ΕΛΕΥΘΕΡΑ ΧΡΟΝΟΜΕΤΡΗΜΕΝΑ - FREE RUNS | Auto A1 [1999] | POSITION | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | 1 |
ΚΑΤΡΑΝΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ |
48 |
CITROEN AX LE MANS |
L |
2004-05-23 |
11:39:32 | 0,983 | 2,099 | 5,582 | 8,394 | 10,740 | 12,869 | 4,475 | 13,852 | | 177,92 | | - |
ΚΑΤΡΑΝΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ |
48 |
CITROEN AX LE MANS |
L |
2004-05-22 |
13:40:22 | 0,872 | 2,147 | 5,737 | 8,572 | 10,924 | 13,066 | 4,494 | 13,938 | | 177,14 | | 2 |
ΣΙΔΕΡΗΣ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ |
51 |
CITROEN AX |
L |
2004-05-23 |
11:35:05 | 1,164 | 2,363 | 6,446 | 9,779 | 12,605 | 15,159 | 5,380 | 16,323 | | 148,27 | | 3 |
ΚΟΚΚΙΝΟΣ ΗΛΙΑΣ |
49 |
TOYOTA STARLET EP 21 |
R |
2004-05-22 |
13:41:20 | 0,907 | 2,321 | 6,566 | 10,096 | 13,470 | 16,343 | 6,247 | 17,250 | | 134,91 | | 4 |
ΠΑΠΑΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ ΓΙΩΡΓΟΣ |
50 |
SUZUKI SWIFT GTI |
R |
2004-05-23 |
11:39:32 | 0,723 | 2,443 | 6,783 | 10,487 | 13,633 | 16,466 | 5,979 | 17,189 | | 133,80 | | - |
ΠΑΠΑΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ ΓΙΩΡΓΟΣ |
50 |
SUZUKI SWIFT GTI |
R |
2004-05-22 |
13:40:22 | 0,964 | 2,606 | 6,935 | | 13,748 | 16,564 | | 17,528 | | 134,73 | | - |
ΚΟΚΚΙΝΟΣ ΗΛΙΑΣ |
49 |
TOYOTA STARLET EP 21 |
R |
2004-05-23 |
11:35:05 | 1,259 | 2,324 | 8,535 | 15,343 | 21,141 | 25,244 | 9,901 | 26,503 | | 100,29 | | |
ΠΡΟΚΡΙΜΑΤΙΚΑ - QUALIFICATION RUNS | Auto A1 [1999] | POSITION | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | 1 |
ΚΑΤΡΑΝΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ |
48 |
CITROEN AX LE MANS |
R |
2004-05-22 |
16:57:38 | 1,124 | 2,111 | 5,579 | 8,378 | 10,709 | 12,832 | 4,454 | 13,956 | | 179,05 | | - |
ΚΑΤΡΑΝΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ |
48 |
CITROEN AX LE MANS |
R |
2004-05-22 |
15:42:37 | 0,622 | 2,099 | 5,609 | 8,425 | 10,767 | 12,895 | 4,470 | 13,517 | | 178,48 | | 2 |
ΣΙΔΕΡΗΣ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ |
51 |
CITROEN AX |
L |
2004-05-22 |
15:43:32 | 1,053 | 2,468 | 6,547 | 9,989 | 12,900 | 15,608 | 5,619 | 16,661 | | 133,97 | | - |
ΣΙΔΕΡΗΣ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ |
51 |
CITROEN AX |
L |
2004-05-22 |
16:58:36 | 0,869 | 2,746 | 6,784 | 10,128 | 12,950 | 15,612 | 5,484 | 16,481 | | 134,88 | | 3 |
ΚΟΚΚΙΝΟΣ ΗΛΙΑΣ |
49 |
TOYOTA STARLET EP 21 |
R |
2004-05-22 |
16:58:36 | 1,149 | 2,351 | 6,704 | 10,201 | 13,119 | 15,733 | 5,532 | 16,882 | | 143,64 | | - |
ΚΟΚΚΙΝΟΣ ΗΛΙΑΣ |
49 |
TOYOTA STARLET EP 21 |
R |
2004-05-22 |
15:43:32 | 1,058 | 2,428 | 6,740 | 10,232 | 13,183 | 15,818 | 5,586 | 16,876 | | 144,75 | | 4 |
ΠΑΠΑΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ ΓΙΩΡΓΟΣ |
50 |
SUZUKI SWIFT GTI |
L |
2004-05-22 |
