ΕΛΕΥΘΕΡΑ ΧΡΟΝΟΜΕΤΡΗΜΕΝΑ - FREE RUNS | Auto BT [2002] | POSITION | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | 1 |
ΠΑΠΟΥΤΣΗΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ |
31 |
LANCIA INTEGRALLE 4x4 |
R |
2003-11-15 |
15:52:00 | 1,649 | 2,000 | | 7,567 | | 11,832 | 4,265 | 13,481 | | 164,32 | | 2 |
ΜΠΑΡΜΠΑΡΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
35 |
TOYOTA CELICA GT4 |
R |
2003-11-15 |
15:43:00 | 1,097 | 1,871 | | 7,678 | | 11,849 | 4,171 | 12,946 | | 194,04 | | 3 |
ΖΑΜΠΑΘΑΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ |
38 |
COSWORTH 4x4 |
L |
2003-11-15 |
15:54:00 | 1,312 | 2,126 | | 8,602 | | 13,029 | 4,427 | 14,341 | | 183,34 | | 4 |
ΚΑΠΠΗΣ ΔΟΥΚΑΣ |
37 |
SIERRA COSWORTH |
L |
2003-11-15 |
15:27:00 | 1,015 | 2,120 | | 8,506 | | 13,099 | 4,593 | 14,114 | | 180,67 | | 5 |
ΒΕΡΒΕΡΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ |
34 |
FORD SIERRA COSWORTH |
R |
2003-11-15 |
15:36:00 | 0,899 | 1,997 | | 8,588 | | 13,288 | 4,700 | 14,187 | | 172,17 | | 6 |
ΚΟΥΤΖΑΗΛΙΑΣ ΝΙΚΟΣ |
32 |
SUBARU IMPREZA WRX 7 |
L |
2003-11-15 |
15:28:00 | 1,028 | 2,247 | | 9,359 | | 14,579 | 5,220 | 15,607 | | 155,42 | | 7 |
ΝΕΦΡΑΙΜ ΚΥΡΙΑΚΗ |
36 |
MITSUBICHI EVO |
R |
2003-11-15 |
15:42:00 | 1,129 | 1,933 | | 9,772 | | 15,226 | 5,454 | 16,355 | | 155,52 | | |
ΠΡΟΚΡΙΜΑΤΙΚΑ - QUALIFICATION RUNS | Auto BT [2002] | POSITION | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | 1 |
ΠΑΠΟΥΤΣΗΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ |
31 |
LANCIA INTEGRALLE 4x4 |
R |
2003-11-15 |
16:58:00 | 1,327 | 1,878 | | 7,381 | | 11,313 | 3,932 | 12,640 | | 206,43 | | - |
ΠΑΠΟΥΤΣΗΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ |
31 |
LANCIA INTEGRALLE 4x4 |
L |
2003-11-16 |
10:54:00 | 0,936 | 2,001 | | 7,579 | | 11,513 | 3,934 | 12,449 | 162,12 | 205,23 | 43,11 | 2 |
ΜΠΑΡΜΠΑΡΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
35 |
TOYOTA CELICA GT4 |
R |
2003-11-16 |
11:05:00 | 5,232 | 1,800 | | 7,488 | | 11,600 | 4,112 | 16,832 | 159,12 | 200,28 | 41,16 | 3 |
ΚΑΠΠΗΣ ΔΟΥΚΑΣ |
37 |
SIERRA COSWORTH |
L |
2003-11-15 |
17:01:00 | 1,158 | 1,929 | | 8,010 | | 12,343 | 4,333 | 13,501 | | 186,62 | | 4 |
ΖΑΜΠΑΘΑΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ |
38 |
COSWORTH 4x4 |
R |
2003-11-16 |
10:58:00 | 1,307 | 1,984 | | 8,221 | | 12,787 | 4,566 | 14,094 | 147,56 | 171,96 | 24,40 | - |
ΖΑΜΠΑΘΑΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ |
38 |
COSWORTH 4x4 |
R |
2003-11-15 |
17:05:00 | 2,141 | 1,910 | | 8,178 | | 12,790 | 4,612 | 14,931 | | 164,52 | | 5 |
ΝΕΦΡΑΙΜ ΚΥΡΙΑΚΗ |
36 |
MITSUBICHI EVO |
R |
2003-11-16 |
