| ΕΛΕΥΘΕΡΑ ΧΡΟΝΟΜΕΤΡΗΜΕΝΑ - FREE RUNS | Auto A3 [1999] |   | POSITION | 	ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | 	NUM | 	ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | 	LANE | 	DATE | 	TIME | 	REACT. | 	18T | 	100T | 	200T | 	300T | 	400T | 	200-400T | 	TOTAL | 	200S | 	400S | 	200-400S |  	| 1 | 
						ΧΑΤΖΗΜΩΥΣΙΑΔΗΣ ΣΤΕΦΑΝΟΣ | 
						24 | 
						BMW E30 M5 | 
						L | 
						2005-10-02 | 
						10:55:24 | 3,123 | 1,439 | 4,456 | 6,863 | 8,932 | 10,668 | 3,805 |  |  | 211,32 |  |  	| 2 | 
						ΒΑΓΙΩΝΗΣ ΠΑΜΗΣ | 
						22 | 
						CHEVROLET CORVETTE Z06 | 
						L | 
						2005-10-02 | 
						10:59:45 | 0,981 | 2,108 | 5,535 | 8,328 | 10,677 | 12,661 | 4,333 |  |  | 185,65 |  |  	| 3 | 
						ΖΕΡΖΕΛΙΔΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ | 
						25 | 
						OPEL KADETT 2.4 | 
						L | 
						2005-10-02 | 
						10:56:25 | 0,877 | 1,708 | 5,475 | 8,444 | 10,956 | 13,055 | 4,611 |  |  | 174,98 |  |  	| 4 | 
						ΠΙΤΟΣΟΓΛΟΥ ΓΙΑΝΝΗΣ | 
						21 | 
						BMW M3 | 
						R | 
						2005-10-02 | 
						10:57:36 | 4,670 | 2,483 | 6,115 | 9,116 | 11,640 | 13,727 | 4,611 |  |  | 178,79 |  |  	| 5 | 
						ΠΑΠΑΦΙΛΙΠΠΟΥ ΦΙΛΙΠΠΟΣ | 
						23 | 
						JEEP CHEROKEE 3.7 LIMITED | 
						R | 
						2005-10-02 | 
						10:56:25 | 0,699 | 2,501 | 7,185 | 11,166 | 14,571 | 17,445 | 6,279 |  |  | 127,72 |  |  	|   |  
 	| ΠΡΟΚΡΙΜΑΤΙΚΑ - QUALIFICATION RUNS | Auto A3 [1999] |   | POSITION | 	ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | 	NUM | 	ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | 	LANE | 	DATE | 	TIME | 	REACT. | 	18T | 	100T | 	200T | 	300T | 	400T | 	200-400T | 	TOTAL | 	200S | 	400S | 	200-400S |  	| 1 | 
						ΧΑΤΖΗΜΩΥΣΙΑΔΗΣ ΣΤΕΦΑΝΟΣ | 
						24 | 
						BMW E30 M5 | 
						L | 
						2005-10-02 | 
						13:21:52 | 1,130 | 1,389 | 4,167 | 6,515 | 8,546 | 10,258 | 3,743 |  |  | 214,30 |  |  	| - | 
						ΧΑΤΖΗΜΩΥΣΙΑΔΗΣ ΣΤΕΦΑΝΟΣ | 
						24 | 
						BMW E30 M5 | 
						R | 
						2005-10-02 | 
						11:56:30 | 1,733 | 1,602 | 4,589 | 7,086 | 9,206 | 10,996 | 3,910 |  |  | 206,78 |  |  	| 2 | 
						ΒΑΓΙΩΝΗΣ ΠΑΜΗΣ | 
						22 | 
						CHEVROLET CORVETTE Z06 | 
						R | 
						2005-10-02 | 
						13:21:52 | 0,790 | 2,043 | 5,458 | 8,100 | 10,429 | 12,403 | 4,303 |  |  | 187,17 |  |  	| - | 
						ΒΑΓΙΩΝΗΣ ΠΑΜΗΣ | 
						22 | 
						CHEVROLET CORVETTE Z06 | 
						R | 
						2005-10-02 | 
						11:52:59 | 0,820 | 2,089 | 5,473 | 8,260 | 10,610 | 12,595 | 4,335 |  |  | 186,84 |  |  	| 3 | 
						ΖΕΡΖΕΛΙΔΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ | 
						25 | 
						OPEL KADETT 2.4 | 
						L | 
						2005-10-02 | 
						11:52:59 | 0,992 | 1,664 | 5,317 | 8,228 | 10,699 | 12,780 | 4,552 |  |  | 176,59 |  |  	| 4 | 
						ΠΙΤΟΣΟΓΛΟΥ ΓΙΑΝΝΗΣ | 
						21 | 
						BMW M3 | 
						L | 
						2005-10-02 | 
						13:23:38 | 1,154 | 2,371 | 5,920 | 8,786 | 11,251 | 13,299 | 4,513 |  |  | 180,11 |  |  	| - | 
						ΠΙΤΟΣΟΓΛΟΥ ΓΙΑΝΝΗΣ | 
						21 | 
						BMW M3 | 
						L | 
						2005-10-02 | 
						11:57:24 | 5,096 | 2,396 | 5,975 | 8,866 | 11,353 | 13,413 | 4,547 |  |  | 179,10 |  |  	| 5 | 
						ΠΑΠΑΦΙΛΙΠΠΟΥ ΦΙΛΙΠΠΟΣ | 
						23 | 
						JEEP CHEROKEE 3.7 LIMITED | 
						L | 
						2005-10-02 | 
