ΕΛΕΥΘΕΡΑ ΧΡΟΝΟΜΕΤΡΗΜΕΝΑ - FREE RUNS | Auto BT [2002] | POSITION | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | 1 |
ΛΙΟΦΑΓΟΣ ΒΑΣΙΛΗΣ |
40 |
MITSUBISHI EVO 6 |
L |
2003-10-25 |
10:42:00 | 1,044 | 1,648 | | | | 11,053 | | 12,097 | | 195,12 | | 2 |
ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΟΠΟΥΛΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ |
44 |
GOLF |
L |
2003-10-25 |
10:49:00 | 1,700 | 1,926 | | | | 12,512 | | 14,212 | | 5,75 | | 3 |
ΜΠΑΡΜΠΑΡΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
39 |
TOYOTA CELICA |
R |
2003-10-25 |
10:59:00 | 4,071 | 1,980 | | | | 12,658 | | 16,729 | | 180,45 | | 4 |
ΦΑΡΜΑΚΗΣ ΠΑΝΤΕΛΗΣ |
46 |
MITSUBISHI EVO 6 |
L |
2003-10-25 |
10:44:00 | 0,902 | 1,829 | | | | 12,874 | | 13,776 | | 5,59 | | 5 |
ΚΟΥΡΗΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ |
38 |
AUDI S3 |
R |
2003-10-25 |
10:41:00 | 1,123 | 2,024 | | | | 13,332 | | 14,455 | | 174,76 | | 6 |
ΠΑΛΑΙΟΔΗΜΟΣ ΛΕΥΤΕΡΗΣ |
42 |
MITSUBISHI EVO 6 |
R |
2003-10-25 |
10:48:00 | 1,318 | 2,321 | | | | 13,389 | | 14,707 | | 179,10 | | 7 |
ΖΑΜΠΑΘΑΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ |
41 |
SIERRA COSWORTH |
L |
2003-10-25 |
10:41:00 | 1,247 | 1,999 | | | | 13,661 | | 14,908 | | 159,65 | | 8 |
ΚΟΥΤΖΑΗΛΙΑΣ ΝΙΚΟΣ |
51 |
SUBARU IMPREZA |
R |
2003-10-25 |
10:38:00 | 1,100 | 2,031 | | | | 14,301 | | 15,401 | | 154,84 | | 9 |
ΔΗΜΟΥΛΑΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ |
47 |
SUBARU IMPREZA |
R |
2003-10-25 |
10:43:00 | 1,506 | 2,145 | | | | 14,579 | | 16,085 | | 164,01 | | 10 |
ΓΚΑΒΟΥΔΗΣ ΣΤΕΛΙΟΣ |
45 |
SIERRA COSWORTH |
L |
2003-10-25 |
10:55:00 | 1,181 | 1,897 | | | | 15,203 | | 16,384 | | 124,14 | | 11 |
ΚΑΠΠΗΣ ΔΟΥΚΑΣ |
52 |
FORD SIERRA |
R |
2003-10-25 |
10:39:00 | 1,004 | 2,015 | | | | 15,508 | | 16,512 | | 117,26 | | 12 |
ΚΟΤΣΩΡΗΣ ΑΛΕΞΗΣ |
48 |
MAZDA RX7 |
L |
2003-10-25 |
10:56:00 | 1,613 | 2,381 | | | | 18,437 | | 20,050 | | 62,18 | | |
ΠΡΟΚΡΙΜΑΤΙΚΑ - QUALIFICATION RUNS | Auto BT [2002] | POSITION | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | 1 |
ΛΙΟΦΑΓΟΣ ΒΑΣΙΛΗΣ |
40 |
MITSUBISHI EVO 6 |
R |
2003-10-25 |
11:48:00 | 1,159 | 1,724 | | | | 11,221 | | 12,380 | | 197,26 | | - |
ΛΙΟΦΑΓΟΣ ΒΑΣΙΛΗΣ |
40 |
MITSUBISHI EVO 6 |
L |
2003-10-26 |
09:47:00 | 1,345 | 1,759 | | | | 11,381 | | 12,726 | | 6,33 | | 2 |
ΠΑΠΟΥΤΣΗΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ |
49 |
LANCIA INTEGRALE |
R |
2003-10-25 |
11:52:00 | 0,967 | 2,046 | | | | 11,870 | | 12,837 | | 199,45 | | - |
ΠΑΠΟΥΤΣΗΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ |
49 |
LANCIA INTEGRALE |
R |
2003-10-26 |
09:49:00 | 1,474 | 2,130 | | | | 12,154 | | 13,628 | | 195,12 | | 3 |
ΜΠΑΡΜΠΑΡΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
39 |
TOYOTA CELICA |
L |
2003-10-25 |
11:51:00 | 0,840 | 1,666 | | | | 12,189 | | 13,029 | | 179,55 | | 4 |
ΠΑΛΑΙΟΔΗΜΟΣ ΛΕΥΤΕΡΗΣ |
42 |
MITSUBISHI EVO 6 |
R |
2003-10-26 |
09:50:00 | 1,431 | 1,864 | | | | 12,354 | | 13,785 | | 178,22 | | - |
ΠΑΛΑΙΟΔΗΜΟΣ ΛΕΥΤΕΡΗΣ |
42 |
MITSUBISHI EVO 6 |
L |
2003-10-25 |
11:49:00 | 1,093 | 1,840 | | | | 12,362 | | 13,455 | | 180,00 | | 5 |
ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΟΠΟΥΛΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ |
44 |
GOLF |
R |
2003-10-26 |
09:46:00 | 1,223 | 2,006 | | | | 12,542 | | 13,765 | | 180,00 | | - |
ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΟΠΟΥΛΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ |
44 |
GOLF |
R |
2003-10-25 |
11:50:00 | 1,326 | 2,089 | | | | 12,634 | | 13,960 | | 180,45 | | 6 |
ΚΑΠΠΗΣ ΔΟΥΚΑΣ |
52 |
FORD SIERRA |
L |
2003-10-26 |
09:49:00 | 1,282 | 1,835 | | | | 12,690 | | 13,972 | | 5,67 | | 7 |
ΦΑΡΜΑΚΗΣ ΠΑΝΤΕΛΗΣ |
46 |
MITSUBISHI EVO 6 |
L |
2003-10-25 |
11:47:00 | 1,404 | 1,809 | | | | 12,747 | | 14,151 | | 172,66 | | - |
ΦΑΡΜΑΚΗΣ ΠΑΝΤΕΛΗΣ |
46 |
MITSUBISHI EVO 6 |
R |
2003-10-26 |
09:48:00 | 1,500 | 1,820 | | | | 12,885 | | 14,385 | | 172,25 | | 8 |
ΔΗΜΟΥΛΑΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ |
47 |
SUBARU IMPREZA |
R |
2003-10-25 |
11:47:00 | 1,202 | 2,143 | | | | 13,244 | | 14,446 | | 171,43 | | 9 |
ΖΑΜΠΑΘΑΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ |
41 |
SIERRA COSWORTH |
R |
2003-10-25 |
11:49:00 | 1,641 | 2,376 | | | | 13,333 | | 14,974 | | 177,78 | | - |
ΔΗΜΟΥΛΑΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ |
47 |
SUBARU IMPREZA |
R |
2003-10-26 |
09:47:00 | 1,451 | 2,190 | | | | 13,437 | | 14,888 | | 169,81 | | - |
ΖΑΜΠΑΘΑΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ |
41 |
SIERRA COSWORTH |
L |
2003-10-26 |
09:50:00 | 0,821 | 1,945 | | | | 13,755 | | 14,576 | | 5,23 | | 10 |
ΚΟΥΡΗΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ |
38 |
AUDI S3 |
L |
2003-10-25 |
11:48:00 | 1,724 | 1,975 | | | | 13,933 | | 15,657 | | 5,17 | | - |
ΚΑΠΠΗΣ ΔΟΥΚΑΣ |
52 |
FORD SIERRA |
R |
2003-10-25 |
11:51:00 | 1,254 | 2,264 | | | | 13,994 | | 15,248 | | 170,62 | | - |
ΚΟΥΡΗΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ |
38 |
AUDI S3 |
L |
2003-10-26 |
09:46:00 | 1,091 | 1,874 | | | | 14,345 | | 15,436 | | 5,02 | | 11 |
ΚΟΥΤΖΑΗΛΙΑΣ ΝΙΚΟΣ |
51 |
SUBARU IMPREZA |
L |
2003-10-26 |
09:48:00 | 1,237 | 2,038 | | | | 14,394 | | 15,631 | | 5,00 | | 12 |
ΚΟΤΣΩΡΗΣ ΑΛΕΞΗΣ |
48 |
MAZDA RX7 |
L |
2003-10-25 |
11:52:00 | 1,256 | 2,689 | | | | 14,727 | | 15,983 | | 168,62 | | - |
ΚΟΥΤΖΑΗΛΙΑΣ ΝΙΚΟΣ |
51 |
SUBARU IMPREZA |
L |
2003-10-25 |
11:50:00 | 1,182 | 2,089 | | | | 14,784 | | 15,966 | | 4,87 | | |
ΚΟΝΤΡΕΣ 16ΑΔΑΣ - 1ST ROUND ELIMINATION RUNS | Auto BT [2002] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | WON |
ΚΑΠΠΗΣ ΔΟΥΚΑΣ |
52 |
FORD SIERRA |
R |
2003-10-26 |
11:48:00 | 0,877 | 2,059 | | 8,339 | | 12,758 | 4,419 | 13,635 | 142,57 | 176,90 | 34,33 | LOST |
ΖΑΜΠΑΘΑΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ |
41 |
SIERRA COSWORTH |
L |
2003-10-26 |
11:48:00 | 0,741 | 1,986 | | 8,387 | | 12,939 | 4,552 | 13,680 | 142,86 | 161,07 | 18,21 | WON |
ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΟΠΟΥΛΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ |
44 |
GOLF |
R |
2003-10-26 |
11:49:00 | 1,243 | 2,191 | | 8,442 | | 12,743 | 4,301 | 13,986 | 142,86 | 183,21 | 40,35 | LOST |
ΚΟΥΡΗΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ |
38 |
AUDI S3 |
L |
2003-10-26 |
11:49:00 | 0,997 | 1,920 | | 9,958 | | 15,060 | 5,102 | 16,057 | 106,51 | 161,43 | 54,92 | WON |
ΛΙΟΦΑΓΟΣ ΒΑΣΙΛΗΣ |
40 |
MITSUBISHI EVO 6 |
L |
2003-10-26 |
11:50:00 | 1,020 | 1,736 | | 7,654 | | 12,068 | 4,414 | 13,088 | 146,64 | 176,47 | 29,83 | LOST |
ΓΚΑΒΟΥΔΗΣ ΣΤΕΛΙΟΣ |
45 |
SIERRA COSWORTH |
R |
2003-10-26 |
11:51:00 | 0,632 | 2,082 | | 9,134 | | 14,080 | 4,946 | 14,712 | 131,15 | 161,43 | 30,28 | WON |
ΠΑΠΟΥΤΣΗΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ |
49 |
LANCIA INTEGRALE |
L |
2003-10-26 |
11:51:00 | 1,466 | 1,962 | | 7,635 | | 11,555 | 3,920 | 13,021 | 158,59 | 198,35 | 39,76 | WON |
ΠΑΛΑΙΟΔΗΜΟΣ ΛΕΥΤΕΡΗΣ |
42 |
MITSUBISHI EVO 6 |
R |
2003-10-26 |
11:52:00 | 1,147 | 1,893 | | 8,162 | | 12,496 | 4,334 | 13,643 | 139,81 | 182,28 | 42,47 | LOST |
ΚΟΥΤΖΑΗΛΙΑΣ ΝΙΚΟΣ |
51 |
SUBARU IMPREZA |
L |
2003-10-26 |
11:52:00 | 1,200 | 2,003 | | 9,158 | | 14,414 | 5,256 | 15,614 | 118,42 | 148,45 | 30,03 | LOST |
ΚΟΤΣΩΡΗΣ ΑΛΕΞΗΣ |
48 |
MAZDA RX7 |
R |
2003-10-26 |
11:53:00 | 1,275 | 2,592 | | 9,783 | | 14,735 | 4,952 | 16,010 | 140,35 | 127,89 | -12,46 | WON |
ΜΠΑΡΜΠΑΡΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