11:18:00 | 1,164 | 1,880 | | 8,349 | | 12,945 | 4,596 | 14,109 | 136,35 | 178,73 | 42,38 | 6 |
ΒΕΡΒΕΡΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ |
34 |
FORD SIERRA COSWORTH |
R |
2003-11-16 |
10:53:00 | 1,026 | 2,121 | | 8,516 | | 13,094 | 4,578 | 14,120 | 140,51 | 175,86 | 35,35 | - |
ΒΕΡΒΕΡΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ |
34 |
FORD SIERRA COSWORTH |
L |
2003-11-15 |
16:57:00 | 1,504 | 1,849 | | 8,483 | | 13,097 | 4,614 | 14,601 | | 174,87 | | - |
ΝΕΦΡΑΙΜ ΚΥΡΙΑΚΗ |
36 |
MITSUBICHI EVO |
R |
2003-11-15 |
17:03:00 | 1,021 | 1,971 | | 9,062 | | 13,775 | 4,713 | 14,796 | | 176,94 | | 7 |
ΚΟΥΤΖΑΗΛΙΑΣ ΝΙΚΟΣ |
32 |
SUBARU IMPREZA WRX 7 |
R |
2003-11-15 |
17:00:00 | 0,724 | 2,421 | | 9,822 | | 15,120 | 5,298 | 15,844 | | 154,28 | | - |
ΚΟΥΤΖΑΗΛΙΑΣ ΝΙΚΟΣ |
32 |
SUBARU IMPREZA WRX 7 |
R |
2003-11-16 |
10:56:00 | 0,945 | 2,371 | | 10,487 | | 15,908 | 5,421 | 16,853 | 116,77 | 151,13 | 34,36 | |
ΚΟΝΤΡΕΣ 16ΑΔΑΣ - 1ST ROUND ELIMINATION RUNS | Auto BT [2002] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | |
ΝΕΦΡΑΙΜ ΚΥΡΙΑΚΗ |
36 |
MITSUBICHI EVO |
R |
2003-11-16 |
12:41:00 | 0,774 | 1,730 | | 8,060 | | 12,617 | 4,557 | 13,391 | 137,24 | 179,85 | 42,61 | |
ΖΑΜΠΑΘΑΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ |
38 |
COSWORTH 4x4 |
L |
2003-11-16 |
12:41:00 | 0,955 | 1,920 | | 8,107 | | 12,645 | 4,538 | 13,600 | 148,45 | 174,62 | 26,17 | |
ΜΠΑΡΜΠΑΡΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
35 |
TOYOTA CELICA GT4 |
R |
2003-11-16 |
12:42:00 | 0,807 | 1,855 | | 7,899 | | 13,171 | 5,272 | 13,978 | 152,75 | 123,58 | -29,17 | |
ΚΟΥΤΖΑΗΛΙΑΣ ΝΙΚΟΣ |
32 |
SUBARU IMPREZA WRX 7 |
L |
2003-11-16 |
12:42:00 | 0,836 | 2,062 | | 9,404 | | 14,681 | 5,277 | 15,517 | 120,29 | 153,34 | 33,05 | |
ΚΑΠΠΗΣ ΔΟΥΚΑΣ |
37 |
SIERRA COSWORTH |
L |
2003-11-16 |
12:43:00 | 0,870 | 2,070 | | 8,436 | | 12,838 | 4,402 | 13,708 | 144,89 | 185,90 | 41,01 | |
ΒΕΡΒΕΡΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ |
34 |
FORD SIERRA COSWORTH |
R |
2003-11-16 |
12:43:00 | 1,209 | 2,028 | | 8,782 | | 13,592 | 4,810 | 14,801 | 129,73 | 168,78 | 39,05 | |
ΠΑΠΟΥΤΣΗΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ |
31 |
LANCIA INTEGRALLE 4x4 |
L |
2003-11-16 |
13:04:00 | | | | | | | | | | | | |
ΗΜΙΤΕΛΙΚΟΙ - SEMI FINALS | Auto BT [2002] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | |
ΠΑΠΟΥΤΣΗΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ |
31 |
LANCIA INTEGRALLE 4x4 |
L |
2003-11-16 |
13:47:00 | 0,700 | 2,009 | | 7,773 | | 12,005 | 4,232 | 12,705 | 160,01 | 173,08 | 13,07 | |
ΝΕΦΡΑΙΜ ΚΥΡΙΑΚΗ |
36 |
MITSUBICHI EVO |
R |
2003-11-16 |
13:47:00 | 0,766 | 1,797 | | 8,127 | | 12,726 | 4,599 | 13,492 | 136,67 | 178,90 | 42,23 | |
ΜΠΑΡΜΠΑΡΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
35 |
TOYOTA CELICA GT4 |
L |
2003-11-16 |
13:49:00 | 0,976 | 1,920 | | 7,844 | | 12,015 | 4,171 | 12,991 | 156,66 | 197,67 | 41,01 | |
ΚΑΠΠΗΣ ΔΟΥΚΑΣ |
37 |
SIERRA COSWORTH |
R |
2003-11-16 |
13:49:00 | 0,940 | 1,997 | | 8,008 | | 12,286 | 4,278 | 13,226 | 150,77 | 188,61 | 37,84 | |
ΤΕΛΙΚΟΙ - FINALS | Auto BT [2002] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | |
ΠΑΠΟΥΤΣΗΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ |
31 |
LANCIA INTEGRALLE 4x4 |
L |
2003-11-16 |
14:34:00 | 0,616 | 1,902 | | 7,432 | | 11,780 | 4,348 | 12,396 | 159,20 | 162,21 | 3,01 | |
ΜΠΑΡΜΠΑΡΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
35 |
TOYOTA CELICA GT4 |
R |
2003-11-16 |
14:34:00 | 0,519 | 2,205 | | 13,037 | | 28,925 | 15,888 | 29,444 | 54,99 | 39,44 | -15,55 | |
ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΟ ΕΥΡΕΤΗΡΙΟ ΚΑΤΗΓΟΡΙΩΝ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ - BACK TO RACE CLASS INDEX | |
ΕΠΕΞΗΓΗΣΕΙΣ |
WON: Νικητής της κόντρας. |
QUALIFIED: Προκρίθηκε στον επόμενο γύρο χωρίς πέρασμα. |
LOST: Ηττημένος της κόντρας. |
ABANDONED RUN: Εγκατέλειψε (δεν τερμάτισε) στο πέρασμα. Στην περίπτωση κόντρας, αποκλείστηκε. |
RED LIGHT: Άκυρη εκκίνηση. |
DID NOT APPEAR: Δεν εμφανίστηκε στην κόντρα και αποκλείστηκε. |
TIMING ERROR: Λάθος χρονομέτρησης. Η επίδοση δεν ισχύει σαν προσωπικό ή άλλο ρεκόρ. |
INVALID RUN: Άκυρο Πέρασμα για λόγους διαφορετικούς από άκυρης εκκίνησης. |
|
REACTION: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος αντίδρασης του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
18T: Το καλύτερο 18άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
100T: Το καλύτερο 100άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200T: Το καλύτερο 200άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 200 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. |
300T: Το καλύτερο 300άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
400T: Το καλύτερο 400άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
400S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 400 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200T-400T: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος για τα 200 έως 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200S-400S: Η μεγαλύτερη διαφορά χιλιομέτρων ανάμεσα στα 200 και 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
|
Απαγορεύεται η αναδημοσίευση των συγκεκριμένων αποτελεσμάτων χωρίς την έγγραφη άδεια του greekdragster.com ή χωρίς την αναφορά στο site μας. |
Execution & Transfer Time: 0,011 secs |
|