ΕΛΕΥΘΕΡΑ ΧΡΟΝΟΜΕΤΡΗΜΕΝΑ - FREE RUNS | Auto A3 [1999] | POSITION | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | 1 |
ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΑΝΕΣΤΗΣ |
17 |
BMW COMPACT |
L |
2005-05-14 |
16:51:00 | 1,100 | 1,923 | | 7,819 | 10,077 | 11,986 | 4,167 | 13,086 | 152,06 | 196,44 | 44,38 | - |
ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΑΝΕΣΤΗΣ |
17 |
BMW COMPACT |
L |
2005-05-14 |
17:21:00 | 1,887 | 1,593 | | 7,719 | 10,098 | 12,087 | 4,368 | 13,974 | 146,32 | 189,88 | 43,56 | - |
ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΑΝΕΣΤΗΣ |
17 |
BMW COMPACT |
L |
2005-05-14 |
13:25:00 | 0,724 | 1,928 | | 8,577 | 11,212 | 13,486 | 4,909 | 14,210 | 120,03 | 153,00 | 32,97 | 2 |
ΖΕΡΖΕΛΙΔΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ |
18 |
OPEL KADET |
R |
2005-05-14 |
17:21:00 | 1,239 | 2,277 | | 9,006 | 11,520 | 13,677 | 4,671 | 14,916 | 135,42 | 173,41 | 37,99 | - |
ΖΕΡΖΕΛΙΔΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ |
18 |
OPEL KADET |
R |
2005-05-14 |
13:53:00 | 1,275 | 2,391 | | 11,577 | 15,318 | 18,718 | 7,141 | 19,993 | 91,55 | 108,28 | 16,73 | |
ΠΡΟΚΡΙΜΑΤΙΚΑ - QUALIFICATION RUNS | Auto A3 [1999] | POSITION | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | 1 |
ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΑΝΕΣΤΗΣ |
17 |
BMW COMPACT |
L |
2005-05-15 |
09:18:00 | 1,348 | 1,603 | 4,708 | 7,230 | 9,448 | 11,349 | 4,119 | 12,697 | 157,54 | 196,91 | 39,37 | 2 |
ΧΑΤΖΗΜΩΥΣΙΑΔΗΣ ΣΤΕΦΑΝΟΣ |
16 |
BMW E30 EVOLUTION |
R |
2005-05-14 |
15:18:00 | 6,198 | 1,787 | | 7,442 | 9,632 | 11,508 | 4,066 | 17,706 | 158,52 | 199,99 | 41,47 | 3 |
ΖΕΡΖΕΛΙΔΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ |
18 |
OPEL KADET |
R |
2005-05-14 |
15:00:00 | 2,210 | 1,580 | | 7,863 | 10,335 | 12,468 | 4,605 | 14,678 | 138,70 | 175,28 | 36,58 | - |
ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΑΝΕΣΤΗΣ |
17 |
BMW COMPACT |
L |
2005-05-14 |
15:08:00 | 0,928 | 1,650 | | 8,023 | 10,492 | 12,598 | 4,575 | 13,526 | 138,83 | 173,80 | 34,97 | - |
ΧΑΤΖΗΜΩΥΣΙΑΔΗΣ ΣΤΕΦΑΝΟΣ |
16 |
BMW E30 EVOLUTION |
R |
2005-05-15 |
09:35:00 | 1,741 | 3,131 | 6,159 | 8,663 | 10,837 | 12,694 | 4,031 | 14,435 | 160,17 | 201,83 | 41,66 | 4 |
ΑΝΔΡΕΑΔΗΣ ΣΤΑΥΡΟΣ |
19 |
FORD PUMA |
L |
2005-05-14 |
15:00:00 | 2,435 | 2,461 | | 11,286 | 14,781 | 17,796 | 6,510 | 20,231 | 98,10 | 122,92 | 24,82 | |
ΗΜΙΤΕΛΙΚΟΙ - SEMI FINALS | Auto A3 [1999] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | WON |
ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΑΝΕΣΤΗΣ |
17 |
BMW COMPACT |
L |
2005-05-15 |
13:06:00 | 0,956 | 1,639 | 4,851 | 7,421 | 9,650 | 11,565 | 4,144 | 12,521 | 158,12 | 195,23 | 37,11 | LOST |
ΑΝΔΡΕΑΔΗΣ ΣΤΑΥΡΟΣ |
19 |
FORD PUMA |
R |
2005-05-15 |
