ΕΛΕΥΘΕΡΑ ΧΡΟΝΟΜΕΤΡΗΜΕΝΑ - FREE RUNS | Auto BT [2002] | POSITION | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | 1 |
ΧΑΤΖΑΡΑΣ ΓΙΩΡΓΟΣ |
38 |
MITSUBISHI EVO VI |
R |
2004-05-22 |
14:04:09 | 1,316 | 1,927 | 4,985 | 7,436 | 9,475 | 11,286 | 3,850 | 12,602 | | 211,94 | | 2 |
ΜΠΑΡΜΠΑΡΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
32 |
TOYOTA CELICA GT4 |
L |
2004-05-23 |
11:48:08 | 9,999 | 1,847 | 5,037 | 7,660 | 9,773 | 11,713 | 4,053 | 21,712 | | 197,55 | | - |
ΜΠΑΡΜΠΑΡΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
32 |
TOYOTA CELICA GT4 |
L |
2004-05-22 |
14:05:02 | 5,084 | 1,876 | 5,204 | 7,775 | 9,969 | 11,904 | 4,129 | 16,988 | | 197,23 | | 3 |
ΣΤΑΥΡΙΑΝΟΣ ΣΩΤΗΡΗΣ |
35 |
MAZDA RX7 |
R |
2004-05-23 |
11:48:08 | 1,026 | 2,136 | 5,520 | 8,087 | 10,170 | 12,010 | 3,923 | 13,036 | | 207,01 | | - |
ΣΤΑΥΡΙΑΝΟΣ ΣΩΤΗΡΗΣ |
35 |
MAZDA RX7 |
R |
2004-05-22 |
13:58:35 | 1,552 | 2,338 | 5,883 | 8,476 | 10,575 | 12,401 | 3,925 | 13,953 | | 209,93 | | 4 |
ΠΑΛΑΙΟΔΗΜΟΣ ΛΕΥΤΕΡΗΣ |
33 |
MITSUBISHI EVO VI |
R |
2004-05-22 |
14:02:50 | 1,554 | 1,998 | 5,531 | 8,376 | 10,720 | 12,915 | 4,539 | 14,469 | | 163,76 | | - |
ΠΑΛΑΙΟΔΗΜΟΣ ΛΕΥΤΕΡΗΣ |
33 |
MITSUBISHI EVO VI |
L |
2004-05-23 |
11:46:04 | 3,771 | 2,580 | 6,349 | 9,095 | 11,338 | 13,296 | 4,201 | 17,067 | | 191,59 | | 5 |
ΖΑΜΠΑΘΑΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ |
27 |
FORD SIERRA COSWORTH 4WD |
R |
2004-05-23 |
11:47:02 | 1,984 | 1,977 | 5,643 | 8,693 | 11,229 | 13,553 | 4,860 | 15,537 | | 163,36 | | 6 |
ΠΑΝΑΓΙΩΤΟΠΟΥΛΟΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ |
34 |
FORD SIERRA COSSWORTH 2WD |
L |
2004-05-23 |
11:45:07 | 1,186 | 2,313 | 5,935 | 8,895 | 11,337 | 13,557 | 4,662 | 14,743 | | 172,09 | | 7 |
ΚΟΛΙΝΤΖΑΣ ΓΙΩΡΓΟΣ |
28 |
FORS SIERRA COSWORTH |
R |
2004-05-22 |
14:05:02 | 1,028 | 2,652 | 6,671 | 9,449 | 11,649 | 13,647 | 4,198 | 14,675 | | 192,50 | | 8 |
ΧΑΡΙΛΑΟΥ ΝΙΚΟΛΑΟΣ |
37 |
FORD SIERRA COSWORTH |
L |
2004-05-22 |
14:04:09 | 0,708 | 2,376 | 6,195 | 9,131 | 11,651 | 13,919 | 4,788 | 14,627 | | 168,68 | | - |
ΖΑΜΠΑΘΑΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ |
27 |
FORD SIERRA COSWORTH 4WD |
L |
2004-05-22 |
14:02:50 | 1,548 | 2,228 | 6,111 | 9,199 | 11,703 | 13,955 | 4,756 | 15,503 | | 170,25 | | 9 |
ΤΣΑΟΥΣΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ |
36 |
SEAT LEON 1.8T |
R |
2004-05-22 |
14:01:14 | 1,489 | 2,531 | 6,505 | 9,472 | 11,912 | 14,079 | 4,607 | 15,568 | | 176,80 | | 10 |
ΔΑΡΑΒΙΓΚΑΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ |
26 |
LANCIA DELTA INTREGRALE |
R |
2004-05-22 |
14:14:10 | 2,508 | 2,011 | 5,637 | 8,928 | 11,656 | 14,084 | 5,156 | 16,592 | | 156,43 | | 11 |
ΚΟΥΤΖΑΗΛΙΑΣ ΝΙΚΟΣ |
29 |
SUBARU IMPREZA WRX PRODRIVE |
L |
2004-05-22 |
13:57:13 | 5,153 | 2,061 | 5,904 | 9,090 | 11,757 | 14,143 | 5,053 | 19,296 | | 160,42 | | - |
ΠΑΝΑΓΙΩΤΟΠΟΥΛΟΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ |
34 |
FORD SIERRA COSSWORTH 2WD |
L |
2004-05-22 |
14:00:25 | 1,570 | 2,351 | 6,055 | 9,229 | 11,898 | 14,343 | 5,114 | 15,913 | | 150,91 | | 12 |
ΜΑΝΙΟΥΔΑΚΗΣ ΚΩΣΤΑΣ |
31 |
HONDA INTEGRA TYPE R |
R |
2004-05-22 |
13:57:13 | 2,928 | 2,627 | 7,038 | 10,289 | 12,851 | 15,185 | 4,896 | 18,113 | | 165,50 | | - |
ΚΟΥΤΖΑΗΛΙΑΣ ΝΙΚΟΣ |
29 |
SUBARU IMPREZA WRX PRODRIVE |
R |
2004-05-23 |
11:45:07 | 1,931 | 2,517 | 7,039 | 10,279 | 12,931 | 15,343 | 5,064 | 17,274 | | 155,33 | | 13 |
ΓΕΩΡΓΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΑΝΤΩΝΗΣ |
25 |
AUDI |
L |
2004-05-22 |
14:01:14 | 1,471 | 2,523 | 6,927 | 10,313 | 13,075 | 15,482 | 5,169 | 16,953 | | 159,19 | | - |
ΓΕΩΡΓΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΑΝΤΩΝΗΣ |
25 |
AUDI |
L |
2004-05-23 |
11:47:02 | 1,683 | 2,756 | 7,103 | 10,466 | 13,219 | 15,631 | 5,165 | 17,314 | | 158,95 | | 14 |
ΛΙΟΥΔΑΚΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ |
30 |
SUBARU IMPREZA 1.6 TURBO S |
R |
2004-05-22 |
14:00:25 | 1,389 | 2,191 | 6,552 | | 13,231 | 15,939 | | 17,328 | | 142,07 | | - |
ΛΙΟΥΔΑΚΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ |
30 |
SUBARU IMPREZA 1.6 TURBO S |
R |
2004-05-23 |
11:46:04 | 1,432 | 2,282 | 6,707 | 10,355 | 13,360 | 16,080 | 5,725 | 17,512 | | 141,33 | | RED LIGHT |
ΧΑΡΙΛΑΟΥ ΝΙΚΟΛΑΟΣ |
37 |
FORD SIERRA COSWORTH |
L |
2004-05-23 |
11:48:56 | 0,485 | 2,617 | 6,527 | 9,482 | 11,888 | 14,048 | 4,566 | 14,533 | | 173,24 | | |
ΠΡΟΚΡΙΜΑΤΙΚΑ - QUALIFICATION RUNS | Auto BT [2002] | POSITION | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | 1 |
ΧΑΤΖΑΡΑΣ ΓΙΩΡΓΟΣ |
38 |
MITSUBISHI EVO VI |
L |
2004-05-22 |
15:56:43 | 2,907 | 1,864 | 4,786 | 7,197 | 9,209 | 10,989 | 3,792 | 13,896 | | 212,00 | | 2 |
ΜΠΑΡΜΠΑΡΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
32 |
TOYOTA CELICA GT4 |
L |
2004-05-22 |
16:00:46 | 2,191 | 1,818 | 5,006 | 7,590 | 9,669 | 11,576 | 3,986 | 13,767 | | 200,04 | | 3 |
