| ΕΛΕΥΘΕΡΑ ΧΡΟΝΟΜΕΤΡΗΜΕΝΑ - FREE RUNS | Auto A2 [1999] |   | POSITION | 	ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | 	NUM | 	ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | 	LANE | 	DATE | 	TIME | 	REACT. | 	18T | 	100T | 	200T | 	300T | 	400T | 	200-400T | 	TOTAL | 	200S | 	400S | 	200-400S |  	| 1 | 
						ΑΠΕΣΣΟΣ ΣΥΜΕΩΝ | 
						22 | 
						VW GOLF 1800 8V | 
						L | 
						2005-05-14 | 
						12:57:00 | 0,791 | 2,426 |  | 9,677 | 12,510 | 15,010 | 5,333 | 15,801 | 121,80 | 142,95 | 21,15 |  	| - | 
						ΑΠΕΣΣΟΣ ΣΥΜΕΩΝ | 
						22 | 
						VW GOLF 1800 8V | 
						L | 
						2005-05-14 | 
						12:57:00 | 4,105 | 2,426 |  | 10,169 | 12,922 | 15,286 | 5,117 | 19,391 | 123,93 | 157,79 | 33,86 |  	| 2 | 
						ΜΗΤΡΟΥΔΗΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ | 
						20 | 
						VW GOLF 2 1800 16V | 
						R | 
						2005-05-14 | 
						13:58:00 | 0,921 | 2,680 |  | 10,851 | 14,069 | 16,849 | 5,998 | 17,770 | 106,64 | 134,07 | 27,43 |  	| ABANDONED RUN | 
						ΛΟΥΚΟΣ ΝΙΚΟΣ | 
						21 | 
						CITROEN AX | 
						R | 
						2005-05-14 | 
						13:07:00 | 0,822 | 2,781 |  |  |  |  |  | 0,822 |  |  |  |  	|   |  
 	| ΠΡΟΚΡΙΜΑΤΙΚΑ - QUALIFICATION RUNS | Auto A2 [1999] |   | POSITION | 	ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | 	NUM | 	ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | 	LANE | 	DATE | 	TIME | 	REACT. | 	18T | 	100T | 	200T | 	300T | 	400T | 	200-400T | 	TOTAL | 	200S | 	400S | 	200-400S |  	| 1 | 
						ΛΟΥΚΟΣ ΝΙΚΟΣ | 
						21 | 
						CITROEN AX | 
						R | 
						2005-05-15 | 
						09:14:00 | 1,147 | 1,458 | 4,538 | 7,120 | 9,394 | 11,387 | 4,267 | 12,534 | 154,14 | 186,57 | 32,43 |  	| - | 
						ΛΟΥΚΟΣ ΝΙΚΟΣ | 
						21 | 
						CITROEN AX | 
						R | 
						2005-05-14 | 
						15:04:00 | 1,118 | 1,516 |  | 7,314 | 9,616 | 11,638 | 4,324 | 12,756 | 151,22 | 183,92 | 32,70 |  	| 2 | 
						ΑΠΕΣΣΟΣ ΣΥΜΕΩΝ | 
						22 | 
						VW GOLF 1800 8V | 
						L | 
						2005-05-14 | 
						14:55:00 | 1,021 | 2,440 |  | 9,630 | 12,445 | 14,922 | 5,292 | 15,943 | 122,33 | 149,17 | 26,84 |  	| 3 | 
						ΜΗΤΡΟΥΔΗΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ | 
						20 | 
						VW GOLF 2 1800 16V | 
						R | 
						2005-05-15 | 
						09:07:00 | 0,661 | 2,284 | 6,582 | 10,253 | 13,469 | 16,227 | 5,974 | 16,888 | 106,68 | 135,64 | 28,96 |  	| - | 
						ΜΗΤΡΟΥΔΗΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ | 
						20 | 
						VW GOLF 2 1800 16V | 
						R | 
						2005-05-14 | 
						15:07:00 | 1,242 | 2,361 |  | 10,499 | 13,715 | 16,487 | 5,988 | 17,729 | 106,95 | 134,47 | 27,52 |  	|   |  
 	| ΗΜΙΤΕΛΙΚΟΙ - SEMI FINALS | Auto A2 [1999] |   | RESULT | 	ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | 	NUM | 	ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | 	LANE | 	DATE | 	TIME | 	REACT. | 	18T | 	100T | 	200T | 	300T | 	400T | 	200-400T | 	TOTAL | 	200S | 	400S | 	200-400S |  	| WON | 
						ΑΠΕΣΣΟΣ ΣΥΜΕΩΝ | 
						22 | 
						VW GOLF 1800 8V | 
						L | 
						2005-05-15 | 
						13:04:00 | 0,721 | 2,275 | 6,170 | 9,388 | 12,184 | 14,629 | 5,241 | 15,350 | 123,34 | 151,25 | 27,91 |  	| RED LIGHT | 
						ΜΗΤΡΟΥΔΗΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ | 
						20 | 
						VW GOLF 2 1800 16V | 
						R | 
						2005-05-15 | 
						13:04:00 | -0,085 | 2,215 | 6,537 | 10,205 | 13,425 | 16,200 | 5,995 | 16,115 | 107,04 | 134,77 | 27,73 |  	| QUALIFIED | 
						ΛΟΥΚΟΣ ΝΙΚΟΣ | 
						21 | 
						CITROEN AX | 
						L | 
						2005-05-15 | 
						13:04:44 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  	|   |  
 	| ΤΕΛΙΚΟΙ - FINALS | Auto A2 [1999] |   | RESULT | 	ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | 	NUM | 	ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | 	LANE | 	DATE | 	TIME | 	REACT. | 	18T | 	100T | 	200T | 	300T | 	400T | 	200-400T | 	TOTAL | 	200S | 	400S | 	200-400S |  	| WON | 
						ΑΠΕΣΣΟΣ ΣΥΜΕΩΝ | 
						22 | 
						VW GOLF 1800 8V | 
						L | 
						2005-05-15 | 
						13:49:00 | 1,208 | 2,397 | 6,883 | 10,204 | 13,051 | 15,527 | 5,323 | 16,735 | 119,96 | 148,26 | 28,30 |  	| RED LIGHT | 
						ΛΟΥΚΟΣ ΝΙΚΟΣ | 
						21 | 
						CITROEN AX | 
						R | 
						2005-05-15 | 
						13:49:00 | -1,473 |  |  |  |  |  |  | -1,473 |  |  |  |  	|   |  
 	| ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΟ ΕΥΡΕΤΗΡΙΟ ΚΑΤΗΓΟΡΙΩΝ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ - BACK TO RACE CLASS INDEX |  	|   |  
				| ΕΠΕΞΗΓΗΣΕΙΣ | 
				 
