| ΕΛΕΥΘΕΡΑ ΧΡΟΝΟΜΕΤΡΗΜΕΝΑ - FREE RUNS | Auto A2 [1999] |   | POSITION | 	ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | 	NUM | 	ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | 	LANE | 	DATE | 	TIME | 	REACT. | 	18T | 	100T | 	200T | 	300T | 	400T | 	200-400T | 	TOTAL | 	200S | 	400S | 	200-400S |  	| 1 | 
						ΛΟΥΚΟΣ ΝΙΚΟΣ | 
						30 | 
						CITROEN AX | 
						L | 
						2005-10-15 | 
						14:23:28 | 1,156 | 1,648 | 4,699 | 7,264 | 9,516 | 11,443 | 4,179 |  |  | 190,00 |  |  	| - | 
						ΛΟΥΚΟΣ ΝΙΚΟΣ | 
						30 | 
						CITROEN AX | 
						L | 
						2005-10-15 | 
						14:04:39 | 1,063 | 1,638 | 4,736 | 7,329 | 9,591 | 11,535 | 4,206 |  |  | 187,75 |  |  	| - | 
						ΛΟΥΚΟΣ ΝΙΚΟΣ | 
						30 | 
						CITROEN AX | 
						L | 
						2005-10-16 | 
						13:03:23 | 1,008 | 1,626 | 4,709 | 7,309 | 9,598 | 11,565 | 4,256 |  |  | 186,12 |  |  	| 2 | 
						ΧΑΤΖΗΠΑΝΤΕΛΗΣ ΣΥΜΕΩΝ | 
						31 | 
						HONDA CIVIC | 
						R | 
						2005-10-15 | 
						18:16:43 | 0,739 | 1,809 | 5,055 | 7,766 | 10,123 | 12,136 | 4,370 |  |  | 182,22 |  |  	| 3 | 
						ΠΥΘΑΡΑΣ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ | 
						32 | 
						RALLYE 106 | 
						L | 
						2005-10-15 | 
						14:05:24 | 0,901 | 1,854 |  | 8,030 | 10,447 | 12,498 | 4,468 |  |  | 179,19 |  |  	| - | 
						ΧΑΤΖΗΠΑΝΤΕΛΗΣ ΣΥΜΕΩΝ | 
						31 | 
						HONDA CIVIC | 
						R | 
						2005-10-16 | 
						13:04:38 | 0,694 | 1,784 | 5,040 | 8,094 | 10,610 | 12,732 | 4,638 |  |  | 172,70 |  |  	| - | 
						ΠΥΘΑΡΑΣ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ | 
						32 | 
						RALLYE 106 | 
						L | 
						2005-10-16 | 
						13:04:38 | 0,810 | 2,010 | 5,442 | 8,254 | 10,698 | 12,778 | 4,524 |  |  | 176,80 |  |  	| 4 | 
						ΜΗΤΡΟΥΔΗΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ | 
						33 | 
						ALFA ROMEO 1800 8V | 
						L | 
						2005-10-15 | 
						14:34:09 | 1,061 | 2,044 | 6,246 | 9,776 | 12,797 | 15,357 | 5,581 |  |  | 143,66 |  |  	| - | 
						ΜΗΤΡΟΥΔΗΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ | 
						33 | 
						ALFA ROMEO 1800 8V | 
						L | 
						2005-10-15 | 
						20:48:01 | 1,322 | 1,970 | 6,214 | 9,822 | 12,891 | 15,526 | 5,704 |  |  | 139,63 |  |  	| - | 
						ΜΗΤΡΟΥΔΗΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ | 
						33 | 
						ALFA ROMEO 1800 8V | 
						R | 
						2005-10-16 | 
						13:03:23 | 2,376 | 2,038 | 6,391 | 10,003 | 13,090 | 15,701 | 5,698 |  |  | 140,62 |  |  	| - | 
						ΜΗΤΡΟΥΔΗΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ | 
						33 | 
						ALFA ROMEO 1800 8V | 
						R | 
						2005-10-15 | 
						15:09:26 | 1,430 | 2,021 | 6,605 | 10,279 | 13,380 | 16,017 | 5,738 |  |  | 139,63 |  |  	|   |  
 	| ΠΡΟΚΡΙΜΑΤΙΚΑ - QUALIFICATION RUNS | Auto A2 [1999] |   | POSITION | 	ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | 	NUM | 	ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | 	LANE | 	DATE | 	TIME | 	REACT. | 	18T | 	100T | 	200T | 	300T | 	400T | 	200-400T | 	TOTAL | 	200S | 	400S | 	200-400S |  	| 1 | 
						ΛΟΥΚΟΣ ΝΙΚΟΣ | 
						30 | 
						CITROEN AX | 
						L | 
						2005-10-16 | 
						10:34:06 | 1,164 | 1,594 | 4,666 | 7,254 | 9,524 | 11,472 | 4,218 |  |  | 187,75 |  |  	| - | 
						ΛΟΥΚΟΣ ΝΙΚΟΣ | 
						30 | 
						CITROEN AX | 
						R | 
						2005-10-15 | 
						19:22:17 | 0,850 | 1,654 | 4,735 | 7,321 | 9,592 | 11,541 | 4,220 |  |  | 186,89 |  |  	| 2 | 