ΣΤΑΥΡΙΑΝΟΣ ΣΩΤΗΡΗΣ |
35 |
MAZDA RX7 |
L |
2004-05-22 |
15:50:16 | 7,734 | 2,088 | 5,375 | 7,893 | 9,971 | 11,798 | 3,905 | 19,532 | | 209,08 | | 4 |
ΠΑΛΑΙΟΔΗΜΟΣ ΛΕΥΤΕΡΗΣ |
33 |
MITSUBISHI EVO VI |
L |
2004-05-22 |
17:04:11 | 3,055 | 1,950 | 5,451 | 8,121 | 10,285 | 12,201 | 4,080 | 15,256 | | 193,93 | | - |
ΠΑΛΑΙΟΔΗΜΟΣ ΛΕΥΤΕΡΗΣ |
33 |
MITSUBISHI EVO VI |
R |
2004-05-22 |
15:56:43 | 7,390 | 1,899 | 5,561 | 8,422 | | 12,908 | 4,486 | 20,298 | | 174,73 | | 5 |
ΖΑΜΠΑΘΑΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ |
27 |
FORD SIERRA COSWORTH 4WD |
R |
2004-05-22 |
15:58:11 | 1,342 | 1,979 | 5,571 | 8,572 | 11,003 | 13,205 | 4,633 | 14,547 | | 174,90 | | 6 |
ΔΑΡΑΒΙΓΚΑΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ |
26 |
LANCIA DELTA INTREGRALE |
R |
2004-05-22 |
15:48:31 | 1,195 | 1,965 | 5,495 | 8,479 | 10,985 | 13,240 | 4,761 | 14,435 | | 168,64 | | 7 |
ΠΑΝΑΓΙΩΤΟΠΟΥΛΟΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ |
34 |
FORD SIERRA COSSWORTH 2WD |
L |
2004-05-22 |
15:48:31 | 1,510 | 2,319 | 5,962 | 8,844 | 11,219 | 13,350 | 4,506 | 14,860 | | 178,31 | | 8 |
ΚΟΛΙΝΤΖΑΣ ΓΙΩΡΓΟΣ |
28 |
FORS SIERRA COSWORTH |
L |
2004-05-22 |
17:06:31 | 1,924 | 2,503 | 6,132 | 9,060 | 11,369 | 13,384 | 4,324 | 15,308 | | 189,80 | | - |
ΠΑΝΑΓΙΩΤΟΠΟΥΛΟΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ |
34 |
FORD SIERRA COSSWORTH 2WD |
L |
2004-05-22 |
17:03:15 | 1,055 | 2,274 | 5,927 | 8,910 | 11,356 | 13,558 | 4,648 | 14,613 | | 172,70 | | 9 |
ΧΑΡΙΛΑΟΥ ΝΙΚΟΛΑΟΣ |
37 |
FORD SIERRA COSWORTH |
L |
2004-05-22 |
17:05:12 | 0,563 | 2,437 | 6,246 | 9,187 | 11,611 | 13,740 | 4,553 | 14,303 | | 180,47 | | - |
ΧΑΡΙΛΑΟΥ ΝΙΚΟΛΑΟΣ |
37 |
FORD SIERRA COSWORTH |
L |
2004-05-22 |
15:58:53 | 0,618 | 2,395 | 6,334 | 9,300 | 11,759 | 13,949 | 4,649 | 14,567 | | 171,53 | | 10 |
ΤΣΑΟΥΣΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ |
36 |
SEAT LEON 1.8T |
R |
2004-05-22 |
16:00:46 | 1,396 | 2,566 | 6,533 | 9,502 | 11,942 | 14,116 | 4,614 | 15,512 | | 175,95 | | - |
ΤΣΑΟΥΣΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ |
36 |
SEAT LEON 1.8T |
R |
2004-05-22 |
17:07:43 | 1,183 | 2,518 | 6,711 | 9,861 | 12,352 | 14,562 | 4,701 | 15,745 | | 173,48 | | 11 |
ΜΑΝΙΟΥΔΑΚΗΣ ΚΩΣΤΑΣ |
31 |
HONDA INTEGRA TYPE R |
R |
2004-05-22 |
15:50:16 | 5,881 | 2,778 | 6,956 | 10,051 | 12,477 | 14,655 | 4,604 | 20,536 | | 178,18 | | 12 |
ΚΟΥΤΖΑΗΛΙΑΣ ΝΙΚΟΣ |
29 |
SUBARU IMPREZA WRX PRODRIVE |
