| ΕΛΕΥΘΕΡΑ ΧΡΟΝΟΜΕΤΡΗΜΕΝΑ - FREE RUNS | Auto A1 [1999] |   | POSITION | 	ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | 	NUM | 	ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | 	LANE | 	DATE | 	TIME | 	REACT. | 	18T | 	100T | 	200T | 	300T | 	400T | 	200-400T | 	TOTAL | 	200S | 	400S | 	200-400S |  	| 1 | 
						ΔΑΡΑΒΙΓΚΑΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ | 
						33 | 
						CITROEN AX 1300 | 
						L | 
						2004-06-20 | 
						09:56:00 | 0,617 | 2,119 |  | 8,729 |  | 13,560 | 4,831 | 14,177 | 134,49 | 164,08 | 29,59 |  	| - | 
						ΔΑΡΑΒΙΓΚΑΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ | 
						33 | 
						CITROEN AX 1300 | 
						R | 
						2004-06-19 | 
						15:12:00 | 0,840 | 2,565 |  | 9,442 |  | 14,292 | 4,850 | 15,132 | 131,25 | 166,10 | 34,85 |  	| 2 | 
						ΤΣΙΝΤΣΑΡΗΣ ΒΑΣΙΛΗΣ | 
						34 | 
						FIAT UNO | 
						R | 
						2004-06-19 | 
						15:12:00 | 0,953 | 2,299 |  | 9,258 |  | 14,297 | 5,039 | 15,250 | 129,31 | 159,26 | 29,95 |  	| - | 
						ΤΣΙΝΤΣΑΡΗΣ ΒΑΣΙΛΗΣ | 
						34 | 
						FIAT UNO | 
						R | 
						2004-06-20 | 
						09:21:00 | 0,851 | 2,067 |  | 9,241 |  | 14,761 | 5,520 | 15,612 | 119,67 | 144,07 | 24,40 |  	| 3 | 
						ΣΙΔΕΡΗΣ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ | 
						36 | 
						CITROEN AX | 
						L | 
						2004-06-20 | 
						09:55:00 | 0,833 | 2,369 |  | 9,807 |  | 15,517 | 5,710 | 16,350 | 116,92 | 126,16 | 9,24 |  	| - | 
						ΣΙΔΕΡΗΣ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ | 
						36 | 
						CITROEN AX | 
						L | 
						2004-06-19 | 
						15:16:00 | 0,947 | 2,535 |  | 10,128 |  | 15,724 | 5,596 | 16,671 | 118,90 | 139,57 | 20,67 |  	| 4 | 
						ΚΟΚΚΙΝΟΣ ΗΛΙΑΣ | 
						32 | 
						TOYOTA STARLET EP 91 | 
						L | 
						2004-06-19 | 
						15:15:00 | 1,781 | 2,596 |  | 10,682 |  | 16,571 | 5,889 | 18,352 | 109,34 | 138,09 | 28,75 |  	|   |  
 	| ΠΡΟΚΡΙΜΑΤΙΚΑ - QUALIFICATION RUNS | Auto A1 [1999] |   | POSITION | 	ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | 	NUM | 	ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | 	LANE | 	DATE | 	TIME | 	REACT. | 	18T | 	100T | 	200T | 	300T | 	400T | 	200-400T | 	TOTAL | 	200S | 	400S | 	200-400S |  	| 1 | 
						ΔΑΡΑΒΙΓΚΑΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ | 
						33 | 
						CITROEN AX 1300 | 
						R | 
						2004-06-19 | 
						16:51:00 | 1,037 | 2,072 |  | 8,600 |  | 13,345 | 4,745 | 14,382 | 135,91 | 167,98 | 32,07 |  	| - | 
						ΔΑΡΑΒΙΓΚΑΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ | 
						33 | 
						CITROEN AX 1300 | 
						R | 
						2004-06-20 | 
						10:48:00 | 0,668 | 2,077 |  | 8,625 |  | 13,421 | 4,796 | 14,089 | 134,73 | 166,69 | 31,96 |  	| 2 | 
						ΤΣΙΝΤΣΑΡΗΣ ΒΑΣΙΛΗΣ | 
						34 | 
						FIAT UNO | 
						L | 
						2004-06-19 | 
						16:52:00 | 1,020 | 1,970 |  | 8,643 |  | 13,651 | 5,008 | 14,671 | 129,52 | 159,26 | 29,74 |  	| - | 
						ΤΣΙΝΤΣΑΡΗΣ ΒΑΣΙΛΗΣ | 
						34 | 
						FIAT UNO | 
						L | 
						2004-06-20 | 
						10:48:00 | 1,050 | 1,993 |  | 9,181 |  | 14,555 | 5,374 | 15,605 | 117,37 | 151,31 | 33,94 |  	| 3 | 
						ΣΙΔΕΡΗΣ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ | 
						36 | 
						CITROEN AX | 
						L | 
						2004-06-19 | 
						16:51:00 | 0,759 | 2,352 |  | 10,083 |  | 15,804 | 5,721 | 16,563 | 112,33 | 137,47 | 25,14 |  	| 4 | 
						ΚΟΚΚΙΝΟΣ ΗΛΙΑΣ | 
						32 | 
						TOYOTA STARLET EP 91 | 
						R | 
						2004-06-19 | 
						16:52:00 | 1,310 | 2,539 |  | 10,387 |  | 16,126 | 5,739 | 17,436 | 114,15 | 141,67 | 27,52 |  	| 5 | 
						ΚΑΦΕΤΖΗΣ ΚΩΣΤΑΣ | 
						35 | 
						FIAT PUNTO | 
						L | 
						2004-06-19 | 