						ΧΑΤΖΗΠΑΝΤΕΛΗΣ ΣΥΜΕΩΝ | 
						31 | 
						HONDA CIVIC | 
						R | 
						2005-10-15 | 
						19:23:28 | 0,675 | 1,762 | 4,991 | 7,730 | 10,109 | 12,151 | 4,421 |  |  | 179,05 |  |  	| - | 
						ΧΑΤΖΗΠΑΝΤΕΛΗΣ ΣΥΜΕΩΝ | 
						31 | 
						HONDA CIVIC | 
						L | 
						2005-10-16 | 
						10:35:21 | 0,519 | 1,866 | 5,095 | 7,811 | 10,157 | 12,164 | 4,353 |  |  | 180,60 |  |  	| 3 | 
						ΠΥΘΑΡΑΣ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ | 
						32 | 
						RALLYE 106 | 
						L | 
						2005-10-15 | 
						19:22:17 | 0,737 | 1,964 |  | 8,126 | 10,552 | 12,617 | 4,491 |  |  | 177,44 |  |  	| - | 
						ΠΥΘΑΡΑΣ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ | 
						32 | 
						RALLYE 106 | 
						R | 
						2005-10-16 | 
						10:34:06 | 0,900 | 2,166 | 5,606 | 8,431 | 10,863 | 12,928 | 4,497 |  |  | 178,31 |  |  	| 4 | 
						ΜΗΤΡΟΥΔΗΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ | 
						33 | 
						ALFA ROMEO 1800 8V | 
						L | 
						2005-10-15 | 
						19:23:28 | 2,270 | 1,964 | 6,228 | 9,758 | 12,788 | 15,359 | 5,601 |  |  | 142,63 |  |  	| - | 
						ΜΗΤΡΟΥΔΗΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ | 
						33 | 
						ALFA ROMEO 1800 8V | 
						R | 
						2005-10-16 | 
						10:35:21 | 1,520 | 1,991 | 6,312 | 9,918 | 12,986 | 15,594 | 5,676 |  |  | 141,27 |  |  	|   |  
 	| ΗΜΙΤΕΛΙΚΟΙ - SEMI FINALS | Auto A2 [1999] |   | RESULT | 	ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | 	NUM | 	ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | 	LANE | 	DATE | 	TIME | 	REACT. | 	18T | 	100T | 	200T | 	300T | 	400T | 	200-400T | 	TOTAL | 	200S | 	400S | 	200-400S |  	| WON | 
						ΛΟΥΚΟΣ ΝΙΚΟΣ | 
						30 | 
						CITROEN AX | 
						L | 
						2005-10-16 | 
						19:33:20 | 0,933 | 1,643 | 4,697 | 7,454 | 10,098 | 12,505 | 5,051 |  |  | 144,89 |  |  	| LOST | 
						ΜΗΤΡΟΥΔΗΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ | 
						33 | 
						ALFA ROMEO 1800 8V | 
						R | 
						2005-10-16 | 
						19:33:20 | 1,208 | 1,994 | 6,249 | 9,788 | 12,845 | 15,463 | 5,675 |  |  | 138,91 |  |  	| LOST | 
						ΠΥΘΑΡΑΣ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ | 
						32 | 
						RALLYE 106 | 
						L | 
						2005-10-16 | 
						19:36:11 | 0,732 | 1,869 | 5,224 | 8,072 | 10,535 | 12,635 | 4,563 |  |  | 174,35 |  |  	| WON | 
						ΧΑΤΖΗΠΑΝΤΕΛΗΣ ΣΥΜΕΩΝ | 
						31 | 
						HONDA CIVIC | 
						R | 
						2005-10-16 | 
						19:36:11 | 0,929 | 1,831 |  | 7,857 | 10,259 | 12,320 | 4,463 |  |  | 177,40 |  |  	|   |  
 	| ΤΕΛΙΚΟΙ - FINALS | Auto A2 [1999] |   | RESULT | 	ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | 	NUM | 	ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | 	LANE | 	DATE | 	TIME | 	REACT. | 	18T | 	100T | 	200T | 	300T | 	400T | 	200-400T | 	TOTAL | 	200S | 	400S | 	200-400S |  	| DID NOT APPEAR | 
						ΛΟΥΚΟΣ ΝΙΚΟΣ | 
						30 | 
						CITROEN AX | 
						L | 
						2005-10-16 | 
						20:37:14 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  	| WON | 
						ΧΑΤΖΗΠΑΝΤΕΛΗΣ ΣΥΜΕΩΝ | 
						31 | 
						HONDA CIVIC | 
						R | 
						2005-10-16 | 
						20:37:14 | 2,929 | 1,796 | 5,033 | 7,788 | 10,186 | 12,249 | 4,461 |  |  | 177,27 |  |  	|   |  
 	| ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΟ ΕΥΡΕΤΗΡΙΟ ΚΑΤΗΓΟΡΙΩΝ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ - BACK TO RACE CLASS INDEX |  	|   |  
				| ΕΠΕΞΗΓΗΣΕΙΣ | 
				 