13:06:00 | 1,515 | 2,569 | 7,526 | 11,668 | 15,234 | 18,341 | 6,673 | 19,856 | 96,26 | 119,88 | 23,62 | WON |
ΧΑΤΖΗΜΩΥΣΙΑΔΗΣ ΣΤΕΦΑΝΟΣ |
16 |
BMW E30 EVOLUTION |
R |
2005-05-15 |
13:07:00 | 0,916 | 1,777 | 4,781 | 7,263 | 9,419 | 11,263 | 4,000 | 12,179 | 160,90 | 203,04 | 42,14 | LOST |
ΖΕΡΖΕΛΙΔΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ |
18 |
OPEL KADET |
L |
2005-05-15 |
13:07:00 | 0,987 | 1,687 | 5,406 | 8,372 | 10,913 | 13,086 | 4,714 | 14,073 | 134,41 | 171,13 | 36,72 | |
ΤΕΛΙΚΟΙ - FINALS | Auto A3 [1999] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | WON |
ΧΑΤΖΗΜΩΥΣΙΑΔΗΣ ΣΤΕΦΑΝΟΣ |
16 |
BMW E30 EVOLUTION |
R |
2005-05-15 |
13:54:00 | 0,843 | 1,436 | 4,475 | 6,958 | 9,111 | 10,953 | 3,995 | 11,796 | 161,17 | 203,32 | 42,15 | LOST |
ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΑΝΕΣΤΗΣ |
17 |
BMW COMPACT |
L |
2005-05-15 |
13:54:00 | 0,899 | 1,614 | 4,686 | 7,188 | 9,369 | 11,251 | 4,063 | 12,150 | 160,96 | 198,31 | 37,35 | |
ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΟ ΕΥΡΕΤΗΡΙΟ ΚΑΤΗΓΟΡΙΩΝ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ - BACK TO RACE CLASS INDEX | |
ΕΠΕΞΗΓΗΣΕΙΣ |
WON: Νικητής της κόντρας. |
QUALIFIED: Προκρίθηκε στον επόμενο γύρο χωρίς πέρασμα. |
LOST: Ηττημένος της κόντρας. |
ABANDONED RUN: Εγκατέλειψε (δεν τερμάτισε) στο πέρασμα. Στην περίπτωση κόντρας, αποκλείστηκε. |
RED LIGHT: Άκυρη εκκίνηση. |
DID NOT APPEAR: Δεν εμφανίστηκε στην κόντρα και αποκλείστηκε. |
TIMING ERROR: Λάθος χρονομέτρησης. Η επίδοση δεν ισχύει σαν προσωπικό ή άλλο ρεκόρ. |
INVALID RUN: Άκυρο Πέρασμα για λόγους διαφορετικούς από άκυρης εκκίνησης. |
|
REACTION: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος αντίδρασης του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
18T: Το καλύτερο 18άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
100T: Το καλύτερο 100άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200T: Το καλύτερο 200άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 200 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. |
300T: Το καλύτερο 300άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
400T: Το καλύτερο 400άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
400S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 400 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200T-400T: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος για τα 200 έως 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200S-400S: Η μεγαλύτερη διαφορά χιλιομέτρων ανάμεσα στα 200 και 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
|
Απαγορεύεται η αναδημοσίευση των συγκεκριμένων αποτελεσμάτων χωρίς την έγγραφη άδεια του greekdragster.com ή χωρίς την αναφορά στο site μας. |
Execution & Transfer Time: 0,010 secs |
|