| ΕΛΕΥΘΕΡΑ ΧΡΟΝΟΜΕΤΡΗΜΕΝΑ - FREE RUNS | Auto A2 [1999] |   | POSITION | 	ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | 	NUM | 	ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | 	LANE | 	DATE | 	TIME | 	REACT. | 	18T | 	100T | 	200T | 	300T | 	400T | 	200-400T | 	TOTAL | 	200S | 	400S | 	200-400S |  	| 1 | 
						ΛΟΥΚΟΣ ΝΙΚΟΣ | 
						29 | 
						CITROEN AX | 
						R | 
						2004-09-12 | 
						09:40:00 | 0,570 | 1,597 | 4,757 | 7,378 |  | 11,650 | 4,272 | 12,220 | 153,30 | 185,81 | 32,51 |  	| - | 
						ΛΟΥΚΟΣ ΝΙΚΟΣ | 
						29 | 
						CITROEN AX | 
						R | 
						2004-09-11 | 
						13:48:00 | 0,641 | 1,596 |  | 7,414 |  | 11,678 | 4,264 | 12,319 | 152,18 | 187,53 | 35,35 |  	| 2 | 
						ΧΑΤΖΗΠΑΝΤΕΛΗΣ ΣΥΜΕΩΝ | 
						31 | 
						HONDA CIVIC | 
						R | 
						2004-09-11 | 
						13:51:00 | 1,394 | 1,873 |  | 7,978 |  | 12,431 | 4,453 | 13,825 | 145,15 | 182,22 | 37,07 |  	| - | 
						ΧΑΤΖΗΠΑΝΤΕΛΗΣ ΣΥΜΕΩΝ | 
						31 | 
						HONDA CIVIC | 
						R | 
						2004-09-12 | 
						09:41:00 | 1,141 | 1,802 | 5,159 | 7,947 |  | 12,488 | 4,541 | 13,629 | 144,43 | 176,02 | 31,59 |  	| 3 | 
						ΜΗΤΡΟΥΔΗΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ | 
						30 | 
						ALFA ROMEO GTV | 
						L | 
						2004-09-12 | 
						09:41:00 | 0,680 | 2,200 | 6,356 | 9,907 |  | 15,744 | 5,837 | 16,424 | 111,15 | 135,77 | 24,62 |  	| - | 
						ΜΗΤΡΟΥΔΗΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ | 
						30 | 
						ALFA ROMEO GTV | 
						R | 
						2004-09-11 | 
						13:54:00 | 1,272 | 2,266 |  | 10,273 |  | 16,192 | 5,919 | 17,464 | 107,30 | 137,26 | 29,96 |  	|   |  
 	| ΠΡΟΚΡΙΜΑΤΙΚΑ - QUALIFICATION RUNS | Auto A2 [1999] |   | POSITION | 	ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | 	NUM | 	ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | 	LANE | 	DATE | 	TIME | 	REACT. | 	18T | 	100T | 	200T | 	300T | 	400T | 	200-400T | 	TOTAL | 	200S | 	400S | 	200-400S |  	| 1 | 
						ΛΟΥΚΟΣ ΝΙΚΟΣ | 
						29 | 
						CITROEN AX | 
						R | 
						2004-09-11 | 
						15:16:00 | 0,722 | 1,572 |  | 7,309 |  | 11,554 | 4,245 | 12,276 | 153,60 | 188,54 | 34,94 |  	| 2 | 
						ΧΑΤΖΗΠΑΝΤΕΛΗΣ ΣΥΜΕΩΝ | 
						31 | 
						HONDA CIVIC | 
						L | 
						2004-09-12 | 
						10:59:00 | 1,105 | 1,719 | 5,025 | 7,809 |  | 12,333 | 4,524 | 13,438 | 143,79 | 176,30 | 32,51 |  	| - | 
						ΧΑΤΖΗΠΑΝΤΕΛΗΣ ΣΥΜΕΩΝ | 
						31 | 
						HONDA CIVIC | 
						L | 
						2004-09-11 | 
						15:16:00 | 1,091 | 1,883 |  | 8,063 |  | 12,517 | 4,454 | 13,608 | 145,48 | 181,18 | 35,70 |  	| 3 | 
						ΜΗΤΡΟΥΔΗΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ | 
						30 | 
						ALFA ROMEO GTV | 
						R | 
						2004-09-11 | 
						15:17:00 | 1,361 | 2,159 |  | 9,933 |  | 15,730 | 5,797 | 17,091 | 110,26 | 138,71 | 28,45 |  	| - | 
						ΜΗΤΡΟΥΔΗΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ | 
						30 | 
						ALFA ROMEO GTV | 
						R | 
						2004-09-12 | 
						11:00:00 | 1,157 | 2,116 | 6,320 | 9,935 |  | 15,740 | 5,805 | 16,897 | 110,80 | 138,36 | 27,56 |  	|   |  
 	| ΚΟΝΤΡΕΣ 16ΑΔΑΣ - 1ST ROUND ELIMINATION RUNS | Auto A2 [1999] |   | RESULT | 	ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | 	NUM | 	ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | 	LANE | 	DATE | 	TIME | 	REACT. | 	18T | 	100T | 	200T | 	300T | 	400T | 	200-400T | 	TOTAL | 	200S | 	400S | 	200-400S |  	 | 
						ΧΑΤΖΗΠΑΝΤΕΛΗΣ ΣΥΜΕΩΝ | 
						31 | 
						HONDA CIVIC | 
						R | 
						2004-09-12 | 
						13:14:00 | 0,814 | 1,706 | 4,992 | 7,777 |  | 12,349 | 4,572 | 13,163 | 144,57 | 166,03 | 21,46 |  	 | 
						ΜΗΤΡΟΥΔΗΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ | 
						30 | 
						ALFA ROMEO GTV | 
						L | 
						2004-09-12 | 
						13:14:00 | 0,510 | 2,233 | 6,397 | 9,917 |  | 15,620 | 5,703 | 16,130 | 112,59 | 140,80 | 28,21 |  	 | 
						ΛΟΥΚΟΣ ΝΙΚΟΣ | 
						29 | 
						CITROEN AX | 
						L | 
						2004-09-12 | 
						13:44:00 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  	|   |  
 	| ΤΕΛΙΚΟΙ - FINALS | Auto A2 [1999] |   | RESULT | 	ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | 	NUM | 	ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | 	LANE | 	DATE | 	TIME | 	REACT. | 	18T | 	100T | 	200T | 	300T | 	400T | 	200-400T | 	TOTAL | 	200S | 	400S | 	200-400S |  	 | 
						ΛΟΥΚΟΣ ΝΙΚΟΣ | 
						29 | 
						CITROEN AX | 
						R | 
						2004-09-12 | 
						16:07:00 | 0,637 | 1,622 | 5,174 | 7,928 |  | 12,276 | 4,348 | 12,913 | 148,86 | 183,39 | 34,53 |  	 | 
						ΧΑΤΖΗΠΑΝΤΕΛΗΣ ΣΥΜΕΩΝ | 
						31 | 
						HONDA CIVIC | 
						L | 
						2004-09-12 | 
						16:07:00 | 0,443 | 1,825 | 5,173 | 7,972 |  | 12,515 | 4,543 | 12,958 | 143,11 | 176,40 | 33,29 |  	|   |  
 	| ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΟ ΕΥΡΕΤΗΡΙΟ ΚΑΤΗΓΟΡΙΩΝ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ - BACK TO RACE CLASS INDEX |  	|   |  
				| ΕΠΕΞΗΓΗΣΕΙΣ | 
				 
