ΕΛΕΥΘΕΡΑ ΧΡΟΝΟΜΕΤΡΗΜΕΝΑ - FREE RUNS | Auto A1 [1999] | POSITION | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | 1 |
ΔΑΡΑΒΙΓΚΑΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ |
33 |
CITROEN AX 1300 |
L |
2004-06-20 |
09:56:00 | 0,617 | 2,119 | | 8,729 | | 13,560 | 4,831 | 14,177 | 134,49 | 164,08 | 29,59 | - |
ΔΑΡΑΒΙΓΚΑΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ |
33 |
CITROEN AX 1300 |
R |
2004-06-19 |
15:12:00 | 0,840 | 2,565 | | 9,442 | | 14,292 | 4,850 | 15,132 | 131,25 | 166,10 | 34,85 | 2 |
ΤΣΙΝΤΣΑΡΗΣ ΒΑΣΙΛΗΣ |
34 |
FIAT UNO |
R |
2004-06-19 |
15:12:00 | 0,953 | 2,299 | | 9,258 | | 14,297 | 5,039 | 15,250 | 129,31 | 159,26 | 29,95 | - |
ΤΣΙΝΤΣΑΡΗΣ ΒΑΣΙΛΗΣ |
34 |
FIAT UNO |
R |
2004-06-20 |
09:21:00 | 0,851 | 2,067 | | 9,241 | | 14,761 | 5,520 | 15,612 | 119,67 | 144,07 | 24,40 | 3 |
ΣΙΔΕΡΗΣ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ |
36 |
CITROEN AX |
L |
2004-06-20 |
09:55:00 | 0,833 | 2,369 | | 9,807 | | 15,517 | 5,710 | 16,350 | 116,92 | 126,16 | 9,24 | - |
ΣΙΔΕΡΗΣ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ |
36 |
CITROEN AX |
L |
2004-06-19 |
15:16:00 | 0,947 | 2,535 | | 10,128 | | 15,724 | 5,596 | 16,671 | 118,90 | 139,57 | 20,67 | 4 |
ΚΟΚΚΙΝΟΣ ΗΛΙΑΣ |
32 |
TOYOTA STARLET EP 91 |
L |
2004-06-19 |
15:15:00 | 1,781 | 2,596 | | 10,682 | | 16,571 | 5,889 | 18,352 | 109,34 | 138,09 | 28,75 | |
ΠΡΟΚΡΙΜΑΤΙΚΑ - QUALIFICATION RUNS | Auto A1 [1999] | POSITION | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | 1 |
ΔΑΡΑΒΙΓΚΑΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ |
33 |
CITROEN AX 1300 |
R |
2004-06-19 |
16:51:00 | 1,037 | 2,072 | | 8,600 | | 13,345 | 4,745 | 14,382 | 135,91 | 167,98 | 32,07 | - |
ΔΑΡΑΒΙΓΚΑΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ |
33 |
CITROEN AX 1300 |
R |
2004-06-20 |
10:48:00 | 0,668 | 2,077 | | 8,625 | | 13,421 | 4,796 | 14,089 | 134,73 | 166,69 | 31,96 | 2 |
ΤΣΙΝΤΣΑΡΗΣ ΒΑΣΙΛΗΣ |
34 |
FIAT UNO |
L |
2004-06-19 |
16:52:00 | 1,020 | 1,970 | | 8,643 | | 13,651 | 5,008 | 14,671 | 129,52 | 159,26 | 29,74 | - |
ΤΣΙΝΤΣΑΡΗΣ ΒΑΣΙΛΗΣ |
34 |
FIAT UNO |
L |
2004-06-20 |
10:48:00 | 1,050 | 1,993 | | 9,181 | | 14,555 | 5,374 | 15,605 | 117,37 | 151,31 | 33,94 | 3 |
ΣΙΔΕΡΗΣ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ |
36 |
CITROEN AX |
L |
2004-06-19 |
16:51:00 | 0,759 | 2,352 | | 10,083 | | 15,804 | 5,721 | 16,563 | 112,33 | 137,47 | 25,14 | 4 |
ΚΟΚΚΙΝΟΣ ΗΛΙΑΣ |
32 |
TOYOTA STARLET EP 91 |
R |
2004-06-19 |
16:52:00 | 1,310 | 2,539 | | 10,387 | | 16,126 | 5,739 | 17,436 | 114,15 | 141,67 | 27,52 | 5 |
ΚΑΦΕΤΖΗΣ ΚΩΣΤΑΣ |
35 |
FIAT PUNTO |
L |
2004-06-19 |
16:53:00 | 1,004 | 2,548 | | 10,828 | | 16,968 | 6,140 | 17,972 | 104,52 | 127,38 | 22,86 | - |
ΚΑΦΕΤΖΗΣ ΚΩΣΤΑΣ |
35 |
FIAT PUNTO |
L |
2004-06-20 |
10:47:00 | 0,904 | 2,588 | | 10,942 | | 17,172 | 6,230 | 18,076 | 103,45 | 128,84 | 25,39 | - |
ΣΙΔΕΡΗΣ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ |
36 |
CITROEN AX |
R |
2004-06-20 |
10:47:00 | 0,947 | 2,359 | | 10,947 | | 17,182 | 6,235 | 18,129 | 99,47 | 129,37 | 29,90 | |
ΚΟΝΤΡΕΣ 16ΑΔΑΣ - 1ST ROUND ELIMINATION RUNS | Auto A1 [1999] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | |
ΤΣΙΝΤΣΑΡΗΣ ΒΑΣΙΛΗΣ |
34 |
FIAT UNO |
L |
2004-06-20 |
