| ΕΛΕΥΘΕΡΑ ΧΡΟΝΟΜΕΤΡΗΜΕΝΑ - FREE RUNS | Auto A1 [1999] |   | POSITION | 	ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | 	NUM | 	ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | 	LANE | 	DATE | 	TIME | 	REACT. | 	18T | 	100T | 	200T | 	300T | 	400T | 	200-400T | 	TOTAL | 	200S | 	400S | 	200-400S |  	| 1 | 
						ΚΑΤΡΑΝΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ | 
						34 | 
						CITROEN | 
						L | 
						2005-10-15 | 
						14:26:06 | 3,289 | 1,920 | 5,318 | 8,084 | 10,448 | 12,472 | 4,388 |  |  | 181,01 |  |  	| - | 
						ΚΑΤΡΑΝΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ | 
						34 | 
						CITROEN | 
						R | 
						2005-10-15 | 
						14:06:11 | 0,681 | 2,031 |  | 8,212 | 10,584 | 12,623 | 4,411 |  |  | 179,63 |  |  	| 2 | 
						ΔΑΡΑΒΙΓΚΑΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ | 
						35 | 
						CITROEN AX 1300 | 
						R | 
						2005-10-16 | 
						13:02:24 | 0,417 | 2,057 | 5,512 | 8,359 | 10,823 | 12,941 | 4,582 |  |  | 173,15 |  |  	| - | 
						ΔΑΡΑΒΙΓΚΑΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ | 
						35 | 
						CITROEN AX 1300 | 
						L | 
						2005-10-15 | 
						14:06:11 | 1,228 | 2,027 | 5,569 | 8,495 | 11,028 | 13,198 | 4,703 |  |  | 169,07 |  |  	| - | 
						ΔΑΡΑΒΙΓΚΑΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ | 
						35 | 
						CITROEN AX 1300 | 
						R | 
						2005-10-15 | 
						14:37:13 | 2,311 | 2,115 | 5,691 | 8,617 | 11,153 | 13,327 | 4,710 |  |  | 168,44 |  |  	| - | 
						ΚΑΤΡΑΝΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ | 
						34 | 
						CITROEN | 
						L | 
						2005-10-16 | 
						13:02:24 | 0,509 | 3,250 | 6,929 | 9,751 |  | 14,199 | 4,448 |  |  | 178,31 |  |  	|   |  
 	| ΠΡΟΚΡΙΜΑΤΙΚΑ - QUALIFICATION RUNS | Auto A1 [1999] |   | POSITION | 	ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | 	NUM | 	ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | 	LANE | 	DATE | 	TIME | 	REACT. | 	18T | 	100T | 	200T | 	300T | 	400T | 	200-400T | 	TOTAL | 	200S | 	400S | 	200-400S |  	| 1 | 
						ΚΑΤΡΑΝΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ | 
						34 | 
						CITROEN | 
						L | 
						2005-10-16 | 
						10:33:19 | 0,667 | 1,919 | 5,229 | 7,969 | 10,332 | 12,378 | 4,409 |  |  | 179,32 |  |  	| - | 
						ΚΑΤΡΑΝΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ | 
						34 | 
						CITROEN | 
						L | 
						2005-10-15 | 
						19:21:29 | 0,697 | 1,980 |  | 8,197 | 10,564 | 12,595 | 4,398 |  |  | 179,71 |  |  	| 2 | 
						ΔΑΡΑΒΙΓΚΑΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ | 
						35 | 
						CITROEN AX 1300 | 
						R | 
						2005-10-16 | 
						10:33:19 | 0,888 | 2,118 | 5,570 | 8,400 | 10,858 | 12,973 | 4,573 |  |  | 173,61 |  |  	| - | 
						ΔΑΡΑΒΙΓΚΑΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ | 
						35 | 
						CITROEN AX 1300 | 
						R | 
						2005-10-15 | 
						19:21:29 | 0,686 | 2,137 | 5,708 | 8,641 | 11,191 | 13,380 | 4,739 |  |  | 166,26 |  |  	|   |  
 	| ΤΕΛΙΚΟΙ - FINALS | Auto A1 [1999] |   | RESULT | 	ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | 	NUM | 	ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | 	LANE | 	DATE | 	TIME | 	REACT. | 	18T | 	100T | 	200T | 	300T | 	400T | 	200-400T | 	TOTAL | 	200S | 	400S | 	200-400S |  	| WON | 
						ΚΑΤΡΑΝΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ | 
						34 | 
						CITROEN | 
						L | 
						2005-10-16 | 
						20:34:36 | 0,590 | 1,976 | 5,343 | 8,086 | 10,463 | 12,517 | 4,431 |  |  | 177,66 |  |  	| LOST | 
						ΔΑΡΑΒΙΓΚΑΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ | 
						35 | 
						CITROEN AX 1300 | 
						R | 
						2005-10-16 | 
						20:34:36 | 0,900 | 2,203 | 5,693 | 8,554 | 11,058 | 13,225 | 4,671 |  |  | 168,87 |  |  	|   |  
 	| ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΟ ΕΥΡΕΤΗΡΙΟ ΚΑΤΗΓΟΡΙΩΝ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ - BACK TO RACE CLASS INDEX |  	|   |  
				| ΕΠΕΞΗΓΗΣΕΙΣ | 
				 
				| WON: Νικητής της κόντρας. | 
				 
				| QUALIFIED: Προκρίθηκε στον επόμενο γύρο χωρίς πέρασμα. | 
				 
				| LOST: Ηττημένος της κόντρας. | 
				 
				| ABANDONED RUN: Εγκατέλειψε (δεν τερμάτισε) στο πέρασμα. Στην περίπτωση κόντρας, αποκλείστηκε. | 
				 
				| RED LIGHT: Άκυρη εκκίνηση. | 
				 
				| DID NOT APPEAR: Δεν εμφανίστηκε στην κόντρα και αποκλείστηκε. | 
				 
				| TIMING ERROR: Λάθος χρονομέτρησης. Η επίδοση δεν ισχύει σαν προσωπικό ή άλλο ρεκόρ. | 
				 
				| INVALID RUN: Άκυρο Πέρασμα για λόγους διαφορετικούς από άκυρης εκκίνησης. | 
				 
				|   | 
				 
				| REACTION: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος αντίδρασης του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				| 18T: Το καλύτερο 18άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				| 100T: Το καλύτερο 100άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				| 200T: Το καλύτερο 200άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				| 200S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 200 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				| 300T: Το καλύτερο 300άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				| 400T: Το καλύτερο 400άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				| 400S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 400 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				| 200T-400T: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος για τα 200 έως 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				| 200S-400S: Η μεγαλύτερη διαφορά χιλιομέτρων ανάμεσα στα 200 και 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				|   | 
				 
				| Απαγορεύεται η αναδημοσίευση των συγκεκριμένων αποτελεσμάτων χωρίς την έγγραφη άδεια του greekdragster.com ή χωρίς την αναφορά στο site μας. | 
				 
				| Execution & Transfer Time: 0,012 secs | 
				 
  | 
		
		
			    Powered by  GreekDragster.com Database Server. 
	      © 2001 - 2011 GreekDragster.com - All Rights Reserved.  | 
                  |