ΠΡΟΚΡΙΜΑΤΙΚΑ - QUALIFICATION RUNS | Auto AA1 [2006] | POSITION | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | 1 |
ΛΟΥΚΟΣ ΝΙΚΟΣ |
23 |
CITROEN AX |
R |
2006-09-03 |
09:45:00 | 0,854 | 1,615 | 4,787 | 7,383 | 9,602 | 11,596 | 4,213 | 12,450 | 151,75 | 188,72 | 36,97 | - |
ΛΟΥΚΟΣ ΝΙΚΟΣ |
23 |
CITROEN AX |
R |
2006-09-02 |
15:28:00 | 0,912 | 1,650 | 4,807 | 7,413 | 9,634 | 11,643 | 4,230 | 12,555 | 151,96 | 187,40 | 35,44 | - |
ΛΟΥΚΟΣ ΝΙΚΟΣ |
23 |
CITROEN AX |
R |
2006-09-02 |
13:08:00 | 1,317 | 1,736 | 4,957 | | 9,746 | 11,718 | | 13,035 | | 191,12 | | 2 |
ΔΑΡΑΒΙΓΚΑΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ |
25 |
CITROEN AX 1300 |
R |
2006-09-03 |
09:49:00 | 0,897 | 1,739 | 5,192 | 8,051 | 10,479 | 12,703 | 4,652 | 13,600 | 138,76 | 168,00 | 29,24 | - |
ΔΑΡΑΒΙΓΚΑΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ |
25 |
CITROEN AX 1300 |
R |
2006-09-02 |
17:37:00 | 1,184 | 1,830 | 5,266 | 8,119 | 10,544 | 12,754 | 4,635 | 13,938 | 139,01 | 169,35 | 30,34 | - |
ΔΑΡΑΒΙΓΚΑΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ |
25 |
CITROEN AX 1300 |
R |
2006-09-02 |
15:52:00 | 1,094 | 1,799 | 5,273 | 8,142 | 10,570 | 12,781 | 4,639 | 13,875 | 138,45 | 169,27 | 30,82 | - |
ΔΑΡΑΒΙΓΚΑΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ |
25 |
CITROEN AX 1300 |
L |
2006-09-02 |
13:12:00 | 0,719 | 2,223 | 5,858 | 8,764 | 11,215 | 13,439 | 4,675 | 14,158 | 136,26 | 168,32 | 32,06 | 3 |
ΜΗΤΡΟΥΔΗΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ |
22 |
ALFA ROMEO 1,8 8V |
R |
2006-09-02 |
17:42:00 | 1,197 | 1,790 | 5,583 | 8,783 | 11,463 | 13,886 | 5,103 | 15,083 | 125,52 | 156,57 | 31,05 | - |
ΜΗΤΡΟΥΔΗΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ |
22 |
ALFA ROMEO 1,8 8V |
R |
2006-09-02 |
13:22:00 | 1,115 | 1,979 | 5,760 | 8,971 | 11,642 | 14,068 | 5,097 | 15,183 | 125,91 | 156,36 | 30,45 | - |
ΜΗΤΡΟΥΔΗΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ |
22 |
ALFA ROMEO 1,8 8V |
R |
2006-09-02 |
16:04:00 | 1,144 | 1,909 | 5,837 | 9,077 | 11,770 | 14,200 | 5,123 | 15,344 | 124,77 | 156,16 | 31,39 | RED LIGHT |
ΜΗΤΡΟΥΔΗΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ |
22 |
ALFA ROMEO 1,8 8V |
R |
2006-09-03 |
09:42:00 | -0,827 | 3,933 | 7,769 | 11,000 | 13,761 | 16,307 | 5,307 | 15,480 | 124,28 | 148,55 | 24,27 | |
ΗΜΙΤΕΛΙΚΟΙ - SEMI FINALS | Auto AA1 [2006] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | WON |
ΔΑΡΑΒΙΓΚΑΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ |
25 |
CITROEN AX 1300 |
R |
2006-09-03 |
14:03:00 | 1,114 | 1,801 | 5,232 | 8,062 | 10,463 | 12,666 | 4,604 | 13,780 | 140,25 | 169,94 | 29,69 | LOST |
ΜΗΤΡΟΥΔΗΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ |
22 |
ALFA ROMEO 1,8 8V |
L |
2006-09-03 |
14:03:00 | 0,945 | 1,788 | 5,566 | 8,744 | 11,413 | 13,852 | 5,108 | 14,797 | 126,36 | 155,19 | 28,83 | QUALIFIED |
ΛΟΥΚΟΣ ΝΙΚΟΣ |
23 |
CITROEN AX |
L |
2006-09-03 |
14:06:00 | | | | | | | | | | | | |
ΤΕΛΙΚΟΙ - FINALS | Auto AA1 [2006] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | WON |
ΔΑΡΑΒΙΓΚΑΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ |
25 |
CITROEN AX 1300 |
R |
2006-09-03 |
15:13:00 | 1,469 | 1,731 | 5,110 | 7,921 | 10,308 | 12,498 | 4,577 | 13,967 | 141,22 | 170,79 | 29,57 | DID NOT APPEAR |
ΛΟΥΚΟΣ ΝΙΚΟΣ |
23 |
CITROEN AX |
L |
2006-09-03 |
15:13:00 | | | | | | | | | | | | |
ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΟ ΕΥΡΕΤΗΡΙΟ ΚΑΤΗΓΟΡΙΩΝ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ - BACK TO RACE CLASS INDEX | |
ΕΠΕΞΗΓΗΣΕΙΣ |
WON: Νικητής της κόντρας. |
QUALIFIED: Προκρίθηκε στον επόμενο γύρο χωρίς πέρασμα. |
LOST: Ηττημένος της κόντρας. |
ABANDONED RUN: Εγκατέλειψε (δεν τερμάτισε) στο πέρασμα. Στην περίπτωση κόντρας, αποκλείστηκε. |
RED LIGHT: Άκυρη εκκίνηση. |
DID NOT APPEAR: Δεν εμφανίστηκε στην κόντρα και αποκλείστηκε. |
TIMING ERROR: Λάθος χρονομέτρησης. Η επίδοση δεν ισχύει σαν προσωπικό ή άλλο ρεκόρ. |
INVALID RUN: Άκυρο Πέρασμα για λόγους διαφορετικούς από άκυρης εκκίνησης. |
|
REACTION: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος αντίδρασης του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
18T: Το καλύτερο 18άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
100T: Το καλύτερο 100άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200T: Το καλύτερο 200άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 200 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. |
300T: Το καλύτερο 300άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
400T: Το καλύτερο 400άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
400S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 400 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200T-400T: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος για τα 200 έως 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200S-400S: Η μεγαλύτερη διαφορά χιλιομέτρων ανάμεσα στα 200 και 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
|
Απαγορεύεται η αναδημοσίευση των συγκεκριμένων αποτελεσμάτων χωρίς την έγγραφη άδεια του greekdragster.com ή χωρίς την αναφορά στο site μας. |
Execution & Transfer Time: 0,009 secs |
|