ΕΛΕΥΘΕΡΑ ΧΡΟΝΟΜΕΤΡΗΜΕΝΑ - FREE RUNS | Auto A2 [1999] | POSITION | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | 1 |
ΛΟΥΚΟΣ ΝΙΚΟΣ |
45 |
CITROEN AX 1.8 16V |
L |
2004-05-23 |
11:41:11 | 1,090 | 1,883 | 5,133 | 7,845 | 10,106 | 12,176 | 4,331 | 13,266 | | 182,36 | | - |
ΛΟΥΚΟΣ ΝΙΚΟΣ |
45 |
CITROEN AX 1.8 16V |
L |
2004-05-22 |
13:42:09 | 0,829 | 1,998 | 5,375 | 8,074 | 10,325 | 12,369 | 4,295 | 13,198 | | 185,18 | | 2 |
ΧΑΤΖΗΠΑΝΤΕΛΗΣ ΣΥΜΕΩΝ |
47 |
HONDA CIVIC TYPE R |
R |
2004-05-23 |
11:41:11 | 0,952 | 1,939 | 5,413 | 8,307 | 10,750 | 12,908 | 4,601 | 13,860 | | 171,61 | | - |
ΧΑΤΖΗΠΑΝΤΕΛΗΣ ΣΥΜΕΩΝ |
47 |
HONDA CIVIC TYPE R |
L |
2004-05-22 |
13:44:20 | 0,790 | 2,288 | 5,757 | 8,808 | 11,279 | 13,496 | 4,688 | 14,286 | | 167,36 | | 3 |
ΚΑΡΑΠΕΤΑΚΟΣ ΜΙΧΑΛΗΣ |
52 |
CITROEN AX LE MANS |
R |
2004-05-22 |
13:44:20 | 3,495 | 2,362 | 6,097 | 9,078 | 11,545 | 13,754 | 4,676 | 17,249 | | 170,49 | | - |
ΚΑΡΑΠΕΤΑΚΟΣ ΜΙΧΑΛΗΣ |
52 |
CITROEN AX LE MANS |
L |
2004-05-23 |
11:40:23 | 0,754 | 2,383 | 6,209 | 9,217 | 11,729 | 13,965 | 4,748 | 14,719 | | 170,29 | | 4 |
ΤΖΑΝΕΤΗΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ |
46 |
PEUGEOT 1.6 16V |
R |
2004-05-22 |
13:42:09 | 0,623 | 2,182 | 6,075 | 9,235 | 11,840 | 14,183 | 4,948 | 14,806 | | 162,67 | | - |
ΤΖΑΝΕΤΗΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ |
46 |
PEUGEOT 1.6 16V |
R |
2004-05-23 |
11:40:23 | 0,519 | 2,188 | 6,754 | 10,273 | 13,018 | 15,462 | 5,189 | 15,981 | | 154,35 | | |
ΠΡΟΚΡΙΜΑΤΙΚΑ - QUALIFICATION RUNS | Auto A2 [1999] | POSITION | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | 1 |
ΛΟΥΚΟΣ ΝΙΚΟΣ |
45 |
CITROEN AX 1.8 16V |
R |
2004-05-22 |
17:00:43 | 0,710 | 1,996 | 5,270 | 7,947 | 10,196 | 12,257 | 4,310 | 12,967 | | 183,46 | | - |
ΛΟΥΚΟΣ ΝΙΚΟΣ |
45 |
CITROEN AX 1.8 16V |
R |
2004-05-22 |
15:45:33 | 0,710 | 2,026 | 5,364 | 8,060 | 10,308 | 12,382 | 4,322 | 13,092 | | 182,73 | | 2 |
ΧΑΤΖΗΠΑΝΤΕΛΗΣ ΣΥΜΕΩΝ |
47 |
HONDA CIVIC TYPE R |
R |
2004-05-22 |
15:44:31 | 0,842 | 2,118 | 5,652 | 8,558 | 10,955 | 13,132 | 4,574 | 13,974 | | 173,03 | | 3 |
ΚΑΡΑΠΕΤΑΚΟΣ ΜΙΧΑΛΗΣ |
52 |
CITROEN AX LE MANS |
L |
2004-05-22 |
16:59:40 | 0,553 | 2,119 | 5,729 | 8,677 | 11,149 | 13,319 | 4,642 | 13,872 | | 172,42 | | - |
ΚΑΡΑΠΕΤΑΚΟΣ ΜΙΧΑΛΗΣ |
52 |
CITROEN AX LE MANS |
L |
2004-05-22 |
15:45:33 | 0,656 | 2,088 | 5,804 | 8,798 | 11,283 | 13,522 | 4,724 | 14,178 | | 167,79 | | 4 |
ΤΖΑΝΕΤΗΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ |
46 |
PEUGEOT 1.6 16V |
L |
2004-05-22 |
15:44:31 | 0,608 | 2,137 | 5,965 | 9,066 | 11,638 | 13,954 | 4,888 | 14,562 | | 163,58 | | - |
ΤΖΑΝΕΤΗΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ |
46 |
PEUGEOT 1.6 16V |
R |
2004-05-22 |
