| ΠΡΟΚΡΙΜΑΤΙΚΑ - QUALIFICATION RUNS | Auto A2 [1999] | | POSITION | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | | 1 |
ΤΖΑΝΕΤΗΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ |
38 |
PEUGEOT RALLY 106 1,6 |
R |
2001-12-09 |
10:02:00 | 0,787 | | | | | 12,743 | | 13,530 | | 176,00 | | | 2 |
ΛΟΥΚΟΣ ΝΙΚΟΣ |
36 |
CITROEN AX 1,6 |
R |
2001-12-08 |
10:02:00 | 0,362 | | | | | 12,749 | | 13,111 | | 175,00 | | | - |
ΤΖΑΝΕΤΗΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ |
38 |
PEUGEOT RALLY 106 1,6 |
L |
2001-12-08 |
10:02:00 | 0,603 | | | | | 13,019 | | 13,622 | | 167,00 | | | 3 |
ΞΕΝΑΚΗΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ |
34 |
FIAT UNO |
R |
2001-12-09 |
10:03:00 | 0,601 | | | | | 13,487 | | 14,088 | | 168,00 | | | 4 |
ΧΑΤΖΗΣ ΝΙΚΗΦΟΡΟΣ |
33 |
HONDA CIVIC |
L |
2001-12-09 |
10:03:00 | 0,351 | | | | | 14,788 | | 15,139 | | 150,00 | | | - |
ΧΑΤΖΗΣ ΝΙΚΗΦΟΡΟΣ |
33 |
HONDA CIVIC |
L |
2001-12-08 |
10:03:00 | 0,456 | | | | | 14,945 | | 15,401 | | 149,00 | | | 5 |
ΜΑΥΡΙΔΗΣ ΙΣΑΑΚ |
39 |
FORD ESCORT MK4 |
R |
2001-12-08 |
10:03:00 | 0,613 | | | | | 16,792 | | 17,405 | | 134,00 | | | - |
ΜΑΥΡΙΔΗΣ ΙΣΑΑΚ |
39 |
FORD ESCORT MK4 |
R |
2001-12-09 |
10:04:00 | 0,625 | | | | | 16,948 | | 17,573 | | 134,00 | | | - |
ΛΟΥΚΟΣ ΝΙΚΟΣ |
36 |
CITROEN AX 1,6 |
L |
2001-12-09 |
10:02:00 | 0,261 | | | | | 25,649 | | 25,910 | | 66,00 | | | |
| ΗΜΙΤΕΛΙΚΟΙ - SEMI FINALS | Auto A2 [1999] | | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | | WON |
ΤΖΑΝΕΤΗΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ |
38 |
PEUGEOT RALLY 106 1,6 |
L |
2001-12-09 |
12:02:00 | 0,595 | | | | | 13,345 | | 13,940 | | 170,00 | | | LOST |
ΧΑΤΖΗΣ ΝΙΚΗΦΟΡΟΣ |
33 |
HONDA CIVIC |
R |
2001-12-09 |
12:02:00 | 0,477 | | | | | 14,712 | | 15,189 | | 152,00 | | | WON |
ΛΟΥΚΟΣ ΝΙΚΟΣ |
36 |
CITROEN AX 1,6 |
L |
2001-12-09 |
12:03:00 | 0,458 | | | | | 12,674 | | 13,132 | | 178,00 | | | LOST |
ΞΕΝΑΚΗΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ |
34 |
FIAT UNO |
R |
2001-12-09 |
12:03:00 | 0,326 | | | | | 13,484 | | 13,810 | | 169,00 | | | |
| ΜΙΚΡΟΙ ΤΕΛΙΚΟΙ - SMALL FINALS | Auto A2 [1999] | | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | | WON |
ΞΕΝΑΚΗΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ |
34 |
FIAT UNO |
L |
2001-12-09 |
13:05:00 | 0,385 | | | | | 13,522 | | 13,907 | | 168,00 | | | LOST |
ΧΑΤΖΗΣ ΝΙΚΗΦΟΡΟΣ |
33 |
HONDA CIVIC |
R |
2001-12-09 |
13:05:00 | 0,588 | | | | | 18,854 | | 19,442 | | 85,00 | | | |
| ΤΕΛΙΚΟΙ - FINALS | Auto A2 [1999] | | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | | WON |
ΛΟΥΚΟΣ ΝΙΚΟΣ |
36 |
CITROEN AX 1,6 |
L |
2001-12-09 |
14:05:00 | 0,188 | | | | | 12,773 | | 12,961 | | 177,00 | | | LOST |
ΤΖΑΝΕΤΗΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ |
38 |
PEUGEOT RALLY 106 1,6 |
R |
2001-12-09 |
14:05:00 | 0,517 | | | | | 13,740 | | 14,257 | | 156,00 | | | |
| ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΟ ΕΥΡΕΤΗΡΙΟ ΚΑΤΗΓΟΡΙΩΝ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ - BACK TO RACE CLASS INDEX | | |
| ΕΠΕΞΗΓΗΣΕΙΣ |
| WON: Νικητής της κόντρας. |
| QUALIFIED: Προκρίθηκε στον επόμενο γύρο χωρίς πέρασμα. |
| LOST: Ηττημένος της κόντρας. |
| ABANDONED RUN: Εγκατέλειψε (δεν τερμάτισε) στο πέρασμα. Στην περίπτωση κόντρας, αποκλείστηκε. |
| RED LIGHT: Άκυρη εκκίνηση. |
| DID NOT APPEAR: Δεν εμφανίστηκε στην κόντρα και αποκλείστηκε. |
| TIMING ERROR: Λάθος χρονομέτρησης. Η επίδοση δεν ισχύει σαν προσωπικό ή άλλο ρεκόρ. |
| INVALID RUN: Άκυρο Πέρασμα για λόγους διαφορετικούς από άκυρης εκκίνησης. |
| |
| REACTION: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος αντίδρασης του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
| 18T: Το καλύτερο 18άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
| 100T: Το καλύτερο 100άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
| 200T: Το καλύτερο 200άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
| 200S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 200 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. |
| 300T: Το καλύτερο 300άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
| 400T: Το καλύτερο 400άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
| 400S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 400 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. |
| 200T-400T: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος για τα 200 έως 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
| 200S-400S: Η μεγαλύτερη διαφορά χιλιομέτρων ανάμεσα στα 200 και 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
| |
| Απαγορεύεται η αναδημοσίευση των συγκεκριμένων αποτελεσμάτων χωρίς την έγγραφη άδεια του greekdragster.com ή χωρίς την αναφορά στο site μας. |
| Execution & Transfer Time: 0,010 secs |
|
Powered by GreekDragster.com Database Server.
© 2001 - 2011 GreekDragster.com - All Rights Reserved. |
|