ΕΛΕΥΘΕΡΑ ΧΡΟΝΟΜΕΤΡΗΜΕΝΑ - FREE RUNS | Auto A3 [1999] | POSITION | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | 1 |
ΧΑΤΖΗΜΩΥΣΙΑΔΗΣ ΣΤΕΦΑΝΟΣ |
20 |
BMW E30 EVOLUTION |
L |
2005-09-11 |
10:03:00 | 2,440 | 1,391 | 4,295 | 6,741 | 8,752 | 10,551 | 3,810 | 12,991 | 167,65 | 210,00 | 42,35 | - |
ΧΑΤΖΗΜΩΥΣΙΑΔΗΣ ΣΤΕΦΑΝΟΣ |
20 |
BMW E30 EVOLUTION |
R |
2005-09-10 |
13:11:00 | 3,605 | 1,618 | 4,689 | 7,171 | 9,305 | 11,250 | 4,079 | 14,855 | 166,10 | 183,06 | 16,96 | 2 |
ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΑΝΕΣΤΗΣ |
21 |
BMW COMPACT |
L |
2005-09-10 |
13:14:00 | 2,375 | 1,686 | 4,889 | 7,485 | 9,626 | 11,525 | 4,040 | 13,900 | 154,67 | 198,67 | 44,00 | |
ΠΡΟΚΡΙΜΑΤΙΚΑ - QUALIFICATION RUNS | Auto A3 [1999] | POSITION | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | 1 |
ΧΑΤΖΗΜΩΥΣΙΑΔΗΣ ΣΤΕΦΑΝΟΣ |
20 |
BMW E30 EVOLUTION |
R |
2005-09-10 |
15:08:00 | 3,043 | 1,691 | 4,723 | 7,225 | 9,250 | 11,055 | 3,830 | 14,098 | 166,17 | 209,25 | 43,08 | - |
ΧΑΤΖΗΜΩΥΣΙΑΔΗΣ ΣΤΕΦΑΝΟΣ |
20 |
BMW E30 EVOLUTION |
R |
2005-09-10 |
17:15:00 | 3,064 | 1,603 | 4,709 | 7,302 | 9,375 | 11,233 | 3,931 | 14,297 | 161,70 | 203,88 | 42,18 | 2 |
ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΑΝΕΣΤΗΣ |
21 |
BMW COMPACT |
L |
2005-09-10 |
15:02:00 | 1,151 | 1,774 | 5,021 | 7,629 | 9,782 | 11,686 | 4,057 | 12,837 | 153,64 | 198,59 | 44,95 | - |
ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΑΝΕΣΤΗΣ |
21 |
BMW COMPACT |
L |
2005-09-10 |
17:06:00 | 0,884 | 1,766 | 4,986 | 7,632 | 9,817 | 11,757 | 4,125 | 12,641 | 151,32 | 194,87 | 43,55 | 3 |
ΖΕΡΖΕΛΙΔΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ |
22 |
OPEL KADET |
L |
2005-09-10 |
15:08:00 | 1,526 | 1,557 | 5,220 | 8,179 | 10,570 | 12,713 | 4,534 | 14,239 | 137,72 | 175,24 | 37,52 | 4 |
ΝΕΦΡΑΙΜ ΚΥΡΙΑΚΗ |
23 |
OPEL CALIBRA |
R |
2005-09-10 |
17:12:00 | 3,405 | 2,403 | 6,912 | 10,823 | 14,012 | 16,809 | 5,986 | 20,214 | 102,78 | 135,61 | 32,83 | |
ΗΜΙΤΕΛΙΚΟΙ - SEMI FINALS | Auto A3 [1999] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | WON |
ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΑΝΕΣΤΗΣ |
21 |
BMW COMPACT |
L |
2005-09-11 |
11:15:00 | 0,839 | 1,595 | 4,814 | 7,395 | 9,525 | 11,419 | 4,024 | 12,258 | 155,40 | 199,87 | 44,47 | LOST |
ΖΕΡΖΕΛΙΔΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ |
22 |
OPEL KADET |
R |
2005-09-11 |
11:15:00 | 1,051 | 1,552 | 4,944 | 7,822 | 10,177 | 12,308 | 4,486 | 13,359 | 141,39 | 175,77 | 34,38 | WON |
ΧΑΤΖΗΜΩΥΣΙΑΔΗΣ ΣΤΕΦΑΝΟΣ |
20 |
BMW E30 EVOLUTION |
L |
2005-09-11 |
11:17:00 | 1,367 | 1,409 | 4,301 | 6,742 | 8,860 | 10,749 | 4,007 | 12,116 | 167,83 | 201,84 | 34,01 | LOST |
ΝΕΦΡΑΙΜ ΚΥΡΙΑΚΗ |
23 |
OPEL CALIBRA |
R |
2005-09-11 |
11:17:00 | 1,043 | 2,452 | 7,155 | 11,111 | 14,340 | 17,154 | 6,043 | 18,197 | 101,44 | 135,19 | 33,75 | |
ΤΕΛΙΚΟΙ - FINALS | Auto A3 [1999] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | WON |
ΧΑΤΖΗΜΩΥΣΙΑΔΗΣ ΣΤΕΦΑΝΟΣ |
20 |
BMW E30 EVOLUTION |
L |
2005-09-11 |
14:47:00 | 1,137 | 1,636 | 4,675 | 7,196 | 9,236 | 11,061 | 3,865 | 12,198 | 164,18 | 207,20 | 43,02 | LOST |
ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΑΝΕΣΤΗΣ |
21 |
BMW COMPACT |
R |
2005-09-11 |
14:47:00 | 1,224 | 1,598 | 4,686 | 7,214 | 9,314 | 11,190 | 3,976 | 12,414 | 159,36 | 201,84 | 42,48 | |
ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΟ ΕΥΡΕΤΗΡΙΟ ΚΑΤΗΓΟΡΙΩΝ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ - BACK TO RACE CLASS INDEX | |
ΕΠΕΞΗΓΗΣΕΙΣ |
WON: Νικητής της κόντρας. |
QUALIFIED: Προκρίθηκε στον επόμενο γύρο χωρίς πέρασμα. |
LOST: Ηττημένος της κόντρας. |
ABANDONED RUN: Εγκατέλειψε (δεν τερμάτισε) στο πέρασμα. Στην περίπτωση κόντρας, αποκλείστηκε. |
RED LIGHT: Άκυρη εκκίνηση. |
DID NOT APPEAR: Δεν εμφανίστηκε στην κόντρα και αποκλείστηκε. |
TIMING ERROR: Λάθος χρονομέτρησης. Η επίδοση δεν ισχύει σαν προσωπικό ή άλλο ρεκόρ. |
INVALID RUN: Άκυρο Πέρασμα για λόγους διαφορετικούς από άκυρης εκκίνησης. |
|
REACTION: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος αντίδρασης του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
18T: Το καλύτερο 18άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
100T: Το καλύτερο 100άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200T: Το καλύτερο 200άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 200 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. |
300T: Το καλύτερο 300άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
400T: Το καλύτερο 400άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
400S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 400 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200T-400T: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος για τα 200 έως 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200S-400S: Η μεγαλύτερη διαφορά χιλιομέτρων ανάμεσα στα 200 και 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
|
Απαγορεύεται η αναδημοσίευση των συγκεκριμένων αποτελεσμάτων χωρίς την έγγραφη άδεια του greekdragster.com ή χωρίς την αναφορά στο site μας. |
Execution & Transfer Time: 0,008 secs |
|