ΕΛΕΥΘΕΡΑ ΧΡΟΝΟΜΕΤΡΗΜΕΝΑ - FREE RUNS | Auto A2 [1999] | POSITION | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | 1 |
ΧΑΤΖΗΠΑΝΤΕΛΗΣ ΣΥΜΕΩΝ |
28 |
HONDA CIVIC |
R |
2003-11-15 |
15:31:00 | 0,905 | 2,083 | | 8,425 | | 13,028 | 4,603 | 13,933 | | 173,54 | | |
ΠΡΟΚΡΙΜΑΤΙΚΑ - QUALIFICATION RUNS | Auto A2 [1999] | POSITION | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | 1 |
ΛΟΥΚΟΣ ΝΙΚΟΣ |
27 |
CITROEN AX |
R |
2003-11-15 |
16:51:00 | 0,648 | 1,747 | | 7,686 | | 12,052 | 4,366 | 12,700 | | 182,28 | | - |
ΛΟΥΚΟΣ ΝΙΚΟΣ |
27 |
CITROEN AX |
R |
2003-11-16 |
10:48:00 | 0,860 | 1,743 | | 7,757 | | 12,178 | 4,421 | 13,038 | 147,14 | 178,81 | 31,67 | 2 |
ΧΑΤΖΗΠΑΝΤΕΛΗΣ ΣΥΜΕΩΝ |
28 |
HONDA CIVIC |
R |
2003-11-16 |
10:57:00 | 0,736 | 1,974 | | 8,278 | | 12,892 | 4,614 | 13,628 | 141,14 | 172,05 | 30,91 | - |
ΧΑΤΖΗΠΑΝΤΕΛΗΣ ΣΥΜΕΩΝ |
28 |
HONDA CIVIC |
R |
2003-11-15 |
16:52:00 | 0,866 | 1,994 | | 8,307 | | 12,900 | 4,593 | 13,766 | | 173,85 | | |
ΤΕΛΙΚΟΙ - FINALS | Auto A2 [1999] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | |
ΧΑΤΖΗΠΑΝΤΕΛΗΣ ΣΥΜΕΩΝ |
28 |
HONDA CIVIC |
L |
2003-11-16 |
14:25:00 | 0,555 | 1,758 | | 7,920 | | 12,494 | 4,574 | 13,049 | 141,56 | 173,76 | 32,20 | |
ΛΟΥΚΟΣ ΝΙΚΟΣ |
27 |
CITROEN AX |
R |
2003-11-16 |
14:25:00 | 0,511 | 1,797 | | 8,193 | | 12,630 | 4,437 | 13,141 | 144,30 | 179,76 | 35,46 | |
ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΟ ΕΥΡΕΤΗΡΙΟ ΚΑΤΗΓΟΡΙΩΝ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ - BACK TO RACE CLASS INDEX | |
ΕΠΕΞΗΓΗΣΕΙΣ |
WON: Νικητής της κόντρας. |
QUALIFIED: Προκρίθηκε στον επόμενο γύρο χωρίς πέρασμα. |
LOST: Ηττημένος της κόντρας. |
ABANDONED RUN: Εγκατέλειψε (δεν τερμάτισε) στο πέρασμα. Στην περίπτωση κόντρας, αποκλείστηκε. |
RED LIGHT: Άκυρη εκκίνηση. |
DID NOT APPEAR: Δεν εμφανίστηκε στην κόντρα και αποκλείστηκε. |
TIMING ERROR: Λάθος χρονομέτρησης. Η επίδοση δεν ισχύει σαν προσωπικό ή άλλο ρεκόρ. |
INVALID RUN: Άκυρο Πέρασμα για λόγους διαφορετικούς από άκυρης εκκίνησης. |
|
REACTION: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος αντίδρασης του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
18T: Το καλύτερο 18άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
100T: Το καλύτερο 100άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200T: Το καλύτερο 200άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 200 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. |
300T: Το καλύτερο 300άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
400T: Το καλύτερο 400άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
400S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 400 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200T-400T: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος για τα 200 έως 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200S-400S: Η μεγαλύτερη διαφορά χιλιομέτρων ανάμεσα στα 200 και 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
|
Απαγορεύεται η αναδημοσίευση των συγκεκριμένων αποτελεσμάτων χωρίς την έγγραφη άδεια του greekdragster.com ή χωρίς την αναφορά στο site μας. |
Execution & Transfer Time: 0,007 secs |
|
Powered by GreekDragster.com Database Server.
© 2001 - 2011 GreekDragster.com - All Rights Reserved. |
|