ΕΛΕΥΘΕΡΑ ΧΡΟΝΟΜΕΤΡΗΜΕΝΑ - FREE RUNS | Auto A2 [1999] | POSITION | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | 1 |
ΛΟΥΚΟΣ ΝΙΚΟΣ |
26 |
CITROEN AX 1.8 16V |
L |
2005-10-02 |
10:46:34 | 1,612 | 1,622 | 4,706 | 7,299 | 9,587 | 11,552 | 4,253 | | | 186,12 | | 2 |
ΧΑΤΖΗΠΑΝΤΕΛΗΣ ΣΥΜΕΩΝ |
47 |
HONDA CIVIC TYPE-R |
R |
2005-10-02 |
10:49:55 | 0,994 | 1,762 | | 7,833 | 10,234 | 12,289 | 4,456 | | | 178,31 | | 3 |
ΠΥΘΑΡΑΣ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ |
27 |
PEUGEOT 106 |
L |
2005-10-02 |
10:45:35 | 1,011 | 1,986 | 5,348 | 8,168 | 10,613 | 12,696 | 4,528 | | | 175,99 | | 4 |
ΚΑΚΑΡΗΣ ΘΑΝΑΣΗΣ |
29 |
PEUGEOT 106 |
L |
2005-10-02 |
10:50:58 | 0,662 | 1,984 | 5,896 | 9,137 | | 14,282 | 5,145 | | | 155,10 | | - |
ΚΑΚΑΡΗΣ ΘΑΝΑΣΗΣ |
29 |
PEUGEOT 106 |
L |
2005-10-02 |
14:21:18 | 0,993 | 2,317 | 6,217 | 9,390 | 12,107 | 14,422 | 5,032 | | | 158,06 | | |
ΠΡΟΚΡΙΜΑΤΙΚΑ - QUALIFICATION RUNS | Auto A2 [1999] | POSITION | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | 1 |
ΛΟΥΚΟΣ ΝΙΚΟΣ |
26 |
CITROEN AX 1.8 16V |
R |
2005-10-02 |
13:18:53 | 0,812 | 1,707 | 4,802 | 7,401 | 9,690 | 11,654 | 4,253 | | | 185,94 | | - |
ΛΟΥΚΟΣ ΝΙΚΟΣ |
26 |
CITROEN AX 1.8 16V |
L |
2005-10-02 |
11:50:09 | 1,147 | 1,847 | | 7,516 | 9,800 | 11,767 | 4,251 | | | 185,70 | | 2 |
ΧΑΤΖΗΠΑΝΤΕΛΗΣ ΣΥΜΕΩΝ |
47 |
HONDA CIVIC TYPE-R |
R |
2005-10-02 |
11:51:05 | 0,904 | 1,741 | 4,990 | 7,723 | 10,105 | 12,143 | 4,420 | | | 180,07 | | - |
ΧΑΤΖΗΠΑΝΤΕΛΗΣ ΣΥΜΕΩΝ |
47 |
HONDA CIVIC TYPE-R |
R |
2005-10-02 |
13:20:40 | 0,643 | 1,842 | 5,099 | 7,846 | 10,228 | 12,262 | 4,416 | | | 179,41 | | 3 |
ΠΥΘΑΡΑΣ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ |
27 |
PEUGEOT 106 |
L |
2005-10-02 |
13:18:53 | 0,862 | 1,860 | | 8,099 | 10,548 | 12,630 | 4,531 | | | 176,12 | | - |
ΠΥΘΑΡΑΣ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ |
27 |
PEUGEOT 106 |
L |
2005-10-02 |
11:51:05 | 0,654 | 2,056 | | 8,270 | 10,717 | 12,808 | 4,538 | | | 175,27 | | 4 |
ΚΑΚΑΡΗΣ ΘΑΝΑΣΗΣ |
29 |
PEUGEOT 106 |
R |
2005-10-02 |
11:50:09 | 0,793 | 1,985 | 5,822 | 9,025 | | 14,137 | 5,112 | | | 156,77 | | - |
ΚΑΚΑΡΗΣ ΘΑΝΑΣΗΣ |
29 |
PEUGEOT 106 |
L |
2005-10-02 |
13:20:40 | 0,615 | 2,002 | 5,879 | 9,107 | 11,867 | 14,194 | 5,087 | | | 155,76 | | |
ΗΜΙΤΕΛΙΚΟΙ - SEMI FINALS | Auto A2 [1999] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | WON |
ΛΟΥΚΟΣ ΝΙΚΟΣ |
26 |
CITROEN AX 1.8 16V |
L |
2005-10-02 |
19:01:11 | 0,738 | 1,660 | 4,753 | 7,342 | 9,609 | 11,554 | 4,212 | | | 187,94 | | DID NOT APPEAR |
ΚΑΚΑΡΗΣ ΘΑΝΑΣΗΣ |
29 |
PEUGEOT 106 |
R |
