| ΕΛΕΥΘΕΡΑ ΧΡΟΝΟΜΕΤΡΗΜΕΝΑ - FREE RUNS | Auto A2 [1999] |   | POSITION | 	ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | 	NUM | 	ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | 	LANE | 	DATE | 	TIME | 	REACT. | 	18T | 	100T | 	200T | 	300T | 	400T | 	200-400T | 	TOTAL | 	200S | 	400S | 	200-400S |  	| 1 | 
						ΛΟΥΚΟΣ ΝΙΚΟΣ | 
						30 | 
						CITROEN AX | 
						R | 
						2004-06-20 | 
						09:26:00 | 0,753 | 1,671 |  | 7,571 |  | 11,923 | 4,352 | 12,676 | 149,21 | 182,69 | 33,48 |  	| - | 
						ΛΟΥΚΟΣ ΝΙΚΟΣ | 
						30 | 
						CITROEN AX | 
						L | 
						2004-06-19 | 
						15:12:00 | 0,959 | 2,074 |  | 8,144 |  | 12,470 | 4,326 | 13,429 | 148,16 | 183,47 | 35,31 |  	| 2 | 
						ΧΑΤΖΗΠΑΝΤΕΛΗΣ ΣΥΜΕΩΝ | 
						31 | 
						HONDA CIVIC | 
						R | 
						2004-06-20 | 
						10:00:00 | 0,958 | 1,855 |  | 8,011 |  | 12,557 | 4,546 | 13,515 | 143,23 | 176,21 | 32,98 |  	| - | 
						ΧΑΤΖΗΠΑΝΤΕΛΗΣ ΣΥΜΕΩΝ | 
						31 | 
						HONDA CIVIC | 
						R | 
						2004-06-19 | 
						15:16:00 | 0,620 | 2,190 |  | 8,534 |  | 13,113 | 4,579 | 13,733 | 141,62 | 175,04 | 33,42 |  	| 3 | 
						ΜΗΤΡΟΥΔΗΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ | 
						24 | 
						ALFA ROMEO GTV | 
						R | 
						2004-06-20 | 
						09:18:00 | 1,207 | 2,258 |  | 10,565 |  | 16,678 | 6,113 | 17,885 | 104,14 | 131,48 | 27,34 |  	| - | 
						ΜΗΤΡΟΥΔΗΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ | 
						24 | 
						ALFA ROMEO GTV | 
						R | 
						2004-06-19 | 
						15:32:00 | 1,450 | 2,362 |  | 10,921 |  | 17,123 | 6,202 | 18,573 | 104,38 | 128,47 | 24,09 |  	|   |  
 	| ΠΡΟΚΡΙΜΑΤΙΚΑ - QUALIFICATION RUNS | Auto A2 [1999] |   | POSITION | 	ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | 	NUM | 	ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | 	LANE | 	DATE | 	TIME | 	REACT. | 	18T | 	100T | 	200T | 	300T | 	400T | 	200-400T | 	TOTAL | 	200S | 	400S | 	200-400S |  	| 1 | 
						ΛΟΥΚΟΣ ΝΙΚΟΣ | 
						30 | 
						CITROEN AX | 
						R | 
						2004-06-19 | 
						16:53:00 | 0,762 | 1,688 |  | 7,588 |  | 11,906 | 4,318 | 12,668 | 150,18 | 184,88 | 34,70 |  	| - | 
						ΛΟΥΚΟΣ ΝΙΚΟΣ | 
						30 | 
						CITROEN AX | 
						R | 
						2004-06-20 | 
						10:49:00 | 0,618 | 1,674 |  | 7,580 |  | 11,959 | 4,379 | 12,577 | 148,95 | 181,83 | 32,88 |  	| 2 | 
						ΧΑΤΖΗΠΑΝΤΕΛΗΣ ΣΥΜΕΩΝ | 
						31 | 
						HONDA CIVIC | 
						L | 
						2004-06-20 | 
						10:49:00 | 0,815 | 1,731 |  | 7,904 |  | 12,500 | 4,596 | 13,315 | 142,54 | 173,41 | 30,87 |  	| - | 
						ΧΑΤΖΗΠΑΝΤΕΛΗΣ ΣΥΜΕΩΝ | 
						31 | 
						HONDA CIVIC | 
						R | 
						2004-06-19 | 
						16:54:00 | 0,703 | 1,903 |  | 8,086 |  | 12,619 | 4,533 | 13,322 | 143,24 | 176,71 | 33,47 |  	| 3 | 
						ΜΗΤΡΟΥΔΗΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ | 
						24 | 
						ALFA ROMEO GTV | 
						R | 
						2004-06-20 | 
						10:51:00 | 0,971 | 2,333 |  | 10,725 |  | 16,920 | 6,195 | 17,891 | 102,86 | 129,31 | 26,45 |  	| - | 
						ΜΗΤΡΟΥΔΗΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ | 
						24 | 
						ALFA ROMEO GTV | 
						R | 
						2004-06-19 | 
						16:58:00 | 0,942 | 2,307 |  | 10,619 |  | 17,505 | 6,886 | 18,447 | 98,82 | 102,75 | 3,93 |  	|   |  
 	| ΚΟΝΤΡΕΣ 16ΑΔΑΣ - 1ST ROUND ELIMINATION RUNS | Auto A2 [1999] |   | RESULT | 	ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | 	NUM | 	ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | 	LANE | 	DATE | 	TIME | 	REACT. | 	18T | 	100T | 	200T | 	300T | 	400T | 	200-400T | 	TOTAL | 	200S | 	400S | 	200-400S |  	 | 
						ΧΑΤΖΗΠΑΝΤΕΛΗΣ ΣΥΜΕΩΝ | 
						31 | 
						HONDA CIVIC | 
						L | 
						2004-06-20 | 
						12:35:00 | 0,626 | 1,837 |  | 8,024 |  | 12,622 | 4,598 | 13,248 | 142,33 | 173,10 | 30,77 |  	 | 
						ΜΗΤΡΟΥΔΗΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ | 
						24 | 
						ALFA ROMEO GTV | 
						R | 
						2004-06-20 | 
						12:35:00 | 0,511 | 2,202 |  | 10,546 |  | 16,755 | 6,209 | 17,266 | 103,43 | 128,40 | 24,97 |  	 | 
						ΛΟΥΚΟΣ ΝΙΚΟΣ | 
						30 | 
						CITROEN AX | 
						L | 
						2004-06-20 | 
						14:37:00 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  	|   |  
 	| ΤΕΛΙΚΟΙ - FINALS | Auto A2 [1999] |   | RESULT | 	ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | 	NUM | 	ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | 	LANE | 	DATE | 	TIME | 	REACT. | 	18T | 	100T | 	200T | 	300T | 	400T | 	200-400T | 	TOTAL | 	200S | 	400S | 	200-400S |  	 | 
						ΧΑΤΖΗΠΑΝΤΕΛΗΣ ΣΥΜΕΩΝ | 
						31 | 
						HONDA CIVIC | 
						L | 
						2004-06-20 | 
						14:54:00 | 0,743 | 1,812 |  | 8,255 |  | 14,221 | 5,966 | 14,964 | 133,89 | 102,56 | -31,33 |  	 | 
						ΛΟΥΚΟΣ ΝΙΚΟΣ | 
						30 | 
						CITROEN AX | 
						R | 
						2004-06-20 | 
						14:54:00 | 0,559 | 2,433 |  |  |  |  |  | 0,559 |  |  |  |  	|   |  
 	| ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΟ ΕΥΡΕΤΗΡΙΟ ΚΑΤΗΓΟΡΙΩΝ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ - BACK TO RACE CLASS INDEX |  	|   |  
				| ΕΠΕΞΗΓΗΣΕΙΣ | 
				 