				| WON: Νικητής της κόντρας. | 
				 
				| QUALIFIED: Προκρίθηκε στον επόμενο γύρο χωρίς πέρασμα. | 
				 
				| LOST: Ηττημένος της κόντρας. | 
				 
				| ABANDONED RUN: Εγκατέλειψε (δεν τερμάτισε) στο πέρασμα. Στην περίπτωση κόντρας, αποκλείστηκε. | 
				 
				| RED LIGHT: Άκυρη εκκίνηση. | 
				 
				| DID NOT APPEAR: Δεν εμφανίστηκε στην κόντρα και αποκλείστηκε. | 
				 
				| TIMING ERROR: Λάθος χρονομέτρησης. Η επίδοση δεν ισχύει σαν προσωπικό ή άλλο ρεκόρ. | 
				 
				| INVALID RUN: Άκυρο Πέρασμα για λόγους διαφορετικούς από άκυρης εκκίνησης. | 
				 
				|   | 
				 
				| REACTION: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος αντίδρασης του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				| 18T: Το καλύτερο 18άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				| 100T: Το καλύτερο 100άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				| 200T: Το καλύτερο 200άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				| 200S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 200 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				| 300T: Το καλύτερο 300άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				| 400T: Το καλύτερο 400άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				| 400S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 400 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				| 200T-400T: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος για τα 200 έως 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				| 200S-400S: Η μεγαλύτερη διαφορά χιλιομέτρων ανάμεσα στα 200 και 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				|   | 
				 
				| Απαγορεύεται η αναδημοσίευση των συγκεκριμένων αποτελεσμάτων χωρίς την έγγραφη άδεια του greekdragster.com ή χωρίς την αναφορά στο site μας. | 
				 
				| Execution & Transfer Time: 0,010 secs | 
				 
  |