						16:53:00 | 1,004 | 2,548 |  | 10,828 |  | 16,968 | 6,140 | 17,972 | 104,52 | 127,38 | 22,86 |  	| - | 
						ΚΑΦΕΤΖΗΣ ΚΩΣΤΑΣ | 
						35 | 
						FIAT PUNTO | 
						L | 
						2004-06-20 | 
						10:47:00 | 0,904 | 2,588 |  | 10,942 |  | 17,172 | 6,230 | 18,076 | 103,45 | 128,84 | 25,39 |  	| - | 
						ΣΙΔΕΡΗΣ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ | 
						36 | 
						CITROEN AX | 
						R | 
						2004-06-20 | 
						10:47:00 | 0,947 | 2,359 |  | 10,947 |  | 17,182 | 6,235 | 18,129 | 99,47 | 129,37 | 29,90 |  	|   |  
 	| ΚΟΝΤΡΕΣ 16ΑΔΑΣ - 1ST ROUND ELIMINATION RUNS | Auto A1 [1999] |   | RESULT | 	ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | 	NUM | 	ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | 	LANE | 	DATE | 	TIME | 	REACT. | 	18T | 	100T | 	200T | 	300T | 	400T | 	200-400T | 	TOTAL | 	200S | 	400S | 	200-400S |  	 | 
						ΤΣΙΝΤΣΑΡΗΣ ΒΑΣΙΛΗΣ | 
						34 | 
						FIAT UNO | 
						L | 
						2004-06-20 | 
						12:21:00 | 0,998 | 2,001 |  | 8,781 |  | 13,867 | 5,086 | 14,865 | 128,41 | 157,13 | 28,72 |  	 | 
						ΚΑΦΕΤΖΗΣ ΚΩΣΤΑΣ | 
						35 | 
						FIAT PUNTO | 
						R | 
						2004-06-20 | 
						12:21:00 | 1,357 | 2,785 |  | 11,277 |  | 17,532 | 6,255 | 18,889 | 102,44 | 128,43 | 25,99 |  	 | 
						ΣΙΔΕΡΗΣ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ | 
						36 | 
						CITROEN AX | 
						L | 
						2004-06-20 | 
						14:33:00 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  	 | 
						ΚΟΚΚΙΝΟΣ ΗΛΙΑΣ | 
						32 | 
						TOYOTA STARLET EP 91 | 
						R | 
						2004-06-20 | 
						14:33:00 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  	 | 
						ΔΑΡΑΒΙΓΚΑΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ | 
						33 | 
						CITROEN AX 1300 | 
						L | 
						2004-06-20 | 
						14:35:00 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  	|   |  
 	| ΗΜΙΤΕΛΙΚΟΙ - SEMI FINALS | Auto A1 [1999] |   | RESULT | 	ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | 	NUM | 	ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | 	LANE | 	DATE | 	TIME | 	REACT. | 	18T | 	100T | 	200T | 	300T | 	400T | 	200-400T | 	TOTAL | 	200S | 	400S | 	200-400S |  	 | 
						ΤΣΙΝΤΣΑΡΗΣ ΒΑΣΙΛΗΣ | 
						34 | 
						FIAT UNO | 
						L | 
						2004-06-20 | 
						14:36:00 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  	 | 
						ΔΑΡΑΒΙΓΚΑΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ | 
						33 | 
						CITROEN AX 1300 | 
						L | 
						2004-06-20 | 
						14:36:00 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  	 | 
						ΣΙΔΕΡΗΣ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ | 
						36 | 
						CITROEN AX | 
						R | 
						2004-06-20 | 
						14:36:00 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  	|   |  
 	| ΤΕΛΙΚΟΙ - FINALS | Auto A1 [1999] |   | RESULT | 	ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | 	NUM | 	ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | 	LANE | 	DATE | 	TIME | 	REACT. | 	18T | 	100T | 	200T | 	300T | 	400T | 	200-400T | 	TOTAL | 	200S | 	400S | 	200-400S |  	 | 
						ΔΑΡΑΒΙΓΚΑΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ | 
						33 | 
						CITROEN AX 1300 | 
						R | 
						2004-06-20 | 
						14:52:00 | 1,261 | 1,972 |  | 8,420 |  | 13,352 | 4,932 | 14,613 | 131,02 | 155,92 | 24,90 |  	 | 
						ΤΣΙΝΤΣΑΡΗΣ ΒΑΣΙΛΗΣ | 
						34 | 
						FIAT UNO | 
						L | 
						2004-06-20 | 
						14:52:00 | 0,914 | 1,964 |  | 8,680 |  | 13,770 | 5,090 | 14,684 | 129,56 | 156,54 | 26,98 |  	|   |  
 	| ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΟ ΕΥΡΕΤΗΡΙΟ ΚΑΤΗΓΟΡΙΩΝ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ - BACK TO RACE CLASS INDEX |  	|   |  
				| ΕΠΕΞΗΓΗΣΕΙΣ | 
				 
