ΕΛΕΥΘΕΡΑ ΧΡΟΝΟΜΕΤΡΗΜΕΝΑ - FREE RUNS | Auto A2 [1999] | POSITION | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | 1 |
ΛΟΥΚΟΣ ΝΙΚΟΣ |
29 |
CITROEN AX |
R |
2004-09-12 |
09:40:00 | 0,570 | 1,597 | 4,757 | 7,378 | | 11,650 | 4,272 | 12,220 | 153,30 | 185,81 | 32,51 | - |
ΛΟΥΚΟΣ ΝΙΚΟΣ |
29 |
CITROEN AX |
R |
2004-09-11 |
13:48:00 | 0,641 | 1,596 | | 7,414 | | 11,678 | 4,264 | 12,319 | 152,18 | 187,53 | 35,35 | 2 |
ΧΑΤΖΗΠΑΝΤΕΛΗΣ ΣΥΜΕΩΝ |
31 |
HONDA CIVIC |
R |
2004-09-11 |
13:51:00 | 1,394 | 1,873 | | 7,978 | | 12,431 | 4,453 | 13,825 | 145,15 | 182,22 | 37,07 | - |
ΧΑΤΖΗΠΑΝΤΕΛΗΣ ΣΥΜΕΩΝ |
31 |
HONDA CIVIC |
R |
2004-09-12 |
09:41:00 | 1,141 | 1,802 | 5,159 | 7,947 | | 12,488 | 4,541 | 13,629 | 144,43 | 176,02 | 31,59 | 3 |
ΜΗΤΡΟΥΔΗΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ |
30 |
ALFA ROMEO GTV |
L |
2004-09-12 |
09:41:00 | 0,680 | 2,200 | 6,356 | 9,907 | | 15,744 | 5,837 | 16,424 | 111,15 | 135,77 | 24,62 | - |
ΜΗΤΡΟΥΔΗΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ |
30 |
ALFA ROMEO GTV |
R |
2004-09-11 |
13:54:00 | 1,272 | 2,266 | | 10,273 | | 16,192 | 5,919 | 17,464 | 107,30 | 137,26 | 29,96 | |
ΠΡΟΚΡΙΜΑΤΙΚΑ - QUALIFICATION RUNS | Auto A2 [1999] | POSITION | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | 1 |
ΛΟΥΚΟΣ ΝΙΚΟΣ |
29 |
CITROEN AX |
R |
2004-09-11 |
15:16:00 | 0,722 | 1,572 | | 7,309 | | 11,554 | 4,245 | 12,276 | 153,60 | 188,54 | 34,94 | 2 |
ΧΑΤΖΗΠΑΝΤΕΛΗΣ ΣΥΜΕΩΝ |
31 |
HONDA CIVIC |
L |
2004-09-12 |
10:59:00 | 1,105 | 1,719 | 5,025 | 7,809 | | 12,333 | 4,524 | 13,438 | 143,79 | 176,30 | 32,51 | - |
ΧΑΤΖΗΠΑΝΤΕΛΗΣ ΣΥΜΕΩΝ |
31 |
HONDA CIVIC |
L |
2004-09-11 |
15:16:00 | 1,091 | 1,883 | | 8,063 | | 12,517 | 4,454 | 13,608 | 145,48 | 181,18 | 35,70 | 3 |
ΜΗΤΡΟΥΔΗΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ |
30 |
ALFA ROMEO GTV |
R |
2004-09-11 |
15:17:00 | 1,361 | 2,159 | | 9,933 | | 15,730 | 5,797 | 17,091 | 110,26 | 138,71 | 28,45 | - |
ΜΗΤΡΟΥΔΗΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ |
30 |
ALFA ROMEO GTV |
R |
2004-09-12 |
11:00:00 | 1,157 | 2,116 | 6,320 | 9,935 | | 15,740 | 5,805 | 16,897 | 110,80 | 138,36 | 27,56 | |
ΚΟΝΤΡΕΣ 16ΑΔΑΣ - 1ST ROUND ELIMINATION RUNS | Auto A2 [1999] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | |
ΧΑΤΖΗΠΑΝΤΕΛΗΣ ΣΥΜΕΩΝ |
31 |
HONDA CIVIC |
R |
2004-09-12 |
13:14:00 | 0,814 | 1,706 | 4,992 | 7,777 | | 12,349 | 4,572 | 13,163 | 144,57 | 166,03 | 21,46 | |
ΜΗΤΡΟΥΔΗΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ |
30 |
ALFA ROMEO GTV |
L |
2004-09-12 |
13:14:00 | 0,510 | 2,233 | 6,397 | 9,917 | | 15,620 | 5,703 | 16,130 | 112,59 | 140,80 | 28,21 | |
ΛΟΥΚΟΣ ΝΙΚΟΣ |
29 |
CITROEN AX |
L |
2004-09-12 |
13:44:00 | | | | | | | | | | | | |
ΤΕΛΙΚΟΙ - FINALS | Auto A2 [1999] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | |
ΛΟΥΚΟΣ ΝΙΚΟΣ |
29 |
CITROEN AX |
R |
2004-09-12 |
16:07:00 | 0,637 | 1,622 | 5,174 | 7,928 | | 12,276 | 4,348 | 12,913 | 148,86 | 183,39 | 34,53 | |
ΧΑΤΖΗΠΑΝΤΕΛΗΣ ΣΥΜΕΩΝ |
31 |
HONDA CIVIC |
L |
2004-09-12 |
16:07:00 | 0,443 | 1,825 | 5,173 | 7,972 | | 12,515 | 4,543 | 12,958 | 143,11 | 176,40 | 33,29 | |
ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΟ ΕΥΡΕΤΗΡΙΟ ΚΑΤΗΓΟΡΙΩΝ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ - BACK TO RACE CLASS INDEX | |
ΕΠΕΞΗΓΗΣΕΙΣ |
WON: Νικητής της κόντρας. |
QUALIFIED: Προκρίθηκε στον επόμενο γύρο χωρίς πέρασμα. |
LOST: Ηττημένος της κόντρας. |
ABANDONED RUN: Εγκατέλειψε (δεν τερμάτισε) στο πέρασμα. Στην περίπτωση κόντρας, αποκλείστηκε. |
RED LIGHT: Άκυρη εκκίνηση. |
DID NOT APPEAR: Δεν εμφανίστηκε στην κόντρα και αποκλείστηκε. |
TIMING ERROR: Λάθος χρονομέτρησης. Η επίδοση δεν ισχύει σαν προσωπικό ή άλλο ρεκόρ. |
INVALID RUN: Άκυρο Πέρασμα για λόγους διαφορετικούς από άκυρης εκκίνησης. |
|
REACTION: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος αντίδρασης του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
18T: Το καλύτερο 18άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
100T: Το καλύτερο 100άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200T: Το καλύτερο 200άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 200 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. |
300T: Το καλύτερο 300άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
400T: Το καλύτερο 400άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
400S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 400 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200T-400T: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος για τα 200 έως 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200S-400S: Η μεγαλύτερη διαφορά χιλιομέτρων ανάμεσα στα 200 και 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
|
Απαγορεύεται η αναδημοσίευση των συγκεκριμένων αποτελεσμάτων χωρίς την έγγραφη άδεια του greekdragster.com ή χωρίς την αναφορά στο site μας. |
Execution & Transfer Time: 0,009 secs |
|