| ΕΛΕΥΘΕΡΑ ΧΡΟΝΟΜΕΤΡΗΜΕΝΑ - FREE RUNS | Auto A2 [1999] |   | POSITION | 	ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | 	NUM | 	ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | 	LANE | 	DATE | 	TIME | 	REACT. | 	18T | 	100T | 	200T | 	300T | 	400T | 	200-400T | 	TOTAL | 	200S | 	400S | 	200-400S |  	| 1 | 
						ΛΟΥΚΟΣ ΝΙΚΟΣ | 
						47 | 
						CITROEN AX | 
						L | 
						2005-07-10 | 
						11:32:00 | 1,035 | 1,722 | 4,911 | 7,581 | 9,910 | 11,915 | 4,334 | 12,950 |  | 181,64 |  |  	| - | 
						ΛΟΥΚΟΣ ΝΙΚΟΣ | 
						47 | 
						CITROEN AX | 
						L | 
						2005-07-09 | 
						12:25:00 | 1,067 | 1,744 |  | 7,604 | 9,936 | 11,948 | 4,344 | 13,015 |  | 181,19 |  |  	| - | 
						ΛΟΥΚΟΣ ΝΙΚΟΣ | 
						47 | 
						CITROEN AX | 
						L | 
						2005-07-09 | 
						18:06:00 | 0,909 | 1,694 | 4,872 | 7,562 | 9,921 | 11,966 | 4,404 | 12,875 |  | 177,66 |  |  	| - | 
						ΛΟΥΚΟΣ ΝΙΚΟΣ | 
						47 | 
						CITROEN AX | 
						L | 
						2005-07-09 | 
						13:52:00 | 1,095 | 1,739 |  | 7,564 | 9,937 | 12,339 | 4,775 | 13,434 |  | 141,00 |  |  	| 2 | 
						ΚΑΤΡΑΝΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ | 
						45 | 
						CITROEN AX | 
						R | 
						2005-07-09 | 
						12:43:00 | 1,058 | 2,108 | 5,550 | 8,397 | 10,834 | 12,956 | 4,559 | 14,014 |  | 173,61 |  |  	| 3 | 
						ΠΥΘΑΡΑΣ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ | 
						46 | 
						PEUGEOT 106 | 
						L | 
						2005-07-09 | 
						12:43:00 | 0,844 | 1,956 | 5,437 | 8,326 | 10,827 | 12,964 | 4,638 | 13,808 |  | 170,69 |  |  	| - | 
						ΠΥΘΑΡΑΣ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ | 
						46 | 
						PEUGEOT 106 | 
						L | 
						2005-07-09 | 
						13:57:00 | 0,836 | 1,916 | 5,713 | 8,682 | 11,226 | 13,393 | 4,711 | 14,229 |  | 168,99 |  |  	| 4 | 
						ΚΑΚΑΡΗΣ ΘΑΝΑΣΗΣ | 
						49 | 
						 | 
						R | 
						2005-07-09 | 
						18:09:00 | 0,734 | 1,980 | 5,921 | 9,179 |  | 14,372 | 5,193 | 15,106 |  | 153,67 |  |  	| - | 
						ΚΑΚΑΡΗΣ ΘΑΝΑΣΗΣ | 
						49 | 
						 | 
						R | 
						2005-07-09 | 
						13:57:00 | 0,986 | 2,030 | 5,975 | 9,226 | 12,013 | 14,387 | 5,161 | 15,373 |  | 155,60 |  |  	| - | 
						ΚΑΚΑΡΗΣ ΘΑΝΑΣΗΣ | 
						49 | 
						 | 
						R | 
						2005-07-09 | 
						12:49:00 | 2,171 | 2,102 | 6,137 | 9,420 | 12,219 | 14,607 | 5,187 | 16,778 |  | 154,81 |  |  	| RED LIGHT | 
						ΚΑΚΑΡΗΣ ΘΑΝΑΣΗΣ | 
						49 | 
						 | 
						R | 
						2005-07-10 | 
						11:32:00 | 0,363 | 2,254 | 6,082 | 9,275 | 12,035 | 14,396 | 5,121 | 14,759 |  | 156,03 |  |  	|   |  
 	| ΠΡΟΚΡΙΜΑΤΙΚΑ - QUALIFICATION RUNS | Auto A2 [1999] |   | POSITION | 	ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | 	NUM | 	ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | 	LANE | 	DATE | 	TIME | 	REACT. | 	18T | 	100T | 	200T | 	300T | 	400T | 	200-400T | 	TOTAL | 	200S | 	400S | 	200-400S |  	| 1 | 
						ΛΟΥΚΟΣ ΝΙΚΟΣ | 
						47 | 
						CITROEN AX | 
						R | 
						2005-07-10 | 
						12:45:11 | 1,088 | 1,779 |  | 7,567 | 9,882 | 11,876 | 4,309 | 12,964 |  | 184,20 |  |  	| - | 
						ΛΟΥΚΟΣ ΝΙΚΟΣ | 
						47 | 
						CITROEN AX | 
						L | 
						2005-07-09 | 
						20:04:03 | 1,032 | 1,665 | 4,836 | 7,515 | 9,869 | 11,903 | 4,388 | 12,935 |  | 179,01 |  |  	| 2 | 
						ΠΥΘΑΡΑΣ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ | 
						46 | 
						PEUGEOT 106 | 
						L | 
						2005-07-10 | 
						12:45:11 | 1,267 | 1,892 | 5,334 | 8,232 | 10,739 | 12,885 | 4,653 | 14,152 |  | 170,13 |  |  	| - | 
						ΠΥΘΑΡΑΣ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ | 
						46 | 
						PEUGEOT 106 | 
						L | 
						2005-07-09 | 
						20:04:43 | 0,983 | 1,859 | 5,318 | 8,213 | 10,729 | 12,889 | 4,676 | 13,872 |  | 168,95 |  |  	| 3 | 
						ΚΑΚΑΡΗΣ ΘΑΝΑΣΗΣ | 
						49 | 
						 | 
						R | 
						2005-07-09 | 
						20:04:03 | 1,027 | 1,995 | 5,819 | 9,030 | 11,808 | 14,173 | 5,143 | 15,200 |  | 154,77 |  |  	| - | 
						ΚΑΚΑΡΗΣ ΘΑΝΑΣΗΣ | 
						49 | 
						 | 
						R | 
						2005-07-10 | 
						12:46:02 | 1,406 | 2,014 | 5,941 | 9,176 | 11,961 | 14,339 | 5,163 | 15,745 |  | 155,00 |  |  	|   |  
 	| ΗΜΙΤΕΛΙΚΟΙ - SEMI FINALS | Auto A2 [1999] |   | RESULT | 	ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | 	NUM | 	ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | 	LANE | 	DATE | 	TIME | 	REACT. | 	18T | 	100T | 	200T | 	300T | 	400T | 	200-400T | 	TOTAL | 	200S | 	400S | 	200-400S |  	| QUALIFIED | 
						ΛΟΥΚΟΣ ΝΙΚΟΣ | 
						47 | 
						CITROEN AX | 
						L | 
						2005-07-10 | 
						19:10:43 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  	| WON | 
						ΠΥΘΑΡΑΣ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ | 
						46 | 
						PEUGEOT 106 | 
						L | 
						2005-07-10 | 
						19:11:41 | 1,055 | 1,902 | 5,363 | 8,286 | 10,826 | 13,011 | 4,725 | 14,066 |  | 166,94 |  |  	| RED LIGHT | 
						ΚΑΚΑΡΗΣ ΘΑΝΑΣΗΣ | 
						49 | 
						 | 
						R | 
						2005-07-10 | 
						19:11:41 |  | 11,441 | 15,356 | 18,617 | 21,418 | 23,818 | 5,201 | 23,818 |  | 153,47 |  |  	|   |  
 	| ΤΕΛΙΚΟΙ - FINALS | Auto A2 [1999] |   | RESULT | 	ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | 	NUM | 	ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | 	LANE | 	DATE | 	TIME | 	REACT. | 	18T | 	100T | 	200T | 	300T | 	400T | 	200-400T | 	TOTAL | 	200S | 	400S | 	200-400S |  	| LOST | 
						ΠΥΘΑΡΑΣ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ | 
						46 | 
						PEUGEOT 106 | 
						L | 
						2005-07-10 | 
						19:51:20 | 0,730 | 1,863 |  | 8,153 | 10,654 | 12,800 | 4,647 | 13,530 |  | 170,05 |  |  	| WON | 
						ΛΟΥΚΟΣ ΝΙΚΟΣ | 
						47 | 
						CITROEN AX | 
						R | 
						2005-07-10 | 
						19:51:20 | 0,929 | 1,697 | 4,836 | 7,475 | 9,805 | 11,814 | 4,339 | 12,743 |  | 182,73 |  |  	|   |  
 	| ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΟ ΕΥΡΕΤΗΡΙΟ ΚΑΤΗΓΟΡΙΩΝ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ - BACK TO RACE CLASS INDEX |  	|   |  
				| ΕΠΕΞΗΓΗΣΕΙΣ | 
				 