				| WON: Νικητής της κόντρας. | 
				 
				| QUALIFIED: Προκρίθηκε στον επόμενο γύρο χωρίς πέρασμα. | 
				 
				| LOST: Ηττημένος της κόντρας. | 
				 
				| ABANDONED RUN: Εγκατέλειψε (δεν τερμάτισε) στο πέρασμα. Στην περίπτωση κόντρας, αποκλείστηκε. | 
				 
				| RED LIGHT: Άκυρη εκκίνηση. | 
				 
				| DID NOT APPEAR: Δεν εμφανίστηκε στην κόντρα και αποκλείστηκε. | 
				 
				| TIMING ERROR: Λάθος χρονομέτρησης. Η επίδοση δεν ισχύει σαν προσωπικό ή άλλο ρεκόρ. | 
				 
				| INVALID RUN: Άκυρο Πέρασμα για λόγους διαφορετικούς από άκυρης εκκίνησης. | 
				 
				|   | 
				 
				| REACTION: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος αντίδρασης του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				| 18T: Το καλύτερο 18άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				| 100T: Το καλύτερο 100άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				| 200T: Το καλύτερο 200άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				| 200S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 200 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				| 300T: Το καλύτερο 300άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				| 400T: Το καλύτερο 400άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				| 400S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 400 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				| 200T-400T: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος για τα 200 έως 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				| 200S-400S: Η μεγαλύτερη διαφορά χιλιομέτρων ανάμεσα στα 200 και 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				|   | 
				 
				| Απαγορεύεται η αναδημοσίευση των συγκεκριμένων αποτελεσμάτων χωρίς την έγγραφη άδεια του greekdragster.com ή χωρίς την αναφορά στο site μας. | 
				 
				| Execution & Transfer Time: 0,012 secs | 
				 
  |