				| WON: Νικητής της κόντρας. | 
				 
				| QUALIFIED: Προκρίθηκε στον επόμενο γύρο χωρίς πέρασμα. | 
				 
				| LOST: Ηττημένος της κόντρας. | 
				 
				| ABANDONED RUN: Εγκατέλειψε (δεν τερμάτισε) στο πέρασμα. Στην περίπτωση κόντρας, αποκλείστηκε. | 
				 
				| RED LIGHT: Άκυρη εκκίνηση. | 
				 
				| DID NOT APPEAR: Δεν εμφανίστηκε στην κόντρα και αποκλείστηκε. | 
				 
				| TIMING ERROR: Λάθος χρονομέτρησης. Η επίδοση δεν ισχύει σαν προσωπικό ή άλλο ρεκόρ. | 
				 
				| INVALID RUN: Άκυρο Πέρασμα για λόγους διαφορετικούς από άκυρης εκκίνησης. | 
				 
				|   | 
				 
				| REACTION: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος αντίδρασης του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				| 18T: Το καλύτερο 18άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				| 100T: Το καλύτερο 100άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				| 200T: Το καλύτερο 200άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				| 200S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 200 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				| 300T: Το καλύτερο 300άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				| 400T: Το καλύτερο 400άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				| 400S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 400 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				| 200T-400T: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος για τα 200 έως 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				| 200S-400S: Η μεγαλύτερη διαφορά χιλιομέτρων ανάμεσα στα 200 και 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				|   | 
				 
				| Απαγορεύεται η αναδημοσίευση των συγκεκριμένων αποτελεσμάτων χωρίς την έγγραφη άδεια του greekdragster.com ή χωρίς την αναφορά στο site μας. | 
				 
				| Execution & Transfer Time: 0,010 secs | 
				 
  |