ΕΛΕΥΘΕΡΑ ΧΡΟΝΟΜΕΤΡΗΜΕΝΑ - FREE RUNS | Auto A1 [1999] | POSITION | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | 1 |
ΔΑΡΑΒΙΓΚΑΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ |
40 |
CITROEN AX 1300 |
R |
2003-09-06 |
14:53:00 | 1,056 | 2,383 | | 9,202 | | 14,320 | 5,118 | 15,376 | 128,90 | 153,21 | 24,31 | 2 |
ΜΠΕΓΛΙΤΗΣ ΠΑΝΟΣ |
39 |
VW POLO |
L |
2003-09-06 |
14:56:00 | 1,328 | 2,621 | | 10,756 | | 16,586 | 5,830 | 17,914 | | 140,02 | | |
ΠΡΟΚΡΙΜΑΤΙΚΑ - QUALIFICATION RUNS | Auto A1 [1999] | POSITION | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | 1 |
ΔΑΡΑΒΙΓΚΑΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ |
40 |
CITROEN AX 1300 |
R |
2003-09-06 |
17:30:00 | 0,865 | 2,372 | | 9,155 | | 14,161 | 5,006 | 15,026 | 129,28 | 158,48 | 29,20 | - |
ΔΑΡΑΒΙΓΚΑΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ |
40 |
CITROEN AX 1300 |
L |
2003-09-06 |
16:11:00 | 1,113 | 2,531 | | 9,390 | | 14,417 | 5,027 | 15,530 | | 158,89 | | 2 |
ΜΠΕΓΛΙΤΗΣ ΠΑΝΟΣ |
39 |
VW POLO |
R |
2003-09-06 |
16:11:00 | 0,690 | 2,775 | | 10,993 | | 16,913 | 5,920 | 17,603 | 107,45 | 136,93 | 29,48 | RED LIGHT |
ΜΠΕΓΛΙΤΗΣ ΠΑΝΟΣ |
39 |
VW POLO |
L |
2003-09-06 |
17:30:00 | 0,429 | 2,918 | | 11,040 | | 16,864 | 5,824 | 17,293 | | 139,81 | | |
ΤΕΛΙΚΟΙ - FINALS | Auto A1 [1999] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | |
ΔΑΡΑΒΙΓΚΑΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ |
40 |
CITROEN AX 1300 |
R |
2003-09-07 |
13:54:00 | 1,206 | 2,481 | | 9,295 | | 14,263 | 4,968 | 15,469 | 130,12 | 159,98 | 29,86 | |
ΜΠΕΓΛΙΤΗΣ ΠΑΝΟΣ |
39 |
VW POLO |
L |
2003-09-07 |
13:54:00 | 1,107 | 2,749 | | 11,571 | | 17,476 | 5,905 | 18,583 | 105,12 | 137,41 | 32,29 | |
ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΟ ΕΥΡΕΤΗΡΙΟ ΚΑΤΗΓΟΡΙΩΝ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ - BACK TO RACE CLASS INDEX | |
ΕΠΕΞΗΓΗΣΕΙΣ |
WON: Νικητής της κόντρας. |
QUALIFIED: Προκρίθηκε στον επόμενο γύρο χωρίς πέρασμα. |
LOST: Ηττημένος της κόντρας. |
ABANDONED RUN: Εγκατέλειψε (δεν τερμάτισε) στο πέρασμα. Στην περίπτωση κόντρας, αποκλείστηκε. |
RED LIGHT: Άκυρη εκκίνηση. |
DID NOT APPEAR: Δεν εμφανίστηκε στην κόντρα και αποκλείστηκε. |
TIMING ERROR: Λάθος χρονομέτρησης. Η επίδοση δεν ισχύει σαν προσωπικό ή άλλο ρεκόρ. |
INVALID RUN: Άκυρο Πέρασμα για λόγους διαφορετικούς από άκυρης εκκίνησης. |
|
REACTION: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος αντίδρασης του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
18T: Το καλύτερο 18άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
100T: Το καλύτερο 100άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200T: Το καλύτερο 200άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 200 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. |
300T: Το καλύτερο 300άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
400T: Το καλύτερο 400άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
400S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 400 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200T-400T: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος για τα 200 έως 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200S-400S: Η μεγαλύτερη διαφορά χιλιομέτρων ανάμεσα στα 200 και 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
|
Απαγορεύεται η αναδημοσίευση των συγκεκριμένων αποτελεσμάτων χωρίς την έγγραφη άδεια του greekdragster.com ή χωρίς την αναφορά στο site μας. |
Execution & Transfer Time: 0,008 secs |
|
Powered by GreekDragster.com Database Server.
© 2001 - 2011 GreekDragster.com - All Rights Reserved. |
|