R |
2004-05-22 |
17:03:15 | 2,060 | 2,289 | 6,415 | 9,722 | 12,442 | 14,912 | 5,190 | 16,972 | | 156,73 | | - |
ΚΟΥΤΖΑΗΛΙΑΣ ΝΙΚΟΣ |
29 |
SUBARU IMPREZA WRX PRODRIVE |
R |
2004-05-22 |
15:49:26 | 1,404 | 2,232 | 6,795 | | 12,924 | 15,361 | | 16,765 | | 157,75 | | 13 |
ΛΙΟΥΔΑΚΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ |
30 |
SUBARU IMPREZA 1.6 TURBO S |
L |
2004-05-22 |
15:49:26 | 1,995 | 2,186 | 6,426 | 9,952 | 12,901 | 15,552 | 5,600 | 17,547 | | 147,08 | | - |
ΛΙΟΥΔΑΚΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ |
30 |
SUBARU IMPREZA 1.6 TURBO S |
R |
2004-05-22 |
17:04:11 | 2,074 | 2,216 | 6,499 | 10,052 | 13,013 | 15,680 | 5,628 | 17,754 | | 144,09 | | 14 |
ΓΕΩΡΓΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΑΝΤΩΝΗΣ |
25 |
AUDI |
L |
2004-05-22 |
15:58:11 | 1,920 | 2,618 | 7,232 | 10,596 | 13,351 | 15,752 | 5,156 | 17,672 | | 159,71 | | |
ΚΟΝΤΡΕΣ 16ΑΔΑΣ - 1ST ROUND ELIMINATION RUNS | Auto BT [2002] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | |
ΓΕΩΡΓΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΑΝΤΩΝΗΣ |
25 |
AUDI |
L |
2004-05-23 |
12:46:41 | 0,724 | 2,984 | 7,434 | | 13,528 | 15,947 | | 16,671 | | 158,33 | | |
ΧΑΤΖΑΡΑΣ ΓΙΩΡΓΟΣ |
38 |
MITSUBISHI EVO VI |
R |
2004-05-23 |
12:46:41 | 0,930 | 1,934 | 5,509 | 8,532 | 11,053 | 13,520 | 4,988 | 14,450 | | 149,27 | | |
ΠΑΛΑΙΟΔΗΜΟΣ ΛΕΥΤΕΡΗΣ |
33 |
MITSUBISHI EVO VI |
L |
2004-05-23 |
12:48:30 | 1,861 | 1,841 | 5,026 | 7,672 | 10,028 | 12,162 | 4,490 | 14,023 | | 182,77 | | |
ΜΑΝΙΟΥΔΑΚΗΣ ΚΩΣΤΑΣ |
31 |
HONDA INTEGRA TYPE R |
R |
2004-05-23 |
12:48:30 | 0,827 | 2,632 | 7,937 | 15,753 | 23,982 | 31,160 | 15,407 | 31,987 | | 58,22 | | |
ΤΣΑΟΥΣΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ |
36 |
SEAT LEON 1.8T |
L |
2004-05-23 |
12:49:40 | | | | | | | | | | | | |
ΖΑΜΠΑΘΑΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ |
27 |
FORD SIERRA COSWORTH 4WD |
R |
2004-05-23 |
12:49:40 | 3,654 | 2,123 | 6,270 | 9,641 | 12,509 | 14,996 | 5,355 | 18,650 | | 155,33 | | |
ΜΠΑΡΜΠΑΡΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
32 |
TOYOTA CELICA GT4 |
L |
2004-05-23 |
12:50:49 | 1,313 | 1,952 | 5,278 | 7,950 | | 12,470 | 4,520 | 13,783 | | 151,85 | | |
ΛΙΟΥΔΑΚΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ |
30 |
SUBARU IMPREZA 1.6 TURBO S |
R |
2004-05-23 |
12:50:49 | 0,933 | 2,256 | 6,593 | 10,189 | 13,187 | 15,905 | 5,716 | 16,838 | | 141,27 | | |