16:57:38 | 0,740 | 2,450 | 6,827 | 10,566 | 13,729 | 16,567 | 6,001 | 17,307 | | 133,97 | | - |
ΠΑΠΑΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ ΓΙΩΡΓΟΣ |
50 |
SUZUKI SWIFT GTI |
L |
2004-05-22 |
15:42:37 | 0,927 | 2,470 | 6,811 | 10,949 | 14,255 | 17,177 | 6,228 | 18,104 | | 130,48 | | |
ΗΜΙΤΕΛΙΚΟΙ - SEMI FINALS | Auto A1 [1999] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | |
ΚΑΤΡΑΝΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ |
48 |
CITROEN AX LE MANS |
L |
2004-05-23 |
14:48:24 | 0,959 | 2,098 | 5,658 | 8,482 | 10,818 | 12,948 | 4,466 | 13,907 | | 173,73 | | |
ΠΑΠΑΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ ΓΙΩΡΓΟΣ |
50 |
SUZUKI SWIFT GTI |
R |
2004-05-23 |
14:48:24 | 0,650 | 2,388 | 6,699 | 10,333 | 13,400 | 16,161 | 5,828 | 16,811 | | 137,45 | | |
ΚΟΚΚΙΝΟΣ ΗΛΙΑΣ |
49 |
TOYOTA STARLET EP 21 |
L |
2004-05-23 |
14:49:14 | | | | | | | | | | | | |
ΣΙΔΕΡΗΣ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ |
51 |
CITROEN AX |
R |
2004-05-23 |
14:49:14 | 1,171 | 2,326 | 6,383 | | | | | 1,171 | | | | |
ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΟ ΕΥΡΕΤΗΡΙΟ ΚΑΤΗΓΟΡΙΩΝ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ - BACK TO RACE CLASS INDEX | |
ΕΠΕΞΗΓΗΣΕΙΣ |
WON: Νικητής της κόντρας. |
QUALIFIED: Προκρίθηκε στον επόμενο γύρο χωρίς πέρασμα. |
LOST: Ηττημένος της κόντρας. |
ABANDONED RUN: Εγκατέλειψε (δεν τερμάτισε) στο πέρασμα. Στην περίπτωση κόντρας, αποκλείστηκε. |
RED LIGHT: Άκυρη εκκίνηση. |
DID NOT APPEAR: Δεν εμφανίστηκε στην κόντρα και αποκλείστηκε. |
TIMING ERROR: Λάθος χρονομέτρησης. Η επίδοση δεν ισχύει σαν προσωπικό ή άλλο ρεκόρ. |
INVALID RUN: Άκυρο Πέρασμα για λόγους διαφορετικούς από άκυρης εκκίνησης. |
|
REACTION: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος αντίδρασης του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
18T: Το καλύτερο 18άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
100T: Το καλύτερο 100άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200T: Το καλύτερο 200άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 200 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. |
300T: Το καλύτερο 300άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
400T: Το καλύτερο 400άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
400S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 400 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200T-400T: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος για τα 200 έως 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200S-400S: Η μεγαλύτερη διαφορά χιλιομέτρων ανάμεσα στα 200 και 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
|
Απαγορεύεται η αναδημοσίευση των συγκεκριμένων αποτελεσμάτων χωρίς την έγγραφη άδεια του greekdragster.com ή χωρίς την αναφορά στο site μας. |
Execution & Transfer Time: 0,009 secs |
|