| ΕΛΕΥΘΕΡΑ ΧΡΟΝΟΜΕΤΡΗΜΕΝΑ - FREE RUNS | Auto A2 [1999] | | POSITION | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | | 1 |
ΛΟΥΚΟΣ ΝΙΚΟΣ |
36 |
CITROEN AX |
R |
2004-10-30 |
14:12:00 | 0,988 | 1,588 | | 7,415 | 9,710 | 11,739 | 4,324 | 12,727 | 150,76 | 183,57 | 32,81 | | - |
ΛΟΥΚΟΣ ΝΙΚΟΣ |
36 |
CITROEN AX |
R |
2004-10-31 |
11:08:00 | 0,855 | 1,656 | | 7,521 | 9,812 | 11,819 | 4,298 | 12,674 | 150,23 | 185,53 | 35,30 | | - |
ΛΟΥΚΟΣ ΝΙΚΟΣ |
36 |
CITROEN AX |
R |
2004-10-30 |
13:46:00 | 0,839 | 1,805 | | 7,670 | 9,962 | 11,979 | 4,309 | 12,818 | 150,98 | 184,56 | 33,58 | | 2 |
ΜΗΤΡΟΥΔΗΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ |
37 |
ALFA ROMEO GTV |
R |
2004-10-31 |
11:15:00 | 0,746 | 2,163 | | 10,107 | 13,258 | 15,999 | 5,892 | 16,745 | 107,97 | 136,10 | 28,13 | | - |
ΜΗΤΡΟΥΔΗΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ |
37 |
ALFA ROMEO GTV |
R |
2004-10-30 |
14:35:00 | 0,878 | 2,049 | | 10,127 | 13,318 | 16,097 | 5,970 | 16,975 | 108,00 | 134,54 | 26,54 | | - |
ΜΗΤΡΟΥΔΗΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ |
37 |
ALFA ROMEO GTV |
R |
2004-10-30 |
13:57:00 | 0,849 | 2,169 | | 10,426 | 13,638 | 16,435 | 6,009 | 17,284 | 106,81 | 133,62 | 26,81 | | |
| ΠΡΟΚΡΙΜΑΤΙΚΑ - QUALIFICATION RUNS | Auto A2 [1999] | | POSITION | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | | 1 |
ΛΟΥΚΟΣ ΝΙΚΟΣ |
36 |
CITROEN AX |
R |
2004-10-30 |
15:20:00 | 0,844 | 1,598 | | 7,413 | 9,699 | 11,701 | 4,288 | 12,545 | 151,40 | 185,95 | 34,55 | | - |
ΛΟΥΚΟΣ ΝΙΚΟΣ |
36 |
CITROEN AX |
R |
2004-10-30 |
16:58:00 | 0,846 | 1,617 | | 7,448 | 9,734 | 11,739 | 4,291 | 12,585 | 151,36 | 185,79 | 34,43 | | 2 |
ΜΗΤΡΟΥΔΗΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ |
37 |
ALFA ROMEO GTV |
L |
2004-10-30 |
16:58:00 | 0,789 | 2,051 | | 10,055 | 13,211 | 15,967 | 5,912 | 16,756 | 109,32 | 135,22 | 25,90 | | - |
ΜΗΤΡΟΥΔΗΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ |
37 |
ALFA ROMEO GTV |
L |
2004-10-30 |
15:20:00 | 1,045 | 2,261 | | 10,329 | 13,525 | 16,311 | 5,982 | 17,356 | 106,89 | 133,50 | 26,61 | | |
| ΤΕΛΙΚΟΙ - FINALS | Auto A2 [1999] | | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | | WON |
ΛΟΥΚΟΣ ΝΙΚΟΣ |
36 |
CITROEN AX |
R |
2004-10-31 |
14:32:00 | 0,824 | 1,560 | | 7,344 | 9,631 | 11,642 | 4,298 | 12,466 | 150,88 | 185,24 | 34,36 | | LOST |
ΜΗΤΡΟΥΔΗΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ |
37 |
ALFA ROMEO GTV |
L |
2004-10-31 |
14:32:00 | 0,766 | 2,127 | | 10,055 | 13,198 | 15,929 | 5,874 | 16,695 | 109,14 | 136,08 | 26,94 | | |
| ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΟ ΕΥΡΕΤΗΡΙΟ ΚΑΤΗΓΟΡΙΩΝ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ - BACK TO RACE CLASS INDEX | | |
| ΕΠΕΞΗΓΗΣΕΙΣ |
| WON: Νικητής της κόντρας. |
| QUALIFIED: Προκρίθηκε στον επόμενο γύρο χωρίς πέρασμα. |
| LOST: Ηττημένος της κόντρας. |
| ABANDONED RUN: Εγκατέλειψε (δεν τερμάτισε) στο πέρασμα. Στην περίπτωση κόντρας, αποκλείστηκε. |
| RED LIGHT: Άκυρη εκκίνηση. |
| DID NOT APPEAR: Δεν εμφανίστηκε στην κόντρα και αποκλείστηκε. |
| TIMING ERROR: Λάθος χρονομέτρησης. Η επίδοση δεν ισχύει σαν προσωπικό ή άλλο ρεκόρ. |
| INVALID RUN: Άκυρο Πέρασμα για λόγους διαφορετικούς από άκυρης εκκίνησης. |
| |
| REACTION: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος αντίδρασης του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
| 18T: Το καλύτερο 18άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
| 100T: Το καλύτερο 100άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
| 200T: Το καλύτερο 200άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
| 200S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 200 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. |
| 300T: Το καλύτερο 300άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
| 400T: Το καλύτερο 400άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
| 400S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 400 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. |
| 200T-400T: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος για τα 200 έως 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
| 200S-400S: Η μεγαλύτερη διαφορά χιλιομέτρων ανάμεσα στα 200 και 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
| |
| Απαγορεύεται η αναδημοσίευση των συγκεκριμένων αποτελεσμάτων χωρίς την έγγραφη άδεια του greekdragster.com ή χωρίς την αναφορά στο site μας. |
| Execution & Transfer Time: 0,009 secs |
|