ΕΛΕΥΘΕΡΑ ΧΡΟΝΟΜΕΤΡΗΜΕΝΑ - FREE RUNS | Auto A2 [1999] | POSITION | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | 1 |
ΛΟΥΚΟΣ ΝΙΚΟΣ |
47 |
CITROEN AX |
L |
2005-07-10 |
11:32:00 | 1,035 | 1,722 | 4,911 | 7,581 | 9,910 | 11,915 | 4,334 | 12,950 | | 181,64 | | - |
ΛΟΥΚΟΣ ΝΙΚΟΣ |
47 |
CITROEN AX |
L |
2005-07-09 |
12:25:00 | 1,067 | 1,744 | | 7,604 | 9,936 | 11,948 | 4,344 | 13,015 | | 181,19 | | - |
ΛΟΥΚΟΣ ΝΙΚΟΣ |
47 |
CITROEN AX |
L |
2005-07-09 |
18:06:00 | 0,909 | 1,694 | 4,872 | 7,562 | 9,921 | 11,966 | 4,404 | 12,875 | | 177,66 | | - |
ΛΟΥΚΟΣ ΝΙΚΟΣ |
47 |
CITROEN AX |
L |
2005-07-09 |
13:52:00 | 1,095 | 1,739 | | 7,564 | 9,937 | 12,339 | 4,775 | 13,434 | | 141,00 | | 2 |
ΚΑΤΡΑΝΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ |
45 |
CITROEN AX |
R |
2005-07-09 |
12:43:00 | 1,058 | 2,108 | 5,550 | 8,397 | 10,834 | 12,956 | 4,559 | 14,014 | | 173,61 | | 3 |
ΠΥΘΑΡΑΣ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ |
46 |
PEUGEOT 106 |
L |
2005-07-09 |
12:43:00 | 0,844 | 1,956 | 5,437 | 8,326 | 10,827 | 12,964 | 4,638 | 13,808 | | 170,69 | | - |
ΠΥΘΑΡΑΣ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ |
46 |
PEUGEOT 106 |
L |
2005-07-09 |
13:57:00 | 0,836 | 1,916 | 5,713 | 8,682 | 11,226 | 13,393 | 4,711 | 14,229 | | 168,99 | | 4 |
ΚΑΚΑΡΗΣ ΘΑΝΑΣΗΣ |
49 |
|
R |
2005-07-09 |
18:09:00 | 0,734 | 1,980 | 5,921 | 9,179 | | 14,372 | 5,193 | 15,106 | | 153,67 | | - |
ΚΑΚΑΡΗΣ ΘΑΝΑΣΗΣ |
49 |
|
R |
2005-07-09 |
13:57:00 | 0,986 | 2,030 | 5,975 | 9,226 | 12,013 | 14,387 | 5,161 | 15,373 | | 155,60 | | - |
ΚΑΚΑΡΗΣ ΘΑΝΑΣΗΣ |
49 |
|
R |
2005-07-09 |
12:49:00 | 2,171 | 2,102 | 6,137 | 9,420 | 12,219 | 14,607 | 5,187 | 16,778 | | 154,81 | | RED LIGHT |
ΚΑΚΑΡΗΣ ΘΑΝΑΣΗΣ |
49 |
|
R |
2005-07-10 |
11:32:00 | 0,363 | 2,254 | 6,082 | 9,275 | 12,035 | 14,396 | 5,121 | 14,759 | | 156,03 | | |
ΠΡΟΚΡΙΜΑΤΙΚΑ - QUALIFICATION RUNS | Auto A2 [1999] | POSITION | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | 1 |
ΛΟΥΚΟΣ ΝΙΚΟΣ |
47 |
CITROEN AX |
R |
2005-07-10 |
12:45:11 | 1,088 | 1,779 | | 7,567 | 9,882 | 11,876 | 4,309 | 12,964 | | 184,20 | | - |
ΛΟΥΚΟΣ ΝΙΚΟΣ |
47 |
CITROEN AX |
L |
2005-07-09 |
20:04:03 | 1,032 | 1,665 | 4,836 | 7,515 | 9,869 | 11,903 | 4,388 | 12,935 | | 179,01 | | 2 |
ΠΥΘΑΡΑΣ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ |
46 |
PEUGEOT 106 |
L |
2005-07-10 |
12:45:11 | 1,267 | 1,892 | 5,334 | 8,232 | 10,739 | 12,885 | 4,653 | 14,152 | | 170,13 | | - |
ΠΥΘΑΡΑΣ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ |
46 |
PEUGEOT 106 |
L |
2005-07-09 |
20:04:43 | 0,983 | 1,859 | 5,318 | 8,213 | 10,729 | 12,889 | 4,676 | 13,872 | | 168,95 | | 3 |
ΚΑΚΑΡΗΣ ΘΑΝΑΣΗΣ |
49 |
|
R |
2005-07-09 |
20:04:03 | 1,027 | 1,995 | 5,819 | 9,030 | 11,808 | 14,173 | 5,143 | 15,200 | | 154,77 | | - |
ΚΑΚΑΡΗΣ ΘΑΝΑΣΗΣ |
49 |
|
R |
2005-07-10 |
