| ΕΛΕΥΘΕΡΑ ΧΡΟΝΟΜΕΤΡΗΜΕΝΑ - FREE RUNS | Auto A1 [1999] |   | POSITION | 	ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | 	NUM | 	ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | 	LANE | 	DATE | 	TIME | 	REACT. | 	18T | 	100T | 	200T | 	300T | 	400T | 	200-400T | 	TOTAL | 	200S | 	400S | 	200-400S |  	| 1 | 
						ΚΑΤΡΑΝΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ | 
						50 | 
						CITROEN AX | 
						L | 
						2005-07-10 | 
						11:31:00 | 0,674 | 2,060 |  | 8,274 | 10,691 | 12,779 | 4,505 | 13,453 |  | 175,15 |  |  	| - | 
						ΚΑΤΡΑΝΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ | 
						50 | 
						CITROEN AX | 
						L | 
						2005-07-09 | 
						13:51:00 | 1,044 | 2,058 | 5,508 | 8,348 | 10,780 | 12,886 | 4,538 | 13,930 |  | 169,54 |  |  	| 2 | 
						ΦΩΤΕΙΝΕΛΗΣ ΓΙΑΝΝΗΣ | 
						51 | 
						SUZUKI SWIFT GT | 
						R | 
						2005-07-10 | 
						11:31:00 | 2,949 | 2,337 | 6,241 | 9,516 | 12,342 | 14,751 | 5,235 | 17,700 |  | 152,83 |  |  	| - | 
						ΦΩΤΕΙΝΕΛΗΣ ΓΙΑΝΝΗΣ | 
						51 | 
						SUZUKI SWIFT GT | 
						R | 
						2005-07-09 | 
						11:40:00 | 1,887 | 2,526 | 6,478 | 9,728 | 12,527 | 14,912 | 5,184 | 16,799 |  | 154,28 |  |  	| - | 
						ΦΩΤΕΙΝΕΛΗΣ ΓΙΑΝΝΗΣ | 
						51 | 
						SUZUKI SWIFT GT | 
						R | 
						2005-07-09 | 
						18:05:00 | 1,077 | 2,566 | 6,516 | 9,837 | 12,691 | 15,119 | 5,282 | 16,196 |  | 150,78 |  |  	| - | 
						ΦΩΤΕΙΝΕΛΗΣ ΓΙΑΝΝΗΣ | 
						51 | 
						SUZUKI SWIFT GT | 
						R | 
						2005-07-09 | 
						13:51:00 | 5,696 | 2,523 | 6,698 | 10,341 | 13,329 | 15,807 | 5,466 | 21,503 |  | 149,30 |  |  	| - | 
						ΦΩΤΕΙΝΕΛΗΣ ΓΙΑΝΝΗΣ | 
						51 | 
						SUZUKI SWIFT GT | 
						R | 
						2005-07-10 | 
						14:04:00 | 1,268 | 2,437 | 6,472 | 10,346 | 13,446 | 15,984 | 5,638 | 17,252 |  | 145,38 |  |  	|   |  
 	| ΠΡΟΚΡΙΜΑΤΙΚΑ - QUALIFICATION RUNS | Auto A1 [1999] |   | POSITION | 	ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | 	NUM | 	ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | 	LANE | 	DATE | 	TIME | 	REACT. | 	18T | 	100T | 	200T | 	300T | 	400T | 	200-400T | 	TOTAL | 	200S | 	400S | 	200-400S |  	| 1 | 
						ΚΑΤΡΑΝΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ | 
						50 | 
						CITROEN AX | 
						L | 
						2005-07-09 | 
						20:02:51 | 0,841 | 2,001 | 5,436 | 8,274 | 10,719 | 12,837 | 4,563 | 13,678 |  | 172,30 |  |  	| 2 | 
						ΦΩΤΕΙΝΕΛΗΣ ΓΙΑΝΝΗΣ | 
						51 | 
						SUZUKI SWIFT GT | 
						L | 
						2005-07-10 | 
						12:43:53 | 0,715 | 2,460 | 6,395 | 9,790 | 12,664 | 15,098 | 5,308 | 15,813 |  | 150,41 |  |  	| - | 
						ΦΩΤΕΙΝΕΛΗΣ ΓΙΑΝΝΗΣ | 
						51 | 
						SUZUKI SWIFT GT | 
						R | 
						2005-07-09 | 
						20:02:51 | 3,684 | 2,570 | 6,618 | 10,103 | 13,037 | 15,514 | 5,411 | 19,198 |  | 148,42 |  |  	|   |  
 	| ΤΕΛΙΚΟΙ - FINALS | Auto A1 [1999] |   | RESULT | 	ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | 	NUM | 	ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | 	LANE | 	DATE | 	TIME | 	REACT. | 	18T | 	100T | 	200T | 	300T | 	400T | 	200-400T | 	TOTAL | 	200S | 	400S | 	200-400S |  	| WON | 
						ΚΑΤΡΑΝΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ | 
						50 | 
						CITROEN AX | 
						L | 
						2005-07-10 | 
						19:50:30 | 0,578 | 2,051 |  | 8,336 | 10,771 | 12,880 | 4,544 | 13,458 |  | 173,03 |  |  	| LOST | 
						ΦΩΤΕΙΝΕΛΗΣ ΓΙΑΝΝΗΣ | 
						51 | 
						SUZUKI SWIFT GT | 
						R | 
						2005-07-10 | 
						19:50:30 | 0,673 | 2,419 | 6,306 | 9,602 | 12,448 | 14,876 | 5,274 | 15,549 |  | 151,56 |  |  	|   |  
 	| ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΟ ΕΥΡΕΤΗΡΙΟ ΚΑΤΗΓΟΡΙΩΝ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ - BACK TO RACE CLASS INDEX |  	|   |  
				| ΕΠΕΞΗΓΗΣΕΙΣ | 
				 