				| WON: Νικητής της κόντρας. | 
				 
				| QUALIFIED: Προκρίθηκε στον επόμενο γύρο χωρίς πέρασμα. | 
				 
				| LOST: Ηττημένος της κόντρας. | 
				 
				| ABANDONED RUN: Εγκατέλειψε (δεν τερμάτισε) στο πέρασμα. Στην περίπτωση κόντρας, αποκλείστηκε. | 
				 
				| RED LIGHT: Άκυρη εκκίνηση. | 
				 
				| DID NOT APPEAR: Δεν εμφανίστηκε στην κόντρα και αποκλείστηκε. | 
				 
				| TIMING ERROR: Λάθος χρονομέτρησης. Η επίδοση δεν ισχύει σαν προσωπικό ή άλλο ρεκόρ. | 
				 
				| INVALID RUN: Άκυρο Πέρασμα για λόγους διαφορετικούς από άκυρης εκκίνησης. | 
				 
				|   | 
				 
				| REACTION: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος αντίδρασης του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				| 18T: Το καλύτερο 18άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				| 100T: Το καλύτερο 100άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				| 200T: Το καλύτερο 200άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				| 200S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 200 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				| 300T: Το καλύτερο 300άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				| 400T: Το καλύτερο 400άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				| 400S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 400 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				| 200T-400T: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος για τα 200 έως 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				| 200S-400S: Η μεγαλύτερη διαφορά χιλιομέτρων ανάμεσα στα 200 και 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				|   | 
				 
				| Απαγορεύεται η αναδημοσίευση των συγκεκριμένων αποτελεσμάτων χωρίς την έγγραφη άδεια του greekdragster.com ή χωρίς την αναφορά στο site μας. | 
				 
				| Execution & Transfer Time: 0,015 secs | 
				 
  |