12:46:02 | 1,406 | 2,014 | 5,941 | 9,176 | 11,961 | 14,339 | 5,163 | 15,745 | | 155,00 | | |
ΗΜΙΤΕΛΙΚΟΙ - SEMI FINALS | Auto A2 [1999] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | QUALIFIED |
ΛΟΥΚΟΣ ΝΙΚΟΣ |
47 |
CITROEN AX |
L |
2005-07-10 |
19:10:43 | | | | | | | | | | | | WON |
ΠΥΘΑΡΑΣ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ |
46 |
PEUGEOT 106 |
L |
2005-07-10 |
19:11:41 | 1,055 | 1,902 | 5,363 | 8,286 | 10,826 | 13,011 | 4,725 | 14,066 | | 166,94 | | RED LIGHT |
ΚΑΚΑΡΗΣ ΘΑΝΑΣΗΣ |
49 |
|
R |
2005-07-10 |
19:11:41 | | 11,441 | 15,356 | 18,617 | 21,418 | 23,818 | 5,201 | 23,818 | | 153,47 | | |
ΤΕΛΙΚΟΙ - FINALS | Auto A2 [1999] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | LOST |
ΠΥΘΑΡΑΣ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ |
46 |
PEUGEOT 106 |
L |
2005-07-10 |
19:51:20 | 0,730 | 1,863 | | 8,153 | 10,654 | 12,800 | 4,647 | 13,530 | | 170,05 | | WON |
ΛΟΥΚΟΣ ΝΙΚΟΣ |
47 |
CITROEN AX |
R |
2005-07-10 |
19:51:20 | 0,929 | 1,697 | 4,836 | 7,475 | 9,805 | 11,814 | 4,339 | 12,743 | | 182,73 | | |
ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΟ ΕΥΡΕΤΗΡΙΟ ΚΑΤΗΓΟΡΙΩΝ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ - BACK TO RACE CLASS INDEX | |
ΕΠΕΞΗΓΗΣΕΙΣ |
WON: Νικητής της κόντρας. |
QUALIFIED: Προκρίθηκε στον επόμενο γύρο χωρίς πέρασμα. |
LOST: Ηττημένος της κόντρας. |
ABANDONED RUN: Εγκατέλειψε (δεν τερμάτισε) στο πέρασμα. Στην περίπτωση κόντρας, αποκλείστηκε. |
RED LIGHT: Άκυρη εκκίνηση. |
DID NOT APPEAR: Δεν εμφανίστηκε στην κόντρα και αποκλείστηκε. |
TIMING ERROR: Λάθος χρονομέτρησης. Η επίδοση δεν ισχύει σαν προσωπικό ή άλλο ρεκόρ. |
INVALID RUN: Άκυρο Πέρασμα για λόγους διαφορετικούς από άκυρης εκκίνησης. |
|
REACTION: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος αντίδρασης του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
18T: Το καλύτερο 18άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
100T: Το καλύτερο 100άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200T: Το καλύτερο 200άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 200 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. |
300T: Το καλύτερο 300άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
400T: Το καλύτερο 400άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
400S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 400 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200T-400T: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος για τα 200 έως 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200S-400S: Η μεγαλύτερη διαφορά χιλιομέτρων ανάμεσα στα 200 και 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
|
Απαγορεύεται η αναδημοσίευση των συγκεκριμένων αποτελεσμάτων χωρίς την έγγραφη άδεια του greekdragster.com ή χωρίς την αναφορά στο site μας. |
Execution & Transfer Time: 0,010 secs |
|