				| WON: Νικητής της κόντρας. | 
				 
				| QUALIFIED: Προκρίθηκε στον επόμενο γύρο χωρίς πέρασμα. | 
				 
				| LOST: Ηττημένος της κόντρας. | 
				 
				| ABANDONED RUN: Εγκατέλειψε (δεν τερμάτισε) στο πέρασμα. Στην περίπτωση κόντρας, αποκλείστηκε. | 
				 
				| RED LIGHT: Άκυρη εκκίνηση. | 
				 
				| DID NOT APPEAR: Δεν εμφανίστηκε στην κόντρα και αποκλείστηκε. | 
				 
				| TIMING ERROR: Λάθος χρονομέτρησης. Η επίδοση δεν ισχύει σαν προσωπικό ή άλλο ρεκόρ. | 
				 
				| INVALID RUN: Άκυρο Πέρασμα για λόγους διαφορετικούς από άκυρης εκκίνησης. | 
				 
				|   | 
				 
				| REACTION: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος αντίδρασης του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				| 18T: Το καλύτερο 18άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				| 100T: Το καλύτερο 100άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				| 200T: Το καλύτερο 200άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				| 200S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 200 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				| 300T: Το καλύτερο 300άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				| 400T: Το καλύτερο 400άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				| 400S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 400 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				| 200T-400T: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος για τα 200 έως 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				| 200S-400S: Η μεγαλύτερη διαφορά χιλιομέτρων ανάμεσα στα 200 και 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				|   | 
				 
				| Απαγορεύεται η αναδημοσίευση των συγκεκριμένων αποτελεσμάτων χωρίς την έγγραφη άδεια του greekdragster.com ή χωρίς την αναφορά στο site μας. | 
				 
				| Execution & Transfer Time: 0,008 secs | 
				 
  | 
		
		
			    Powered by  GreekDragster.com Database Server. 
	      © 2001 - 2011 GreekDragster.com - All Rights Reserved.  | 
                  |