						11:56:30 | 0,718 | 2,542 | 7,258 | 11,261 | 14,678 | 17,556 | 6,295 |  |  | 127,31 |  |  	|   |  
 	| ΠΡΟΗΜΙΤΕΛΙΚΟΙ - QUARTER FINALS | Auto A3 [1999] |   | RESULT | 	ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | 	NUM | 	ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | 	LANE | 	DATE | 	TIME | 	REACT. | 	18T | 	100T | 	200T | 	300T | 	400T | 	200-400T | 	TOTAL | 	200S | 	400S | 	200-400S |  	| WON | 
						ΖΕΡΖΕΛΙΔΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ | 
						25 | 
						OPEL KADETT 2.4 | 
						L | 
						2005-10-02 | 
						18:36:40 | 0,962 | 1,677 |  | 7,926 | 10,367 | 12,431 | 4,505 |  |  | 177,32 |  |  	| RED LIGHT | 
						ΠΙΤΟΣΟΓΛΟΥ ΓΙΑΝΝΗΣ | 
						21 | 
						BMW M3 | 
						R | 
						2005-10-02 | 
						18:36:40 |  | 1,870 | 5,879 | 9,348 | 13,569 | 17,928 | 8,580 |  |  | 81,81 |  |  	| QUALIFIED | 
						ΧΑΤΖΗΜΩΥΣΙΑΔΗΣ ΣΤΕΦΑΝΟΣ | 
						24 | 
						BMW E30 M5 | 
						L | 
						2005-10-02 | 
						18:37:22 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  	| LOST | 
						ΠΑΠΑΦΙΛΙΠΠΟΥ ΦΙΛΙΠΠΟΣ | 
						23 | 
						JEEP CHEROKEE 3.7 LIMITED | 
						L | 
						2005-10-02 | 
						18:39:57 | 0,673 | 2,545 | 7,262 | 11,295 | 14,691 | 17,550 | 6,255 |  |  | 127,94 |  |  	| WON | 
						ΒΑΓΙΩΝΗΣ ΠΑΜΗΣ | 
						22 | 
						CHEVROLET CORVETTE Z06 | 
						R | 
						2005-10-02 | 
						18:39:57 | 0,744 | 2,110 |  | 8,133 | 10,460 | 12,423 | 4,290 |  |  | 188,57 |  |  	|   |  
 	| ΗΜΙΤΕΛΙΚΟΙ - SEMI FINALS | Auto A3 [1999] |   | RESULT | 	ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | 	NUM | 	ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | 	LANE | 	DATE | 	TIME | 	REACT. | 	18T | 	100T | 	200T | 	300T | 	400T | 	200-400T | 	TOTAL | 	200S | 	400S | 	200-400S |  	| WON | 
						ΧΑΤΖΗΜΩΥΣΙΑΔΗΣ ΣΤΕΦΑΝΟΣ | 
						24 | 
						BMW E30 M5 | 
						L | 
						2005-10-02 | 
						19:03:02 | 1,103 | 1,790 |  | 7,915 | 10,224 | 12,178 | 4,263 |  |  | 188,14 |  |  	| LOST | 
						ΖΕΡΖΕΛΙΔΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ | 
						25 | 
						OPEL KADETT 2.4 | 
						R | 
						2005-10-02 | 
						19:03:02 | 0,666 | 1,859 | 5,754 | 8,766 | 11,287 | 13,389 | 4,623 |  |  | 175,57 |  |  	| QUALIFIED | 
						ΒΑΓΙΩΝΗΣ ΠΑΜΗΣ | 
						22 | 
						CHEVROLET CORVETTE Z06 | 
						L | 
						2005-10-02 | 
						19:35:57 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  	|   |  
 	| ΤΕΛΙΚΟΙ - FINALS | Auto A3 [1999] |   | RESULT | 	ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | 	NUM | 	ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | 	LANE | 	DATE | 	TIME | 	REACT. | 	18T | 	100T | 	200T | 	300T | 	400T | 	200-400T | 	TOTAL | 	200S | 	400S | 	200-400S |  	| LOST | 
						ΒΑΓΙΩΝΗΣ ΠΑΜΗΣ | 
						22 | 
						CHEVROLET CORVETTE Z06 | 
						L | 
						2005-10-02 | 
						19:55:33 | 0,725 | 1,999 |  | 8,103 | 10,426 | 12,387 | 4,284 |  |  | 187,70 |  |  	| WON | 
						ΧΑΤΖΗΜΩΥΣΙΑΔΗΣ ΣΤΕΦΑΝΟΣ | 
						24 | 
						BMW E30 M5 | 
						R | 
						2005-10-02 | 
						19:55:33 | 1,019 | 1,846 | 4,882 | 7,342 | 9,424 | 11,167 | 3,825 |  |  | 212,43 |  |  	|   |  
 	| ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΟ ΕΥΡΕΤΗΡΙΟ ΚΑΤΗΓΟΡΙΩΝ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ - BACK TO RACE CLASS INDEX |  	|   |  
				| ΕΠΕΞΗΓΗΣΕΙΣ | 
				 
