ΕΛΕΥΘΕΡΑ ΧΡΟΝΟΜΕΤΡΗΜΕΝΑ - FREE RUNS | Auto A2 [1999] | POSITION | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | 1 |
ΛΟΥΚΟΣ ΝΙΚΟΣ |
30 |
CITROEN AX |
R |
2004-06-20 |
09:26:00 | 0,753 | 1,671 | | 7,571 | | 11,923 | 4,352 | 12,676 | 149,21 | 182,69 | 33,48 | - |
ΛΟΥΚΟΣ ΝΙΚΟΣ |
30 |
CITROEN AX |
L |
2004-06-19 |
15:12:00 | 0,959 | 2,074 | | 8,144 | | 12,470 | 4,326 | 13,429 | 148,16 | 183,47 | 35,31 | 2 |
ΧΑΤΖΗΠΑΝΤΕΛΗΣ ΣΥΜΕΩΝ |
31 |
HONDA CIVIC |
R |
2004-06-20 |
10:00:00 | 0,958 | 1,855 | | 8,011 | | 12,557 | 4,546 | 13,515 | 143,23 | 176,21 | 32,98 | - |
ΧΑΤΖΗΠΑΝΤΕΛΗΣ ΣΥΜΕΩΝ |
31 |
HONDA CIVIC |
R |
2004-06-19 |
15:16:00 | 0,620 | 2,190 | | 8,534 | | 13,113 | 4,579 | 13,733 | 141,62 | 175,04 | 33,42 | 3 |
ΜΗΤΡΟΥΔΗΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ |
24 |
ALFA ROMEO GTV |
R |
2004-06-20 |
09:18:00 | 1,207 | 2,258 | | 10,565 | | 16,678 | 6,113 | 17,885 | 104,14 | 131,48 | 27,34 | - |
ΜΗΤΡΟΥΔΗΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ |
24 |
ALFA ROMEO GTV |
R |
2004-06-19 |
15:32:00 | 1,450 | 2,362 | | 10,921 | | 17,123 | 6,202 | 18,573 | 104,38 | 128,47 | 24,09 | |
ΠΡΟΚΡΙΜΑΤΙΚΑ - QUALIFICATION RUNS | Auto A2 [1999] | POSITION | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | 1 |
ΛΟΥΚΟΣ ΝΙΚΟΣ |
30 |
CITROEN AX |
R |
2004-06-19 |
16:53:00 | 0,762 | 1,688 | | 7,588 | | 11,906 | 4,318 | 12,668 | 150,18 | 184,88 | 34,70 | - |
ΛΟΥΚΟΣ ΝΙΚΟΣ |
30 |
CITROEN AX |
R |
2004-06-20 |
10:49:00 | 0,618 | 1,674 | | 7,580 | | 11,959 | 4,379 | 12,577 | 148,95 | 181,83 | 32,88 | 2 |
ΧΑΤΖΗΠΑΝΤΕΛΗΣ ΣΥΜΕΩΝ |
31 |
HONDA CIVIC |
L |
2004-06-20 |
10:49:00 | 0,815 | 1,731 | | 7,904 | | 12,500 | 4,596 | 13,315 | 142,54 | 173,41 | 30,87 | - |
ΧΑΤΖΗΠΑΝΤΕΛΗΣ ΣΥΜΕΩΝ |
31 |
HONDA CIVIC |
R |
2004-06-19 |
16:54:00 | 0,703 | 1,903 | | 8,086 | | 12,619 | 4,533 | 13,322 | 143,24 | 176,71 | 33,47 | 3 |
ΜΗΤΡΟΥΔΗΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ |
24 |
ALFA ROMEO GTV |
R |
2004-06-20 |
10:51:00 | 0,971 | 2,333 | | 10,725 | | 16,920 | 6,195 | 17,891 | 102,86 | 129,31 | 26,45 | - |
ΜΗΤΡΟΥΔΗΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ |
24 |
ALFA ROMEO GTV |
R |
2004-06-19 |
16:58:00 | 0,942 | 2,307 | | 10,619 | | 17,505 | 6,886 | 18,447 | 98,82 | 102,75 | 3,93 | |
ΚΟΝΤΡΕΣ 16ΑΔΑΣ - 1ST ROUND ELIMINATION RUNS | Auto A2 [1999] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | |
ΧΑΤΖΗΠΑΝΤΕΛΗΣ ΣΥΜΕΩΝ |
31 |
HONDA CIVIC |
L |
2004-06-20 |
12:35:00 | 0,626 | 1,837 | | 8,024 | | 12,622 | 4,598 | 13,248 | 142,33 | 173,10 | 30,77 | |
ΜΗΤΡΟΥΔΗΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ |
24 |
ALFA ROMEO GTV |
R |
2004-06-20 |
12:35:00 | 0,511 | 2,202 | | 10,546 | | 16,755 | 6,209 | 17,266 | 103,43 | 128,40 | 24,97 | |
ΛΟΥΚΟΣ ΝΙΚΟΣ |
30 |
CITROEN AX |
L |
2004-06-20 |
14:37:00 | | | | | | | | | | | | |
ΤΕΛΙΚΟΙ - FINALS | Auto A2 [1999] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | |
ΧΑΤΖΗΠΑΝΤΕΛΗΣ ΣΥΜΕΩΝ |
31 |
HONDA CIVIC |
L |
2004-06-20 |
14:54:00 | 0,743 | 1,812 | | 8,255 | | 14,221 | 5,966 | 14,964 | 133,89 | 102,56 | -31,33 | |
ΛΟΥΚΟΣ ΝΙΚΟΣ |
30 |
CITROEN AX |
R |
2004-06-20 |
14:54:00 | 0,559 | 2,433 | | | | | | 0,559 | | | | |
ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΟ ΕΥΡΕΤΗΡΙΟ ΚΑΤΗΓΟΡΙΩΝ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ - BACK TO RACE CLASS INDEX | |
ΕΠΕΞΗΓΗΣΕΙΣ |
WON: Νικητής της κόντρας. |
QUALIFIED: Προκρίθηκε στον επόμενο γύρο χωρίς πέρασμα. |
LOST: Ηττημένος της κόντρας. |
ABANDONED RUN: Εγκατέλειψε (δεν τερμάτισε) στο πέρασμα. Στην περίπτωση κόντρας, αποκλείστηκε. |
RED LIGHT: Άκυρη εκκίνηση. |
DID NOT APPEAR: Δεν εμφανίστηκε στην κόντρα και αποκλείστηκε. |
TIMING ERROR: Λάθος χρονομέτρησης. Η επίδοση δεν ισχύει σαν προσωπικό ή άλλο ρεκόρ. |
INVALID RUN: Άκυρο Πέρασμα για λόγους διαφορετικούς από άκυρης εκκίνησης. |
|
REACTION: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος αντίδρασης του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
18T: Το καλύτερο 18άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
100T: Το καλύτερο 100άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200T: Το καλύτερο 200άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 200 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. |
300T: Το καλύτερο 300άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
400T: Το καλύτερο 400άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
400S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 400 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200T-400T: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος για τα 200 έως 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200S-400S: Η μεγαλύτερη διαφορά χιλιομέτρων ανάμεσα στα 200 και 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
|
Απαγορεύεται η αναδημοσίευση των συγκεκριμένων αποτελεσμάτων χωρίς την έγγραφη άδεια του greekdragster.com ή χωρίς την αναφορά στο site μας. |
Execution & Transfer Time: 0,014 secs |
|