12:21:00 | 0,998 | 2,001 | | 8,781 | | 13,867 | 5,086 | 14,865 | 128,41 | 157,13 | 28,72 | |
ΚΑΦΕΤΖΗΣ ΚΩΣΤΑΣ |
35 |
FIAT PUNTO |
R |
2004-06-20 |
12:21:00 | 1,357 | 2,785 | | 11,277 | | 17,532 | 6,255 | 18,889 | 102,44 | 128,43 | 25,99 | |
ΣΙΔΕΡΗΣ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ |
36 |
CITROEN AX |
L |
2004-06-20 |
14:33:00 | | | | | | | | | | | | |
ΚΟΚΚΙΝΟΣ ΗΛΙΑΣ |
32 |
TOYOTA STARLET EP 91 |
R |
2004-06-20 |
14:33:00 | | | | | | | | | | | | |
ΔΑΡΑΒΙΓΚΑΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ |
33 |
CITROEN AX 1300 |
L |
2004-06-20 |
14:35:00 | | | | | | | | | | | | |
ΗΜΙΤΕΛΙΚΟΙ - SEMI FINALS | Auto A1 [1999] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | |
ΤΣΙΝΤΣΑΡΗΣ ΒΑΣΙΛΗΣ |
34 |
FIAT UNO |
L |
2004-06-20 |
14:36:00 | | | | | | | | | | | | |
ΔΑΡΑΒΙΓΚΑΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ |
33 |
CITROEN AX 1300 |
L |
2004-06-20 |
14:36:00 | | | | | | | | | | | | |
ΣΙΔΕΡΗΣ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ |
36 |
CITROEN AX |
R |
2004-06-20 |
14:36:00 | | | | | | | | | | | | |
ΤΕΛΙΚΟΙ - FINALS | Auto A1 [1999] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | |
ΔΑΡΑΒΙΓΚΑΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ |
33 |
CITROEN AX 1300 |
R |
2004-06-20 |
14:52:00 | 1,261 | 1,972 | | 8,420 | | 13,352 | 4,932 | 14,613 | 131,02 | 155,92 | 24,90 | |
ΤΣΙΝΤΣΑΡΗΣ ΒΑΣΙΛΗΣ |
34 |
FIAT UNO |
L |
2004-06-20 |
14:52:00 | 0,914 | 1,964 | | 8,680 | | 13,770 | 5,090 | 14,684 | 129,56 | 156,54 | 26,98 | |
ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΟ ΕΥΡΕΤΗΡΙΟ ΚΑΤΗΓΟΡΙΩΝ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ - BACK TO RACE CLASS INDEX | |
ΕΠΕΞΗΓΗΣΕΙΣ |
WON: Νικητής της κόντρας. |
QUALIFIED: Προκρίθηκε στον επόμενο γύρο χωρίς πέρασμα. |
LOST: Ηττημένος της κόντρας. |
ABANDONED RUN: Εγκατέλειψε (δεν τερμάτισε) στο πέρασμα. Στην περίπτωση κόντρας, αποκλείστηκε. |
RED LIGHT: Άκυρη εκκίνηση. |
DID NOT APPEAR: Δεν εμφανίστηκε στην κόντρα και αποκλείστηκε. |
TIMING ERROR: Λάθος χρονομέτρησης. Η επίδοση δεν ισχύει σαν προσωπικό ή άλλο ρεκόρ. |
INVALID RUN: Άκυρο Πέρασμα για λόγους διαφορετικούς από άκυρης εκκίνησης. |
|
REACTION: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος αντίδρασης του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
18T: Το καλύτερο 18άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
100T: Το καλύτερο 100άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200T: Το καλύτερο 200άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 200 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. |
300T: Το καλύτερο 300άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
400T: Το καλύτερο 400άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
400S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 400 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200T-400T: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος για τα 200 έως 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200S-400S: Η μεγαλύτερη διαφορά χιλιομέτρων ανάμεσα στα 200 και 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
|
Απαγορεύεται η αναδημοσίευση των συγκεκριμένων αποτελεσμάτων χωρίς την έγγραφη άδεια του greekdragster.com ή χωρίς την αναφορά στο site μας. |
Execution & Transfer Time: 0,015 secs |
|