				| WON: Νικητής της κόντρας. | 
				 
				| QUALIFIED: Προκρίθηκε στον επόμενο γύρο χωρίς πέρασμα. | 
				 
				| LOST: Ηττημένος της κόντρας. | 
				 
				| ABANDONED RUN: Εγκατέλειψε (δεν τερμάτισε) στο πέρασμα. Στην περίπτωση κόντρας, αποκλείστηκε. | 
				 
				| RED LIGHT: Άκυρη εκκίνηση. | 
				 
				| DID NOT APPEAR: Δεν εμφανίστηκε στην κόντρα και αποκλείστηκε. | 
				 
				| TIMING ERROR: Λάθος χρονομέτρησης. Η επίδοση δεν ισχύει σαν προσωπικό ή άλλο ρεκόρ. | 
				 
				| INVALID RUN: Άκυρο Πέρασμα για λόγους διαφορετικούς από άκυρης εκκίνησης. | 
				 
				|   | 
				 
				| REACTION: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος αντίδρασης του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				| 18T: Το καλύτερο 18άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				| 100T: Το καλύτερο 100άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				| 200T: Το καλύτερο 200άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				| 200S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 200 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				| 300T: Το καλύτερο 300άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				| 400T: Το καλύτερο 400άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				| 400S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 400 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				| 200T-400T: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος για τα 200 έως 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				| 200S-400S: Η μεγαλύτερη διαφορά χιλιομέτρων ανάμεσα στα 200 και 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				|   | 
				 
				| Απαγορεύεται η αναδημοσίευση των συγκεκριμένων αποτελεσμάτων χωρίς την έγγραφη άδεια του greekdragster.com ή χωρίς την αναφορά στο site μας. | 
				 
				| Execution & Transfer Time: 0,015 secs | 
				 
  |