΗΓΗΣΕΙΣ |
WON: Νικητής της κόντρας. |
QUALIFIED: Προκρίθηκε στον επόμενο γύρο χωρίς πέρασμα. |
LOST: Ηττημένος της κόντρας. |
ABANDONED RUN: Εγκατέλειψε (δεν τερμάτισε) στο πέρασμα. Στην περίπτωση κόντρας, αποκλείστηκε. |
RED LIGHT: Άκυρη εκκίνηση. |
DID NOT APPEAR: Δεν εμφανίστηκε στην κόντρα και αποκλείστηκε. |
TIMING ERROR: Λάθος χρονομέτρησης. Η επίδοση δεν ισχύει σαν προσωπικό ή άλλο ρεκόρ. |
INVALID RUN: Άκυρο Πέρασμα για λόγους διαφορετικούς από άκυρης εκκίνησης. |
|
REACTION: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος αντίδρασης του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
18T: Το καλύτερο 18άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
100T: Το καλύτερο 100άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200T: Το καλύτερο 200άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 200 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. |
300T: Το καλύτερο 300άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
400T: Το καλύτερο 400άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
400S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 400 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200T-400T: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος για τα 200 έως 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200S-400S: Η μεγαλύτερη διαφορά χιλιομέτρων ανάμεσα στα 200 και 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
|
Απαγορεύεται η αναδημοσίευση των συγκεκριμένων αποτελεσμάτων χωρίς την έγγραφη άδεια του greekdragster.com ή χωρίς την αναφορά στο site μας. |
Execution & Transfer Time: 0,015 secs |
|