ΠΑΝΑΓΙΩΤΟΠΟΥΛΟΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ |
34 |
FORD SIERRA COSSWORTH 2WD |
L |
2004-05-23 |
12:51:53 | 2,158 | 2,530 | 6,256 | | 12,101 | 14,937 | | 17,095 | | 124,79 | | |
ΚΟΛΙΝΤΖΑΣ ΓΙΩΡΓΟΣ |
28 |
FORS SIERRA COSWORTH |
R |
2004-05-23 |
12:51:53 | | | | | | | | | | | | |
ΣΤΑΥΡΙΑΝΟΣ ΣΩΤΗΡΗΣ |
35 |
MAZDA RX7 |
L |
2004-05-23 |
12:52:48 | 1,299 | 2,424 | 6,158 | 8,855 | 11,149 | 13,214 | 4,359 | 14,513 | | 171,25 | | |
ΚΟΥΤΖΑΗΛΙΑΣ ΝΙΚΟΣ |
29 |
SUBARU IMPREZA WRX PRODRIVE |
R |
2004-05-23 |
12:52:48 | 1,168 | 2,042 | 5,995 | 9,258 | 11,947 | 14,328 | 5,070 | 15,496 | | 158,50 | | |
ΧΑΡΙΛΑΟΥ ΝΙΚΟΛΑΟΣ |
37 |
FORD SIERRA COSWORTH |
L |
2004-05-23 |
12:53:42 | 1,203 | 2,364 | 6,098 | 9,035 | 11,448 | 13,612 | 4,577 | 14,815 | | 175,27 | | |
ΔΑΡΑΒΙΓΚΑΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ |
26 |
LANCIA DELTA INTREGRALE |
R |
2004-05-23 |
12:53:42 | 1,020 | 1,917 | 5,464 | 8,554 | 11,162 | 13,556 | 5,002 | 14,576 | | 157,27 | | |
ΠΡΟΗΜΙΤΕΛΙΚΟΙ - QUARTER FINALS | Auto BT [2002] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | |
ΧΑΤΖΑΡΑΣ ΓΙΩΡΓΟΣ |
38 |
MITSUBISHI EVO VI |
R |
2004-05-23 |
13:52:07 | 2,284 | 3,086 | 8,284 | 11,870 | 15,090 | 18,164 | 6,294 | 20,448 | | 122,76 | | |
ΖΑΜΠΑΘΑΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ |
27 |
FORD SIERRA COSWORTH 4WD |
L |
2004-05-23 |
13:53:54 | 0,717 | 1,986 | 5,680 | 8,625 | 11,062 | 13,241 | 4,616 | 13,958 | | 175,19 | | |
ΠΑΛΑΙΟΔΗΜΟΣ ΛΕΥΤΕΡΗΣ |
33 |
MITSUBISHI EVO VI |
R |
2004-05-23 |
13:53:54 | 1,257 | 1,800 | 5,055 | 7,664 | 9,900 | 11,866 | 4,202 | 13,123 | | 194,76 | | |
ΜΠΑΡΜΠΑΡΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
32 |
TOYOTA CELICA GT4 |
L |
2004-05-23 |
13:54:46 | 0,895 | 1,727 | 4,880 | 7,488 | 9,573 | 11,513 | 4,025 | 12,408 | | 197,44 | | |
ΠΑΝΑΓΙΩΤΟΠΟΥΛΟΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ |
34 |
FORD SIERRA COSSWORTH 2WD |
R |
2004-05-23 |
13:54:46 | 1,107 | 2,213 | 5,683 | 8,529 | 10,896 | 13,039 | 4,510 | 14,146 | | 174,14 | | |
ΣΤΑΥΡΙΑΝΟΣ ΣΩΤΗΡΗΣ |
35 |
MAZDA RX7 |
L |
2004-05-23 |
13:56:09 | 1,235 | 2,146 | 5,537 | 8,184 | | 12,236 | 4,052 | 13,471 | | 200,97 | | |
ΔΑΡΑΒΙΓΚΑΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ |
26 |
LANCIA DELTA INTREGRALE |
R |
2004-05-23 |
13:56:09 | 0,661 | 2,098 | 5,781 | 8,825 | 11,374 | 13,684 | 4,859 | 14,345 | | 162,49 | | |
ΗΜΙΤΕΛΙΚΟΙ - SEMI FINALS | Auto BT [2002] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | |
ΧΑΤΖΑΡΑΣ ΓΙΩΡΓΟΣ |
38 |
MITSUBISHI EVO VI |
L |
2004-05-23 |
15:22:22 | 1,049 | 1,758 | 4,756 | 7,192 | 9,226 | 11,023 | 3,831 | 12,072 | | 211,14 | | |
ΠΑΛΑΙΟΔΗΜΟΣ ΛΕΥΤΕΡΗΣ |
33 |
MITSUBISHI EVO VI |
R |
2004-05-23 |
15:22:22 | 1,309 | 1,868 | 5,034 | 7,719 | 10,055 | 12,235 | 4,516 | 13,544 | | 162,27 | | |
ΜΠΑΡΜΠΑΡΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
32 |
TOYOTA CELICA GT4 |
L |
2004-05-23 |
15:24:19 | 2,745 | 3,217 | 8,526 | 12,876 | 16,570 | 20,597 | 7,721 | 23,342 | | 88,86 | | |
ΣΤΑΥΡΙΑΝΟΣ ΣΩΤΗΡΗΣ |
35 |
MAZDA RX7 |
R |
2004-05-23 |
15:24:19 | | | | | | | | | | | | |
ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΟ ΕΥΡΕΤΗΡΙΟ ΚΑΤΗΓΟΡΙΩΝ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ - BACK TO RACE CLASS INDEX | |
ΕΠΕΞΗΓΗΣΕΙΣ |
WON: Νικητής της κόντρας. |
QUALIFIED: Προκρίθηκε στον επόμενο γύρο χωρίς πέρασμα. |
LOST: Ηττημένος της κόντρας. |
ABANDONED RUN: Εγκατέλειψε (δεν τερμάτισε) στο πέρασμα. Στην περίπτωση κόντρας, αποκλείστηκε. |
RED LIGHT: Άκυρη εκκίνηση. |
DID NOT APPEAR: Δεν εμφανίστηκε στην κόντρα και αποκλείστηκε. |
TIMING ERROR: Λάθος χρονομέτρησης. Η επίδοση δεν ισχύει σαν προσωπικό ή άλλο ρεκόρ. |
INVALID RUN: Άκυρο Πέρασμα για λόγους διαφορετικούς από άκυρης εκκίνησης. |
|
REACTION: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος αντίδρασης του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
18T: Το καλύτερο 18άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
100T: Το καλύτερο 100άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200T: Το καλύτερο 200άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 200 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. |
300T: Το καλύτερο 300άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
400T: Το καλύτερο 400άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
400S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 400 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200T-400T: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος για τα 200 έως 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200S-400S: Η μεγαλύτερη διαφορά χιλιομέτρων ανάμεσα στα 200 και 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
|
Απαγορεύεται η αναδημοσίευση των συγκεκριμένων αποτελεσμάτων χωρίς την έγγραφη άδεια του greekdragster.com ή χωρίς την αναφορά στο site μας. |
Execution & Transfer Time: 0,014 secs |
|