16:59:40 | 0,641 | 2,158 | 5,996 | 9,092 | 11,669 | 13,995 | 4,903 | 14,636 | | 163,39 | | RED LIGHT |
ΧΑΤΖΗΠΑΝΤΕΛΗΣ ΣΥΜΕΩΝ |
47 |
HONDA CIVIC TYPE R |
L |
2004-05-22 |
17:00:43 | 0,463 | 2,102 | 5,497 | 8,354 | 10,754 | 12,963 | 4,609 | 13,426 | | 165,39 | | |
ΗΜΙΤΕΛΙΚΟΙ - SEMI FINALS | Auto A2 [1999] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | |
ΛΟΥΚΟΣ ΝΙΚΟΣ |
45 |
CITROEN AX 1.8 16V |
L |
2004-05-23 |
14:50:37 | 0,640 | 1,794 | 5,445 | 8,242 | 10,533 | 12,601 | 4,359 | 13,241 | | 183,18 | | |
ΤΖΑΝΕΤΗΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ |
46 |
PEUGEOT 1.6 16V |
R |
2004-05-23 |
14:50:37 | 0,493 | 2,163 | 6,063 | 9,248 | | 14,493 | 5,245 | 14,986 | | 137,60 | | |
ΚΑΡΑΠΕΤΑΚΟΣ ΜΙΧΑΛΗΣ |
52 |
CITROEN AX LE MANS |
L |
2004-05-23 |
14:51:33 | 0,612 | 2,038 | 5,575 | 8,476 | | 13,061 | 4,585 | 13,673 | | 171,61 | | |
ΧΑΤΖΗΠΑΝΤΕΛΗΣ ΣΥΜΕΩΝ |
47 |
HONDA CIVIC TYPE R |
R |
2004-05-23 |
14:51:33 | 0,705 | 2,111 | 5,514 | 8,369 | | 12,905 | 4,536 | 13,610 | | 174,77 | | |
ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΟ ΕΥΡΕΤΗΡΙΟ ΚΑΤΗΓΟΡΙΩΝ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ - BACK TO RACE CLASS INDEX | |
ΕΠΕΞΗΓΗΣΕΙΣ |
WON: Νικητής της κόντρας. |
QUALIFIED: Προκρίθηκε στον επόμενο γύρο χωρίς πέρασμα. |
LOST: Ηττημένος της κόντρας. |
ABANDONED RUN: Εγκατέλειψε (δεν τερμάτισε) στο πέρασμα. Στην περίπτωση κόντρας, αποκλείστηκε. |
RED LIGHT: Άκυρη εκκίνηση. |
DID NOT APPEAR: Δεν εμφανίστηκε στην κόντρα και αποκλείστηκε. |
TIMING ERROR: Λάθος χρονομέτρησης. Η επίδοση δεν ισχύει σαν προσωπικό ή άλλο ρεκόρ. |
INVALID RUN: Άκυρο Πέρασμα για λόγους διαφορετικούς από άκυρης εκκίνησης. |
|
REACTION: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος αντίδρασης του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
18T: Το καλύτερο 18άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
100T: Το καλύτερο 100άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200T: Το καλύτερο 200άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 200 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. |
300T: Το καλύτερο 300άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
400T: Το καλύτερο 400άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
400S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 400 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200T-400T: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος για τα 200 έως 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200S-400S: Η μεγαλύτερη διαφορά χιλιομέτρων ανάμεσα στα 200 και 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
|
Απαγορεύεται η αναδημοσίευση των συγκεκριμένων αποτελεσμάτων χωρίς την έγγραφη άδεια του greekdragster.com ή χωρίς την αναφορά στο site μας. |
Execution & Transfer Time: 0,009 secs |
|