39 |
TOYOTA CELICA |
L |
2003-10-26 |
11:53:00 | 0,687 | 1,915 | | 8,105 | | 12,327 | 4,222 | 13,014 | 147,84 | 184,62 | 36,78 | LOST |
ΔΗΜΟΥΛΑΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ |
47 |
SUBARU IMPREZA |
R |
2003-10-26 |
11:54:00 | 1,345 | 2,115 | | 8,484 | | 13,049 | 4,565 | 14,394 | 138,73 | 172,25 | 33,52 | WON |
ΦΑΡΜΑΚΗΣ ΠΑΝΤΕΛΗΣ |
46 |
MITSUBISHI EVO 6 |
L |
2003-10-26 |
11:54:00 | 1,452 | 1,961 | | 8,383 | | 12,883 | 4,500 | 14,335 | 134,33 | 173,91 | 39,58 | |
ΠΡΟΗΜΙΤΕΛΙΚΟΙ - QUARTER FINALS | Auto BT [2002] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | LOST |
ΦΑΡΜΑΚΗΣ ΠΑΝΤΕΛΗΣ |
46 |
MITSUBISHI EVO 6 |
R |
2003-10-26 |
12:30:00 | 1,122 | 1,943 | | 8,399 | | 12,902 | 4,503 | 14,024 | 135,59 | 175,18 | 39,59 | WON |
ΛΙΟΦΑΓΟΣ ΒΑΣΙΛΗΣ |
40 |
MITSUBISHI EVO 6 |
L |
2003-10-26 |
12:30:00 | 0,807 | | | 8,079 | | 12,688 | 4,609 | 13,495 | 135,85 | 168,62 | 32,77 | WON |
ΠΑΛΑΙΟΔΗΜΟΣ ΛΕΥΤΕΡΗΣ |
42 |
MITSUBISHI EVO 6 |
R |
2003-10-26 |
12:31:00 | 0,806 | 1,972 | | 8,163 | | 12,633 | 4,470 | 13,439 | 136,88 | 175,61 | 38,73 | LOST |
ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΟΠΟΥΛΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ |
44 |
GOLF |
L |
2003-10-26 |
12:31:00 | 0,820 | | | 8,199 | | 12,624 | 4,425 | 13,444 | 142,01 | 176,47 | 34,46 | LOST |
ΚΑΠΠΗΣ ΔΟΥΚΑΣ |
52 |
FORD SIERRA |
R |
2003-10-26 |
12:32:00 | 0,925 | 1,988 | | 8,206 | | 12,647 | 4,441 | 13,572 | 142,29 | 176,04 | 33,75 | WON |
ΜΠΑΡΜΠΑΡΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
39 |
TOYOTA CELICA |
L |
2003-10-26 |
12:32:00 | 0,653 | | | 7,928 | | 12,201 | 4,273 | 12,854 | 146,94 | 180,90 | 33,96 | WON |
ΠΑΠΟΥΤΣΗΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ |
49 |
LANCIA INTEGRALE |
R |
2003-10-26 |
12:33:00 | 2,048 | 2,645 | | 11,908 | | 19,899 | 7,991 | 21,947 | 92,43 | 70,04 | -22,39 | |
ΗΜΙΤΕΛΙΚΟΙ - SEMI FINALS | Auto BT [2002] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | LOST |
ΠΑΛΑΙΟΔΗΜΟΣ ΛΕΥΤΕΡΗΣ |
42 |
MITSUBISHI EVO 6 |
R |
2003-10-26 |
12:45:00 | 1,516 | 2,166 | | 9,392 | | 14,252 | 4,860 | 15,768 | 120,20 | 169,41 | 49,21 | WON |
ΛΙΟΦΑΓΟΣ ΒΑΣΙΛΗΣ |
40 |
MITSUBISHI EVO 6 |
L |
2003-10-26 |
12:45:00 | 0,799 | 1,824 | | 7,492 | | 11,675 | 4,183 | 12,474 | 152,54 | 185,57 | 33,03 | WON |
ΠΑΠΟΥΤΣΗΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ |
49 |
LANCIA INTEGRALE |
R |
2003-10-26 |
12:46:00 | 2,077 | 1,887 | | 7,694 | | 11,706 | 4,012 | 13,783 | 157,55 | 186,05 | 28,50 | LOST |
ΜΠΑΡΜΠΑΡΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
39 |
TOYOTA CELICA |
L |
2003-10-26 |
12:46:00 | 1,970 | 3,799 | | 20,521 | | 33,687 | 13,166 | 35,657 | 51,21 | 48,48 | -2,73 | |
ΤΕΛΙΚΟΙ - FINALS | Auto BT [2002] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | LOST |
ΠΑΠΟΥΤΣΗΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ |
49 |
LANCIA INTEGRALE |
R |
2003-10-26 |
12:58:00 | 0,723 | 1,875 | | 7,498 | | 11,565 | 4,067 | 12,288 | 151,90 | 192,00 | 40,10 | WON |
ΛΙΟΦΑΓΟΣ ΒΑΣΙΛΗΣ |
40 |
MITSUBISHI EVO 6 |
L |
2003-10-26 |
12:58:00 | 0,536 | 1,822 | | 7,437 | | 11,486 | 4,049 | 12,022 | 155,84 | 193,03 | 37,19 | |
ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΟ ΕΥΡΕΤΗΡΙΟ ΚΑΤΗΓΟΡΙΩΝ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ - BACK TO RACE CLASS INDEX | |
ΕΠΕΞΗΓΗΣΕΙΣ |
WON: Νικητής της κόντρας. |
QUALIFIED: Προκρίθηκε στον επόμενο γύρο χωρίς πέρασμα. |
LOST: Ηττημένος της κόντρας. |
ABANDONED RUN: Εγκατέλειψε (δεν τερμάτισε) στο πέρασμα. Στην περίπτωση κόντρας, αποκλείστηκε. |
RED LIGHT: Άκυρη εκκίνηση. |
DID NOT APPEAR: Δεν εμφανίστηκε στην κόντρα και αποκλείστηκε. |
TIMING ERROR: Λάθος χρονομέτρησης. Η επίδοση δεν ισχύει σαν προσωπικό ή άλλο ρεκόρ. |
INVALID RUN: Άκυρο Πέρασμα για λόγους διαφορετικούς από άκυρης εκκίνησης. |
|
REACTION: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος αντίδρασης του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
18T: Το καλύτερο 18άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
100T: Το καλύτερο 100άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200T: Το καλύτερο 200άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 200 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. |
300T: Το καλύτερο 300άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
400T: Το καλύτερο 400άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
400S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 400 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200T-400T: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος για τα 200 έως 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200S-400S: Η μεγαλύτερη διαφορά χιλιομέτρων ανάμεσα στα 200 και 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
|
Απαγορεύεται η αναδημοσίευση των συγκεκριμένων αποτελεσμάτων χωρίς την έγγραφη άδεια του greekdragster.com ή χωρίς την αναφορά στο site μας. |
Execution & Transfer Time: 0,016 secs |
|