				| WON: Νικητής της κόντρας. | 
				 
				| QUALIFIED: Προκρίθηκε στον επόμενο γύρο χωρίς πέρασμα. | 
				 
				| LOST: Ηττημένος της κόντρας. | 
				 
				| ABANDONED RUN: Εγκατέλειψε (δεν τερμάτισε) στο πέρασμα. Στην περίπτωση κόντρας, αποκλείστηκε. | 
				 
				| RED LIGHT: Άκυρη εκκίνηση. | 
				 
				| DID NOT APPEAR: Δεν εμφανίστηκε στην κόντρα και αποκλείστηκε. | 
				 
				| TIMING ERROR: Λάθος χρονομέτρησης. Η επίδοση δεν ισχύει σαν προσωπικό ή άλλο ρεκόρ. | 
				 
				| INVALID RUN: Άκυρο Πέρασμα για λόγους διαφορετικούς από άκυρης εκκίνησης. | 
				 
				|   | 
				 
				| REACTION: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος αντίδρασης του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				| 18T: Το καλύτερο 18άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				| 100T: Το καλύτερο 100άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				| 200T: Το καλύτερο 200άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				| 200S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 200 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				| 300T: Το καλύτερο 300άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				| 400T: Το καλύτερο 400άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				| 400S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 400 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				| 200T-400T: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος για τα 200 έως 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				| 200S-400S: Η μεγαλύτερη διαφορά χιλιομέτρων ανάμεσα στα 200 και 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				|   | 
				 
				| Απαγορεύεται η αναδημοσίευση των συγκεκριμένων αποτελεσμάτων χωρίς την έγγραφη άδεια του greekdragster.com ή χωρίς την αναφορά στο site μας. | 
				 
				| Execution & Transfer Time: 0,010 secs | 
				 
  |