2005-10-02 |
19:01:11 | | | | | | | | | | | | LOST |
ΠΥΘΑΡΑΣ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ |
27 |
PEUGEOT 106 |
L |
2005-10-02 |
19:01:59 | 0,702 | 2,244 | 5,666 | 8,471 | 10,901 | 12,966 | 4,495 | | | 177,57 | | WON |
ΧΑΤΖΗΠΑΝΤΕΛΗΣ ΣΥΜΕΩΝ |
47 |
HONDA CIVIC TYPE-R |
R |
2005-10-02 |
19:01:59 | 0,706 | 2,065 | | 8,147 | 10,549 | 12,597 | 4,450 | | | 179,32 | | |
ΤΕΛΙΚΟΙ - FINALS | Auto A2 [1999] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | WON |
ΛΟΥΚΟΣ ΝΙΚΟΣ |
26 |
CITROEN AX 1.8 16V |
L |
2005-10-02 |
19:51:32 | 1,325 | 1,665 | | 7,382 | 9,663 | 11,616 | 4,234 | | | 187,37 | | RED LIGHT |
ΧΑΤΖΗΠΑΝΤΕΛΗΣ ΣΥΜΕΩΝ |
47 |
HONDA CIVIC TYPE-R |
R |
2005-10-02 |
19:51:32 | | 2,923 | 6,259 | 8,931 | 11,293 | 13,320 | 4,389 | | | 178,79 | | |
ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΟ ΕΥΡΕΤΗΡΙΟ ΚΑΤΗΓΟΡΙΩΝ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ - BACK TO RACE CLASS INDEX | |
ΕΠΕΞΗΓΗΣΕΙΣ |
WON: Νικητής της κόντρας. |
QUALIFIED: Προκρίθηκε στον επόμενο γύρο χωρίς πέρασμα. |
LOST: Ηττημένος της κόντρας. |
ABANDONED RUN: Εγκατέλειψε (δεν τερμάτισε) στο πέρασμα. Στην περίπτωση κόντρας, αποκλείστηκε. |
RED LIGHT: Άκυρη εκκίνηση. |
DID NOT APPEAR: Δεν εμφανίστηκε στην κόντρα και αποκλείστηκε. |
TIMING ERROR: Λάθος χρονομέτρησης. Η επίδοση δεν ισχύει σαν προσωπικό ή άλλο ρεκόρ. |
INVALID RUN: Άκυρο Πέρασμα για λόγους διαφορετικούς από άκυρης εκκίνησης. |
|
REACTION: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος αντίδρασης του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
18T: Το καλύτερο 18άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
100T: Το καλύτερο 100άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200T: Το καλύτερο 200άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 200 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. |
300T: Το καλύτερο 300άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
400T: Το καλύτερο 400άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
400S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 400 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200T-400T: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος για τα 200 έως 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200S-400S: Η μεγαλύτερη διαφορά χιλιομέτρων ανάμεσα στα 200 και 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
|
Απαγορεύεται η αναδημοσίευση των συγκεκριμένων αποτελεσμάτων χωρίς την έγγραφη άδεια του greekdragster.com ή χωρίς την αναφορά στο site μας. |
Execution & Transfer Time: 0,010 secs |
|