				| WON: Νικητής της κόντρας. | 
				 
				| QUALIFIED: Προκρίθηκε στον επόμενο γύρο χωρίς πέρασμα. | 
				 
				| LOST: Ηττημένος της κόντρας. | 
				 
				| ABANDONED RUN: Εγκατέλειψε (δεν τερμάτισε) στο πέρασμα. Στην περίπτωση κόντρας, αποκλείστηκε. | 
				 
				| RED LIGHT: Άκυρη εκκίνηση. | 
				 
				| DID NOT APPEAR: Δεν εμφανίστηκε στην κόντρα και αποκλείστηκε. | 
				 
				| TIMING ERROR: Λάθος χρονομέτρησης. Η επίδοση δεν ισχύει σαν προσωπικό ή άλλο ρεκόρ. | 
				 
				| INVALID RUN: Άκυρο Πέρασμα για λόγους διαφορετικούς από άκυρης εκκίνησης. | 
				 
				|   | 
				 
				| REACTION: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος αντίδρασης του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				| 18T: Το καλύτερο 18άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				| 100T: Το καλύτερο 100άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				| 200T: Το καλύτερο 200άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				| 200S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 200 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				| 300T: Το καλύτερο 300άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				| 400T: Το καλύτερο 400άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				| 400S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 400 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				| 200T-400T: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος για τα 200 έως 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				| 200S-400S: Η μεγαλύτερη διαφορά χιλιομέτρων ανάμεσα στα 200 και 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				|   | 
				 
				| Απαγορεύεται η αναδημοσίευση των συγκεκριμένων αποτελεσμάτων χωρίς την έγγραφη άδεια του greekdragster.com ή χωρίς την αναφορά στο site μας. | 
				 
				| Execution & Transfer Time: 0,010 secs | 
				 
  |